עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. התקנתי את הדטנייטור הכי חדש של אנ ווידיה ועקב כך נגרמו לי בעיות ב Nview שאני מפעיל את האנ וויו אני רואה הכל סבבה על המסך טלוויזיה אבל כשאני מפעלי את המדיה פלייר לא רואים כלום זאת אומרת רואים את הכל הווינדוס את המדיה פלייר אבל את הסרט לא במרכז המדיה פלייר יש מסך שחור מה לעזאזל עושים והאם זה קשור בדטטנייטור ?!?

    • 1 תגובה
    • 840 צפיות
  2. Started by ELDAN RENT A CAR,

    איך הכרטיס הזה ? 395 ש"ח . PALIT 9600GT SMART 512MB DDR2 256BIT אין ל ATI כרטיס מסך בסכום הזה שהוא 256BIT רק 128 !

    • 3 תגובות
    • 709 צפיות
  3. היום הופך משחק המירוצים המבוקש Forza Horizon 6 הופך לזמין למזמינים בגישה המוקדמת ואנחנו קיבלנו הזדמנות לבחון אותו עם שלל קונפיגורציות חומרהלכתבה

  4. Started by evman007,

    הוא שווה 400 שקל? הוא יותר טוב מ9550 128 ביט?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. עם כל הבלאגן שיש בפורום על כרטיסי ה DX10 הייתי חייב לקפוץ ולהתייעץ בעצמי יש לי אפשרות לקנות את ה BFG 8800 GTS 320 בכ1200 שקל כרגע אני עובד עם ה ATI 800XL שהוא כרטיס סבבה לגמרי אבל (!) לא תומך בכלל ב SM3 דבר שמאוד מאוד מבאס אותי וזה עוד לפני שהזכרתי שקניתי מחשב לפני מספר חודשים (אפשר לראות בלינק למפרט בצד) והכרטיס מסך שלי מהווה חתיכת צוואר בקבוק עכשיו, אני הבנתי עם השנים, שממש לא משתלם להשקיע בכרטיס מסך מעל 2000 שקל.. עדיף לקנות משהו בינוני ולהחליף בטווח של כשנה ל 8800 GTS אני מחכה כבר כ"כ הרבה זמן.. לפחות 3 חודשים אבל המחירים היו פשוט לא שפויים אז עכשיו כשיש לי את הדיל הזה מולי, אני מאוד מתפתה ללכת עליו ולוותר על ההשקה של ה R600 אז מה אתם אומרים? ללכת על זה או לא ?

    • 14 תגובות
    • 860 צפיות
  6. Started by ecentaur,

    שלום רב, אני זקוק להמלצה לכרטיס מסך. תקציב: מקסימום 700 ש"ח ללא חריגה. מפרט מחשב: מעבד i3 530 זיכרון 2GB DDR3 1333 לוח אם Gigabyte GA-H55M-S2H ספק כח Seasonic S12II-500 מסך 19" (רזולוציה 1280x1024) - אין צפי לשינוי בעתיד הקרוב. שימוש:משחקים לא כבדים במיוחד. הייתי רוצה לקבל ביצועים טובים במשחקים כמו Dragon Age באיכות גבוהה עם רזולוצייה מקסימלית של המסך. ולהמשיך לקבל ביצועים טובים במשחקים מסוג זה בעתיד. חשבתי על ATI HD4850 או ATI HD5750. מה אתם ממליצים? אחד מהנ"ל? ATI אחר? הלכתי לכיוון ATI כי הלוח תומך ב-CrossFireX כך שאולי בעתיד אוכל להוסיף עוד כרטיס אבל זו אופציה רחוקה בעלת סבירות נמוכה. אם לדעתכם כדאי כרטיס של Nvidia אני פתוח להצעות. תודה מראש.

    • 7 תגובות
    • 877 צפיות
  7. הי, אני צריך לרכוש כרטיס מסך שיכול להיתמודד עם עיבוד וידאו בזמן אמת זה הולך לשמש אותי בתוכנה לעקיבת וידאו. אני מנסה להבין את ההבדלים בין כרטיסי המסך בתכונות שלהם כדי להתאים לי את הכרטיס האופטמילי. אני אשמח להסבר קצר מה המאפיינים החשובים בכטיס ואיזה כרטיס עדיף לצרכים שלי. מפתחי התוכנה שאיתה אני מתכוון לעבוד המליצו לי על GTX 280 שאיתו הם עובדים כרגע, איך הכרטיס הזה יחסית לכרטיסים מסדרת QUADRO שהבנתי שזו סידרה לעבודה מקצועית יותר למרות שבחלק מהנתונים הטכניים ראיתי שהGTX 280 נותן ביצועים יותר טובים וגם מחיריו יותר זול. תודה,

