עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. אחותי רוצה לרכוש את הנגן הנ"ל. עקב קריאת הנושא באינטרנט, היא התקשרה לכמה חנויות, ובחלקם אמרו לה שניתן ליצור בו/להעתיק מהמחשב ספריות. וביתר החנויות אמרו לה שאי אפשר ליצור ספריות בנגן הזה. למישהו יש את הנגן הזה ויכול להעיד מה האמת?

    • 2 תגובות
    • 770 צפיות
  2. לפני שנה וחצי קניתי ת'נגן CREATIVE ZEN TOUCH... האוזניות שבאו עם הנגן נתנו לי סאונד ממש טוב... עם הזמן הם נקרעו לי ונהרסו..אז חיפשתי אוזניות שיהיו זולות ומספקות.. החלטתי ללכת על הEP630 אחרי חיפוש באינטרנט, ולפי ביקורות של אנשים אמרו שיש לו סאונד מצויין. אבל משום מה הסאונד אצלי נשמע לא טוב, אומנם יש ווליום גבוה והבאס לא מתפוצץ אבל הצלילים לא מופרדים, ויש צלילים שפשוט נבלעים בשיר. ניסיתי לשחק עם האקולייזר של הנגן ועדיין הסאונד לא מספק בכלל! זה הגיוני שהאוזניות שמקבלים עם הנגן מספקות סאונד יותר טוב מהEP630? או שיכול להיות שהם מזויפות?

    • 0 תגובות
    • 770 צפיות
  3. רמקולים מוגברים לחיבור הiaudio 7 שלי כשאני בבית בסופש"ים. חשבתי על jbl creature או jbl spot. עוד הצעות? תודה, נדב

    • 1 תגובה
    • 770 צפיות
  4. Started by sTreTcheD.im,

    קניתי כרטיס טלויזיה ואין לי חיבור אנטנה בחדר.. מה עשיתי? קניתי 2 כבלים של RF [זכר]-------[נקבה] וחיברתי אותם אחד לשני, קיבלתי: [זכר]---------[נקבה][זכר]----------[נקבה] את הזכר חיברתי לכרטיס טלויזיה ואת הנקבה חיברתי לשקע בקיר בחדר אחר.. יש שלג.. ובטלויזיה אחרת שמחוברת לשם (שניתקתי אותה כדי להכניס את הכרטיס שלי) אז אין שם שלג! ואצלי במחשב יש שלג.. זה יכול להיות כי הכבל ארוך מידי? ד.א יש לי כבל RF ללא הברגה.. ויכול להיות שהכבל פגוע? יכול להיות שאני צריך כזה עם הברגה? מישהו אמר לי להזמין כבל "צד אחד זכר צד שני הברגה רגילה", יש שוני בכבל? צריך לבקש גירסא של כבל? משהו..? אם מישהו יכול להגיד לי בדיוק איזה כבל אני צריך אני ישמח!

  5. Started by Atlon-Xp,

    אני חייב לסדר את זה כדי שאני יוכל לשנות את רמת הקול (אני רוצה גם לדבר בcs במקרופון ואמרו שזאת הבעיה) שצריך להעלות את הקול אבל זה לא נותן ת'אפשרות! http://planet.nana.co.il/doooly/audioprob1.JPG זה קשור גם לחיבור המקרופון? עם כן אז לאיזה צבע לחבר?

