עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. עם הבנתם מה אני רוצה תענו לי! :-*

    • 4 תגובות
    • 755 צפיות
  2. שלום לכל חברי הפורום אני מחפש המלצה לאוזניות + ומקרופון במחיר של עד 300 ש"ח. תודה מראש לכל העונים.

    • 7 תגובות
    • 755 צפיות
  3. Started by cohenkobi1,

    תכננתי לקנות iPod nano בתקופה הקרובה אבל לפני כן רציתי לשאול לבעלי המכשיר ודומיו, יש לי דיסקים של מוזיקה, בסביבות ה400 שירים, קיימת איזשהי דרך להעביר אותם לאייפוד? ועוד דבר, אפשר להעביר שירים שעל המחשב שבפורמט mp3? דרך האייטיונז או בלי? במידה ומדובר בפעולה מסובכת אני אודה לאלה מבניכם שישלחו לי לינק של מדריך איך לעשות את זה. תודה מראש, קובי. נ.ב על איזה פורמט השירים שעל האייפוד עובדים?

    • 7 תגובות
    • 755 צפיות
  4. Started by Trin1ty,

    אנ'לא בטוח שזה קשור לפורום , אבל מכיוון שזה הפורום בין הטובים בארץ לאודיו , אני מניח שאני אוכל להיעזר בכם בכל מקרה , בע''ה בעוד פחות מחודש יהיה לי רישיון (היה לי כבר טסט פנמי ככה שאני לא מפנטז כן ..) , והצלחתי לשכנע את אבא סוף סוף להחליף באוטו( מאזדה MPV 2000 ) לרדיו דיסק במקום הקסטות המיושנות שאף אחד לא משתמש . בכל מקרה אני דורש כמה דברים בתקציב הזה : 500 ש''ח גג כולל התקנה . 1) יפעל .. חח 2) יקרא גם DATA כדי שאוכל לצרוב יותר מ 30 שירים על דיסק כן .. אני כנראה קונה בחנות הזאת : http://www.radio-milano.co.il/aimage%20zooming%20galleries/c10378.php זה ישר מוביל אותם לע''מ עם הרדיו דיסקים , מימין יש עוד חברות וכולי' .. אם בחנות הזאת ,לפי דעתכם , אין רדיו דיסקים ברמ…

    • 5 תגובות
    • 755 צפיות
  5. Started by Jenia24,

    האם שווה לי לקנות את הכרטיס קול הזה Creative XtremeGamer X-Fi ב220 ש''ח או שיש אלטרנטיבה טובה יותר בטווח המחירים של 300-350 ש''ח בעיקר מיועד למוזיקה וסרטים (60-40)

    • 3 תגובות
    • 755 צפיות
  6. Started by gargar,

    ברשותי טלוויזית שארפ דגם 37ad5e ויש לי בעיה כאשר אני משתמש בה לתצוגה כמסך נוסף (לוידאו וכו') המחשב מחובר לטלויזיה דרך כבל DVI->HDMI לאחר כיבוי מסך הטלויזיה לא ניתן להדילק אותו יותר. לאחר כחמש דקות הטלויזיה נדלקת מעצמה והעסק עובד תקין. מה שכן, ניתן לזרז את העניין על ידי ניתוק הכבל המחבר בינהם מהטלויזיה או מהמחשב. מייד לאחר חיבורו הטלויזיה נדלקת מעצמה. הוצאת הטלויזיה מהחשמל לא עוזרת אך הפעלת המחשב מחדש כן. יש לי כרטיס ג'יפורס דרייברים עודכנו אתמול. רעיונות?

    • 1 תגובה
    • 755 צפיות
  7. יש לי מערכת קולנוע ביתית מסוג SONY DAV DZ 260, ואני מעוניין לחבר אותה למחשב שלי בשביל לשמוע מוזיקה בעיקר.. בהתחלה חיברתי אותה דרך כבל S/PDIF COAX שהיה לי ומתאם שהיה לי במחשב, אבל אחרי קצת זמן הכבל התחיל לעשות בעיות הייתי צריך למצוא כל מיני סידורים איתו ולבסוף הוא נהרס לגמרי.. השאלה שלי האם יש דרך אחרת לחבר את המערכת הנ"ל למחשב? או שהשיטה הכי טובה היא דרך הכבל הקואקסיאלי.. יש לי קצת תקציב לקנות חלקים שונים בשביל מתאמים למחשב אז אם יש הצעה אתם מוזמנים להציע... הנה תצלום של החלק האחורי של המערכת: http://eliad.org/uploads/1266909462.jpg

  8. Started by GUNZ,

    מאיפה אני מביא מערכת DVD עם מסך נישלף לא מפריע לי שיהיה סיני לא טחון. צריך גם עוד מסך תיקרה לאחור בגודל 10 אינץ. מישו יודע איפה יש במחיר טוב?

