עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by lipa,

    שידרגתי את המחשב מ-P3 733 ל-P4 2400 לוח אם אסוס P4-PE וזכרונות DDR 333 במחשב הקודם (לפני השידרוג) היה לי כרטיס מסך גיפורס 1 של אסוס והמחשב עבד בסדר (בלי תקיעות) עד השידרוג ,אחרי השידרוג המחשב עף בכל מיני פעולות ,בהתחלה חשבתי שהלוח אם דפוק ! הלכתי לטכנאי ואחרי בלבול מח הוא ישב איתי והחליף לי הכל (לוח מעבד וזכרונות)כולל התקנה חדשה של WIN-XP ויש אותם בעיות 1 האם זה הגיוני שזה בגלל כרטיס המסך (הישן)? 2 אם כן , מה הכי טוב עד 1000 שח 3 האם הסכומ הזה מספיק לכרטיס מסך טוב שלא יחנוק את המחשב? תודה

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by bafty,

    אני רוצה לקנות אבל לא יודע איזו גרסה עדיפה של MSI או GIGABYTE יש לי היום Intel Quad Core I5 2500 מעבד Gigabyte GA-PA65 לוח אם Samsung 1TB Sata II 32MB SpinPoint F3 דיסק קשיח Gigabyte Aurora 570 TowerCase מארז Seasonic PSU 620W Active ספק Corsair 4GB כפול 2! ראם GTX 660TI כרטיס מסך ואם כדאי גם אז איזה מעבד לקנות או לוח אם התקציב שלי הוא 3000 כולל!

    • 7 תגובות
    • 2.1k צפיות
  3. Started by Magneto,

    התלבטות רצינית כי אני לא מוצא שום חנות אם מחיר סביר ועם בנדלים של משחקים. חשוב שהכרטיס מסך יהיה מספיק בשביל להרית משחקים כמו תותח לשנה שנתיים הקרובות.. כמו בטלפילד 2 שיגיע .. דום3 הלף לייף 2 וכולה... 1500 שח זה המקס שאני מוכן להשקיע... וחשוב שיהיה לפחות שנתיים אחריות... עם בנדל של משחקים זה יהיה אחלה... שמעתי ש GF6800NU זה טוב אבל אני לא מוצא שום מקום בארץ שמוכר את זה. בבקשה עזרו לי מה לקנות... ATI RADEON 9800PRO או GF6600GT או אם יש משהו במחיר סביר שיותר משתלם.... אנא ציינו גם איפה כדאי לקנות... תודה רבה

    • 10 תגובות
    • 900 צפיות
  4. http://hwzone.co.il/downloads/index.php?act=view&id=143

    • 6 תגובות
    • 590 צפיות
  5. Started by dudu2683,

    שלןם יש לי כרטיס מסך ON BOARD שאילו מחובר מסך והוא התצוגה הראשית שלי חיברתי למחשב כרטיס מסך נוסף 9500GT ןאני מעוניים לחבר לכרטיס מסך זה שני מסכים נוספים האחד DVI והשני VGA שאני מחבר אותם אני רואה רק בצג שמחובר בDVI תמונה ואילו ב VGA לא רואים כלום (למרות שבהגדרות עשיתי להרחיב את שולחן העבודה לשני התצוגות הללו) מישהו יכול להסביר לי איך אני מגדיר שיראו בשניהם (כי כנראה אני לא עושה משהו טוב ) תודה מראש

    • 9 תגובות
    • 765 צפיות
  6. Started by humus10,

    יש לי מסך DELL 24 INCH .רזולוציה 1920-1200 . איזה כרטיס מסך כדאי לרכוש כדי להריץ את CRYSIS חלק. הייתי רוצה להריץ אותו גם עם Anti-Aliasing. קראתי ב TOMSHARDWARE שברזולוציות גבוהות כרטיס מסך אחד לא מספיק במיוחד לא עם AA. לכן אולי צריך SLI. אם צריך SLI אז מאיזה כרטיסים יש לבנות אותו וכמה פחות או יותר זה יכול לעלות? תודה מראש!

