אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם. אני צריך את עשרתכם בבחירת מכשיר שבעזרתו אוכל לצפות בעיקר בתכנים לצפייה ישירה מהאינטרנט בטלוויזיה mako ודומיו, ומדי פעם לראות גם תכנים מהמחשב. ראיתי את הסטיקים של ה-ANDROID הם זולים ונראים סבבה אבל השאלה אם הם מתאימים ואם הם שווים משהו. אשמח לקבל המלצות...
-
- 2 תגובות
- 756 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מתכנן בזמן הקרוב לקנות XTREAMER אשר יהיה מחובר למחשב ע"י כבל רשת, רציתי לדעת האם בניגון תכנים דרך הרשת תהיה איזשהי פגיעה באיכות התמונה ו/או הסאונד? תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 756 צפיות
-
-
-
האם ניתן לבנות לבד כבל rca איכותי,יש לי ביית מלחם וציוד אלקטרוניקה ואני צריך כבל rca איכותי של 10 מטר וחבל לי להוציא המון כסף על כבל יש דרך לבנות כבל בהכנה עצמית?אם כן יש איזה שהוא מדריך שמסביר איזה חוטים צריך לקנות ואיך לבנות את הכבל?
-
- 2 תגובות
- 756 צפיות
-
-
איפה אפשר לשמועה את הרמקולים ? אני נמצא באזור חולון - בת ים [ ..........?
-
- 2 תגובות
- 756 צפיות
-
-
שלום לכולם, בביקורת של הנגן iRiver H-120 מתייחס עומרי עמוס בצורה מאוד מעמיקה בכל הקשור לחיי הסוללה ולתפעולה. לעומת זאת, בביקות של הנגן iAudio M3L לא מוזכר הרבה על הסוללה חוץ מהדברים הכלליים. לשאלתי, האם הסוללה במכשיר iAudio M3L זהה לסוללה של המכשיר iRiver H-120 ואינה סובלת מ"אפקט הזיכרון"? תודה רבה מראש לעונים!
-
- 6 תגובות
- 756 צפיות
-
-
http://hwzone.co.il/reviews/peripheral/VR920 משהו השתנה ב8 החודשים הללו מאז פרסום הכתבה? (חוץ מירידה ניכרת במחיר) אני מתכוון אם עכשיו יש יותר משחקים שתומכים בטכנולגיות של המסך\משקף הזה...
-
- 0 תגובות
- 756 צפיות
-
-
שלום רב, קנינו את המע' DHT390 של DENON - מע' קולנוע 5.1 עם שתי כניסות HDMI ויציאת HDMI אחת. חיברתי את המע' בתצורה הבאה: HDMI-HDMI מממיר HD של הוט לרסיבר. HDMI-HDMI מסטרימר XTREAMER לרסיבר (לא בדקתי אותו עדיין כרגע) HDMI-HDMI מהרסיבר לטלויזיה 42 של LG. הרמקולים תלויים כבר וכולם מחוברים. בבדיקת TEST של המע' כל הרמקולים עובדים ומפיקים צליל תקין (לדעתי). משום מה כשאנו מנסים להעביר למצב של הטלויזיה מחוברת לממיר הוט - יש תמונה אבל אין סאונד מהרסיבר. עברתי על כל הגדרות ה system וה config ולא מצאתי מה הבעיה. מוזר מאוד גם שבמעבר על ה video inputs מצאתי שם רק DVD, VCR ו IPOD (לא מבין לאן זה קשור). כאשר אנו מקבלים תמונה בטלויזיה זה נמצא על מצב VCR למרות שאפילו ניתקתי את הו…
-
- 2 תגובות
- 756 צפיות
-
-
טוב אז ככה , קניתי היום קאבל CPA - PL קטן .. עכשיו אני מחבר את 2 הבננות השחורה והאדומה לחיבורים שיש לי מאחורה במערכת לבן ואדום .. ואני מחבר את הPL הקטן למחשב ( יש 6 חיבורים וניסיתי את כולם ) .. ואני שם את המערכת על מצב VIDEO / AUX וכשאני לוחץ על שיר זה רושם לי הודעה שזה לא יכול להפעיל את הקובץ כי אין מאיפה לשמוע כאילו .. דיסקים וכל השאר המערכת בסדר גמור .. וניסיתי את כל החיבורים של המחשב את כל הצבעים וזה פשוט לא עובד .. מישהו יודע מה הבעיה ? תודה .
-
- 3 תגובות
- 756 צפיות
-
-
איזה רמקול יותר טוב? jbl encountere או logitech x530 :
-
- 2 תגובות
- 756 צפיות
-
-
שלום. מחפש אזניות (לא in ear) כפתור בתקציב של עד 450 שיהיו נוחות שיהיה אפשר להתאמן איתן (חסינות זיעה..) שיהיו איכותיות.. (בכל זאת אני משלם...) חסינות רעש חיצוני כי אני רוצה לקצור איתם את הדשא.. הסיגנון מוזיקה המועדף שלי הוא רוקנ'רול וכל מיני דברים מסביב רצוי שיהיו תואמות לאייפון ואם יש משהו שמוכר לכם שכולל בלו טות' בבקשה תציעו... תודה. נ.ב. ניתן לקנות בחו"ל.
