אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
שלום ברשותי הלוח אם Gigabyte K8NF-9 , כרטיס קול OB ה-ATP3 לפני כיפור היו בסדר גמור נכנסתי למשחקים ולוינאמפ עכשיו ואין שום סאונד, במקביל הפעלתי את התוכנה הזו שבאה עם הלוח אם: ושם כן שומעים בסדר גמור מה זה יכול להיות ? תודה מראש וגמר חתימה טובה, לירן
-
- 2 תגובות
- 761 צפיות
-
-
יש לי רמקולים celestion דגם f1 הספק של 88dB,70w קניתי אותם ב300 שקל מחבר שלי שקנה אותם באירופה הוא טוען ב250 אירו. מדובר ברמקולים שמתחברים לרסיבר , לא למחשב או משהו האם הם טובים? ושווים את המחיר? ואיך בכלל celestion כחברת רמקולים? תודה מראש. תמונה :
-
- 1 תגובה
- 761 צפיות
-
-
מה אתם אומרים? ללכת על אחד מסדרת הרקולס? או שמע לפנות ישר לקראייטיב? תודה על העזרה, ויום טוב!
-
- 6 תגובות
- 761 צפיות
-
-
שלום לכולם!!! אני מחפש נגן MP3 וWMA בנפח של1GB . חשוב שיהיה רדיו (לא באוזניות) ושתהיה אפשרות הקלטה. ושתהיה לו איכות שמע טובה(שלא תהיה איכות "בסדר") ואשמח לקבל המלצות מאנשיים שיש להם כבר את הנגן שעונה לדרישות... תודה רבה!
-
- 5 תגובות
- 761 צפיות
-
-
ראיתי שיצאו כמה דגמים - חלקם מחליפים את הצורך ב5 רמוקלים.. האם מישהו שמע או מכיר?? בראשם עומד הדגם הזה: http://www.bose.com/controller?event=VIEW_PRODUCT_PAGE_EVENT&product=companion5_multimedia_index האם שווה את המחיר הנורא יקר?!?!
-
- 6 תגובות
- 761 צפיות
-
-
פסח עוד מעט בא , לכן זה הזמן להתחנן להורים למתנות , לא? בכל מקרה , אני מחפש המלצות לנגון מוזיקה+וידיאו(MP4) , בנפח של 512 ומעלה , במחיר לא מופרז. לא מופרז = לא יותר מ700 שקלים. יש המלצות? תודה ויום טוב
-
- 13 תגובות
- 761 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3337615,00.html אז, מה דעתכם?
-
- 6 תגובות
- 761 צפיות
-
-
באתר של פיוניר לא מצאתי את הדגם 310S. באתרים בארץ לא ראיתי כמעט את 310K ובחנויות שהיה לא הצלחתי למצוא הבדלים בין המכשירים חוץ מהצבע. בכל זאת 310K יקר ב-100 ש"ח בזאפ (למרות שאין הרבה חנויות שמוכרות אותו אז אני לא יודע אם זה אומר משהו). יש אפשרות לקנות את 310K מתצוגה בהנחה של כמעט 40%. השאלה מה המצב של נגן DVD שהיה בתצוגה, ואם לא יתנו לי מכשיר שהוא בכלל מחודש...בכל מקרה נותנים גם על המכשיר מתצוגה 3 שנות אחריות של היבואן הרשמי. מה דעתכם?כדאי? תודה!!
-
- 2 תגובות
- 761 צפיות
-
-
אז ככה... אני מחפש להחליף את הרסיבר שלי! התקציב שלי הוא לא יותר מ1000 שקל וחשבתי שבתקציב הזה שווה לי לחפש משהו משומש. בעיקרון אני מחפש רסיבר סטריאו ולא לקולנוע ביתי ורציתי לדעת מה חשוב לבדוק כאשר אני קונה רסיבר משומש והאם זה בכלל כדאי. כמו כן אם יש לכם המלצות על רסיברים ספציפיים שכדאי לי לחפש ואיפה בכלל אני יכול למצוא משומשים??
