כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אנשים אני צריך שמישהוא ייתן לי הסבר על SM3. או שישלח לי מקור מידע (כמה שיותר יותר טוב ;D)
-
- 3 תגובות
- 654 צפיות
-
-
שלום לפורום. יש לי שאלה -החיבור DVI מתחבר מהמסך לאיזה רכיב במחשב?והאם יש מדריך שמסביר איך לחבר\לאיפה? עריכה:אני מתכנן לקנות מסך LCD כנראה החודש הזה ובעוד כמה ימים אני אקנה 7600GT עם PCI-E (אם זה משנה).כך שהבעיה היא שאני לא קונה את המסך והמחשב באותו זמן,וכנראה שלא תהיה אפשרות להביא את המחשב לחנות שיחברו (אם הם עושים את זה בכלל). תודה
-
- 3 תגובות
- 581 צפיות
-
-
שלום! לחבר טוב שלי יש Radeon 9800Pro והוא הזעיק אותי לעזרה כשהוא התחיל לעשות קצת בעיות. כדי לוודא שזו לא בעיה כלשהי במחשב שלו העברתי את הכרטיס למחשב שלי והבעיות ממשיכות. מה שקורה זה שלפעמים הכרטיס פשוט משנה צבעים של הרבה פיקסלים, למשל מופיעים פיקסלים ירוקים בתבנית מסוימת על כל המסך. כשהמסך מראה דברים בפורמט כמו של DOS הוא משנה את הרקע ואת הצבעים של האותיות. הקטע הוא שלפעמים פתאום הכל נראה נורמלי. אני משער שרוב הסיכויים הם שהכרטיס פשוט נדפק, אבל חשבתי שאולי זו בעיית התחממות. אני לא יודע בדיוק למה גורמת התחממות בכרטיס מסך, לכן אני שואל פה אם יש סיכוי שזו הבעיה. כשאני נוגע בכרטיס אחרי שאני מכבה את המחשב הוא די לוהט. אז זהו תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 554 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לקנות כרטיס מסך למשחק היחיד שאני משחק - הפרו אבולושן. קניתי מחשב חדש לאחרונה - Pentium® Dual-Core CPU E5200 @ 2.50GHz עם זיכרון של 2 ג'יגה ומסך חדש T220 של סמסונג ("22). איזה כרטיס מסך הכי יתאים לי ( גם לסדרות הבאות של המשחק שייצאו ) לדעתכם כדי לשחק באיכות גבוהה במשחק, בתקציב לא בלתי מוגבל? אם צריך לספק עוד נתונים, אשמח לתת.
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שאלה קניתי INNOVISION I-Chill Geforce 8800GT OC 512MB DDR3 PCI-E בגלל גוף הקירור שאמור להיות מצויין. הוא בא עם אוברקלוק של 700MHz למעבד ו 1000MHz לזכרון. בלי עומס הטמפרטורה שלו 53. בעומס הוא מגיע ל-70. גם עם מארז פתוח. זה לא קצת גבוהה מידי? במיוחד עם גוף הקירור של AC. ולפני זה לא הייתה לי בעיה של איוורור למארז. בכרטיס הקודם הייתה ירידה של מעלה אחת בין מארז סגור לפתוח.
-
- 14 תגובות
- 972 צפיות
-
-
שלום, אני צריך המלצה לכרטיס מסך זול שתומך בלוח אם עם כניסת AGPX4, למטרת מחשב משרדי ישן ( P4 2.6GHz) ואם יהיה ניתן להריץ HD זה יהיה מצויין. תודה
-
- 4 תגובות
- 636 צפיות
-
-
שלום יש לי nvidia geforce fx 5200 128mb אני רוצה לעדכן את הדרייבירים של הכרטיס מסך שלי מאיפה אני מעדכן אותם? ( מן הסתם מאתר החברה אבל לא מצאתי שם ) אפשר לקבל לינק בבקשה? תדוה רבה לעוזרים...
-
- 2 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
א.אני מחפש לקנות מסך 37 אינץ ולחבר אותו ל-htpc חדש שאני יקנה,האם יהיו הבדלים בתמונה בין מסך hd ready לבין מסך full hd במסך של 37 אינץ'? ב.האם יהיו כרטיסי מסך יהיו ב-3-4 חודשים הקרובים שיתמכו בכל תכני ה-hd?
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היה לי ATI R9100 לאחר שמאסתי בו כי משחקים כבר עבדו כמו ב MX400 החלטתי לקנות כרטיס מסך... קניתי XFX GEFORCE 6600GT - וה TV OUT פשוט לא עובד!!! ניסיתי הכל - להתקין מחדש דרייברים, לשנות כבל, הכבל בדיוק אותו כבל והטלוויזיה פשוט לא מגיבה לכרטיס בשום צורה שהיא ובשום הגדרה שהיא... השאלה שלי אם פירמוט יגרום לזה להסתדר כי אולי הקטע פה זה ההתנגשות עם ATI? ממתין לפירמוט... תודה מראש...