    • 3 תגובות
    • 770 צפיות
  6. Started by TimoTy,

    אני יכול לקנות אותם בדיוטי פרי ורציתי לקבל עליהם קצת מידע טכני וגם מניסיון אישי שהיה לכם עם הרמקולים הרמקולים מיעדים למוזיקה ואני הייתי רוצה לשים דגש על איכות תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 770 צפיות
  7. Started by -Blaze-,

    אני חייב אוזניות חדשות ואמא שלי בדיוק טסה לחו"ל אז אמרתי לה לבדוק בדיוטי פרי אם יש את הCX300, היא אמרה שלא ושיש את הEP635, אז אמרתי לה שתקנה, כי האיכות סאונד שלהם די זהה. ועכשיו מה אני מגלה? http://images.creative.com/iss/images/corporate/artwork/art_ep635.jpg זה אוזניות עם חוט לתלייה על הצוואר! חשבתי שזה לא כזה נורא, אני יכול פשוט לא לתלות את זה על הצוואר ולשים את הנגן בכיס, אבל מה? החוט הזה הוא רק 60 סנטימטר!!! זה חצי מהאורך של האוזניות שיש לי עכשיו! וזה ככה בשביל שזה יוכל להיתלות על הצוואר בצורה טובה. אז חשבתי שזה אמנם נראה אידיוטי ומסריח, אבל אין ברירה ואני חייב לתלות את הפוד על הצוואר. ואז נזכרתי שלאייפוד אין חור בכלל להכנסה של החוט לתלייה על הצוואר אז כרגע האפשרות ה…

    • 6 תגובות
    • 770 צפיות
  8. Started by ashkenazone,

    מה עושה את הX5L קנייה כ"כ מומלצת בפורומים האלה? תודה.

    • 2 תגובות
    • 770 צפיות
  9. Started by wewe1,

    רוצה לקנות מסך LCD לסלון בגודל הנ"ל יש המלצות ? התקציב הוא 7000 +-

    • 3 תגובות
    • 770 צפיות
  10. Started by Royz,

    אני צריך תוכנה חינמית שתהפוך לי כמה קצבי מוסיקה שהם M4A ל Mp3. תודה מראש לעוזרים.

    • 7 תגובות
    • 770 צפיות
  11. Started by dino,

    חבר שלי קיבל השבוע את המחשב שהוא קנה, הכל טוב ויפה רק לא נראה לי משהו אחד בקשר לרמקולים. על הלוח שציינתי למעלה ומי שלא ראה Gigabyte GA-7VT600-L יש כרטיס קול מובנה של 5.1 ערוצים נראה לי... המוכר אמר שאי אפשר להשתמש בו כי הרמקולים צריכים שני חיבורים משהו כזה... הוא אמר שאם רוצים להשתמש במובנה צריך מגבר... הוא שם לו Audigy ב-400ש"ח, הכל באמת נשמע סבבה אבל למה להוסיף כרטיס קול אחר ב-400ש"ח? אני פשוט לא מבין בזה ואני שואל אותכם. תודה, מתן.

    • 2 תגובות
    • 770 צפיות
  12. יש לי נגן MP3 של אייריבר דגם T10 אני רוצה לקנות אליו אוזניות שגם אני אוכל להנות מהם מול המחשב התקציב הוא עד 200 דולר עם אופציה לקנייה בחו"ל שמעתי כמה אוזניות מה שאהבתי בעיקר זה ה PMX-200 אלה אוזניות טובות אבל אני חושב שכדאי להשקיע קצת יותר אז שמעתי עוד 2 דגמים HD-555 אלה אוזניות נחמדות לדעתי אבל אני מרגיש שהנגן שלי לא סוחב אותם ממש טוב ושמעתי אוזניות שדי מצאו חן בעיניי זה הPXC-250 שבניגוד לכולן מיוצרות באירלנד ולא בסין(זה טוב לא?) עכשיו יש שם מנגנון נגד רעשים שמעתי איתו והוא עובד די לא רע לדעתכם האוזניות האלה שוות את המחיר 130$ או שאפשר להוציא משהו יותר טוב מהכסף הזה? האוזניות מיועדות להליכה עם הנגן ,לריצה נראה לי שאני אקנה את הPMX-200 ב55 דולר בכל מקר…