    • 18 תגובות
    • 2.5k צפיות
  7. Started by yoxo,

    מעבד Q6600-OC 3GHZ זיכרון RAM 6GB ספק כוח CORSAIR 520W הכרטיס הקיים הוא 250GTS כנראה יוחלף ב HD7950 השאלה היא האם כדאי להשקיע במחשב הזה? והאם המחשב ינצל את הכרטיס ללא צוואר בקבוק?

    • 5 תגובות
    • 901 צפיות
  8. Started by BoRiS.K,

    תקשיבו יש לי כרטיס XFX GEFORCE 6800GT והתוצאה שלי 4460 משהו כזה מה יכול לגרום לזה הדרייברים שלי הם הכי חדשים..(67.66) תודה על העזרה מראש..

    • 6 תגובות
    • 869 צפיות
  9. Started by ohmega,

    חייב להיות צ'יפסט של ATI PCI-E ליישומים משרדיים וגם משחקים (בעיקר NFS UNDERGROUND DOOM QUAKE וכו' ). לא מתכוון"לטחון" אותו יותר מדי... מה עם הבאים ? radeon x800GT 128MB radeon x1600pro 256MB

  10. Started by yanivganor,

    GIGABYTE 6600GT 128MB VIVO PCI-EXPRESS (קירור פאסיבי) או ALBATRON PC6600GT 128MB PCI-EXPRESS מי מבינהם הייתם בוחרים ? אני לא הולך לעשות אוברקלוק .

    • 8 תגובות
    • 804 צפיות
  11. יש לי חלונות xp. יש לי כרטיס מסך geforce 8800 gts 320 mb, ולאחרונה יש לי דרופים גדולים במשחק counter strike source. אני רוצה לבדוק את הטמפרטורה שלו מכיוון שנראה לי שהוא עומד להישרף, יש לי את הdriver: forcewave 169 והבנתי שאפשר לעשות את זה דרכו אבל לא הבנתי בדיוק איך אז בבקשה תעזרו לי. אם אפשר להביא לי תכנה חוץ מהתכנה everest שבודקת את הטמפרטורה אז בבקשה תביאו לי אותה כי זה חשוב

    • 2 תגובות
    • 681 צפיות
  12. Started by House M.D.,

    החלטתי לחבר את המסך הישן שלי כמסך משני, כי הוא סתם היה במחסן בלי שימוש-וחבל. כדי לשים את סמן העכבר במסך השני אני פשוט צריך להזיז אותו מעבר לשוליים של המסך הראשון והוא עובר לשני. כך גם עם גרירת תוכנות וכו'. הבעיה היא שאם משחק על מסך מלא מופעל במסך הראשי, ואני רוצה לעבור עם העכבר למסך השני, הוא לא עובר. אפילו אם אני עושה pause וכאשר מוצג התפריט מנסה להעביר את הסמן למסך השני, הוא לא עובר. אני חייב למזער את המשחק. יש משחקים שאם ממזערים אותם ואז חוזרים אליהם הם פשוט נתקעים לי אז זה לא פיתרון טוב. כרטיס מסך : HD4770. Windows 7

    • 1 תגובה
    • 2k צפיות
  13. Started by swisaman,

    המפרט העכשווי שלי : AMD PHENOM II 955 SCYTHE MUGEN II SAPPHIRE HD5850 8GB DDR3 1333 1TB SAMSUNG F3 750GB SAMSUNG CRUCIAL M4 128GB SSD CM590 SEASONIC S12II 520W תודה אני מועניין לשדרג את הכרטיס מסך למשהו חדש יותר שיביא לי ביצועים נורמליים במשחקים,ואולי אשדרג גם את הלוח אם+מעבד אם כרטיס מסך לא יספיק.. חיפשתי קצת בלוח יד 2 פה וראיתי GTX670 ב650 , HD6970 ב500 וו280X ב850,מה אתם ממליצים?כרגע אני עם מסך 22" 1680X1050 לא יודע אם אשדרג בעתיד כמובן רצוי אחד עם יכולת OC טובה בעתיד אולי אני יעשה OC לכרטיס מסך

