עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. שלום לכולם.. רכשתי מחשב מIQPC , הוא עכשיו בבדיקות מקיפות.. אך יש בעיה הכרטיס שרציתי לקנותGDDR5 HD4850 אינו זמין במלאי וכנראה לא יהיה זמין בכלל.. עכשיו רציתי לדעת האם כדאי ללכת על HD4850 רגיל או אוליי HD4770..כיום יש לי מסך יחסית ישן BENQ W202FP - 20אינצ' כנראה עוד חצי שנה משהו כזה אני יקנה מסך 23 P2370.. וחשבתי לקנות בינתיים HD4770 וכשיצאו הכרטיסים שתומכים בDX11 לקנות כזה.. +ת'מסך אשמח להמלצות כמה שיותר מהר..

    • 8 תגובות
    • 907 צפיות
  2. מישהו מכיר כרטיס מסך PCIe 1x בסיסי שנמכר ברשתות בארץ ושהוא יכול להמליץ עליו ? אני מחפש משהו פשוט, שיאפשר לי לפנות את הסלוט של 16x עבור כרטיס אחר (לא כרטיס מסך). רצוי hdmi או dvi בברכה דן

  3. http://3dmark.com/3dm11/296870 שמתי לב שאני בממוצע,למרות שהנתונים של המחשב די חזקים. אני מעוניין לדעת למה בבדיקת הזיכרונות הוא מציג לי שהם פועלים על 667MHz ולא על 1333. ולמה במעבד הוא מציג רק 1\4 ולא 4 מ4 אשמח לדעת איך התוצאה ביחס למפרט שלי ואם יש דברים שאוכל לעשות כדי לשפר את הנתונים המפרט שלי בצד רק שעכשיו אין 9800 יש GAINWARD GTX570 1280 GDDR5 והספק כח שלי הוא של THREMALTAKE Toughpower 600W W0103. נ.ב מקווה שאני בפורום הנכון. תודה לעוזרים. שגיא.

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by lmlm,

    כבר חודשים אנחנו שומעים על כרטיס מבוסס ליבת R670 שיתן לנו מחיר/ביצועים טובים כמו X1950PRO בזמנו. אבל עכשיו מתברר שHD2900PRO יבוסס ליבת R600 HD2900PRO יציג ביצועים בין 8600GTS ל320MB GeForce 8800 GTS. HD2900PRO יגיע ברבעון הרביעי עם תג מחיר של 200$ *אפשר לזהות כבר תמיכה בכרטיס בדריבר בטא החדש : http://www.tcmagazine.com/comments.php?shownews=15563&catid=2 http://www.chilehardware.com/foro/amd-hd-2900-t106198.html

    • 1 תגובה
    • 552 צפיות
  5. Started by ReflexHD,

    איני מוצא את הדרייבר באתר שלהם לכרטיס מסך בכדי להתאים את הרזולוציה . המשך הוא בגודל 27# ברזולוצית 1920X1080 אשמח אם תפנו אותי להורדה הנכונה של הדרייבר

  6. יש לי פנטיום 4 3 ג'גיה 1024 זיכרון פנימי (400 מגה הרץ) וראדון 9800 פרו, וגם לוח אם אביט AI7 הקיצר התוצאות ממש נמוכות: 14000 ב 3dmark 2001 ו 31000 ב aquamark 3 מישהו יכול לעזור לי?! אגב אני משתמש בדריברים הכי חדשים לכרטיס מסך

  7. Started by Night,

    איך הכרטיס הזה? יש לו DVI? כמה הוא עולה בערך? הוא מריץ משחקים חדשים?

    • 3 תגובות
    • 755 צפיות
  8. Started by Fighter,

    בשביל חבר שלי שרוצה להקליט תוכניות יש לו ממיר של הוט

    • 4 תגובות
    • 564 צפיות
  9. היי רציתי לדעת האם יש לכם את הנתון לגבי צריכת ההספק של המערכת ללא כרטיס מסך כלל (או עם כרטיס מסך מינימלי). הנתונים שמופיעים בטבלאות בביקורות מציינים הספק ב IDLE ו LOAD של כל המערכת, אני מנסה לבודד את צריכת ההספק רק של כרטיס המסך עצמו, ב IDLE וב LOAD, כאשר הנתון על צריכת ההספק של מערכת הבדיקה בלי כרטיס מסך יכול לפתור לי את הבעיה. נ.ב. זה למטרה טובה, מבטיח לשתף אתכם כשיהיה רלבנטי. עריכה: אם מישהו מכיר חברות שעושות את גופי הקירור ב OEM לחברות שמייצרות את הכרטיסים (נניח ASUS, LEADTEK, PALIT וכ"ו) אני אשמח לשמוע שמות. תודה!

    • 2 תגובות
    • 575 צפיות
  10. Started by Dvich,

    הרבה תמונות והרבה מידע, תהנו: http://www.techpowerup.com/index.php?5127 http://www.hkepc.com/hwdb/r520firstlook-e.htm כמעט בטוח שיקרא Radeon X1800.

    • 22 תגובות
    • 1.7k צפיות
  11. Started by dddd211,

    זה כותרת טובה:<? RADEON X800 SE RADEON X800 PRO יש סיכוי שהכרטיסים האלו יעלו איזה 2000 שקל?

    • 6 תגובות
    • 663 צפיות
  12. Started by leahd3,

    מישו פתח אותו כבר ל 6970??? מחר אני רוצה לקנות אותו מ קיי אס פי עולה 1450 אגב יש לי אנרמקס 525 פרו 82+ וכבר אמרו לי שהכרטיס הזה עדיף על 5850/70 והספק שלי יכול להחזיק אותו... אגב יש לי 720 טריפל קור 4 גיגה דידיאר3 1333 וכרגע רץ על 4850 תודה מראש...