    • 13 תגובות
    • 755 צפיות
  9. אז ככה... יש לי לוח אם של Gigbyte (במחשב אחר) בדגם של GA 8PE1000 Pro 3... הכרטיס קול משולב איתו... זהו לוח אם זמני שקיבלתי בעקבות שנשרף לי הלוח אם הקודם והמעבד ואני מחכה שיבואו ועד אז אני משתמש בלוח האם הנ"ל והמעבד, עד שיגיעו. איך שהמחשב הגיע מטכנאי המחשבים שהלוח של Gigbyte בדגם של GA 8PE1000 Pro 3 הגיע, שמתי לב לכך שהסאונד במחשב לא עובד, והמחשב מבחינה תוכנתית לא הראה שום בעיה. ואז לאחר הסקת מסקנות החלטתי שאני רוצה לפרמט את המחשב>>> (מכיוון שהקבצים של הלוח האם הקודם נשארו ואני חשבתי שזה מתנגש) >>>> ופירמטי. ולאחר הפירמוט הדבר הראשון שהתקנתי זה היה הקובץ שמתקין את הצ'יפ סט של הלוח האם הנ"ל ואחרי שסיימתי להתקין הפעלתי מחדש ולאחר מכן התקנתי עוד קובץ …

    • 2 תגובות
    • 755 צפיות
  10. Started by kinggil,

    תודה.

    • 0 תגובות
    • 755 צפיות
  11. Started by barak_11,

    אני צריך המלצה לטלוויזית 32" בשביל בן דוד שלי. הוא קונה אותה במיוחד לXBOX360 החדש שלו ולכן היא צריכה להיות ממש איכותית. הוא מאוד רוצה טלוויזית FULL-HD אבל גם טלוויזית 720P איכותית (אבל באמת אחת טובה - גם לסרטים וגם לXBOX) תספיק. חשוב שיהיו גם לפחות 2 כניסות HDMI. שימו לב שבגלל מחסור במקום אסור לטלוויזיה לעלות על 32" - זהו הגודל המקסימלי. אני מבקש גם לא לחרוג מהתקציב, להפך אם יש משהו טוב מספיק גם בסביבות ה5, אז "פעמיים כי טוב". תודה רבה לעוזרים, ברק.

    • 3 תגובות
    • 755 צפיות
  12. Started by RoyShefy,

    http://www.olsale.co.il/olsale/Description.aspx?auction_id=5086326&type=1&product=1&category_name=%ee%f2%f8%eb%e5%fa+%f7%e5%ec%f0%e5%f2+%e1%e9%fa%e9 http://www.olsale.co.il/olsale/Description.aspx?auction_id=5034570&type=1&product=1&category_name=%f8%ee%f7%e5%ec%e9%ed תנו חוות דעת מפורטת בבקשה זה מאוד חשוב

    • 7 תגובות
    • 755 צפיות
  13. Started by xindy,

    אני מעוניין לקנות רמקולים בינונים למחשב ,ואני רוצה לדעת מי מבינהם הכי טוב.! 1. ALTEC LANSING AVS300 .2.1 2. . 2.1 LOGITECH S3-30 היקרים מבין השלושה 3.CREATIVE SBS 2.1 הזולים מבין השלושה תודה לכולם.!

    • 4 תגובות
    • 755 צפיות
  14. היי, אז מה יש לכם להציע? תודה לכל העוזרים מראש!

    • 0 תגובות
    • 755 צפיות
  15. יש לי Radeon 9800pro עם Tv out - יש לי חיבור S-Video ו RCA הצהוב הזה. בטלויזיה שלי אין חיבור S-Video - חיפשתי קצת באינטרנט וראיתי 2 דרכים. 1)להשתמש בכבל מהיציאה של ה S-Video ובסוף של הכבל לחבר את הכבל מתאם שקיבלתי ל Rca עם שתי יציאות כאלו (שלך MSI). 2)ראיתי גם את הקופסה הקטנה הזאת של ה AV כמו שמקבלים עם הפלייסטיישן שמתחברת עם פינים כאלו (או שזה סתם חיבור ישן ולא כדאי?). על מה אתם ממליצים? ואם יש עוד שיטות. תודה

