כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אהלן חברים אני רוצה לקנות מחשב חדש שישמש אותי בעיקר לשרטוטים (אני אדריכל) וקצת לתוכנות תלת מימד. (סקצ'אפ למי שמכיר. לא תוכנה כבדה). הציעו לי מפרט נחמד, כאן: http://www.plonter.co.il/priceoffer_shoppingcart.tmpl?PriceOffer=32433 אבל לגבי הכרטיס מסך אני לא חושב שבאמת צריך כרטיס כל כך חזק ויקר.... נראה לי שאולי כדאי בכלל ללכת על קוואדרו. מישהו יודע מה מומלץ? בפרט המשחקים שאני רוצה לשחק פה ושם הם לא כבדים במיוחד... למשל: NFS THE RUN מה ההמלצה שלכם? תודה
-
- 14 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
יש למשהו אולי מוסג אחרי שנה כמעט מאז שיש לי את הכרטיס איך מתקנים את ה aa של הכרטיס x1950p ? שגרם לי להתבעס על הכרטיס שבכלל קניתי אותו.
-
- 0 תגובות
- 652 צפיות
-
-
קניתי לאחרונה טלוויזיה LCD 37 אינץ' rady HD של SHARP. וכמובן מייד חוברה למחשב, עובד לא רע עם משחקים כמו DMC4 וכדומה אבל משחקים יותר כבדים הביצועים יורדים. זה די הגיוני מכיוון שיש לי כרטים די חלש אני מודע לזה radeon 3650HD. איזה כ.מסך מומלץ לקנות לא במחירים הכי גבוהים (1200ש"ח) שירוץ טוב ?
-
- 3 תגובות
- 738 צפיות
-
-
אני מעוניין במפרט הבא:http://www.tms.co.il/preview/spec/sw297r4tהשאלה האם 520 יחזיק את ה670? תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 918 צפיות
-
-
לאחר היציאה של הדור החדש מATI אני מעוניין להחליף את הזוג X1950XTX שלי למרות שהם חזקים ולא נוצלו עד עכשיו אבל אני רוצה להיתחדש בדור חדש דירקטX10 ...אז ככה באיזה מהכרטיסים האילו : { זוג GF8800GTX SLI מול זוגCF HD2900XT} רואים יותר טוב! יש יותר טכנולוגיות עתידיות מיתקדמות! אני רוצה לציין שלא אכפת לי 10FPS פחות אם איכות התמונה תהיה יותר מדהימה... תודה לעוזרים ואם איפשר בנצים של SLI נגד CF יעזור מאוד!!! מה דעתיכם?
-
- 51 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
19 או 17 אינץ' עד תקציב של 700 ש"ח. שלא יהיה גדול מדי, ושיהיה שטוח כמובן...
-
- 4 תגובות
- 623 צפיות
-
-
היי אני קונה מחשב חדש בקרוב, ואני מתלבט האם לשים בו מערך SLI של 2 כרטיסי 9600GT או 8800GT אחד. המחיר כמעט זהה, השאלה עם מה אני אקבל ביצועים טובים יותר. למישהו יש מושג?
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אז ככה, חבר שלי רוצה לקנות מחשב חדש עוד איזה חצי שנה , אבל בינתיים הוא רוצה לקנות כרטיס מסך (agp) שיריץ לו משחקים מודרניים טוב בלי תקיעות ובאיכות גם טובה (נגיד 1024 עם הכל high). לא צריך כרטיס מסך שיהיה טוב לשנה-שנתיים , מספיק שיהיה טוב לחצי שנה גם , אם קצת פחות גם בסדר כי הוא קונה מחשב חדש במילא עוד כמה חודשים. זה אפשרי ? לא בתקציב גבוה (אין לי תקציב מדויק) לקבל כרטיס שיפעיל בצורה טובה משחקים מודרניים (שוב agp)
-
- 23 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן ברשותי הכרטיס הנ"ל ובתור נוב מחשבים עשיתי טעות טפשית...הוצאתי חלק שקשור לכרטיס קול מהמחשב תוך כדי שהמחשב עובד ופגעתי במאוורר של הכרטיס מסך...הכרטיס הפסיק לעבוד וכנף אחת מהמאוורר נשברה...הפעלתי שוב את המחשב אם הכרטיס ולאחר מכן כבר היה מסך כחול... עכשיו השאלה היא אם יש אופציה לעשות משהו אם הכרטיס הזה או שכבר כדיי לזרוק אותו? 8) תגובות עדינות חברה
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חיברתי את המחשב לטלוויזיה עם החיבור הזה http://img329.imageshack.us/img329/2987/a15pindsubdviadapteravivs9.jpg ורואים שחור לבן אולי צריך לכוון משהו ב-NVIDIA display http://img223.imageshack.us/img223/489/7y8uzx8.jpg או ב-TVTOOL http://img223.imageshack.us/img223/140/tvtoolqt9.jpg
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
Geforce 9800GT ו-[Core 2 duo 2.3 Ghz [E6400 יכול להביא למצב של צוואר בקבוק?
