כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום: הרצתי 3D MARK 2001 וקיבלתי תוצאה של 10550 . כרטיס המסך שלי הוא - TI4200 ג'י-פורס 4 של חברת צ'ינטק עם 64 מגה זיכרון מעבד 2.26 P4 זכרון - 256 מגה - 1066 RDRAM הלוח של אסוס - והבאס עובד על 533 HZ האם זו תוצאה סבירה? מעל/מתחת למקובל? תודה!
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ראיתי את הכרטיס הזה: http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?ProductID=4211 הוא לא אמור לבוא עם 192bit ו384/768mb זיכרון? ואם זה נכון אז האם הכרטיס הוא כמו הגירסא ההיא של galaxy שאמרו שאפשר להפוך ל8800gts?
-
- 4 תגובות
- 773 צפיות
-
-
בעעעע זה דחוף לי... האם הוא כרטיס חזק? הוא יותר טוב מה 6800 ?
-
- 7 תגובות
- 743 צפיות
-
-
MAG 778AH 17 SAMSUNG 793DS 17 אני קניתי מזיגזג מחשב המשב כבר מוכן ועבר בדיקות מעבדה רק המסך שהזמנתי לא יגיע למלאי בזמן הקרוב הציעו לי לבחור אחד מבין השנים... מה שחשוב לי במסך הוא שיהיה 17" שטוח ונוח לעבודה ולא מכאיב לעיניים על מה אתם ממליצים? תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 823 צפיות
-
-
בצל התלונות על מחברי הכח הייחודיים בתקן ATX 3.0 שבהם משתמשת NVIDIA בכרטיסי ה-RTX 4000 שלה, AMD דואגת להסיר דאגה אחת לפחות מליבם של משתמשי Radeon RX 7000 עתידייםלכתבה
-
- 0 תגובות
- 1.9k צפיות
- 1 follower
-
-
בהמשך לדיונים שהיו כאן בנושא נראה לי זאת הקנייה המשתלמת ביותר מחיר@עלות http://www.p1000.co.il/p1000/default.asp?came=10&UrlAdd=hot%5Fsale%5Fproduct%2Easp%3Fg%5Fid%3D3830830 כן ?
-
- 0 תגובות
- 568 צפיות
-
-
וכמובן שיחס עלות תועלת שלו הגבוה ביותר ברשותי מחשב AMD 64 3000 עם שני ג'יגה זיכרון לשימוש בתוכנות פרמייר אפטר אפקטס ומקס על מסך DELL 2407
-
- 1 תגובה
- 552 צפיות
-
-
ערב טוב! לפני איסזה יומיים התקנתי דרייברים אומגה אחרי מחקתי ושמתי את הכי חדשים של NVIDIA מפה התחילה הבעיה.. כאשר אני נכנס אני לוחץ מקש ימני על קובץ כלשהו המסך מתכבה ונדלק תוך איזה שניה.. הסרטים לא עובדים (אולי בעיות קודק אני יבדוק ויחזיר תשובה) אני מפחד שקרה משהו לכרטיס בגלל ההאומגה הזה למרות שמשחק 2004UT עבד יפה על הגדרות גבוהות (עם הדרייבירים של נוידיה) ולא עשה בעיות... מקווה שזה בעיה קלה ולא רצינית.. תודה רבה :xyxthumbs: עדכון: רק שאני מתקין דרייבר מסוים זה עושה לי תבעיה הזאת בלי דרייבר בכלל אין את הבעיה
-
- 7 תגובות
- 736 צפיות
-
-
-
שלום אני הולך לקנות את הטלויזיה הזאת http://www.lg.com/us/tv-audio-video/televisions/LG-lcd-tv-32LK450.jsp 32LK450 של LG והייתי רוצה להחליף את הכרטיס מסך (512MB radeon 4850) בכרטיס יותר שקט ויותר מתקדם המעבד זה E8400
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי מחשב פנטיום4 3GHZ, זיכרון 1024 DDR400 של סמסונג, לוח ASUS P4P800SE, וספק כוח די חדש של 520W. קניתי אתמול 7800GS, ולפני כן היה לי 9600XT, קיוויתי לראות שינוי גדול בביצועים במשחקים, אך לא קיבלתי שום שינוי. התוצאה שקיבלתי ב- 3DMARK05 היא 5400. מישהו יכול לתת לי סיבות או רעיונות למה הביצועים לא השתנו, ואיך אני יכול לשפר אותם? תודה לכל עוזר.