    • 2 תגובות
    • 755 צפיות
  16. Started by Kirma,

    האוזניות שלי משום מה הפסיקו לפעול, רק האוזנייה הימנית עובדת. משהו מוזר, היא פתאום הפסיקה לפעול, עד אתמול היא עבדה מצויין ולא עשתה רעשים ולא כלום.. ועכשיו היא כאילו מנותקת לגמרי מהמחשב. JVC HA-G101 קניתי אותם מאיזה חנות שקיימת כבר מעל 15 שנים (מי שאני זוכר את עצמי) אבל דווקא עכשיו בחודשים האחרונים היא נסגרה ..( פתחו חנות של BUG במקום והמבחר + מחירים שם ממש לא לעניין) צריך המלצה לאוזניות טובות בסביבות 100-150 עם חריגה קטנה, מעדיף שיהיה מ TMS אבל אל תקחו את זה כתנאי.. תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 754 צפיות
  17. Started by coldplay,

    הוא כרגע בטעינה. אני יעלה תמונות אח"כ אם תרצו. כמה זמן ההטענה הראשונה צריכה לקחת? יש זמן מוגדר להטענה הראשונית או שלוקחים את זמן ההטענה הרגיל ומוסיפים שעה שעתיים?

    • 11 תגובות
    • 754 צפיות
  18. היי שלום יש לי מערכת 2.1 ערוצים , WINNER HN21 2800W 2.1 . יש לי אותה בערך שנתיים (קבלתי אותה עם המחשב) ושמתי לב שבזמן האחרון יש בעיה עם הערוץ השמאלי, שומעים בו נורא חלש ??? בדקתי את האיזון ב-volume control, ועדיין יש את הבעיה הזאת. מישהו יודע מה היא הבעיה? ??? האם יתכן שהרמקול או הכרטיס קול המובנה בלוח שבקו חיים ? : תודה רבה .

    • 6 תגובות
    • 754 צפיות
  19. חיברתי את הטלוויזיה למחשב דרך חיבור HDMI עכשיו השאלה היא האם אני ייראה הבדל באיכות אם אני יפעיל את הסרט על תוכנה מסויימת במחשב אם כן, באיזה תוכנה עדיף?

    • 1 תגובה
    • 754 צפיות
  20. לא מזמן קניתי את הסוני אריקסון שלי w800i, פשוט מתוחכם. עם הפלא' הזה קיבלתי גם אוזניות SONY MDR-EX71SL בבנדל, אבל בלי קבל מאריך. את הכבל שמחבר בין הפלא' והאוזניות יש לי(מקבלים כמובן עם הפלא') אבל הכבל המאריך הזה יודע רק לתאם בין הכניסה המיוחדת של הפלא' ובין האוזניות סוני. האם יש איזושהי דרך לקנות רק את הכבל המאריך בנפרד לאוזניות? אם אתם שואלים למה, אז זה בכדי שאוכל להנות מהאוזניות הללו גם במכשיר ה-H10 שלי. תודה מראש. .swg

    • 1 תגובה
    • 754 צפיות
  21. אפשר לקנות דרך אביי או מאתר מחו"ל עם משלוחים וסביר להניח שיש לי גישה לאנשים שילכו לארה"ב.

    • 3 תגובות
    • 754 צפיות
  22. יש לי Soundblaster Live 5.1 והחלפתי מעבד שהוריד לי את הבאס של המערכת מ 266 ל 200 (אי אפשר לשנות הוא נעול) ומאז הכרטיס מוציא רק רעשים חזקים ברמקולים ומעוות ממש את המוסיקה..(ממש ממש לא מבינים כלום) ניסתי את הכרטיס קול השני שלי וזה לא החוטים או הרמקולים.. למישהו יש רעיון ?

    • 0 תגובות
    • 754 צפיות
  23. מחפש תוכנה לרכז את כל המוזיקה מדיסקים לספריות במחשב (שם של תוכנה) יש לי בערך כ 1000 דיסקים ואני רוצה לסדר אותם במחשב לספריות מסודר

    • 8 תגובות
    • 754 צפיות
  24. קניתי creative zen touch ושאלתי היא האם אני צריך לדאוג לעשות איתו ספורט (ריצה, כדורסל וכו)? תודה

    • 4 תגובות
    • 754 צפיות
  25. שלום סוף סוף ואחרי שבילבלתי לרוב הפורום את המוח החלטתי לקנות את ה GMINI -כמה שאלות : 1. תנו אתר שכדי לקנות ממנו את ה GIMINI400 בישראל ??? 2. שאני מוריד משהו מהמחשב לGIMINI400 כל כמה זה מוריד (כמה מגה לשנייה )??? 3. תראו את התמונה הזאת ותומרו לי אם אפשר לצפות בסרט הזה בנגן בלי קידוד : ??? http://img95.exs.cx/my.php?loc=img95ℑ=vgbt7ab.jpg תודה לכל העוזרים

    • 4 תגובות
    • 754 צפיות

דיונים חדשים בפורומים