    • 5 תגובות
    • 770 צפיות
  13. Started by -LosNir-,

    היי, לאחרונה רכשתי את ה Hauppauge PVR-150 MCE ואני מעוניין לדעת מהן הפעולות שצריך לבצע כדי לקבל את איכות התמונה המירבית, טיפים גם כן יתקבלו בשמחה.. אני כרגע משתמש ב Windows 7 32bit RTM ויש לי בעיות עם ה WinTV, אחרי ריסטרט הוא מציג תמונה אבל לאחר כמה דקות אני מקבל מסך שחור ורק ריסטרט מסדר את הבעיה. בנתיים אני משתמש ב DScaler בשביל קונסולות וכו'. הבעיה העיקרית היא ב MCE של 7, ההגדרות הולכות בצורה חלקה אבל יש Delay של 2-3 שניות ב LiveTV, ב DScaler זה לא קורה, מה ניתן לעשות? כמו שכבר ציינתי, אשמח לטיפים והמלצות לגבי סוגי Codecs והגדרות מומלצות. אגב, המסך הוא 24" של סמסונג מחובר דרך DVI, והמקור זמנית הוא Playstation2 מחובר ב Composite. תודה.

    • 0 תגובות
    • 769 צפיות
  14. האם יש עידכון עברית שמחסל חד וחלק את הצורך להמיר את השמות (להפוך את השמות) בעזרת תוכנה? ( יש לציין כי אני לא מעוניין ברוקבוקס ) יש לי מעודכן עכשיו במכשיר את 1.29 קוריאני. אם אין - אשמח לקבל תוכנה שהופכת את השמות. אימייל: yair@tsarfaty.be תודה רבה!

    • 5 תגובות
    • 769 צפיות
  15. קניתי היום LG 47LD650 עכשיו הפעלתי כמה סרטי MKV והוא לא זיהה את הסאונד 1.עכשיו אמרו לי שזה לא מזהה סאונד DTS מישהו יודע אם יצא עדכון לטלוויזיה ועכשיו היא מזהה? 2. אם אין עדכון האם יש תוכנה שאני יכול להמיר איתה בקלות את הסאונד של הסרט מ- DTS ל- AC3 אם יש אני אשמח לקבל קישור + מדריך קצרצר תודה.

    • 0 תגובות
    • 769 צפיות
  16. :s05: יש לי XP ואני דיי בור במחשבים, אז תסבירו לאט...... תודה רבה למי שעוזר לי !!

    • 1 תגובה
    • 769 צפיות
  17. Started by liron79,

    שלום, רציתי לקבל ייעוץ בנושא רכישת כרטיס טלויזיה (הכוונה לדגימת וידאו אנלוגי והפיכתו לקובץ דיגיטלי). מה צריך לבדוק, יציאות כניסות וכו', בנוסף הייתי מעוניין לקבל הצעות לכרטיסים קונקרטיים. התקציב הוא 400 ש"ח. תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 769 צפיות
  18. אחרי קצת דחיות ועיכובים, החלטתי לקנות את ה-JBL ENOCTHER שנראה טוב, ומחירו סביר (כ-800 שקל). אשמח לשמוע את דעתכם לגבי כרטיס קול- האם צריך לקנות כרטיס קול? אם כן, איזה יוציא ממנו את המקסימום ? תודה לעוזרים

    • 8 תגובות
    • 769 צפיות
  19. ראיתי שבלוחות של Gigabyte נעשה שימוש ב- realtek 889a, שלפחות לפי גוגל תומך בפיצ'רים הנ"ל. עם זאת, לפי מה שקראתי יש פעמים שיצרנית הלוח לא מממשת תמיכה זו בלוח עצמו. ברוב הלוחות שראיתי מופיעה תמיכה ב- dolby home theater (מה זה?). אשמח עם תוכלו לומר לי איך ניתן לדעת אילו לוחות תומכים ואילו לא, והאם ניתן ע"י דרייברים מתאימים ליצור תמיכה גם אם יצרן הלוח לא עשה זאת מלכתחילה. תודה.

