כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אתם לא תאמינו איזה מבואס אני קנו לי כרטיס מסך אתמול הכול טוב היום בבוקר אמא שלי מחליטה לנקות את המסך שלי ומה אני רואה מתי שיש במשחקים מסך שהמחשב לא משתמש בו או שהוא שחור מופיעות נקודות אדומות כאלו למישהוא יש פתרון? ועם לא לדעתכם אחריות תקפה על זה?
-
- 6 תגובות
- 862 צפיות
-
-
הייעוד הוא לא רק משחקים, אלא הרבה מאוד עריכת וידאו (אבל אני עדיין נמנע מקוואדרו בגלל שאני עורך וידאו ולאו דווקא מייצר גרפיקה בסביבת OPENGL, למרות שנראה לי שהכרטיסים האלה גם משתווים בביצועים לקוואדרו). אז מצד אחד, נראה לי שהרבה זיכרון דווקא יכול לעזור בכל מה שקשור להצגת וידאו LIVE (ללא עיבוד תמונה ע"י ה-CPU), מצד שני, יש משהו ב9800 שיכסח ל8800 את הצורה? המחירים בין הדגמים לא כל כך שונים (למרות שכבר מצאתי את ה8800 עם ג'יגה בפחות מ-1100ש"ח, שזה קצת קורץ)
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לחבר שלי יש Radeon x600PRO 128mb ולי יש Radeon 9800Pro 128mb ואני מקבל ב3Dmark2005 2412 נקודות, והוא 1717. איך זה הגיוני?? וזה מפרט שלו: Intel P4 3.0ghz 64bit 256x2 geil cooled ddr
-
- 5 תגובות
- 629 צפיות
-
-
בEBAY ... השאלה שלי מי אמר שבאמת הקונה יקבל את המוצר ? http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2785002421&category=40158
-
- 5 תגובות
- 809 צפיות
-
-
אני צריך המלצה לכרטיס טלוויזהיה שתשמש בעיקר להעברת קלטות לדי וי די ובאזור של 300-400 שח
-
- 0 תגובות
- 598 צפיות
-
-
אני קונה מחשב חדש עם Geforce 6600GT ( סתם רקע על כרטיס המסך כדי להסביר את הצורך שלי ב - dvi אחר כך ) לאחר קריאת מיליון הודעות בנושא המסכים לא קיבלתי רושם ברור על איזה יותר מסך טוב יחסית לשאר.... ואני מעוניין לרכוש מסך LCD ולפי בדיקות צמצמתי את זה ל - 3 מסכים, שהם כולם של Samsung. - Samsung 730B - בעל 8 מילישניות, 17", DVI, זכה לביקורות מצויינות ב- Tom's Hardware, בעל ניגודיות600:1 - Samsung 913t - בעל 8 מילישניות, 19", אין DVI, בעל ניגודיות 1:700, - Samsung 930 - בעל 8 מילישניות, 19", DVI, בעל ניגודיות 1:700. אצל כולם הרזולוציה המקסימלית היא 1280x1024. אני נוטה לכיוון ה - 930, כי אני מעדיף מסך גדול יותר אבל קראתי על זה ביקורות מאוד חלוקות ( חלק אומרים שזה ממש טוב וחלק א…
-
- 5 תגובות
- 828 צפיות
-
-
שלום לכולם. קניתי היום את הלוח הנ"ל M2NPV-VM אחרי חיפושים רבים שבלוח שגם יש לו TVOUT גם מבוסס NVIDIA על הלוח הזה יש גם VGA גם DVI וגם SVIDEO. אך כשאני נכנס לספיקציות של הלוח רשום שם הדבר הבא: Note: DVI-D can not be converted to output RGB signal to CRT. מכיוון שהמחשב הולך להיות מחובר ל KVM אני חייב להישתמש ב חיבור 15 פינים VGA, אך גם מכיוון שרשום שם Note: RGB and TV-Out can not be used simultaneously. זה אומר שאני חייב להישתמש ב DVI לחיבור המסך. האם אני אוכל לחבר את ה KVM שלי עם מתאם פשוט ל DVI ? או שזה לא יעבוד ? תודה לכל המגיבים ... הספיקציות נמצאות כאן : http://www.asus.com.tw/products4.aspx?modelmenu=2&model=1138&l1=3&l2=101&l3=296&l4=0
-
- 3 תגובות
- 558 צפיות
-
-
קיבלתי את המחשב החדש ברוך השם, בקרוב תרד עם כל הדעות שלי ואיך הוא עובד יש לי במחשב CrossFire של HD4850. הcatalyst מותקן אצלי, ובדקתי את הטמפרטורות שם. במנוחה, עכשיו, הוא על תדר של GPU 500MHZ, וMemory 750MHZ, והוא על 71 מעלות. זה בסדר? זה אמור להיות ככה? עשיתי לו Overdrive, ל600MHZ, ו900MHZ, והוא עמד על 80, זה בסדר? בקיצור, כדאי לי לקנות קירור או שהוא לוהט מטבעו והוא לא הולך להישרף לי?