-
- 1 תגובה
- 756 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות את הרמקולים g51 כמה הם עולים היום באופיס דיפו אם יש עדיין את ההנחה? צריך בשבילהם כרטיס קול מיוחד? תודה.
-
- 7 תגובות
- 756 צפיות
-
-
היי אני מעוניין לקנות למחשב שלי כרטיס קול ורמקולים חדשים רמקולים- Z5300 Logitech 1500 שקל כרטיס קול התלבטות קשה עדיין אבל אני חושב שאני אלך על - Creative Audigy 2 ZS ההתלבטות היתה בינו לבין ה VALUE הרגיל.. חוץ מזה שה ZS עומד בתקן THX איזה עוד הבדלים יש בינהם? דבר שני ראיתי שרובם באים בגריסת OEM - שעולה בסביבות 500 שקל (ZS) ראיתי גירסת RETAIL ב 620 שקל בערך האם זה שווה להשקיע? אני יודע שיש דור חדש X-FI אך הם ממש יקרים 750 שקל הכי זול... ולא נראה לי שיהיה הבדל משמעותי בינו לבין ה ZS תגובות יתקבלו בברכה
-
- 11 תגובות
- 756 צפיות
-
-
אהלן אנשים! רציתי לדעת האם ה LANTEC ATP3 שווה את ה 100 שקל הנוספים לעומת LOGITECH X230? מה ההבדלים הרציניים בין השניים? תודה, אמיר.
-
- 2 תגובות
- 756 צפיות
-
-
היי, אני מחפש אוזניות in ear בסביבות ה100 שקל, יש איזשהו דגם ספיפצי שכדאי לי לחפש?
-
- 0 תגובות
- 756 צפיות
-
-
אהלן, הטלוויזיה שלנו בסלון הלכה... החזיקה איזה 10 שנים מאוד ישנה האמת שאבא שלי פשוט רואה הרבה... הייתה 34 אינץ' אם אני לא טועה ולא מזיז ממש להורים שלי היה להחליף אותה אבל עכשיו הם יהיו חייבים ... ;D אוקיי כמו שרשמתי בנושא אני מחפש 42 עד 46 אינץ' בטווח מחירים בין 4 ל 5 אלף גג שבגג חריגה ל 5200 . אני מעדיף טלוויזיה שתתמוך ב FULL HD אם אבא שלי ירצה לפתוח את זה מתישהו ביאס או משהו, ומה שחשוב לי שתהיה טלוויזיה עם תמונה חדה סאונד טוב ואיכותית ואמינה בכללי, מצטער אם זה נשמע קצת פלצני אני לא מבין בזה ממש. ואם זה עוזר המרחק של הספה הכי רחוקה שלנו מהמיקום של הטלוויזה בסלון זה 4.4 מטר, והכי קרוב משהו כמו 2 מטר. אשמח לתגובות, תודה.
-
- 0 תגובות
- 756 צפיות
-
-
קיבלתי היום רמקולים שזכיתי בהם במכרז, אבל קיבלתי רק את הרמקולים בלי חוטים ובלי כלום. הרמקול והחיבור מאחורה: http://img231.echo.cx/img231/1910/p10101011pv.jpg http://img231.echo.cx/img231/1873/p10101024vu.jpg החיבור מאחורה של המגבר שאני צריך לחבר אליו את הרמקולים: http://img231.echo.cx/img231/569/p10101039xu.jpg מה אתם אומרים גם על הרמקול בתמונה? קניתי 4 כאלה במאה שקל. תודה
-
- 5 תגובות
- 756 צפיות
-
-
כרגע המחשב שלי מחובר למערכת סטריאו שלי, והרמקולים שלה תלויים על הקיר מאחורי. הרמקולים האלה מעולים - נשמעים טוב מאוד עם באס מעולה. עכשיו, אני רוצה לקנות עוד 2 רמקולים בטווח של 300-400 ש"ח כדי לשים מקדימה בשביל לקבל Surround לסרטים. איזה אתם מציעים? אחרי שיטוט בזאפ מצאתי 2 שנראים לי בסדר: Creative inspire 2.1 G380 http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=24894 Logitech X220 http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=27550 Nה אתם אומרים?
-
- 1 תגובה
- 756 צפיות
-
-
שלום. ראיתי את זה: http://www.bug.co.il/nconfigout.asp?psn=582&scat=308&tcat=33 כדאי בסכום הזה?