-
- 0 תגובות
- 675 צפיות
-
-
WoW nvidia הולכת להכנס וחזק ב- ATI X1800GTO ירד ל- 179 $ OMGGGG כרטיסי מסך בחוזק של בין 7900gtx לבין7600gt ירדו ל299 $ ואווווווווווו הייתכן?!
-
- 2 תגובות
- 793 צפיות
-
-
שלום..אני צריך להוציא אות מהמחשב ל4 מסכים הייתי רוצה שזה יתבצע בלי 2 כרטיסי מסך ולחבר ב SLI או CF אז האם קיים משהו שכזה..? (אני צריך שהמסכים יוגדרו בתור אקסטנדד כלומר הארכה של שולחן העבודה שהוא יהיה פרוש על כל ה4 לשם חלוקת לחלונות נפרדים
-
- 1 תגובה
- 675 צפיות
-
-
לאחר יום של חיפושים די קצר מצאתי חנות שמוכרת את ה 959NF של סמסונג (בשביל אחי) וזאת לאחר שמועות מעצבנות ברחבי הפורום אשר הכריזו כי אין את המסך יותר בארץ! אז בבקשה אנשים אל תטעו אחרים בידיעות כוזבות. אני אישית מאוד מקווה שהמסך הזה שווה את המאמץ שהשקעתי כדי למצוא אותו = 2 טלפונים לא יכולתי להסתפק במשהו אחר כי המסך שכרגע אני עובד איתו הוא ה 454PRO של IIYAMA קיצר בחנות שממנה קניתי נשאר עוד מסך אחד אשמח לתת בפרטי את מס הטלפון שלהם אם זה לא אסור בחוקי הפורום כמובן, להתראותתת.
-
- 2 תגובות
- 689 צפיות
-
-
האם הכרטיס מסך SAPPHIRE PCI-EX RADEON X1950XT 256MB DDR3 DUAL DVI VIVO TV/O - RETAIL לא יעשה בעיות עם הספק HEC 400W : 400TRT-F - 20/24 PIN - ATX12V Ver. 2.2 ? תודה
-
- 4 תגובות
- 606 צפיות
-
-
מצאתי באתר של Palit את הכרטיס הנ"ל: http://www.palit.com.tw/product/MX4000.htm כתוב שהוא מבוסס על Chipset מסוג MX4000 8X AGP. ממה שהבנתי, ההבדל בינו לבין ה MX440 הוא בסוג הזיכרון ויש לו תמיכה ב DirectX 8.1. באתר של Nvidia לא מצאתי איזכור למוצר כזה. הקיים דבר כזה בכלל או שמה מדובר בקומבינה ייחודית לחברה הנ"ל? סתם מעניין אותי לדעת...
-
- 1 תגובה
- 792 צפיות
-
-
אני רוצה למכור את הכרטיס הישן שלי: gigabyte gtx 670 windforce 2x 2gb הכרטיס אצלי 3 שנים ו8 חודשים, ללא אחריות, ללא OC (חוץ מהOC שהוא יצא איתו מהמפעל). רציתי לדעת בכמה אוכל למכור אותו בערך. תודה לעוזרים.
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
יש לי יציאה שנראת כמו S-VIDEO אבל קיבתי כבל כזה שמחברים אותו לשם וומנו יוצאים ארבע פינים צהוב,ירוק,כחול ואדום מזה בדיוק ואיך אני מחבר את זה לטלוויזיה http://img152.imageshack.us/img152/1636/smj3.jpg
-
- 1 תגובה
- 551 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך nvidia geforce 7300 gt ונשרף לו המאוורר על הכרטיס מסך! הכרטיס מסך נקנה לפני שנה וחצי האם האחריות עדיין בתוקף?
-
- 1 תגובה
- 851 צפיות
-
-
היי, יש לי את הכרטיס EVGA GeForce GTX 1070 FTW GAMING ACX 3.0. לפני העדכון האחרון כאשר הכרטיס לא היה במאמץ, המאוררים לא היו עובדים, עכשיו שמתי לב שהם עובדים גם כשאין מאמץ בכלל כאשר לא פועלת שום תוכנה/משחק ברקע. מישהו יודע משהו ?
