עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. ?XFX FX5500 128MB TV? איך הוא בישביל battlefield vietnam u ו americas army האם הוא יריץ אותם בלי לגים?

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by hareln,

    היי, פתחתי נושא לפני חודש והמלצתם לי אז לקנות Sapphire - Used AMD Radeon HD7950 מפלונטר. ראיתי שהמחיר שלו ירד.. השאלה שלי אם שווה לחכות עוד קצת (כל עוד לא יצא קראק לFIFA 15 אני רגוע..) הבנתי שיש BLACK FRIDAY וירידת מחירים רצינית לקראת החגים בארה"ב. או שכדאי לקנות עכשיו ולנצל את ירידת המחירים העכשווית.. תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by SilentBob,

    הצלחות בעולם הרכב, בתוספת יכולותיה של ארכיטקטורת המקסוול החדשנית, משגרות את NVIDIA להכנסות שיא לכתבה: http://hwzone.co.il/nvidia-%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%92%d7%94-%d7%aa%d7%95%d7%a6%d7%90%d7%95%d7%aa-%d7%9b%d7%a1%d7%a4%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%a0%d7%94%d7%93%d7%a8%d7%95%d7%aa/

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by Obg1,

    שלום לכולם, קניתי את המסך LG L1730B, מסך לא רע, היום נכנסתי לאתר הזה: http://www.nforcershq.com/modules.php?name=News&new_topic=45&pagenum=6 ואני רואה בצדדים שהמסך מרצד, הוא כנראה לא מצליח להציג את הצבע שבצד כי אין לו אותו, ומתחיל להשתגע... לכל מי שיש את המסך הזה, או LCD אחר, תגידו לי איך אתם רואים את הצבעים בצד, כי ב CRT זה נראה מצויין. תמיד הרגשתי ש 16.2 מיליון צבעים זה לא 16.7

    • 3 תגובות
    • 986 צפיות
  5. שלום לכולם, קראתי את כל התראדים החשובים, אבל לא הייתה שם דעה ממש מגובשת. גם לא הייתי כל כך בטוח אם הכל מעודכן. אני מחפש כרטיס מסך ב-1200 ש''ח אפשר טיפה יותר אבל עדיף שלא, שיהיה מיועד למשחקים בעיקר. אני לא כל כך מבין בתחום ואני אודה מאד לכל מי שיעזור לי.

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by dark,

    יש לי כרטיס מסךRIVA TNT/2 PRO ושאני רואה איזה זיכרון יש לא הוא רושם 32 מגה בייט SGARM מה זה

    • 4 תגובות
    • 832 צפיות
  7. Started by comix_dude,

    יש לכם הצעות אני רוצה לשדרג לא ראיתי משהו טוב ב סביבות 500 שח שאני יוכל לשחק איתו במשחקים כבדים ויעמוד

    • 4 תגובות
    • 623 צפיות
  8. המחירים מתחילים לצנוח או שהם התבלבלו ? http://www.wcs.co.il/Product.asp?productid=422

    • 9 תגובות
    • 769 צפיות
  9. שלום לכם. קניתי כרטיס טלוויזיה לפני יומיים.. WinFast TV 2000 XP וחיברתי אותו למחשב. יש לי יס בבית.. חיברתי את "הבננה הצהובה" לכרטיס הטלוויזיה..ורואים מצויין..אבל הבעייה היא שאין קול.. האם מישהו יודע מה אני עושה במצב כזה? אשמח אם תעזרו לי.. אשמח גם אם תשיבו לי האם הכרטיס הזה הוא מספיק איכותי(האמת שהשימוש שלי הוא רק לצורך הקלטת תוכניות וסרטים) שלומי.

    • 2 תגובות
    • 550 צפיות
  10. Started by arthur16,

    מישהו יודע איפה אפשר למצוא דרייבר למסך: Philips 17C2622E תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 554 צפיות
  11. שלום לכולם, שמי רפאל. ואני צריך עצה והכוונה בנושא חשוב, קניתי בשבוע שעבר מחשב חדש, אם כרטיס מסך מסוג: sapphire radeon r9 270x dual-x boost oc 2gb הכרטיס מסך מחובר לשני מסכים במקביל: 1. wacom cintiq 21ux (מסך המחשב הראשי שלי - ממנו יציאת DVI) - שעובד מעולה וחלק! איתו אין בעיות. 2. טלוויזית Philips 40" LED PFL8664 H (מסך הטלוויזיה השני כעזר ותוסף למסך הראשון - ממנו יציאת HDM) - שאיתו יש בעיה! הבעיה קוראת במסך הטלוויזיה שלי. לרגע המסך עובד בסדר וחלק, ואז פתאום הצבעים משתנים ונהפכים לורוד/כחול/ירוק (מצורף תמונה). כמו שגיעה ותקלה במסך. ואז שוב חוזר למצב הרגיל (כך שוב ושוב) המסך מוגדר כ100Hz אבל הכרטיס מסך מזהה כ 60Hz (לא יודע אם זה קשור?!). ניסיתי לבדוק בין כל החיבורי H…

    • 1 תגובה
    • 866 צפיות
  12. Started by yezer,

    מה אתם חושבים על הכרטיס הנ"ל? (הוא בדיוק בתקציב שלי) הכרטיס הנוכחי שלי הוא 6200TC 256MB 64BIT מה אתם אומרים...? שווה להחליף?

    • 15 תגובות
    • 966 צפיות
  13. Started by shimonsky,

    לשימוש של צפייה ב-HD + משחקים כמו GTA IV , האם GT210 יספיק?