-
- 2 תגובות
- 756 צפיות
-
-
אהלן, לא בטוח אם זה בפורום הנכון אני פשוט לא מוצא פורום בנושא יותר ממוקד אם צריך תעבירו אותי קניתי את ההתקן USB של EASYCAP בכמה דולרים בודדים מאיביי מה שהוא בעצם עושה זה CAPTURE VIDEO והוא לא עושה את העבודה בצורה טובה ואיכותות ( לא כולל הקשיים של דרייברים שאין והשימוש בתוכנות עריכה שמגיעות איתו וכו' ) קראתי את המדריך שיש באתר אומלץ להשתמש בכרטיס טלויזיה והייתי מוכן להשקיע את הכסף כדי לקבל משהו עד 200~ שקל זה נראה לי סביר, יש לי הרבה קלטות וידיאו להעביר אני פשוט לא מבין איזה כרטיס אני בדיוק צריך חשוב שהכרטיס יגיע בפורמט PCI רגיל כי אין לי PCI-EXPRESS ו\או בכלל יש כאלה של יו אס בי נורמליים.
-
- 0 תגובות
- 756 צפיות
-
-
שלום לכולם יש ברשותי טלויזה של פליפס FULL HD מחוברת למחשב נייח באמצעות כבל hdmi עד היום הכל עבד מעולה וואתמול התחילה הבעיה הבעיה: כרגע אני לא שומע בצורה סדירה את הסאונד שבוקע מהרמקולים של הטלויזיה זאת אומרת שברגע שיש סאונד סרט לדוגמא :אז הסאונד של הסרט מקרטע פעם שומים ופעם לא בהפרש של שתי שניות וחוזר חלילה. הפתרון שלי לבעיה והבנתי בנושא כנראה דלים מדי ניסיתי לעשות שחזור מערכת ליום שבו עבד הכל בסדר ניסית להסיר מקודדים כי חשבתי שאולי יש התנגשות כלשהי לא עזר כלום ובנוסף בדקתי את כל החיבורים במחשב הכל תקין אני אשמח לעזרה מאנשים שמבינים או מאנשים שהיתה להם בעיה דומה תודה ושבוע טוב
-
- 1 תגובה
- 756 צפיות
-
-
Hi, I'm currently in the U.S and i want to find a good solution for connecting the laptop to the receiver or to 7.1 speakers. So far I found the best solution in my opinion, External sound card. Is someone here have experience with it? or can recommend a good one? or just other solution will be good? THANKS!!!
-
- 4 תגובות
- 756 צפיות
-
-
אהלן.... יש לי את היאמאה TSS-1 וכבר שאלתי בתראדים אחרים את השאלה אבל לא ענו אז אני אשאל כן איך אני עושה שאני אוכל לשמוע בפורמט DTS דרכו? הפורמט היחידי שאני יכול זה או סטריאו רגיל או פרולוג'יק מדוע? הסבר עריכה: ברסיבר זה הולך ככה שלושה אפשרויות לאזיה חיבור יהיה ואז שלושה אפשרויות לאיזה פורמט זה יהיה DIGITAL 4CH 2CH DTS DOLBY DIGITAL PROLOGIC תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 756 צפיות
-
-
בכוונתי לרכוש מסך LCD בחו"ל (בנגקוק) עבור שימוש בחו"ל. המסך הרצוי הוא בגודל 42-46 אינץ' מכיוון שישנם כאן דגמים רבים שאני מניח שחלקם או רובם לא נמצאים בארץ וכמו כן, המחירים כאן שונים לגמרי, אודה באם תוכלו לצייד אותי ברשימת פרמטרים או ספציפיקציות אליהן עלי לשם לב לפני הרכישה. המסך יהווה חלק ממערכת קולנוע בייתי כולל HTPC .... אינו מיועד למשחקים ... הרגלי הצפייה הם טלביזיה (ספורט ודוקומנטרי) וכן וידיאו (בעיקר צרובים) תודה מראש למשיבים
-
- 3 תגובות
- 756 צפיות
-
-
מה המצב אנשים =] !!! היום אבא שלי קנה לי את האוזניות המקצועיות של סוני MDR 200 איזה כיףף לשמוע איתם חזק רצחחחח קבלו מפרט :::: אוזניות מקצועיות בעיצוב מיוחד בעל אוזניות גדולות שעוטפות את האוזן ומאפשרות חווית שמיעה גדולה. דרייבר 40 מ"מ שעטוף בחומר נעים למגע שמאפשר שמיעה לאורך זמן ללא כאבים באוזניים. רגישות צליל: 102 דציבל. אורך חוט: 3.5 מטר. טווח תדירות: 10-22 kHz. פלאג מיני סטריאו 3 מ"מ. משקל: 220 גרם. חח אני לא די ג'יי או משהו כזה לא קניתי אותם למטרה מיוחדת ( למרות שיש לי את הרמקולים של קרייאטיב 5+1 לא זוכר את שם הדגם שמספקים לי 70 וואט ועוד מערכת קולנוע שמחוברת שזה בערך מוסיף עוד 100 וואט ) קניתי את זה סתם בשביל לשמוע אודיו בעיקר בזה =] איךךך הם…
-
- 4 תגובות
- 755 צפיות
-


