כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
יש ברשותי מסך viewsonic p95f+ ולחוסך מזלי חלון הקידמי נסרט לאחר ניקוי (לא שלי)ופשוט אי אפשר לראות כמו שצריך זה המסך הכוונה האם ניתן להוציא את הפנל הקידמי ולהחליף רק חלון או שהכל קשור לשפורפרת ואז באמת אכלתי אותה?
-
- 4 תגובות
- 772 צפיות
-
-
שלום, מה ההבדל בין שני החיבורים DVI ו HDMI? למשל, HD5850 מגיע עם חיבור HDMI וחיבורי DVI בעוד שהכרטיס HD5970 מגיע רק עם חיבורי DVI. מה זה אומר? (חוץ מהעובדה ש HDMI כולל גם אודיו) HD5850 טוב יותר מ 5970? אשמח להסברים. תודה.
-
- 2 תגובות
- 758 צפיות
-
-
שלום, התקנתי את הדריברים וראיתי שיש כל מיני הגדרות כאלו שאפשר לשנות אותם. ואפשר הסבר על " AA " בבקשה? מה זה בכלל? תודה רבה !
-
- 2 תגובות
- 566 צפיות
-
-
שלום, יש לי במחשב כרטיס gforce 6150 on borde ניסתי לחבר אותו לטלויזה דרך ה s video מופיע לי כי אני יכול לחבר רק צג יחיד , בנראה הכוונה לאו טלויזיה או צג החלפתי את האפשרות בכרטיס לטלויזיה ובכל זאת לא רואים כלום במקלט, אשמח לעזרה, שחר.
-
- 0 תגובות
- 564 צפיות
-
-
-
יש לכרטיס הנ"ל יציאת עם 7 פינים שמתחבר אליה מתאם, המתאם מוציא קומפוננט ו S-VIDEO, הבעיה שאני לא מצליח לקנפג את הכרטיס להוציא קומפוזיט, בכרטיס הישן שלי, GEFORCE4 MX4000, גם שם יש רק יציאת S-VIDEO, אבל הוא יודע להוציא דרכה קומפוזיט.... מה, זהו?.... נגזר עלי לראות בשחור לבן?....
-
- 4 תגובות
- 691 צפיות
-
-
לפי דעתכם תהיה ירידה משמעותית במחירים של GF 4 TI 4200 או בכלל כרטיסים ברמה שלו בחודשיים שלושה הקרובים ? כי אני לא מסוגל לסחוב יותר מחודשיים עם הכרטיס החרא שלי (GF2 MX 200 ) אבל אם בקרוב תהיה ירידת מחירים משמעותית (מבחינתי זה ירידה של 100 - 200 ש"ח) אז אני אחכה כי אין לי יותר מדי תקציב
-
- 2 תגובות
- 954 צפיות
-
-
אשמח להכיר מכם אנשים שמתעסקים בעריכת וידיאו.. לקבל מספר עצות לגבי חומרה/תוכנה, טיפים וכו'.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קיבלתי לא מזמן את הכרטיס הנ"ל ואני רוצה לדעת עם איזה דטנייטור של אן בידיה הכי כדאי לי להשתמש. לא ב40.41 כי יש לו באגים בכל מיני משחקים. לא ב32.80 כי ניסיתי אותו כבר. הדרייברים של לידטק נראים לי חלשים. על מה אתם ממליצים למירב הביצועים?
-
- 3 תגובות
- 898 צפיות
-
-
כחלק ממבצעי BF יש עכשיו את הכרטיסים של AMD במחירים הכי זולים שאני ראיתי בעולם במידה ומישהו מעוניין. מעבר למחיר הזול יש גם קופון עד מחר של 112 שקלים ועוד קופון של 50 אם מתחברים לטלגרם שלהם או משהו.
-
- 2 תגובות
- 904 צפיות
-
-
יש לי שאלה אני בקרוב מתכוון לרכוש כרטיס Gainward Gf4 128 mb mx440 עכשיו רציתי לדעת אם הוא כרטיס שיספיק לי לשנה הקרובה ? פשוט אני לא מצליח למצוא תהבדל בינו ובין ה Ti אני ירגיש כל כך הרבה הבדל ? האם כדאי לקנות את הכרטיס הזה ב 400 שקל ?
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
טוב החלטתי... נראה לי אני הולך על הכרטיס 6800LE של POINT OF view/ALBATRON ... האם שווה לי? ומי היבואן שלו? תודה
-
- 6 תגובות
- 748 צפיות
-
-
מישהו כאן אולי יודע איפה אני מוצא את המסך הזה חיפשתי בהמון חנויות ולאף אחד אין אותו יותר. מישהו אולי מכיר איזה חנות שיש לה אותו. אני מחפש מסך נורמלי כבר כמה זמן ועד שמצאתי אחד כזה אין אותו(זה תמיד קורה רק לי). או אולי מישהו יכול להמליץ על מסך 19 איכותי עד 2000 ש"ח אפשר יותר אבל לא יותר מידי. תודה
-
- 0 תגובות
- 576 צפיות
-
-
קיבלנו דיווחים רבים על כך שחברת NVIDIA עשויה למהר לחשוף את סדרת כרטיסי המסך הבאים שלה, GeForce RTX 4000 - ועכשיו יש טיזר קטן שעשוי לשמש כאימות לכךלכתבה
-
- 3 תגובות
- 965 צפיות
- 2 followers
-
-
אני מתלבט בין ה3850/70 או ה8800GT כשהשימושים הם סרטי HD וגם משחקים מה אתם אומרים?