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם ותודה מראש לעוזרים... קיבלתי את ה7970 השני שהזמנתי ואני רוצה להגדיר את שני הכרטיסים בקרוספייר ולא ממש מצליח. ניגשתי לקטליסט והפכתי את ההגדרה שם ל-enable amd crossfirex ניכנסתי ל-trixxx וראיתי ששניהם מזוהים וגם במנהל ההתקנים, הרצתי 3dmark בקטנה וקיבלתי תוצאה נחמדה של שני כרטיסים. ניסיתי לעשות OC והוא התריע לי על משהו של חסכון שנקרא ulps, ניטרלתי אותו בהגדרות. איתחלתי את המערכת ועשיתי OC, הרצתי 3dmark ואני מקבל פתאום 25 fps במקום 100 בערך כמו לפני. מה לא בסדר, מישהו יכול לעזור לי, מה אני צריך לבדוק/להגדיר?
-
- 5 תגובות
- 972 צפיות
-
-
חברה אני צריך תשובות דחוף ,אני קונה מחשב בשבוע הבא ועוד אין לי החלטה..
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום חברים , יש ברשותי מחשב AMD 64 3000 MSI K8N NEO PLATINUM 512 TWINMOS ATI RADEON 9800PRO 256BIT 128MB עכשיו אני משחק במשחקים נלך להכי פשוט COUNTER STRIKE 1.6 אני מריץ את המשחק על FPS של 71 קבוע יש מקרים שזה יורד ל 60 ואז עולה אבל אמרו לי שעם מחשב כמו שלי המשחק אמור לרוץ על לפחות 90 100 זה רק מקרה ספציפי אחד.. האם יש איזה שהוא דרך לבדוק מה קורה ועוד שאלה מה זה פילטרים? יש משחקים שמתשמשים בזה אז איך אני פותח מי מה מו? אני ממש לא מבין בזה.. תודה רבה מראש
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
מה יותר חשוב ? הנה דוגמא: 8800 GTS 640MB עם 2GB RAM או HD 2600XT עם 4GB RAM מה יריץ משחקים יותר טוב ?
-
- 16 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
המתאם החדש שמציעה חברת Eurocom יאפשר לכם לחבר כרטיסי MXM בהתבסס על חריץ PCI-Express 3.0 X16 סטנדרטי, ובכך ליצור מערך קומפקטי מאוד ועוצמתי משלכם לכתבה
-
- 3 תגובות
- 992 צפיות
- 2 followers
-
-
שלום לכם! ראיתי בעיתון סופהשבוע של נתניה (אמצע נתניה, אבל בטח זה מפורסם בעוד מקומות) פרסומת של מבצעי חג הפסח של שמיר מחשבים. המבצע שלכד את עיניי היה כרטיס מסך GeForce FX 5600XT 256MB +TV Out + DVI ב-600 ש"ח כולל מע"מ. אני מעוניין לקנות מחשב חדש עכשיו ואני די סגור על הלוח אם, מעבד (AMD Athlon XP 2500+) וכד' אבל עדיין לא על הכרטיס מסך, וחשבתי שזו יכולה להיות אופציה טובה. רציתי לדעת מה אתם אומרים על הכרטיס עצמו. איך הכרטיס, האם הוא בכלל טוב? איך המחיר שלו, האם זה מחיר טוב לכרטיס כזה? והיה אם לא - איזה אופציות אחרות יש לי בסכום פחות או יותר כזה? (אני מוכן להוציא סכום כזה על כרטיס מסך, אולי בעוד 100-200 ש"ח יותר אבל לא יותר מזה). בתודה על התשובות... שיהיה לכולנו חג פסח שמח…
-
- 2 תגובות
- 679 צפיות
-
-
למישהו יש מושג מי מבין השניים טוב יותר? בעיקר למשחקים
-
- 7 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
-
היי אנשים! יש לי כרטיס מסך חדש כאמור של XFX 7600GT ,מאז התקנתו יש לי כל הזמן בעיות. הבעיה עכשיו לאחר פירמוט והתקנת הדרייברים הכי חדשים היא שיש הבזקים כשאני גורר חלון בווינדוס.. יש כאלה ריצודים בצד של החלון - דבר שלא היה לי עם הATI העלוב הקודם שלי X550... יש גם מריחות כאלה שאני גורר חלון... אלה תופעות שלא היו לי יכול להיות שזה בגלל המסך שלי? LG 1750SQ? יכול להיות שזה בגלל שאני מחבר את הכרטיס מסך עם מתאם לVGA מDVI??? אולי יש בעיה בהגדרות??? הדברים האלה די מרגיזים....יש פתרון? אשמח לעזרה....
