כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
כ.מסך 6600GT. רענון ב WINDOWS ב- 1024X768: 100HZ. הדבר קורה רק במשחק הנ"ל. כיצד ניתן לשנות זאת ולמה זה קורה? תודה לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 682 צפיות
-
-
http://www.madshrimps.be/?action=getarticle&articID=572
-
- 3 תגובות
- 864 צפיות
-
-
שלום. הייתי שמחה לקבל קצת הסבר בנוגע להבדל בין השניים. לפי הבנתי כרטיס מסך הוא פשוט הגדרה לכרטיס מיושן יותר - אשמח אם תתקנו אותי ! תודה.
-
- 2 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
שלום , יש לי מחשב שקניתי ב1000 שקל .. יש לו 2 ג'יגה זכרון , איזה מעבד 2.66 ghz due core והוא סבבה לגמרי חוץ מהכ.מסך המובנה שלו .. למשל יש איזה אתר שבודק אם אני יכול להריץ משחק מסויים .. אז כל הפרמטרים מתאימים פרט לכ.מסך אין לי תמיכה ב Video HW transformation & lightning Vertex shader 3.0 Pixel shader 3.0 אני לא רוצה להריץ משחקים ברזולוציות מטורפות אלא משהו בינוני על קונפיגורציה medium .. כמה יעלה כ.מסך עם תמיכה בדברים האלה ? אני מחפש באיזור ה400 שקל .. יש מצב ?
-
- 4 תגובות
- 654 צפיות
-
-
יש סיבה מיוחדת שאני לא מוצא את ה9600 איקס טי של אסוס בשום מקום? אני רואה רק את של SAPHIRE, הם יותר טובים? איך הם באובר? מישהוא שיש לו יכול לתת ביקורת? תודה רבה!!!, יאיר.
-
- 6 תגובות
- 876 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לקנות בימים הקרובים מפרט אשר יכלול את ה9800GTX, האם כדאי לחכות כי עומדים לצאת בקרוב כרטיסים חדשים מבית NVIDIA\ATI? ואם כן יש עליהם פרטים כבר? ובכמה הם אמורים להיות יותר טובים מהדור הנוכחי...
-
- 2 תגובות
- 579 צפיות
-
-
-
קודם כל איזה כרטיס יותר משתלם ה6800GT או ה7600GS 512 mb? לפי מה שהבנתי ה6800GT עדיף.. אבל שימו לב לBFG OC 7600 GS 512MB AGP הוא מגיע עם 420 מהירות ליבה לעומת ה350 של gt .. ודבר שני נניח שאני לוקח את ה6800gt של איזה חברה (יצרנית) לקחת, שיהיה מתאים מבחינת איכות\ביצועים\מחיר ? ומאיפה לקנות? אני חייב את העזרה שלכם חברה..
-
- 7 תגובות
- 617 צפיות
-
-
בלי קשר ל hl2 למי יש ביצועים יותר טובים?? זה חיים או מוות?
-
- 4 תגובות
- 670 צפיות
-
-
אהלן חברים, אני מעוניין לראות סרטים שאני מציג על המחשב גם על הטלוויזיה. חיברתי את הכרטיס מסך לטלוויזיה והכל פועל, אבל כשאני מפעיל על המחשב סרט, בטלוויזיה אני רואה מסך שחור במקום שהיה אמור להיות מוצג הסרט. למה זה קורה והאם יש תוכנה שבאמצעותה אני אוכל לראות את הסרטים גם על הטלוויזיה? ובכלל, אם אתם יכולים, תמליצו על תוכנות שימושיות לכרטיסי VIVO... כל מיני תוכנות שאפש להקליט מהטלוויזיה למחשב וכדו'. המון תודה מראש, ניר.