-
- 8 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
שלום לכולם, רציתי לדעת מה אתם חושבים שיהיה בשוק כרטיסי המסך בעתיד ? אני אפרט : ראינו לא מזמן ש-ATI הודיעה על הפסקת ייצור ערכות שבבים ל-INTEL, http://hwzone.co.il/news/1156780942/67842/ מה יקרה אם הם יבצעו מהלך שה-CROSSFIRE גם יהיה בלעדי ל-AMD ? בלוחות עם ציפסט של 975X של אינטל היה עד היום תמיכה ב-CROSSFIRE בלבד, מעניין אם עכשיו לאחר רכישת ATI על ידי AMD, תהיה תמיכה ב-CROSSFIRE בציפסטים הבאים של INTEL, או שהם יבצעו מהלך כמו של NVIDIA שה-SLI פעיל רק על לוחות עם ציפסט שלהם. תחשבו על זה, במידה ובאמת AMD-ATI יבצעו מהלך כזה, שה-CROSSFIRE פעיל רק על גבי לוחות עם ציפסט שלהם, מה יהיה עם לוחות ה-HIGE-END של אינטל באיזה טכנולוגיה הם יתמכו ? אם בכלל ? האם INTEL יכנסו לתחום של כרטיסי …
-
- 5 תגובות
- 654 צפיות
-
-
מבקש המלצה לחנות אינטרנט לקנייה של כרטיס מסך (gtx 1070). ללא משלוח לארץ - מביאים לי משם.. [מישהו מכיר את זו?: https://www.overclockers.co.uk/pc-components/graphics-cards/nvidia/geforce-gtx-1070?ckSuppliers=219&ckTab=0&sSort=2 תודה!
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
אני צריך כרטיס טלויזיה לצפיה הקלטה ואם אפשר גם טיימר להקלטות
-
- 8 תגובות
- 899 צפיות
-
-
אהלן אחרי התלבטויות (בין לידטק GS אקסטרים ב - 637 שקל ל - GT אקסטרים ב - 1000) קניתי בסוף את הכרטיס הבא: Albatron GeForce 7600GT 256MB במחיר של 875 שקל בחנות ליד הבית (שיקול חשוב לדעתי) הנה ביקורת שמצאתי עליו: http://www.sharkyextreme.com/hardware/videocards/article.php/3211_3615856__9 עכשיו לשאלות: אני יכול להחליף אותו ל כרטיס של גי'גהבייט (עולה 1000 עגול) אם אני לא אהיה מרוצה... ולכן, אני צריך את החוות דעת שלכם לג'יגהבייט יש קירור שנראה יותר טוב (אבל אני יודע שאומרים שיש להם בעיה בקירור).. לאלבטרון יש קירור יותר מינימליסטי אבל עם מאוורר (אני צודק?) איך אני בודק את המהירות של הכרטיס מסך - אני צריך איזה תוכנה איזה תוצאה נחשבת טובה ל - 7600GT ב - 3DMARK06? אני את…
-
- 2 תגובות
- 555 צפיות
-
-
תראו אני מתלבט בין ה 6600 לבין ב X700 כי שניהם באותו מחיר בערך אם יש עוד צהעות יותר טובות לכרטיס מסך ב 700 שקל תודה
-
- 7 תגובות
- 776 צפיות
-
-
אני נתקל בזמן האחרון בבעיה די מעצבנת.. במשחקים מסויימים, אחרי כמה דקות משחק, ה-6800GT שלי פשוט עולה לטמפ' גבוהות מדי (120 מעלות.. שזה הרבה מאוד ל-6800).. הקטע המוזר זה שזה קורה רק במשחקים ספציפיים.. זה קרה לי למשל בנסיך הפרסי האחרון (לא זוכר את השם), שזה לא כזה משחק מטורף מבחינת גרפיקה.. בפריי זה קרה לי כל הזמן.. מצד שני אובליביון רץ חלק, CS:S אף פעם לא עשה בעיות.. Battlefield 2 עובד אחלה.. ככה שזה די מוזר.. בעבודה שוטפת (אינטרנט, מוסיקה וכאלה) הכרטיס על 70-75, אבל טמפ' החדר היא 27-28 בקיץ והמארז לא מאוורר מדהים (מארז קטן עם בעיית אבק מציקה). אני חושב שזה אולי קשור לדרייבר.. אני ידוע שיש דרייברים קצת דפוקים שגורמים לבעיות חימום.. אני משתמש ב-84.25 (forecware). זה די מעיק…
-
- 1 תגובה
- 581 צפיות
-
-
טוב החלטתי במקום לקנות כרטיס מהמתקדמים כמו ה8800 וה2900 לקחת כרגע כרטיס MIDI ועוד שנה ומשהו לקחת משהו חדש.. בטווח של ה1000 חשבתי בינתיים על ה 2600XT של רדאון עם 512MB. יש הצעות אחרות?
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-


