אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
מאז שחיברתי אותם אני שומע את הרעשים האלה זה כמו" BZZZZZ" כזה חיברתי הכל לפי התרשים, לא עשיתי שום הגרדות במחשב (צריך לעשות אם כן כיצד?) תודה לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 764 צפיות
-
-
בדקתי אפשרויות להביא לארץ נגן אייפוד צבעוני 30 ג'יגה מחנות אפל בחו"ל. יוצא לי דרך mustop מחיר של 1800 פלוס מינוס שזה 800 פחות מהמחיר בארץ. גם שלחתי לידע אימייל על מנת לבדוק האם הם מכירים באחריות שאני מקבל עם המכשיר (המקרה והוא נקנה באפל, אין לי מושג בקשר לחנויות אחרות) והם מכירים בה(שמתי לב שאנשים שואלים בקשר לזה אז כנראה זה יעזור קצת). השאלה שלי היא: עדכון בעברית לאייפוד. אני ראיתי שיש אחד, אבל איך זה הולך מבחינת עדכונים רשמיים שיוצאים ע"י אפל? כל פעם שיוצא עדכון של אפל מישהו עובד על העדכון ומוסיף לו עברית? או שאני נתקע עם עדכון ישן לכל החיים? והאם זה משפיע על האחריות כי לפי מה שהבנתי זה כן...
-
- 6 תגובות
- 764 צפיות
-
-
מערכת XP P2 , עם 2600XP. מחובר LCD לDVI 1 ו טלוויזיה-LCD - ל COMPONENT . אני עןבד במצב שכפול-CLONE , אבל לא מצליח להפעיל מצב שבו על הטלוויזיה יראו רק את הווידאו בOVERLAY - מסך מלא. מה שקורה - ברגע שאני מפעיל את המצב (נקרא theater) - הווידאו לא עובד כלל (מסך שחור בטלוויזיה ) למישהו יש רעיון מה הבעיה ? אגב, ניסיתי פעולה דומה בתוכנה Ati tray tool - ושם זה כן עובד, רק שהבעיה שם - הצבע משתבש לחלוטין במצב CLONE ...
-
- 0 תגובות
- 764 צפיות
-
-
שלום לכולם , כרגע ברשותי X-Fi Fatal1ty Fps, הדגם עם הפאנל הקדמי וכמובן ה 64MB X-RAM. אני משתמש כרגע ברמקולים JBL CREATURE 2.1 , ואוזניות EP-630 של CREATIVE , בעתיד הלא רחוק יחובר למגבר עם רמקולים רצפתיים. אני יכול להחליף את הכרטיס תמורת רכיב חומרה שאני צריך ושלקנות אותו יעלה בערך 650-600 שקל. השאלה שלי היא האם יש טעם לשדרג ל Auzentech X-fi Prelude 7.1 או שההבדל הוא לא משמעותי ? מדובר בתוספת של כמעט 400 שקל עבור השדרוג , האם השדרוג מוצדק בכלל ? עיקר השימוש שלי הוא מוזיקה וסרטי HD של 720p/1080p. תודה לכולם !
-
- 6 תגובות
- 764 צפיות
-
-
http://www.olsale.co.il/olsale/Description.aspx?auction_id=7032347&type=1&product=1&= סט רמקולים מפואר באיכות משובחת מבית חברת ALFHA TECHNOLOGY דגם AL-1000 אני הולך לשמוע אותם מחר בחנות... ואל תשכחו אני תמיד יכול לבטל... עם איזה רסיבר אתם ממליצים לשמוע אותם?
-
- 2 תגובות
- 764 צפיות
-
-
שלום לכם חבר'ה, איך ניתן לחבר DVD לDVD מקליט, כך שאוכל להעתיק דיסק מDVD אחד לדיסק שנמצא בDVD השני? אשמח מאוד אם התשובה תהייה כמה שיותר מהירה, היות וזה די דחוף, הייתי אומר. תודה!
-
- 4 תגובות
- 764 צפיות
-
-
אז ככה - 1.כמה זמן טעינה דרוש לבטריה מפריקה ועד לטעינה מלאה ? 2.מהירות תפריטים, אין דבר שמשגע אותי יותר ממהירות תפריטים ודיליי מעצבן כאשר מדפדפים בתפריט (*אהמ* נוקיה 6100) 3.תאורת מסך - באור יום / אור בהיר מאוד, המסך עדיין עושה את העבודה ? או שצריך להסתובב עם שמשייה מיוחדת לנגן בשעות הצהריים בעיר ? 4. שאלה אחרונה, גודל ופרקטיות, עד כמה המכשיר מורגש בכיס ? אני מתכוון להשתמש בו לפעילויות ספורטיביות, ואין לי שום רצון להרגיש או להראות כאילו אני רץ עם זיקפה. אגב, את המחיר הזול ביותר לנגן מצאתי בנועה מחשבים, למישהו יש איזשהו ניסיון קנייה איתם ? תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 764 צפיות
-
-
כתוב באתר של המכשיר שהוא יכול לקודד שירים ל-mp3 ישירות מדיסקמנים, מערכות סטראו וכו'. השאלה היא איך הוא מזהה את השמות של השירים?