-
- 1 תגובה
- 761 צפיות
-
-
שלום, ברשותי שני רמקולים וברצוני לקנות מגבר בסכום של עד 2000 ש"ח. אני מעוניין שיכיל מספר חיבורים שחשובים לי ואשמח את עצתכם בנושא מה חשוב ומה פחות. אני צריך שהמגבר יוכל להתחבר לרסיבר ישן מדגם harman kardon HK 3400. המגבר צריך לאפשר חיבור לרמקולים 5.1/7.1 למקרה של שדרוג עתידי. אני מעוניין שיתמוך במירב החיבורים החדשים כדי שיאפשר במידת הצורך חיבור עתידי למערכת מתקדמת יותר. אשמח לשמוע עצות והצעות. בברכה, עומר
-
- 0 תגובות
- 761 צפיות
-
-
אהלן קניתי כרגע כבל שמתחבר ליציאת ה-3.5 מ"מ של המחשב על מנת לחבר אותו למערכת סטריאו בחיבור RCA. הכבל נראה ככה בערך: במחשב שלי אני משתמש בכרטיס קול המובנה והפשוט של הלוח. ישנו איזשהו סיכון בחיבור כזה? פעם שמעתי שהכרטיס קול נשרף למשהו , זה יכול להיות? או שזה בסדר לחבר ככה ישירות?
-
- 5 תגובות
- 761 צפיות
-
-
שלום! אני רואה שהרבה אנשי ממליצים על נגנים אז רציתי לדעת איזה נגנים יש לאלה שממליצים. לי אישית יש את ה-X5. תודה מראש לכל מי שיענה..אני רק רוצה לדעת איזה נגנים יש למשתמשים בפורום.
-
- 14 תגובות
- 761 צפיות
-
-
יש לי רסיבר של yahama, איך אפשר לחבר אותו למחשב? צריך כבלים מיוחדים? תודה.
-
- 2 תגובות
- 761 צפיות
-
-
אני מחפש LCD קטן-בינוני לחדר קטן..מסך בסדר גודל של 26-28-32 איצ' תקציב מקסימלי 2k רצוי כמה שיותר זול לא צריך HD וכאלה..הטלויזיה תיהיה מחוברת לממיר טלויזיה רגיל וזהו.. בתודה מראש
-
- 7 תגובות
- 761 צפיות
-
-
אני רוצה להקליט קטעים מבדרים של יוסי בובליל הדורבן ולהעלות ליוטיוב ובכלל גם לתפוס קטעים שככל הנראה יצונזרו.
-
- 0 תגובות
- 761 צפיות
-
-
אני נמצא בחו"ל ומתכוון להרכיב מערכת קולנוע ביתית (יתכן ש 2 מערכות - סלון וחדר שינה). יש לי מושג קלוש ביותר בנוגע לצורה הנכונה של חיבור חלקי המערכת השונים. קראתי מספר מדריכים וקיבלתי שמץ של הבנה בסיסית .... אך לא רוצה לרכוש כבלים מיותרים או לבצע חיבורים מוטעים/חופפים .... אודה על עזרתכם בנידון. כרגע ברשותי הרכיבים הבאים: 1. מסך LCD "40 של סמסונג (סדרה 5) 2. מכשיר DVD (קיבלתי במתנה בזמן קניית המסך) - SAMSUNG HR777 3. מחשב HTPC (הבאתי מהארץ) - לוח אם ASUS M3A78EMH HDMI לכל הנ"ל יש את כל סוגי החיבורים (כולל HDMI) - אני רוצה לחבר בשלב זה בין שלושתם בצורה האופטימאלית - אודה על עזרתכם בשלב שני - מחפש לרכוש מערכת קולנוע HTIB (שגם תכיל את את כל סוגי החיבורים) וכן יגיעו חפצים שלי מ…
-
- 2 תגובות
- 761 צפיות
-
-
עלה לי 1190 שקל.מה אתם חושבים עליו והאם הוא היה שווה את ההשקעה?