-
- 46 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
שלום לכולם !!! כמו שאמרתי קיבלתי ציון נמוך מאוד 4699 (!!!) זה המפרט שלי Pentium 3 731 MHz 256MB of RAM Mother borad Asus cuv4x G-force ti4200 128 DDR רציתי לדעת למה קיבלתי כזה ציון נמוך !??!!? יש לציין כי הכרטיס חזר מתיקון לא מזמן... היתכן שיש בו עוד בעיה !?!? ??? ??? ??? ??? ??? ??? בתודה מראש lir@n סליחה שלא ציינתי... אבל כמובן שהאיי איי ואפ אפ היו מכובים... עשיתי השוואה ועדיין קיבלתי נמוך... אין לי דרייברים בו למה שאני מתקין דרייברים משחקים נתקעים לי או לא פועלים בכלל אז אני עם הדרייבר של הווינדוס... הבאיוס בלוח אם מעודכן...
-
- 17 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
יש מצב למצוא השוואה ביניהם? ואיפה בין השלושה X1800XT נמצא? תודה לעוזרים מראש
-
- 21 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
רציתי לדעת איזה מהכרטיסים יותר טוב.. זה? http://www.pandas.co.il/product_info.phpcPath=609_273_416_1271&products_id=7816 או זה? http://www.pandas.co.il/product_info.phpcPath=609_273_1358&products_id=8041 הפרש מחירים של 130 שקל P: הקירור של לידטק לא נראה משהו אבל אני לא יכול לשפוט כי אני לא רואה את הקירור של PNY.. : למישהו יש אחד מהכרטיסים? תודה מראש P:
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
עכשיו זאת שאלה קצת דפוקה בגלל מלא בעיות שיש לי בכרטיס חשבתי שתוכלו לעזור. יש לי את הכרטיס 2600pro 512 mb pcie gigabyte ואני לא רואה שום מקום שיכול להתחבר אליו כבל מהספק כח האם זה הגיוני?
-
- 3 תגובות
- 624 צפיות
-
-
אני ראיתי כמה כרטיסים מסך PCI-EXPRESS בין מחירים 800 עד 2000 ש"ח. אני לא יודע איזה מתאים למשחק חדש למשל call of duty 6 ויש עוד הרבה משחקים שיצאו לאחרונה. תקציב שלי עד 1000 ש"ח ולא יותר. הכי חשוב שכרטיס מסך חזק יתאים לכל משחקים שיצאו בעתיד למשל בשנה הבאה שנה 2011 יצאו משחקים חדשים וקנה משחק שיעבוד לי במחשב שלי. ובלי דרישות כרטיס מסך להחליף.מבינים? משהו כזה שכרטיס מסך יחזיק מעמד 5 שנים שכל משחקים יעבדו בלי בעיות ובלי דרישות מינימום כרטיס מסך. מה אתם מציעים לי,ומה מומלץ לי ליקנות,איזה דגם טוב יותר? הייתי רוצה כרטיס מסך זיכרון 1GB 512bit בתודה מראש בן
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום . כבר שאלתי על כך באופן כללי אבל מכיוון שלא הצלחתי לפתור את הבעיה אפרט: אני מנסה להתקין מדפסת די מתקדמת במחשב P2 ולא מצליח בגלל הגדרות התצוגה. יש לו כרטיס מסך VOODOO 3 שמותקן נכון ועובד, ומסך 15 אינץ'. המדפסת דורשת תצוגת מסך של לפחות 600X800, אבל אני לא מצליח להגדיר את התצוגה אלא ל-600X480. האם זה בגלל המסך או בגלל הכרטיס ? משום מה אני לא מצליח להבין את הפרינציפ. מה אכפת למדפסת איזה מסך יש לי - אם הכרטיס הוא תקין? איך אוכל להתגבר על העניין? יש לי כרטיס מתקדם יותר - האם להחליף ? תודה רבה.