עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. אני כבר מבולל מכל הסוגים, חשבתי בהתחלה ללכת על כרטיס מסך מסוג Quadro FX 580 512MB GDDR3 ואז מישהו אמר לי שה GTX275 יותר מתאים לעריכה, במחיר הזה ראיתי גם דגמים של 5770,ATI HD 5830 עם DDR5 אני חוזר ומדגיש הכרטיס ישמש אותי אך ורק לעריכה גראפית עם תוכנות מהסוג של: finel cut, premier, Avid מישהו יכול להסביר לי מה היתרון של הQuadro על פני האחרים כי ראיתי שהוא הכי נפוץ לכרטיסי עריכת ווידאו אשמח אם מישהו יענה בהקדם זה דחוף תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 589 צפיות
  2. Started by tal_m9,

    כרטיס גרפי Albatron nVIDIA GeForce FX7300GS 256M או כרטיס גרפי GeCube Radeon X1300 512MB AGP והאם ישפרו משמעותית את הביצועים מ FX5600

    • 4 תגובות
    • 595 צפיות
  3. Started by dragon772,

    מפרט: p4-2.8 512m gigabyte GA-8SG800 ינצל אותו?

    • 12 תגובות
    • 784 צפיות
  4. אני מתלבט אם לקנות את הכרטיס הזה BFG PCI-EX GeForce PX8800GTS OC2 320MB GDDR3 320 BIT TV/O DUAL DVI - DX10 - RETAIL גרסה עם OC רציני יש לי מסך 19" הציעו לי את הכרטיס ב2000 שח קישור לאתר החברה http://www.bfgtech.com/8800GTSOC2_320_PCIe.html תודה למגיבים

    • 20 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. Started by za-david,

    מחפש כרטיס מסך עד 1500 בלי עדיפות מסויימת ל ATI או NVIDIA העיקר שיהיה חזק יתמוך ב DX10 ובחיבור של PCIE2

  6. Started by shemmish,

    החלטתי לקנות את ה 6600 gt agp מצאתי את הכרטיס במחירים של 1200-1300 digma .co.il הבעיה היא שיש שלושה יצרנים Leadtek Geforce FX6600GT 128Mb PX6600GTTDH Gigabyte Geforce FX6600GT 128 mb bulk GV-N66T128D Albatron GeForce FX 6600GT 128 MB 128 Bit DVI TV OUT AGP6600GT על איזה מהם הייתם ממליצים? מחשב פנטיום 4 2.8 ג'יגה חצי ג'יגה ראם

    • 11 תגובות
    • 907 צפיות
  7. איזה מבינהם יותר חזק? ולאיזה מהם יש יכולת יותר טובה של OC שיתן ביצועים חזקים יותר??? תודה רבה לעונים!!!

    • 0 תגובות
    • 662 צפיות
  8. Started by liorgadidi,

    שמתי את הרמקול שלי בטעות ליד המסך. אתם מבינים מה ההמשך... המסך שינה צבעים ואני לא יודע מה לעשות?..! איך אני מחזיר את הצבעים למסך כמו שהיו בהתחלה?

    • 4 תגובות
    • 766 צפיות
  9. Started by esoreanu,

    שלום לכולם, האם יש כזה דבר אחריות בינלאומית לכרטיסי מסך? ואם כן איזה חברות מכבדות את זה בישראל??

    • 0 תגובות
    • 701 צפיות
  10. אם אפשר ביקורת שיש בה כמובן תוצאות עם בדיקות של הכרטיס מכל מני מצבים. ראיתי הרבה כתבות אבל על Radeon 9700 PRO אז בבקשה להקפיד על Radeon 9500 PRO. והחדשה היא, ששיניתי את ההזמנה שלי בPCH והזמנתי בזיגזאג, נשאר להם כרטיס אחד ;D וזה יצא לי ממש במזל... אני כ"כ שמח :-*