-
- 6 תגובות
- 646 צפיות
-
-
שלום! אחרי שניסיתי בפורום אחר אני ינסה פה, אולי זה יותר מתאים... אז ככה אני מחפש כ.מסך למשחקים כבדים שיהיה חזק וטוב בתקציב שלמעלה. (לא עושה OC) הינה המפרט: מעבד: Intel Core 2 Quad Q9300, 2500 MHz קירור למעבד: Mugen 2 לוח אם: Asus P5K3 Deluxe כרטיס מסך עכשוי: NVIDIA GeForce 9600 GT 512 MB כרטיסי זכרון: 4GB DDR3 מסך: 22'' דיסק קשיח: ST3500320AS ATA Device 500 GB, 7200 RPM, SATA-II (מתכוון להוסיף עוד דיסק קשיח של 500...) ספק כח: SeaSonic 500W מארז: coolermaster 590 *שימו לב לספק, שזה יספיק להחזיק את הכרטיס... אגב יש לי עוד שאלה, בעקרון אני יזמין את הכרטיס שתמליצו לי עליו עם מחשב חדש שאני קונה ואז אני יחליף בין הכרטיסים... אמור להיות בעיה עם זה? תודה רבה על עזרה ענקית...
-
- 16 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
האם נזק לכרטיס מסך כתוצאה מ-OC יכולה לגרום נזק גם למסך?
-
- 1 תגובה
- 562 צפיות
-
-
אני רוצה לשדרג כרטיס מסך, מתי אמורים לצאת \ להגיע לארץ הכרטיסים מהדור החדש ? אם זה בכלל מעניין: לוח ASUS P8P67 REV3.1 מעבד i5-2500K 3.3GHz זיכרון 4*8GB כרטיס מסך ATI HD5870 vipor ספק Corsair TX 750W
-
- 7 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
אני מעוניין לקבל המלצות עבור מסך CRT 17 בסביבות ה 1000 ש"ח וגם עבור Web Cam בסביבות 200 ש"ח. לגבי המסך חשבתי על ה Samsung 763MB האם זה מסך איכותי ? הוא עולה בסביבות ה 900 ש"ח אך אני לא ממש מכיר אותו, אשמח לקבל המלצות.
-
- 2 תגובות
- 635 צפיות
-
-
שלום... מדובר בכרטיס הנל: BFG GeForce 8800 GTS 640MB PCI-E OC2 VERSION מחירו 2150 ש"ח http://www2.bfgtech.com/bfgr88640gtsoc2e.aspx הביצועים מרשימים מאוד ביחס למחיר הדי זנותי הזה(סליחה על השפה הגסה)... רציתי לדעת איך החברה ומה האיכות שלה ביחס לחברות אחרות כמו ASUS EVGA XFX ועוד ראיתי כרטיס של EVGA מאותו הדגם עם אותם ביצועים והבדל כספי עצום של בערך 800 ש"ח ועוד משהו אם יש פה מישהו שיכול להגיד לי באיזה זכרונות החברה משתמשת על הכרטיס הזה מאוד חשוב לי לדעת....
-
- 8 תגובות
- 564 צפיות
-
-
איזה כרטיס מסך יותר חזק??? ***ה9800 הוא גרסת Green של Palit..