    • 2 תגובות
    • 594 צפיות
  14. Started by yakirsh4,

    מה יותר טוב שני geforce 8800gt או geforce 8800gtx אחד

  15. Started by Albetron,

    אני מחזיק ברכיבים הללו, ובהשוואה לבנצ'מארקים אני מקבל תוצאות הרבה יותר נמוכות..זה בגלל המעבד?

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  16. אני פונה לכל מי שיש לו מחשב דומה לשלי (בעיקר כרטיס מסך אותו צ'יפ חשוב - geforce 4 ti-4200 128 ומעבד באזור ה1800 ) אני לא יודע אם ביצועי המחשב שלי הם כל כך טובים... : ראו במשחקים הבאים: unreal2 : פועל על 1024X768 בלי AA וAF על 20FPS רוב הזמן וקופץ nolf2: עובד בממוצע באזור 30 אבל יציב על אותה רזולוציה aquanox: עובד גם באזור 30 ut2003: נע בין 30 ל45 serious sam 2 : עובד באזור 50 rtcw: עובד על 75 רוב הזמן אבל היחיד red faction 2 : עובד על 30-40 ולפעמים בפיצוצים יורד ל15 mohaa spearhead: עובד על 20 רוב הזמן וקצת מקרטע : יורד ל15 ומרגישים קפיצה רצינית gta3 - עובד על 30 רוב הזמן כל הבדיקות נעשו על 1024X768 ללא AA וAF ובהגדרות הכי גבוהות ונבדקו בתוכנה fraps. הדר…

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by asaf-g,

    אהלן, יש לי לוח אם של MSI MS-7267, ואין לו יציאת Tv Out בכרטיס מסך On Board... אני מחפש פיתרון זול ויעיל לבעיה תודה רבה אסף.[br]פורסם בתאריך: 17.02.2008 בשעה 22:27:34 מצטער, הדגם הוא msi v2 945gcm5-f 1333

    • 1 תגובה
    • 566 צפיות
  18. אני רוצה לקנות כרטיס מסך משומש שנקנה בחו"ל. יש אפשרות לדעת אם הוא מזוייף?

  19. Started by BigDragoon,

    יש לי 7600GS של MSI עם E6300 ו 2 GB זיכרון ללא OC. אני משחק ב C&C על הרזולוציה הגבוה ביותר ועל כל ההגדרות הכי גבוהות. המשחק עצמו רק חלק בלי בעיות, אבל בסרטוני המעבר יש חוסר סנכרון של הוידאו והקול. (הקול מקדים את הוידאו) ניסיתי להוריד את הגרפיקה ולהוריד את ההגדרות, אבל זה לא השפיע על חוסר הסינכרון. האם הבעייה שהכרטיס מסך חלש מדי? (מוזר כי המשחק עצמו רק בלי בעיות)

    • 6 תגובות
    • 700 צפיות
  20. http://www.pointpc.co.il/products/19943

    • 13 תגובות
    • 986 צפיות
  21. Started by Semyon171,

    שלום, יש לי מחשב נייד ובו כרטיס מסך Geforce Go 7400 256 mb ומעבד Core 2 Duo 1.83 Mhz (T5600) קיבלתי תוצאה של 711 נקודות. זה טוב או לא? אני לא מתכוון ביחס לכרטיס מסך 8800 GTX. לאיזה כרטיס מסך בנייחים זה משתווה?

    • 0 תגובות
    • 632 צפיות
  22. ה-GeForce 7950 GX2 SLI יוצא בחודש הבא. 1 ג'יגה בייט זכרון DDR3 600MHZ. שני GPU 500MHZ. 600-650 דולר. http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=2505&www.reghardware.co.uk השיפור מול ה-7900GTX: http://images.dailytech.com/nimage/1543_large_7950gx2_.png

    • 8 תגובות
    • 697 צפיות
  23. שלום. מפרט המחשב שלי הוא כדלהלן: לוח אם: GA-8I945GZME-RH מעבד: pentium 4 cpu 3.06ghz 2GB זיכרון הוא משמש לגרפיקה ועבודתו איטית להחריד. - עד שהוא סוגר קובץ יוצאת הנשמה. רציתי לדעת האם נראה לכם שכרטיס מסך טוב יזרז את העבודה במידה ניכרת או שאין כבר מה לעשות עם כזה מעבד ישן. כמו כן רציתי לשאול האם ספק כח של 350W יחזיק לי כרטיס כמו GTS450. תודה רבה למגיבים

    • 32 תגובות
    • 2.8k צפיות
  24. 1) יש בעיות ידועות עם הכרטיסים האלו? 2) באילו מהירויות הוא מגיע בברירת מחדל ולכמה בממוצע אנשים בארץ מגיעים איתו אחרי אובר? 3) הבנתי שניתן לצרוב ביוסים לכרטיסים האלו עם מתח גבוה יותר - עד כמה אפשר? 4) אילו זכרונות מגיעים עם הכרטיס הזה? 5) האם איכות התמונה שלו טובה יותר מ9800XT וזהה לכל סדרת ה6xxx ? ואיך האיכות תמונה שלו לעומת סדרת הX800 של ATI ? מדובר על גרסת הAGP לשים לב.. תודה לכולם

    • 2 תגובות
    • 654 צפיות
  25. הדריברים האחרונים של nvidia 43.03 שוקלים 18 מגה ולמשל גרסה אחת לפני כן היתה 20 ומשהו מגה אז ההבדלים משמעותיים ? כאילו מה הם הורידו משהו למה זה פחות מגה

    • 1 תגובה
    • 607 צפיות

דיונים חדשים בפורומים