    • 2 תגובות
    • 769 צפיות
  20. Started by BeRo,

    חבר שלי אמר לי שזה אפשרי והאמת היא שבגלל זה קניתי נייד שיש לו אופציה להוציא דיגיטלי אבל לאחר שאמרו פה שאי אפשר חשבתי גם אני ככה. טעיתי. אפשר להעביר אל מפענח (עובד מדהים עם הADA880) אות AC3 מסרט DIVX ללא שום בעיה. כל מה שצריך זה את הAC3 Filter וזהו. עובד, כמובן גם חיבור דיגיטלי וזהו.

    • 2 תגובות
    • 769 צפיות
  21. רציתי לקנות אוזניות חדשות ל-MP3 אבל דווקא עכשיו התקלקלו האוזניות שלי למחשב , רציתי לשאול האם יש אוזניות שיתאימו גם ל- MP3 וגם למחשב? העניין הוא שאני משתמש גם במיקרופון במחשב , אז האם כדאי לרכוש מיקרופון ג'נרי ואוזניות שהן בסדר גם ל-MP3 וגם למחשב? תקציב סביב ה200 ש"ח אם זה פחות מדי תגידו אני פשוט לא ממש מבין בדברים האלה ...

    • 4 תגובות
    • 769 צפיות
  22. Started by oavitzur,

    כתבתי תוכנה שהופכת את ה-tags של קבצי WMA/MP3. התוכנה נמצאת להורדה ב- http://mtaginfo.bravehost.com נגן sansa תומך בעברית לקבצי WMA אבל מראה אותם הפוך. ניתן להשתמש בתוכנה שלי להפיכת השם במחשב כך שיראה נכון בנגן. mtaginfo@gmail.com ;D

    • 0 תגובות
    • 769 צפיות
  23. Started by House M.D.,

    היי. יש לי אוזניות בלוטוס (+Plantronics Backbeat 903) שיש להן שני פרופילים, כמו לכל אוזניית בלוטוס אחרת אני מניח. יש פרופיל שיחה ופרופיל מדיה. בפרופיל מדיה איכות הסאונד הרבה יותר טובה מבפרופיל שיחה. באנדרואיד קוראים לזה "אודיו של טלפון" ו "אודיו של מדיה". הטלפון שלי מצליח להשתמש בפרופיל מדיה גם בזמן שיחות, וכך איכות הסאונד מעולה. לעומת זאת כאשר האוזניות מחוברות למחשב ואני עושה שיחה בסקייפ, שימוש בפרופיל המדיה לא נותן לי להשתמש במיקרופון, לכן אני צריך להשתמש בפרופיל שיחה שאיכות הסאונד בו גרועה מאוד, יש הרבה רעשי רקע, וגם הטווח של האוזניות (עד שמתחילים רעשים) נמוך יותר. האם יש דרך להשתמש בפרופיל מדיה לשיחות גם דרך המחשב? תודה.

    • 0 תגובות
    • 769 צפיות
  24. Started by DimaX,

    היי! קיבלתי ממישהו רמקולים לאוטו במצב חד אפשר לומר... אני מתלבט אם כדאי להחליףאת הרמקולים האחוריים של הפולקסווגן בורה 2002 שלנו אבל אני לא ידוע אילו יותר טובים.. ואני גם לא יודע מה הדגם של הרמקולים שקיבלנו... אשמח אם תעזרו לי לזהות את הרמקולים ולהחליט אם כדאי או לא. תודה תמונות:

    • 5 תגובות
    • 769 צפיות
  25. Started by mccartney,

    היי! למישהו יש WD TV MINI והצליח להריץ דרכו סרטים בפורמט DVD, כלומר, להעתיק סרט DVD לספרייה, ולהריץ על הסטרימר הנ"ל? תודה רבה!

    • 1 תגובה
    • 769 צפיות

דיונים חדשים בפורומים