-
- 3 תגובות
- 842 צפיות
-
-
שלום לכולם, זהו זה האשכול האחרון שאני פותח על איזה כרטיס מסך אני קונה אז ככה המיפרט הוא מעבד: E8400 ספק: CORSAIR HX 520W מארז: ANTEC P182 MB: עדיין לא סגור אני תיכננתי לקחת את הכרטיס הזה: http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=3981 רציתי לדעת האם שווה לי לקחת אותו או שיש אפשרויות יותר טובות אשמח לעצות שלכם הרזולוציה של המסך תיהיה 1680x1050 22" אם אתם מציעים כרטיס מסך אחר אז שיהיה בבקשה מIQPC תודה לכל העוזרים!! ושבת שלום!
-
- 18 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מקווה שזה הפורום הנכון עבור השאלה הזאת, עברתי על הפורומים ולא מצאתי אחד מתאים יותר (כיוון שאני חושד שהבעיה בכרטיס המסך). המסך הנ"ל ברשותי כבר מספר חודשים ותמיד הצגתי תמונה מעולה מהמחשב למסך. המחשב שלי התקלקל וקניתי מחשב חדש. במחשב החדש יש לי בעיה עם המסך. רואים כאלו נקודות מרצדות בכל מיני מקומות במסך. הנה תמונות להמחשה: הנקודות הנ"ל מרצדות. המסך מחובר בכבל DVI - HDMI מהמחשב (אותו כבל שעבד טוב במחשב הקודם). ההבדלים העיקריים בין המחשב הקודם לנוכחי הם: Windows XP במחשב הקודם, Windows 7 במחשב הנוכחי כרטיס מסך שונה (קודם GEForce 9800 עכשיו GEForce GX460) הדרייברים של כרטיס המסך הם הכי מעודכנים מהאתר של יצרנית הכרטיס (Gainward). עוד פרט שרצוי לצ…
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז ככה, לאחי יש את מערכת המחשב הבאה: Intel Core 2 Quad Q9550 -מעבד P5Q PRO TURBO - לוח אם Kingston DDR2 2GBX2 -זיכרונות NVIDIA GeForce GTX 260- כרטיס מסך Enermax Modu82+ 625W- ספק רציתי לדעת מהו הכרטיס הכי חזק שניתן להכניס מבלי שיהיה צוואר בקבוק? האם ה-GTX 960 הוא בכלל אופציה? מבחינת מחיר, בסביבות ה-1000 שקל. תודה מראש על העזרה.
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם ברשותי כרטיס מסך 8500GT בעל 1 גיגה זיכרון אין לי בעיות עם הכרטיס , אבל חשבתי לשדרג לכרטיס יותר מתקדם! האם ההבדל בינו לבין 9600GT יהיה גדול?? אשמח לעזרה תוד רבה שי
-
- 17 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
Pentium 4 3000 mhz Asus P4P800 DDR 1024 PowerColor Radeon 9800 SE All In Wonder עוד לא עשיתי אותו פרו , זה בדרך
-
- 3 תגובות
- 566 צפיות
-
-
אהלן, קניתי היום מסך 22" ואני בתהליכי קניית מחשב חדש. רציתי לדעת אם לרזולוציה של 1680x1050, כרטיס כמו ה8800GT 512MB יספיק ? האם Crossfire של שני HD3850 עדיף עליו ? כדאי כבר לקנות 8800GTS בעוד 250 ש"ח ? או שבכלל 9600GT ב750 ש"ח יספיק לי למשחקים של היום ? תודה רבה.
-
- 13 תגובות
- 831 צפיות
-
-
אני בעליו החוקיים של IBM ThinkPad R50e ואני מעוניין לחבר עוד מסך דרך יציאת הRGB. האם קיימת דרך להרחיב את שולחן העבודה שלי לשני מסכים, שכן בד"כ חיבור הRGB משמש לחיבור למקרן למצגות. תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מעוניין לחזק תכרטיס..אפשר מדריך הסבר איך לעשות את זה בצורה טובה!
-
- 2 תגובות
- 1.7k צפיות
-