    • 4 תגובות
    • 952 צפיות
  11. Started by Baz34,

    למישהוא יש מושג מתי באמת!!! אמורים הכרטיסים של XFX8800 אמורים להשתחרר למכירה (התירוץ התורן של היבואן, אחרי השביתה היא שהם תקועים במכס)

    • 2 תגובות
    • 550 צפיות
  12. כרטיס לכל תקציב (או: המדריך למחפש כרטיס מסך המתחיל) (עודכן 3.11)לא עידכון רציני חדש למה Bessmertniy לא מעדכן את התרד הזה? זה יכול להטעות . דווקא אחלה של רעיון רק חבל שהוא לא מעדכן את זה , לפחות עכשיו שכן נכנסו הכרטיסים החדשים. שמעת Bessmertniy! תעדכן! אנחנו סומכים עליך (לפחות אני )

    • 5 תגובות
    • 668 צפיות
  13. Started by avram,

    שלום למומחים מתגלגל לי הרעיון לשדרג קצת את המחשב והדבר הכי זול שאני רואה כאופציה זה לחבר בCROSS עוד 3850 אז קודם כל רציתי לדעת אם אני בכלל יכול זה המפרט שלי כרגע - : cpu - 5000+ Amd bord - GA-MA69G-S3H powe - Hec-400TR-TF card - Shapphire HD3850 256 DDR3 memory - Kignstone 2G לא הצלחתי להבין איפה אני מחבר את הכרטיס (יש רק X16 אחד) הוא יסתדר על אחד הקטנים שיש בלוח? השיפור יהיה משמעותי ? הספק יעשה את העבודה ? המעבד לא יהיה צוואר בקבוק? ואם זה אפשרי , אז על איזה כרטיס ללכת ? אותו brand ? או שזה לא משנה ואם החדש הוא חזק יותר , זה משנה מי מהם על ה16X ? כמו שאתם רואים אני טיפה cluless ;D תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 831 צפיות
  14. Started by razi87,

    יש לי מספר שאלות בנוגע לכרטיסמסך שברשותי. א.איזה ספק כח יספיק להחזיק את כל המערכת שלי כולל אוברקלוקינג לכרטיס מסך ולמעבד? ב.האם הכבל מהספק צריך להיות 2 כבלים נפרדים של 8 פין? ג.מה יותר חשוב הcore clock או הmemory clock ? ד.מה ההבדל אם אני ישים את הכרטיס ב pci e 8x או pci e 16x? ה.איך אני יודע כמה באמת כדי לעשות אוברקלוק ואיך לשמור על יציבות?

    • 7 תגובות
    • 1.6k צפיות
  15. Started by PROSK8,

    מה השיא עולם ללידאק 6600TD לPCI-E במהירות ועל איזה קירור עמד תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 601 צפיות
  16. יש לי ספק ג'נרי 500 וואט,האם הספק יוכל להחזיק אותו טוב ויש לי מעבד pentium d 820 2.8ghz האם הוא יהווה לו צוואר בקבוק

    • 7 תגובות
    • 577 צפיות
  17. Started by Doron404,

    האמנם צריך כל כך הרבה זיכרון על כרטיסי מסך כיום? חוץ מ-GTA אולי, יש משחקים/תוכנות שמשתמשות בזה? (וגם בGTA, כמה כמות הזיכרון קריטית לביצועים?) או במילים אחרות, כשקונים כרטיס בינוני+, שווה להשקיע יותר בשביל גיגה זיכרון?