-
- 1 תגובה
- 764 צפיות
-
-
היי אני מחפש רמקולים איכותיים עם איכות צליל טובה בעד 250 ש"ח אפשר כמובן חרוג. בעיקר ללשמוע מוסיקה ולראות סרטים. תודה
-
- 2 תגובות
- 764 צפיות
-
-
ככה...יש לי כרגע את Logitech X-530 אבל לאחר הקנייה שמתי לב שאני לא באמת צריך תצורת 5.1 אלא מסתפק ב1.2. עכשיו אני מתלבט אם לקנות רמקולים 2.1 איכותיים במקום הX-530 (אותם אני מוכר). אני חושב בעיקר על הATP3 של אלטק אבל שמתי שישנם גם הרמקולים Logitech X-230 באותו מחיר של הATP3 והשאלה שלי היא האם אלה אותם הרמקולים שלי יש (חלק מהX-530) ואם כן - האם הם באותה הרמה של הATP3 (שכן אם הם באותה רמה אני כבר אשאר איתם וארוויח שני רמקולים אחוריים וסנטר 8) ). מה דעתכם?
-
- 7 תגובות
- 764 צפיות
-
-
http://www.pompa.e-shop.co.il/Product.asp?Pid=29VH56&Cat2Cat1ID=58&Cat2ID=310# אז ככה, בעקרון לאחרונה אני מאוד רוצה לקנות טלביזיה שתתמוך בשידורים של WIDE SCREEN 16X9. כרגע אני לא רואה משהו תקציבי בכלל באופק, כל טלביזיות ה-29" ששוות משהו, עולות הרבה מאוד כסף ואלה שעולות סביר (6000-7000 ש"ח), בואו נגיד שעדיף לא להתקרב. השאלה שלי, מעבר לתמיכה במסך רחב...האם בהנחה שיהיה מפענח מתאים, אני אוכל לראות גם שידורים באיכות HDTV? או שרק במסך רחב? הנה המפרט הטכני שלו, לפחות חלקו:
-
- 6 תגובות
- 764 צפיות
-
-
אשמח לקבל המלצות, חובה יציאת firewire תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 764 צפיות
-
-
שלום, התהליך של להוריד סרט, לחבר לו כתוביות בAVI RECOMP, ולצרוב אותו לוקח יותר מדי זמן עבורי ואני מעוניין לקצר את התהליך. אני לא מבין כלום בכבלים ובמתאמים שונים ומשונים ולכן פניתי ל"יעוץ" אני מעוניין לחבר את הכרטיס מסך במחשב שלי (HD4850) לטלווזיה, בעלות מינימאלית ובאיכות מקסימאלית. יש לי טלווזיה בת 7-10 (לא LCD). השאלה שלי: איזה כבלים ומתאמים צריך לקנות כדי שהטלווזיה תריץ סרטים בגרסת AVI.. לא נראה לי שזה יריץ סרטיי HD בMKV אז לא חשוב! אם תוכלו ליעץ לי על מחירים זה יהיה מעולה. חשוב להגיד שהמרחק בין המחשב לטלווזיה הוא 10 מטר +. תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 764 צפיות
-
-
חיברתי מיקרופון לכרטיס קול על הלוח ואני רוצה לדעת איך אפשר לעשות שאת מה שאני מקליט במקרופון אני אשמע רק דרך האוזניה של המיקרופון (זה אוזניה ומיקרופון ביחד כמו אלה של הטלפניות). את האוזניה חיברתי לערוץ הסנטר ואני רוצה לשמוע את מה שאני אומר באוזניה רק בערוץ הנוכחי ולא בכל הרמקולים. המטרה היא לשחק עם חברים ברשת ושאני אוכל לדבר איתם תוך כדי משחק ולשמוע את זה באוזניה ואת שאר המשחקק לשמוע ברמקולים. הלוח שלי הוא ABIT NF-2SL והכרטיס קול הוא NFORCE. איך אני עושה את מה שרציתי. אם זה לא בהגדרות של הכרטיס קול אז אולי ע"י איזה תוכנה כלשהי (אולי אפשר ברוג'ר וילקו?)
-
- 0 תגובות
- 764 צפיות
-
-
שלום רציתי לקבל הצעות למערכת קולנוע ביתית בסביבות 2000 שקל לא צריך DVD כבר יש לי אחד תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 764 צפיות
-
-
היי קניתי דיסקמן שמנגן MP3. הייתי רוצה לדעת האם יש דיסקים מומלצים לצרוב עליהם, או פשוט לקנות את הזולים ביותר. חשובה לי האמינות של הדיסקים לאורך זמן כיוון שאני טס לחו"ל. תודה
-
- 5 תגובות
- 764 צפיות
-
-
שלום. האם ניתן להעביר ספריות MP3 שלמות ל- iPod Nano ולנגן אותם (בדיוק כמו הנגני פלאש הגנריים) או שחייב לעבור דרך הקידוד של iTunes (שלפחות ממה שראיתי במיני משנה לגמרי את שם הקובץ)? תודה.