    • 3 תגובות
    • 857 צפיות
  8. Started by tm1988,

    רציתי לדעת אם הכרטיסים הבאים תומכים במסך מפוצל, כלומר, רואים משהו אחד במסך מחשב ומשהו אחר בטלויזיה. הכרטיסים שאני רוצה לדעת זה: GF 6600GT ati x1600 pro

    • 5 תגובות
    • 665 צפיות
  9. Started by motogt,

    כשאני משחק, הזכרון שהמשחק צריך נלקח מהזכרון שבכרטיס. אם והזכרון לא מספיק האם הכרטיס לוקח זכרון מהRAM? (אני כמעט בטוח שמבחשבי מאק זה ככה) נ.ב הכוונה למחשבים נייחים.

    • 7 תגובות
    • 897 צפיות
  10. Started by sronl77,

    הי, משהו יכול להמליץ לי איזה כרטיס מהם עדיף בקניית מחשב חדש. המחשב מיועד בעיקר לעבודה ולצפיה בסרטים ASUS X300 SE (זכרון פנימי של 128Mb) או Gigabyte 6200 DVI + VGA 256m NX62TC256D8 (זכרון פנימי של 128Mb)

    • 9 תגובות
    • 729 צפיות
  11. לוח אם : VM900M מעבד : Intel Pentium 4 640 זיכרון : 1gb 8400gt היה טוב ??? משחקים כמו cs1.6 מסך 22

    • 3 תגובות
    • 788 צפיות
  12. Started by Yamabushi,

    תמיד עניין אותי לדעת למה המלבן הזה שבסה''כ מכיל ברזל, אלומיניום, נחושת, פלסטיק, וקצת פיבר-גלאס, כלכך יקר, כרטיסי גיימרים כמובן. לא אכפת לי שכרטיסי מסך workstation או מעבדים גראפיים יעלו הון וממון אבל מה הסיפור עם כרטיסי הגיימרים... למה לא יכול להיות כרטיס אחד לכל המחשקים בעולם, או כרטיס רק לצ'וטט ולעבוד עם המחשב בword...

    • 6 תגובות
    • 991 צפיות
  13. Started by Baz34,

    האם למישהו ידוע לגבי שביתה של נמלים בארץ בגללם סחורה גדולה של כרטיסי מסך תקועה במכס? למה אין על זה שום פירסום

    • 1 תגובה
    • 579 צפיות
  14. Started by SOLIDUS SNAKE,

    כאשר אני מנגן סרטים בWINDOWS MEDIA אני לא רואה את הסרט בTV אני רואה ריבוע שחור במקומו - מדוע ?.

    • 2 תגובות
    • 697 צפיות
  15. Started by emil.shalom,

    שלום חברים, רציתי לדעת אם יש או עתיד לצאת בקרוב כרטיס מסך שיתמוך באופן מלא ברזולציה של 8k. תודה רבה על העזרה.

  16. Started by duuuura,

    קניתי את הכרטיס הזה ואני בא להרית קרייסיס על high 800x600 והמשחק זז ב19 fps האם זה אמור להיות ככה? כי ראיתי משתמשים אחרים עם אותו כרטיס ופועל להם יותר טוב

    • 55 תגובות
    • 5.3k צפיות
  17. שלום, קניתי חלקים למחשב חדש (מKSP) והרכבתי בעצמי. להלן המפרט ובסוף אפרט את הבעיה: ‏Core 2 Duo E8400, 1333Mhz, s775, 6MB‎ ‏EP43-DS3L s775 C2Q 1333Mhz, Intel P43, DDRII 1066, PCI-E‎ ‏HD 4850 512MB Zalman Fansink GDDR3 DX10.1 HDTV 2xDVI PCI-E 2.0‎ OCZ DDR2 Reaper HPC 4096MB (2GBx2) DUAL Channel 1066 Mhz CL5 ‏500GB 7200RPM, 16MB, Sata II ‎ ‏HX 520W Active PFC 12cm Fan Modular‎ לאחר ההתקנה של כל החלקים, התקנתי וינדוס והמחשב עבד לפחות כשעתיים. לאחר מכן בלי שנגעתי בכלום, המסך הפסיק לקבל INPUT מכרטיס המסך, ונורית החיווי של המסך הפכה מצהוב לכתום (כאילו שהוא לא מחובר לכרטיס מסך). בדקתי עם כרטיס מסך נוסף (ישן יותר) ושם המסך כן עבד. החלפתי את הכרטיס מסך בKSP לאותו דגם בדיוק בלי …