    • 8 תגובות
    • 844 צפיות
  18. Started by smeagol,

    היי לפני שבוע וחצי לערך רכשתי מעבד חדש p4 2.8G 820.fsb800 dual core לאחר שהקודם נשרף לי מאזנחת יתר p4 3G בסוף החלטתי אם כבר לקנות מעבד אחר אז כבר לקנות משהו מתקדם יותר (בהמלצה) . אז רכשתי מעבד אם ליבה כפולה ולוח חדש שיתמוך במעבד החדש. אבל מה שמוזר זה שאני לא רואה כל הבדל ואפילו להיפך . כרגע אני בבעיה רצינית מאוד ! שקשורה כמובן לרכיבים החדשים... אני כבר לא ממש משוכנע שהמע' עובדת כראוי . ניסיתי להתקין כבר 4 או 5 סוגים שונים של דרייברים לכרטיס מסך שלי ויש לי כל מיני באגים מאוד מוזרים. המחשב רשם לי " out of memory " ועכשיו אחרי שהתקנתי את הדרייבר הראשון המקורי הוא רשם לי את זה שוב . אחרי זה העלתי שוב את מאיה ( תוכנת תלת מימד ) והוא עשה לי גם כיבוי מסך ( המחשב עדיין רץ…

    • 8 תגובות
    • 883 צפיות
  19. Started by who_Cares,

    64/128MB עדיף עם VIVO איזה AIW יש? מה המחירים?

    • 5 תגובות
    • 838 צפיות
  20. Started by T-Flash,

    לפני כמה זמן היו שמועות ברשת על הכרטיסים מסדרת 7600 לאפיק AGP, עד היום הם לא התבססו. האתר VR-Zone הודיע כי שני הכרטיסים (7600GT ו 7600GS) יצאו לאפיק AGP כבר ביולי של השנה, ויהיו זהים לחלוטין לאחיהם-כרטיסי ה PCIE כמו שאתם רואים, AGP לא מסרב להכנע, ולדעתי ימשיך לחיות עוד הרבה זמן...

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by Holy,

    בסביבות 2500 פלוס מינוס חיבור לשני מסכים - יתרון

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  22. ככל שאני חוקר יותר את עניין ה 8800GT אני מבולבל יותר איך יכול להיות היצע כזה של אותו כרטיס עם מהירויות שעון שונות בכל אחד? לדוגמא ה PALIT שהבנתי שזה בעצם ה EXPERTVISION (עדיין לא הבנתי מה העניין כאן, זה חברת בת או משהו כזה?) מגיע במהירות של 650MHZ. לעומתו ה gigabyte במהירות 700 ונדמה לי שכמוהו גם ה ASUS. מה בעצם המהירות הטבעית של ה 8800GT? ממה שקראתי זה בכלל 600MHZ. אז מה, כולם מומהרים באיזושהיא צורה? אז מה העיניין כאן? רכיבים יותר טובים? האם אפשר להמהיר את כולם עד לאותו סף? כי בסך הכל כולם מיוצרים לפי אותו reference. אופיר

    • 2 תגובות
    • 586 צפיות
  23. אני מחפש כרטיס מסך במקסימום 1450 ש"ח, אם אפשר תעזרו לי כי יש לי כמה שאלות: 1) לאיזה כרטיס של ati מכביל הTI4800SE של MSI? 2) למה הTI4800SE של MSI עולה פחות (300 ש"ח פחות בpchardwar ) מה- TI4600 של MSI ? 3) האם סדרת הTI תומכים בDX 9? כי אם לא אני לא הולך לקנות אחד. 4) מה ההבדל בין hercules r9500 pro bulk ל- hercules r9500 pro retail (ה retail עולה יותר)? 5) האם יש הבדל גדול בין - r9500 PRO ל-r9700 לא PRO? |+|תודה|+|

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by Hartley,

    מי ראה ? מי שמע ? הכרטיס יצא כבר לפני כמה חודשים. :s05:

    • 2 תגובות
    • 685 צפיות
  25. ברצוני לשדרג את הכרטיס מסך הענתיקה שלי למשהו יותר מתקדם (עד כמה שניתן בAGP...) אז על איזה כרטיס תמליצו? או אולי עדיף להישאר עם מה שיש? המחשב בעיקר לאינטרנט, מוסיקה, סרטים צריבות והדפסות... בקיצור - פנאי/עבודה... בעיקרון חשבתי על 6600GT, 6800GS ו7600GT... מה אתם אומרים? <<< המפרט בצד...

    • 4 תגובות
    • 551 צפיות

דיונים חדשים בפורומים