-
- 4 תגובות
- 764 צפיות
-
-
ראיתי שבכל MP3 פשוט יש אפשרות שהמילים של השיר ירוצו ברקע, אם מוסיפים קובץ TXT שהשם שלו כמו שם השיר.. האם אפשר לעשות כך גם באיריבר? תודה מראש
-
- 8 תגובות
- 764 צפיות
-
-
כבר כמה זמן אני נתקל בבעיות עם מערכת הסטריאו שלי. הווליום ירד בחצי וכאשר המערכת לא משמיעה ניתן לשמוע רחשים. אני חושב שהבעיה היא בקדם המגבר ואני מחפש חנות שתאפשר לי לבדוק ולתקן אותו ואם אי אפשר - לקנות חדש (שיתאים למערכת הקיימת). אשמח להמלצה על חנות כזו באיזור השרון.
-
- 0 תגובות
- 764 צפיות
-
-
קניתי לפני חודש וחצי בערך את creative zen touch ואחרי חודש וחצי החלטתי לכתוב ביקורת...... :- קודם כול זה המכשיר: http://www.creative.com/products/product.asp?category=213&subcategory=214&product=10274 ביקורת: המכשיר שקיבלתי הוא הדגם של 20 ג'גה,המכשיר הגיע בארזיה יפה (הרחבה בהמשך).המכשיר נראה יותר גדול מאשר שהוא באמת והוא די נוח לשימוש למרות שיש קטנים ממנו ויש גדולים ממנו. האיכות של המכשיר מדהימה ועלה על הרבה מכשירים שאני מכיר ,משך הבטריות שלו על השמעה רצופה עומד על 24 שעות שזה המון שכך רוב המכשירים לא עוברים את ה-16 שעות .האוזניות שמגיעות עם המכשיר בינוניות ולא מאפשרות להגיע לאיכות של המכשיר. המכשיר לא תומך בעברית (ואפילו אין את האותיות הפוך)!!!!!!!!!!!!!! ש…
-
- 6 תגובות
- 764 צפיות
-
-
אהלן לכולם. אני חדש עד חדש מאוד בעסק ויש לי כמה שאלות מהותיות ובעיקר הייתי רוצה שתחוו דעה. כיום אני משתמש בכל הרכיבים הכי זולים שיכולים להיות: זוג רמקולים שאולי במקרה הטוב עלה 20 שקל וכרטיס קול NVIDIA® nForce Audio מהאלה של ה- MOTHER BOARD. בתור אחד שחווית המוזיקה שיש לי כיום לא מספקת אותי בעליל והייתי רוצה להשקיע סכום נכבד בשביל לקבל חוויה שמתקרבת להיות טובה מאוד במה הייתם מציעים לי להשקיע? האם מספיק רק לקנות רמקולים חדשים או שצריך ורצוי גם כרטיס קול חדש? אה יש גם את העניין שאני רוצה להתחיל להכנס לעסק של הקלטה עצמית של חומרים שאני מנגן, האם במקרה הזה צריך חומרה אחרת בעליל? תודה רבה על התשובות.
-
- 4 תגובות
- 764 צפיות
-
-
שלום לכולם, דבר ראשון רציתי לדעת דבר קטן בנוגע לכרטיס Julia של ESI, במפרט נראה כי יציאת האנלוג שלו היא 100 ohms minimum, רציתי לדעת, לדעתכם היא תצליח להניע טוב אוזניות של 32אוהם או שהכל סתם בולשיט? כמו כן, מהו הגבול המקסימלי של התנגדות האוזניות שאותן אוכל לחבר כך שהאיכות תהייה טובה? קראתי ביקורת בה חיברו את ה-600HD ואמרו שהכרטיס הניע אותן מעולה, אני בספק ולפי ביקורת אחת אני מעדיף לא ללכת שולל. לשאלה העיקרית, כרגע אני לא מתכוון לרכוש מגבר, אז עם כרטיס ה2ZS שלי, האם הטכניקה יהיו טובות יותר או ה-580 של סנהיזר? כמו כן, האם בעת חיבור למגבר ה-580 נשמעות טוב יותר מ-A900? אם כן, עד כמה? תודה רבה, Anatoli.
-
- 0 תגובות
- 764 צפיות
-
-
אני צריך תוכנת קריוקי ותשהיה נוחה לשימוש ועם אפשר גם חינמית. תודה רבה רבה לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 764 צפיות
-
-
שלום אשמח לשמוע אם למי מהחברים ישנו נסיון של התחברות לשיתוף עם כרטיס קליטה מלווינים (צלחת קליטה פרטית - לא יס).
-
- 0 תגובות
- 764 צפיות
-
-
אני מחפש אוזניות שמיועדות בעיקר לגיימינג מאוד חשוב לי: שהם יהיו טובות לשמיעת צעדים במשחקי יריות. ושהם יוכלו להחליש את את רעשי הסביבה. אני מתכוון לשמוע איתם גם מוסיקה וסרטים אבל בעיקר למשחקי מחשב. התקציב שלי עומד על 1000 שקל אשמח אם תעזרו לי.
-
- 4 תגובות
- 764 צפיות
-