-
- 6 תגובות
- 579 צפיות
-
-
למעשה אני צריך להרכיב מחשב שאוכל לחבר אליו כמה מסכים (בין 4 ל 8 ),המחשב לצורכי מסחר 2,3 תוכנות, ככה שגרפיקה לא חשובה. הבנתי שכרטיס מהסדרה nvidia fx יכול לההתאים. אשמח לקבל עזרה בין החלופות והצעות לגבי שאר החומרה, איזה מעבד נדרש וכמה זיכרון צריך כדי לבנות תחנת עבודה שכזו.
-
- 4 תגובות
- 968 צפיות
-
-
קיצר .. אז ככה.. אני מתלבט בין אם לקנות את Geforce6600 GT 128 GDD3 או את ה-6800GT 256 GDDR3 יש לי תקציב לשניהם אבל אני רוצה לקנות עוד דברים חוץ מזה .. השאלה שלי היא האם ה---6600 יחזיק מעמד למשחקים שיצאו בקרוב על ההגדרות הכי גבוהות.. למשל ---ניד פור ספיד..מוסט וונטד.. פיפא 2006 וכו...
-
- 3 תגובות
- 553 צפיות
-
-
שלום . אני ממש לפני קניית כרטיס מסך חדש ורציתי לדעת האם לפי המפרט שלי לא תהיה לי בעיה לחבר HD4850 ? מבחינת הלוח אם (אין תמיכה ב PCI-E 2.0 אני חושב) מבחינת הספק כח (400 ואט אני חושב לא זוכר בדיוק אבל לא משהו גנרי)
-
- 3 תגובות
- 607 צפיות
-
-
יש לי 1950X PRO עד עכשיו לא נגעתי באמצעי שליטה של ATI ה- Catalyst הזה... עכשיו שמתי לב שאפשר לשנות שם את הגדרות של הגרפיקה.. כל ה Anti-Aliasing וכל זה... העלתי את הכל להכי איכותי... וכשאני נכנס למשחק (BF2) למשל.. ששם גם הכל על הכי גבוה, אז הגרפיקה פחות טובה בהרבה, מאשר לא להשתמש במנהל הזה של ATI בכלל.... אני יודע שאפשר פשוט לא להשתמש בו, ולהנות יותר, אבל אולי הבעיה היא שטותית וכן אפשר להנות הרבה יותר ולהפיק מהכלי הזה תועלת.. אז מישהו יודע למה זה קורה? וכשאני אומר שהגרפיקה פחות טובה בהרבה, אני מתכוון בעיקר ל Aliasing שהוא ממש ממש נראה גרוע. כאילו הכל על VERY LOW....
-
- 0 תגובות
- 548 צפיות
-
-
החברה היא אלבטרון דגם TI4600V VIVO אבל אני מניח שאפשר ביוס של חברות אחרות העיקר שיהיה אותה מהירות 300\650 והעיקר שיהיה משהו! חח תודה רבה רבה
-
- 4 תגובות
- 599 צפיות
-
-
כשאני רואה סירטונים במדייה פלייר 9 הסירטון נראה כמו צלליות . מה הבעייה? ניסיתי לצרף קובץ אך לא הצלחתי להקטין את גודלו. תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 597 צפיות
-
-
הי כולם, יש לי בעיה ספציפית שלא מצאתי לה פתרון בחיפוש פה - קניתי סוף סוף טלוויזיה חדשה, ואני מחפש כרטיס מסך שיאפשר לי לנגן עליה וידאו ב-4K מהמחשב. האתגר הוא שהמחשב בפרופיל נמוך (או צר, תלוי איך מסתכלים) אז צריך כרטיס ב-Low Profile. מה שמצאתי עד כה הוא ג'יפורס 1030 פה (מפרט פה) השאלה היא האם הוא מספיק חזק בשביל לסחוב 4K על המחשב הלא חדש שלי - מעבד i5 3.2 GHz, ו-8 ג'יגה RAM. מה דעתכם? אני לא רוצה להוציא כסף סתם... תודה!
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-