-
- 22 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
הציעו לי בפורום מפרטים את כ. המסך הבא: LEADTEK PCI-EX WINFAST GEFORCE PX7600GT TDH 256MB DDR3 128 BIT TV/O -RETAIL האם לפי נתונים האלו זה כרטיס האקסטרים או שיש מס' כרטיסים עם השם שנתתי ? האם הכרטיס X1800GTO עדיף על הנ"ל? על הכרטיס לתמוך ב CF שאולי יבוצע בעתיד וכך גם לגבי OC עתידי. הכרטיס אם יהיה DFI INFINITY 975X/G או ASUS PSW DH DELUXE. המחשב מיעד בנוסף לעבודה כללית לעיבודי תמונות של 8MB ולעבודה מזדמנת בCAD למינהם. האם יש צורך להוסיף קירור לכרטיסים ואיזה מומלץ תודה
-
- 4 תגובות
- 596 צפיות
-
-
זה מה שכתוב לי על הספק AX-19(intel)UN-300WP4 המעבד הוא 2.4 והזיכרון הוא 1 GB האם יהיה לי צואר בקבוק עם אחד מהכרטיסים האלה? Sapphire Radeon X1650PRO 512MB Pro XFX GeForce 7800GS AGP 256MB DDR3 Sapphire Radeon X1950Pro AGPx8 DDR3 512MB nVIDIA GeForce 7600GT 256MB AGP וPalit
-
- 9 תגובות
- 943 צפיות
-
-
כרגע התקנתי מערך של שני כרטיסי 9800GX2 ,עשיתי בדיקה ראשונה ב DMARK06 ותוצאה של 13000 לעומת זאת עם כרטיס אחד הוא הוציא לי כמעט 15000 , מצחיק לא רק שזה לא מוסיף זה מוריד המערך הזה! למישהו יש רעיון או הסבר.(ודרך אגב את הכרטיסים החליפו לי ללא תוספת מ 8800GTX כי אחד התקלקל)
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אם יש לי לוח של MSI, כרטיס מסך של MSI יעבוד טוב יותר עם המערכת?
-
- 2 תגובות
- 599 צפיות
-
-
על מערכת ה- xp שלי, היה תוסף נחמד לדריבר של nvidia בשם nview, שהיה מאפשר ליצור פרופילים שונים, להקצות לכל אחד מהם שילוב של hot keys, וכך מעבר בין פרופיל אחד לשני היה מהיר. הסידור הזה היה לי נוח, כי אני צריך לעבור בין תצוגה של מסך אחד, לתצוגת שני מסכים. לימדתי את שלט ה - mce מהו שילוב הכפתורים לכל פרופיל, וככה קפצתי בקלות מאחד לשני. ב- win7 אין יותר את nview, ולא הצלחתי למצוא לו תחליף ברשת. יש איזו שיטה לבצע את מה שתיארתי בדירבר של nvidia, או באמצעות איזשהו תוסף? תודה
-
- 11 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
יעזור לי מאוד אם תסבירו לי איזה כרטיס מסך עדיף, 7800GTX או X1900GT בתקציב של 1300 ש"ח. ברוב הבאנצ'מרקים שראיתי, ה-7800GTX מנצח ואתם לעומת זאת ממליצים על X1900GT, לכן יעזור לי מאוד אם תסבירו לי למה ה-X1900GT עדיף? (ערכתי חיפוש, לא מצאתי תשובה)
-
- 75 תגובות
- 6.5k צפיות
-
-
היי. השאלה שלי היא קצרה ופשוטה. אני רוצה להשיג 8800GTX 640MB ולהשתמש בו כמאיץ פיזיקס בלבד ביחד עם הכרטיס מסך "הבכיר" שלי בעתיד (כרגע איננו). האם כרטיס זה יספיק להרצת פיזיקס באופן גבוהה ללא בעיות כלשהן? תודה.
-
- 0 תגובות
- 743 צפיות
-
-
רציתי לבדוק לפי הדגם אם הטלויזיה היא מולטיסיסטם . החברה היא MATH משהו כזה... איך אני ידוע אם היא מולטיסיסטם לא ררשום עליה דגם אלא כל מיני מספרים . ואם אני מוצא תא הדגם איפה אני יכול לבדוק על הטלויזיה? מצטער אם זה לא קשור לפה .א בל לא ראיתי מקום אחר.