-
- 8 תגובות
- 843 צפיות
-
-
הצביעו והשפיעו. איזה מסך לדעתכם יותר טוב מבין המסכים שבסקר? מכמה סיבות: נוחות,רלוצייה,צבעים,ואיכות
-
- 4 תגובות
- 653 צפיות
-
-
יש לי RADEON 9000PRO שהם ורציתי לדעת איך הם בהשוואה לג'יגה בייט. למרות שלא הייתי לי ממש אפשרות בחירה. ועוד שאלה: האם אלו המהירויות זיכרון וליבה שאמורות ליהות לריידון 9000 פרו ENGINE CLOCK: 274.50 MEMORY CLOCK: 274.40 כי א לא אז נראה לי קצת עבדו עליי
-
- 17 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
הקדמה(ארוכה):אני לא יודע מה איתכם אבל כשקצב ה- fps או במילים אחרות -- frames per second יורד פחות מ-30 אני מתחיל להיות מודע לכך , כשהקצב יורד פחות מ-25 זה מפריע לי , וכשהקצב יורד פחות מ-20 זה כבר פשוט בילתי ניסבל מבחינתי.בנוסף אני שונא טעינות ארוכות היות והן פוגמות בתחושת הריאליסטיות של המישחק .אלו הן הסיבות שביגללן שפכתי ים כסף על hd 10,000 rpm w.d raptor 74 giga ועל 1giga זיכרון ואני מתכוון לשים כ-2000שח + על כרטיס מסך על מנת שלא יהיה fps נמוך מאזור ה-30 כאשר אני במצב שבו הרזולוציה 1600x1200 וכול הפילטרים מופעלים . החלטתי ללכת על x800pro vivo ,אולם החלטתי לבדוק ליפני הרכישה באתר הידוע והמהימן xbitlabs שיחודו בכך שהביקורות שלו הן יסודיות ארוכות ובודקות פרמטרים חשובים ש…
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לחבר שלי נשרף המסך.. הוא לא מבין במחשבים לכן הוא לא צריך מסך פלסמה או שטוח... מסך 17 אינץ' רגיל משהו זול (אבל שלא יהיה בלי רמה בכלל) תודה לכולם...
-
- 10 תגובות
- 757 צפיות
-
-
חיפשתי ולא מצאתי פה בפורום, אני מחפש כרטיס מסך תומך HD 1080I עם קירור פאסיבי, ללא מאווררים (כי הרעש מפריע). האם קיים חייה כזאת? במידה ופיספסתי משהו בחיפושי בפורום גם לינק יהיה טוב.
-
- 7 תגובות
- 731 צפיות
-
-
שלום. קודם כל רציתי להגיד לכם תודה על עזרתכם. בהמלצתכם קניתי כרטיס מסך, הוספתי 1GB RAM, והחלפתי ספק כח. כל הכבוד ותמשיכו ככה. יש לי עוד שאלה: הספק כח שהזמנתי עדיין לא הגיע FSP 400W ATX 12V Version 2.0 - http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4015 אבל כרטיס המסך כבר כן! (7800GS XFX EXTREME EDITION). האם אני יכול לחבר את הכרטיס מסך לספק שישן שלי? זה לא יכול להרוס אותו?
-
- 4 תגובות
- 557 צפיות
-
-
כרטיס מסך PCI express זה בשביל לראות סרטים גלישה באינטרנט ולמשחקים
-
- 2 תגובות
- 832 צפיות
-
-
שלום! אני כמעט סגור על קניית 6600GT בKSP... עכשיו אני ראיתי שיש שם גם 6800 ב300 בערך ש"ח יותר.. עכשיו האם במקרה שלי כדאי לי לשדרג ל6800? הביצועים ישתפרו פלאים? עכשיו צריך גם לקחת בחשבון שאם אני משדרג ל6800 אני צריך ספק כוח יותר חזק ממה שישלי במארז CI6A19.. שזה אומר עוד 380 ש"ח... מה דעתכם? נ.ב. אני דיי קצר במזומנים...( )
-
- 6 תגובות
- 612 צפיות
-
-
אני רוצה לשים אחד מהם על המחשב השני שלי שמשמש בעיקר לגישה באינטרנט עיבוד תמלילים ומשחקים ישנים....מה יותר טוב עבורי?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
התנתקו לי חלק מהחוטים במחבר VGA והמסך לא קיבל צבע אדום. אני רוצה לחתוך את הכבל ולחבר את החוטים מחדש. הבעייה היא שאני לא מוצא מדריך שאומר איזה צבע של חוט מתחבר לאיזו פין בVGA. דרך אגב, זה רק חיבור זמני עד שאני אחליף את הכבל. מישהו יכול למצוא מדריך כזה,או שיודע איזה חוט מתחבר לאן?
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-