-
- 0 תגובות
- 761 צפיות
-
-
שלום, רכשתי טלוויזיה חדשה של פיליפס שיש לה חיבור לרשת / אינטרנט. לאינטרנט אין בעיה- אני מצליח להכנס ל-YOUTUBE ולאתרים אחרים. הבעיה שלי היא בחיבור לרשת. לפי מה שהצלחתי להבין, אין אפשרות פשוט לראות את הקבצים שמשותפים בשאר המחשבים (תקנו אותי אם אני טועה), אלא רק דרך חיבור להזרמת מדיה (או משהו כזה - דרך ה-media player). הבעיה שלי היא שהתיקיות במדיה פלייר מופיעות בעברית, אני לא מצליח לשנות אותן לאנגלית ולכן אני לא רואה כלום בטלוויזיה. השאלות שלי הן: 1. האם ניתן לשנות את השפה של המדיה פלייר / שמות הספריות מבלי להתקין windows 7 מחדש ? 2. האם זה נכון שאני חייב להשתמש במזרים מדיה ולא יכול פשוט להכנס לרשת כמו שהיא ? 3. מה זה בדיוק אומר המזרים מדיה הזה ? תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 761 צפיות
-
-
הי אני רוצה לקנות לוח אם GIGABYTE GA-7VAXP-A ULTRA אני לא בטוח עם הוא תומך ביציאה דיגיטלית AC-3 ועוד משהו משהו יודע עם לכרטיס הקול שלית מסוג 128 LIVE .VALUE) -CREATIVE ) יש תמיכה ליציאת AC-3? יש לו יציאה דיגיטלית אבל הרסיבר מזהה רק PCM ו PRO LOGIC ואין לו רמקולים אחורים סבסראונד..
-
- 1 תגובה
- 761 צפיות
-
-
שלום לכולם. החלפתי את הלוח אם של המחשב המשני שלי לכזה עם כרטיס קול SOUNDSTORM הלוח הוא מדגם GIGANYTE 7NNXP. לא שומעים שום דבר כאשר אני מחבר את כרטיס הקול למערכת סטריאו, אוזניות או רמקולים, התקנתי את הדרייבר וזה לא עזר, באקולייזר הפנימי של הכרטיס ערכי הגרף זזים, שזה אומר שהוא משמיע את השיר אך אין יציאה לרמקולים או כל אמצעי אחר, כמובן שהגדרתי את היציאות כאנלוגיות כי אני מחבר התקנים אנלוגיים. שום דבר לא עוזר, מה לעשות?
-
- 6 תגובות
- 761 צפיות
-
-
-
1. יש למכשיר הזה תמיכה בעברית ? אני לא מדבר על התפריטים אלא על שירים שאני מעביר לנגן , הוא מראה אותם בעברית או בג'יבריש ? 2. יש אפשרות לעשות Shuffle (כמו בוינאמפ) במכשיר ? שאני אפעיל את האפשרות הזו וזה יבחר לי שיר רדנומלי מכל התיקיות ? 3. למי שיש את המכשיר , אתם מרוצים ממנו ? ממליצים לקנות אותו ?
-
- 6 תגובות
- 761 צפיות
-
-
איזה רמקולים יותר עדיפים לחדר..לא גדול במיוחד...למטרת מוזיקה בעיקר...שמיעה ויצירה..וכמובן מהצד סרטים ומשחקים ואל תסתלכו שלוג'יטק זה 5.1 וג'יי בי אל 2.1.. תגידו לי מה יותר טוב ? איכות צליל...חברה... אני די לחוץ כי אני צריך להחליט עכשיו תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 761 צפיות
-
-
אני מחפש לקנות מקרן קול(soundbar) בארה"ב(סביב ה300$). האם הם באמת מספקים חווית צפיה כמו 5.1? אשמח להמלצות על דגמים ספציפים אם מישהו מכיר(לינק לאמזון יהיה נחמד). תודה!
-
- 0 תגובות
- 761 צפיות
-
-
טוב, דבר ראשון, צהריים טובים. דבר שני שרציתי לשאול אתכם , מה אתם אומרים על האזניות של Sennheiser הHD429? איכות בנייה יחסית טובה? EARPADS נוחים? איך הסאונד שלהן? תודה.
-
- 1 תגובה
- 761 צפיות
-