-
- 16 תגובות
- 9.5k צפיות
-
-
הכרטיס מסך הוא 8800GTS 640 של לידטק, ואני חושב שהוא לא מספק את הסחורה (FSX קורס, FIFA לא רץ בHIGH) ואני חושב שאולי יש בו בעיה או משהו, יש דרך לבדוק זאת עצמאית? תוכנה שנותנת ציון לביצועי הכרטיס/מחשב שממנה אני יוכל להסיק אם ישנה בעיה או לא.. תודה.
-
- 6 תגובות
- 737 צפיות
-
-
היי. המשחקים הם Crysis, Civ, cont. strike. אין לי את המפרט המלא של המחשב, זה בשביל חבר. יש חיה כזו ? תודה מראש.
-
- 7 תגובות
- 884 צפיות
-
-
שלום אני מחפש כרטיס מסך בשביל חבר שלי בטווח של 600- 800 ש"ח אני יודע שהוא לא הולך לשחק במשחקים כבדים כמו HALF LIFE 2 אבל משחקים כמו SAN ANDREAS ומשהו קצת יותר חזק אבל לא הסוג של HALF LIFE תודה לעונים
-
- 1 תגובה
- 570 צפיות
-
-
שלום, עקב קניית מחשב חדש, אני שוקל להסב את הישן לHTPC. סך כל הוא לא רע (P4 3.0GHZ עם ג'יגה זכרון DDR1). העניין הוא שכרטיס המסך שיש לי (GEFORCE 5950 ULTRA) לא ממש יודע להתמודד כמו שצריך עם תכני HD, ומציג אותם מאוד מקוטע. השאלה שלי היא האם יש כרטיס מסך AGP שיתאים לי לצרכים האלו, או שהמחשב עצמו חלש מדי בשביל פתרון הולם. אשמח לדעות בעניין.
-
- 9 תגובות
- 756 צפיות
-
-
שלום! אני לפני כחודשיים קניתי מחשב חדש השארתי רק כרטיס מסך ישן EN8600GT שהו כרטיס ישן ותופס רק סלוט אחד עכשיו אני רוצה להחליף אותו במשהו חדש, ואני רואה שכל הכרטיסי מסך החדשים תופסים 2 סלוטים לפחותוהם ארוכים מאוד , יש כאלה שאפילו 3 אני חשבתי גם בלוח אם שלי זה יהיה בסדר אבל אז ראיתי שהצ'יפסט התחתון(דרומי) ממש גבוה ואני לא יודע עכשיו אם ללוח אם שלי אפשר לשים כרטיס שטופס יותר מסלוט אחד מה שאני שואל זה האם יש למישהו כזה לוח אם כמו שלי http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3439#ov או דומה ויש לו כרטיס חדש ארוך שתופס 2 או 3 סלוטים?? אני חושב לקנות:1) http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=7324 או2) http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=6729 INNO…
-
- 0 תגובות
- 977 צפיות
-
-
שלום לכולם , יש לי כרטיס מסך של ATI וכל הזמן בכל המשחקים מופיע לי הודעה של: vpu recover יש לי את הדריבר הכי חדש 5.7 רוצים לדעת מה לא עשייתי בישביל לסדר את זה?אז הנה: התקנתי את כל הדריברים של ati , התקנתי מחדש את הwindows , עשייתי חיפוש בגוגל ולא מצאתי תשובה לבעיה הזו... אני משתגע כבר אני לא יכול לשחק בשום משחק אני מתחיל משחק אחרי 5 דקות באה ההודעה הזו , אני כבר לא משחק במשחקים בגלל ההודעה הזו יש לי כרטיס מסך מסוג: ?ATI RADEON 9550 128MB? עוד פרטים עליו: http://www.giga-byte.com/VGA/Products/Products_GV-R955128T.htm לא עשייתי שום oc , מקווה שמישהו יעזור לי ...
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
התקנתי PS CS4 על dell e6400 עם intel gma 4500hd ואני רואה שאין לו תמיכה ב OpenGL, האפשרות הזו מנוטרלת ב PS. לפי מה שקראתי באתר של אינטל, הכרטיס תומך ב OGL 2, למישהו ידוע משהו? יש פתרון?
-
- 2 תגובות
- 845 צפיות
-