    • 2 תגובות
    • 602 צפיות
  18. המטרה שלי להעביר קלטות וידאו למחשב ואז לDVD... אני מחםש כרטיס שיעשה את ההמרה(מהוידאו למחשב) באיכות גבוה מאד איזה כרטיסים אתם ממליצים?? בתודה, מנור.

    • 1 תגובה
    • 548 צפיות
  19. Started by bilbo,

    קניתי לא מזמן כרטיס מסך של HERCULES את ה 97000PRO... להפתעתי קבלתי את הכרטיס עם PCB אדום :-\ בקיצור האם יש הבדל בפס יצור? והאם יש הבדלים נוספים שאני אמור לדעת עלהם? בנוסף ... מה הבאנדלים שאני אמור לקבל איתם?

    • 66 תגובות
    • 5.1k צפיות
  20. Started by Lord^Lior,

    לאחרונה נתקלתי בבעיה של התחממות (כנראה) כרטיס המסך, ואני שוקל להחליף אותו. המחשב שלי: p4 2.4 256 ddr - 266 hz geforce 4 mx 440 128 ddr winxp pro AGP X 4 לינק לבעיה שלי: http://www.hwzone.co.il/community/index.php?topic=108237.0 עכשיו, רציתי לדעת, במקרה שהדרך לפתור את הבעיה היא כרטיס חדש ושום דרך אחרת - אני חושב שהכי ישתלם לי לקנות כרטיס זול (300-400 שח), ובעתיד - עוד כחצי שנה עד שנה לקנות מחשב חדש לגמרי. הכרטיס הוא לצורך משחק בלבד, ולא תוכנות גרפיות. לא מאד חשובה לי איכות הגרפיקה, אבל שיריץ משחקים חדשים (בעיקר HL2) בצורה חלקה על הגדרות סבירות. איזה כרטיס הכי ישתלם לי? עדיפות למרדנית מכיוון שמהם קניתי את המחשב תודה לעוזרים.

    • 27 תגובות
    • 2.3k צפיות
  21. Started by Rockstatement10,

    איך הוא להיום בכללי? עדיין נחשב לטוב יחסית? ובמידה ואעשה לו OC לאן אוכל להגיע? הבנתי שיכולות האוברקלוקינג שלו מעולות.

  22. יש למישהו ? אני צריך שמישהו יגבה את הBIOS של הכרטיס שלו ויישלח לי זה די דחוף כאן יש מידע איך מגבים BIOS של כרטיס מסך: http://www.3dchipset.com/bios/ati/flash/index.php

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by massinvallus,

    ???

    • 2 תגובות
    • 751 צפיות
  24. Started by Maor Shahar,

    אז ככה... היה לי XP עד לא מזמן ובו התקנתי את הדרייברים והתוכנה של כרטיס המסך שלי (X1650PRO) הכל עבד נפלא! דרך התוכנה קינפגתי את הכרטיס גם לטלוויזיה שלי ועבד יופי עם הMEDIA CENTER.. לאחרונה קניתי VISTA ULTIMATE ואז התחילו הצרות... כל דבר לחפש דרייברים.. (אחרי שבוע מצאתי והתקנתי הכל.. חוץ מדבר אחד..) והוא - הכרטיס מסך!!! הורדתי מהאתר של ATI (שעכשיו משולב בAMD...) את הגירסה הכי חדשה שאמורה להתאים ל (VISTA 7.3) אז זהו.. שכנראה בATI לא עשו הכל כמו שצריך... (אם בכלל משהו..) ולעזאזל זה לא עובד!! באמצע ההתקנה הוא זורק לי הודעה שקובץ הINF (שאמור לתת את הפרטים של הכרטיס) חסר ולכן אי אפשר להמשיך (וזה כמובן היה אמור להיות עבודה שלהם...) קיצר אחרי ניסיונות רבים... (והתקנות עצמיות …

    • 2 תגובות
    • 550 צפיות
  25. מישהו?

    • 6 תגובות
    • 957 צפיות

דיונים חדשים בפורומים