    • 11 תגובות
    • 1.8k צפיות
  13. Started by mandarin,

    Gigabyte Radeon 4870 512MB DDR5 Retail - זמין במלאי! - 1355 ש"ח Sapphire Radeon 4870 512MB DDR5 Retail - זמין במלאי! - 1433 ש"ח מה ההבדלים בין הדגמים (קירור / באנדל / משהו ?) או שסתם יש את ההפרש בין המחירים ?

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by omrit,

    שלום, מישהו במקרה התנסה ב powercolor X800GT/X800GTO ???? האם המאוורר שלהם רועש? (אני בונה מערכת שקטה...) תודה!

    • 0 תגובות
    • 627 צפיות
  15. אני בקרוב משדרג את המחשב וחלק מהשדרוג הוא כרטיס מסך חדש, איזה כרטיס מסך יחזיק לי שנתיים על הגדרות גבוהות/טובות? איך ה- 1950pro512MB? איך ה- 1900XT 512MB? איך ה- 1900XTX 512MB? תנו לי המלצות לכרטיסי מסך שיחזיקו שנתיים על הגדרות טובות.

    • 7 תגובות
    • 708 צפיות
  16. קיבלתי עם הכרטיס מסך כבל כזה שמתחבר לאחד יציאות הטלוויזה של הכרטיס הוא עגול יש בו שני פינים בכל צד ועוד אחד בין שניהם למטה אז עשיתי חיפוש קטן והבנתי שאני צריך כבל עם יציאות לטלוויזה של Svideo ועוד אחד לא זוכר אז עכשיו מה אני אמור לקנות?! האם הכל שיש ברשותי בכלל מתאים או שאני צרך לקנות אחד וחדש מקווה שתעזרו

    • 0 תגובות
    • 598 צפיות
  17. Started by pergola,

    באיזה סלוט כרטיס הפיזיקה ישתמש? יכול להיות שבסלוט PCI E X16? ואז אם אני קונה CF ובסלוט אחד שם כרטיס מסך ובסלוט השני כרטיס פיזיקה לאמשנה איזה..? או שצריך משהו מיוחד שמתאים לכרטיס מסך כמו היום שצריך 2 כרטיסי מסך אותו הדבר..?

    • 6 תגובות
    • 719 צפיות
  18. Started by Ohad19,

    בשעה טובה התחדשתי ב HD 4870 . רציתי להיות בטוח שאני מחבר אותו נכון לספק. לכרטיס יש שתי כניסות של 6 פינים. לספק גם יש שתי יציאות של 6 פינים כתומות. האם עליי לחבר שני כבלים מהיציאות 6 פינים הכתומות בספק לכרטיס ? יש עוד כמה מתאמים שבאו עם הכרטיס וההסבר שם לא ממש ברור... תודה לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 722 צפיות
  19. Started by c636fr3w,

    שלום, יש לי את המפרט הבא: מעבד: DualCore Intel Core 2 Duo E7300, 2666 MHz לוח אם: MSI G31M3 (MS-7528) (2 PCI, 1 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 2 DDR2 DIMM, Audio, Video, LAN) זיכרון:2048MB DDR2-800 DDR2 SDRAM כרטיס מסך: NVIDIA GeForce 8400 GS 512 MB ספק: ATX 300 JSP - socket 775 real 300w אפשר הצעות לכרטיס מסך+ספק כוח שייתנו ביצועים טובים ברזולוציה סבירה בHIGH /MEDIUM במשחקים החדשים ואלו שיצאו בקרוב, כמו COJ2 ,PROTOTYPE ,ARMA2, assassins creed 2 וכדומה.... בתקציב של עד 800 ש"ח (חריגה של עד 150 ש"ח) תודה רבה לעוזרים.

    • 27 תגובות
    • 1.9k צפיות
  20. Started by DXM,

    כותרת... תענו ברצינות

    • 2 תגובות
    • 918 צפיות
  21. Started by pain_killer12,

    שלום, אם יש לי לוח םא עם סלוט PCI-E1 האם אוכל לשים עליו בעתיד (הרחוק) כרטיס שתומך בPCI-E2? תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 553 צפיות
  22. היי התקנתי אתמול ויסטה ועכשיו כשהכרטיסי מסך מחוברים כקרוספייר התצוגה בסדר עד שהלוגו של ויסטה אמור לעלות ואז המסך נכבה. אם אני מחבר את המסך ישירות לכרטיס מסך אז הכל עולה ואז אני יכול לחבר את הכבל של הקרוספייר וזה מזהה את החיבור. מה עושים?? מפרט בצד תודה

    • 0 תגובות
    • 701 צפיות
  23. שלום, אני מעוניין לקנות מסך 19" דק שיתאים למשחקי מחשב כמו משחקי פעולה, ירי, מכוניות, וסימולטורים. האם מסכים דקים בכלל טובים לגיימר או שהם עדיין לא ברמה של מסכים רגילים? תודה.

    • 6 תגובות
    • 692 צפיות
  24. קניתי את הכרטיס בשביל לחבר את המחשב לטלוויזית LCD בחיבור HDMI, כשחיברתי בינהם לא ניתנה לי אפשרות לשכפול מסך, המחשב לא מאפשר לי לבחור שום תצוגה נוספת חוץ מהמסך הרגיל של המחשב, מה אפשר לעשות?

  25. Started by totah,

    8800GTS 512

    • 2 תגובות
    • 551 צפיות

דיונים חדשים בפורומים