  14. אני יודע שאני נכנס למקום לא נוח אך אני מעוניין לעשות זאת בכל מקרה ! יש לי כרגע כרטיס מסך של חברת HIS 7950 זה הדגם המדויק : http://www.hisdigital.com/un/product2-679.shtml אני ממש רוצה להוסיף עוד כרטיס שהוא זהה לחלוטין. אשמח לטיפים, האם כדאי לקנות מ- EBAY \ AMAZON ? האם חשוב לקנות דגם זהה כמו שרשמתי למעלה או שאפשר לפזול לשאר החברות ?

    • 30 תגובות
    • 5.1k צפיות
  15. Started by JaIgor,

    שלום לכולם, אני מחפש כרטיס מסך עד 200 שקל,מוכן גם מיד 2 טוב אז ככה,יש לי מחשב ממש ישן אינטל פנטיום 4,3.0GHZ 775 הכי ראשונים שיצאו+1 ג'גה רם+ ATI X300 128. אני משתמש לרוב במחשב הנייד אז אין לי טעם לשדרג או תלקנות מחשב חדש. אך אני מחפש למחשב הזה כרטיס מסך שיריץ משהו לפחות. באתר של TMS עד 200 שקל יש כמה כרטיסי מסך שאני זוכר כשהם יצאו עברות את ה700+.הייתי רוצה לדעת מה הכי עדיף למשחקים מכל הכרטיסים ששם. תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. לפני כמה חודשים דפקתי בדרך משונה את כרטיס המסך שלי (GEFORCE 2 MX44 64 ) שממנו הייתי יותר ממרוצה. הוא הריץ לי את AGE OF MYTHOLOGY ברזולוציה הטובה ביותר שהמסך שלי תומך בה עם כל התוספות האפשריות. למשחק הזה הוא פשוט היה מושלם. הוא גם הריץ לי משחקים אחרים כמו CALL OF DUTY וBATTEFIELD . אך הבעיה שלו הייתה במשחקים כמו היטמן 2 שבהם הפילטרים עיקבו את התמונה,אבל לאחר כמה שינויים בהגדרות הכל הסתדר. אז נכון,היו משחקים שלא יכלתי להריץ,אבל היו כל כך הרבה משחקים איכותיים שכן יכלתי להריץ שסיפקו לי שעות של הנאה. אז לאחר שדפקתי את הכרטיס התחלתי לחפש חלופות.בהתחלה רציתי גי פורס שניים כמו שהיה לי,אבל המחיר שלו זהה לחלוטין למחיר של גי פורס 4 (לא פחות ממאתיים שקלים) ולבסוף ראיתי שבתוספת של פחו…

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. אם אפשר תשובה דיי מהירה ...אני אצל חבר מנסה לחבר לו פה את המחשב לטלויזיה (TV OUT) עכשיו הבעיה פה שרואים רק בטלויזיה שאני מעביר ....לא רואה פה שום אפשרות שאני אראה גם במסך וגם בטלויזיה ....וזה יוצר בעיה כי הטלויזיה בחדר השני הכרטיס הוא MX440 ...(אצלי בבית יש ATI ואין שום בעיה התמונה מוצגת גם במסך וגם בטלויזיה ושסרט מוקרן רואים רק בטלויזיה כמו שצריך) איך אני מתגבר על הבעיה הזו , זה א. ב. יש איזה תוכנה חלופית ל TV OUT קלה במיוחד שנותנת לי אפשרות בלחיצת כפתור אחת (או דרך לא מסובכת) להעביר ל TV OUT ? (חיבור S VIDEO) כי פה לא ממש מבינים במחשבים , צריך משהו שיעשה את העבודה בפשטות תודה רבה מחכה לתגובה מהירה :