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן, צירפתי תמונה של ספק שברשותי. האם יחזיק 4770? שאר המערכת היא לוח G31 מעבד E5200 זוג זכרונות של 1GB כל אחד הארדיסק בודד של 160 ג'יגה לא יבוצע אוברקלוק לאף אחד מהרכיבים. במידה ולא, איזה כרטיס החזק ביותר אוכל לרכוש במחיר של עד 450 שקלים למטרת גיימינג קליל? מערכת הפעלה XP ולכן אין צורך בתמיכה בDIRECTX 11. [attachment deleted by admin]
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני צריך את הכרטיס: GeForce 8600GT אם 512MB ו256BIT איזה חברה אתם חושבים מייצרת את הכרטיס הטוב ביותר אם הצי'פ הנ'ל? ואם יש לכם כרטיס יותר טוב להציע ב750 למשחקים...אתם מוזמנים מה אתם חושבים על: PALIT GeForce 8600GT SUPER 1GB DDR2 - RETAIL
-
- 2 תגובות
- 721 צפיות
-
-
שלום ברשותי המפרט הבא: Intel Pentium 3 550Mhz Voodoo 3 3000 אני רוצה להחליף את הכרטיס מסך שברשותי לכרטיס מסך אחר למטרת משחקים. התקציב שעומד ברשותי הוא כ-400 שקל, מה מומלץ ? בתודה מראש
-
- 3 תגובות
- 936 צפיות
-
-
ראיתי את העיסקה הזאתי בנועה האם היא משתלמת כי זה גם לוח שעולה נאמר 1000 אז הכרטיס יוצא 2670.... שבבדיקה של ה 3DMARK 2003 הוא עוקף את האולטרה והX850PE לבל נשכח שמקבלים פה גם לוח שמחירו גדול.. הנה קישור http://www.noacomp.co.il/Product.asp?productid=2857&catcode= והנה המבחנים ב 3DMARK 2003 משתלם או לא?
-
- 18 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הכרטיס נועד לשמש לצפיה בתכני HD לא למשחקים בכלל. א. מתי הוא אמור להגיע לארץ? ב. האם שווה בכלל לחכות לו או לקנות היום HD2400 וזהו? ג. מה ההבדל בין היצרניות השונות (לדוגמא Gigabyte או Sapphire)?
-
- 4 תגובות
- 839 צפיות
-
-
palit hd4870 512MB vs palit hd4870 1GB עד כמה ההבדל משמעותי?
-
- 9 תגובות
- 920 צפיות
-
-
האם ניתן לרכוש בארץ HD5670 או HD5750 שלא יתחממו יותר מדי ויהיו FANLESS? בתודה
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, יש לשכן שלי בעית צבעים במחשב והוא ביקש ממני לכתוב פה את הבקשה לעזרה. יש לו כרטיס מסך נ.וידיה ג'יפורס 6200 ווינדוס XP. הבעיה היא שהצבעים דומים מאוד לצבעים כמו בsafe mod. כלומר לא נכונים, הקרנה לא מדויקת בעיקר בצבע ירוק במקום שחור וכו'. בעיה קיימת לא רק בוינדוס, אלא גם בכל מקום אחר במחשב, מרגע ההדלקה עד לרגע הכיבוי. מישהו יודע מה הבעיה? אם צריך אני אספק מידע נוסף (רק לומר איזה). דניאל
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-