    • 4 תגובות
    • 644 צפיות
  18. טוב אז ככה, התמונה דיי חדה, אבל כאילו כל הדברים במסך נמרחים , קשה לראות את זה אבל זה קורה, זה לא היה לי מקודם, ועצם העובדה שאני קורא טקסט שהוא קצת מרוח גורמת לכאבים בעיניים ונראה לי שאני מאמץ אותם סתם לחינם, כשחזרתי ראיתי שהמחשב שלי עשה ריסט לבד, וזה עלה ככה.. איך אני מסדר את זה? מה זה יכול להיות? עשיתי ריסט אחרי זה שוב.. לא ממש הסתדר. אפשר להגיד שאלו מן שובלים שנשארים למשל מהטקסט או מהתמונה לצד ימין, והם מטשטשים עד שהם בלתי נראים, אני חייב לסדר את זה, ד"א המסך שלי הוא SAMTRON 96BDF הנה תמונה http://www.atraf-f.net/prblm.PNG תגדילו אותה, ותתקרבו איפה שיש עיגולים זה חלק מהמריחות, אם אתם לא רואים אולי הבעיה במסך עצמו, בבהירות, בניגודיות או לא יודע מה שיחקתי עם זה שעה, הקצב …

  19. אני רוצה לנקות את הדרייברים של ATI לחלוטין ולהתקין אותם מחדש אבל אני לא מוצא תוכנה כמו detonator destroyer שיכולה למחוק הכל מregistry רק לכרטיסים שלATI יש למישהו מושג לגבי תוכנה כזאתי לדרייברים שלATI?

    • 4 תגובות
    • 742 צפיות
  20. Started by liav12,

    מהם האתרים הכי טובים בשביל לקנות כרטיס מסך מארה"ב?

    • 2 תגובות
    • 669 צפיות
  21. אני מחפש כרטיס מסך למשחקים בסיסיים בתקציב של עד 650 שקלים לחיבור pci-e

    • 2 תגובות
    • 605 צפיות
  22. Started by tomerezri,

    שלום, יש ברשותי מעבד e2160@1.80 ghz 2 ג'יגה זכרון DDR 2 667 MHZ ולוח אם של אינטל D945GCNL שלא ניתן לעשות איתו אובר-קלוק. ספק כוח ג'נרי כנראה - MONO MODE 500W אשמח אם תוכלו לעזור לי לבחור כרטיס שיוכל להריץ את בד קומפני 2 ברוזלוציה 1280 על 1024 אפילו על ההגדרות הכי נמוכות בצורה טובה. בתודה, תומר

    • 3 תגובות
    • 772 צפיות
  23. Started by m3tr0x,

    שלום פורום תצוגה וגרפיקה, אני מעונין לקנות כרטיס מסך X800 ויש לי תקציב של 2000ש"ח אני מחפש כרטיס שיהיה טוב מבחינת החברה שלו אבל לא יעלה על 2000ש"ח כמובן שאם יש לכם הצעות טובות יותר לקניית כרטיס אחר בתקציב שיש לי אתם מוזמנים לשתף אותי...............

    • 8 תגובות
    • 852 צפיות
  24. Started by SUBX2,

    אני לא יודע מה לבחור מה ההצעות שלכם אני ישחק על רזולוציה של 1024X768 משחקים ברמה בינונית מה כיי משתלם תודה למגיבים...

    • 3 תגובות
    • 626 צפיות
  25. Started by bbnbbn,

    אי אפשר במקרה להשתמש ביציאת S-VIDEO גם כדי לקלוט שידורים מהממיר הדיגיטלי? נניח ויש לי את התוכנה שמאפשרת לצפות בשידורים דרך כרטיס טלויזיה רגיל, אני לא יכול להשתמש בה כדי לצפות דרך שידור שמתקבל ב-S-VIDEO? תודה.

    • 1 תגובה
    • 559 צפיות

דיונים חדשים בפורומים