אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
הATP הישנים שלי כבר לא מספקים. חשבתי לעבור לסוניק גיר, שמעתי שהם מאוד טובים בתחום עכשיו: http://zap.co.il/model.aspx?modelid=715989 הנתונים יותר טובים מהATP3 שיש לי כרגע, ויש להם מיד שפונה כלפי המאזין ולא כלפי השולחן כמו בATP3. או שאולי חשבתי לעבור ל5.1 של לוג'יטק. http://zap.co.il/model.aspx?modelid=37907 מה דעתכם? אני לא מבין גדול בתחום ה5.1, האם אני צריך כרטיס חדש? (יש לי כרטיס קול! רגיל מובנה) האם כל סרט שאני רואה יקבל תחושב סראונד, או רק אלה שאני מוריד ב5.1? ואיך זה בא לידי ביטוי בשירים... אשמח לשמוע את דעתכם. תודה!
-
- 4 תגובות
- 771 צפיות
-
-
לא הממש קטנות,הרגילות...נראה לי שזה זה אם כן איזה אתם מכירים שיש לו נפח של 1GB ???
-
- 1 תגובה
- 771 צפיות
-
-
שלום, יש לי G51 עם לוח GIGABYTE EX38, ויש לי רעש לבן מציק בכל מה שהוא לא : סרטים, משחקים, שירי MP3, סרטונים באינטרנט ב HD. משמע יש לי רעש לבן מציק בסירטוני יוטיוב, כשווינדווס עולה, וכו' פיתרון ?
-
- 2 תגובות
- 771 צפיות
-
-
מנסה להרכיב מערכת סטריאו מהנמצא ביד2. יש לי כרטיס קול M אודיו 5.1. מבקש עזרה במציאת מגבר או רסיבר עד 1K וגם עד 1.5K מהנמצא ביד2. כנ"ל לגבי רמקולים. אני מבין שהכרטיס קול עושה עבודה של קדם מגבר. לא ברור לי אם הוא מוציא אות דיגיטלי או אנלוגי ואם ניתן לחבר אותו למגבר חיצוני ואיך. כמו כן, לא ברור לי אם עדיף מגבר שמוציא 5.1 או מגבר לסטריאו רגיל.
-
- 0 תגובות
- 771 צפיות
-
-
אני מחבר את הכל כמו שצריך לרסיבר ורק הסנטר עובד !!! בסראונדים שומעים חירבושים .... סנטר וסראונדים של Westra רסיבר של ימאה ... מה הבעיה כאן ? הכל מחובר לממיר של יס מקס וטלוויזיה של MAG 32 אינץ'
-
- 1 תגובה
- 771 צפיות
-
-
שלום, יש לי מערכת ישנה של JVC ששומעים בה טוב מאוד אז החלטתי לחבר אותו לטלויזיה בנוסף לרמקולים המובנים בטלויזיה השאלה איפה למקם. הסלון שלי נראה בערך ככה: http://i16.tinypic.com/2dtdnd4.gif ואם אני צריך בערך 10 מטר כבלים אז איזה עובי לקחת??
-
- 8 תגובות
- 771 צפיות
-
-
-
האם יש איזשהו ביט רייט שהוא לא תומך בו ? (128KB 196KB ) ? נ.ב האם יש לו בעייה לנגן MP3 שהוא VBR ? תודה לכול העוזרים.
-
- 4 תגובות
- 771 צפיות
-
-
המחשב שלי מחובר למערכת סטריאו דרך יציאת ה-Line Out בכ.קול (Audigy 2), אני רוצה שתהיה לי מערכת סראונד למחשב וחשבתי שאולי במקום לקנות סט 5.1 ולהעיף את המערכת, אני אקנה סט ואחבר אותו למערכת סטריאו... עכשיו, יש לי הרבה שאלות, קודם כל האם בכלל שווה לשלב בין הרמקולים או שכדאי לא להשתמש ברמקולים של המערכת ופשוט לקנות סט חדש? ואם כדאי לשלב בין הרמקולים, איזה סט מומלץ לקנות ולהוסיף? 2.1 או 4.1? ושאלה אחרונה: אם אני מחליט לשלב בין הרמקולים, איך מרכיבים את כל הסיפור כדי שיישמעו הכי טוב? ובאיזו צורה? בעקרון המחשב נמצא על שולחן בקדמת חדר והמערכת סטריאו נמצאת על ארונית בקצה האחורי של החדר.
-
- 0 תגובות
- 771 צפיות
-
-
לא מבין כלום באלקטרוניקה ולא ברכיבים הפנימיים של הסט, אז אם אפשר הסבר כמה שיותר מפורט מכל היודע דבר. תודה.
-
- 0 תגובות
- 771 צפיות
-
-
שלום, אני מנסה לבנות אפליקציה כלשהי ואני צריך תווים של סינטיסיזר כקבצי MP3 כלומר קובץ לכל תו או מקש בסינטיסיזר למישהו יש מושג היכן ניתן להשיג קבצים כאלה? תודה
-
- 5 תגובות
- 771 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות את הנגן הזה ורציתי לדעת משהו... בקשר לבטריה שלו, מישהו יכול לספר לי עד כמה זה באמת כדאי להתעסק עם הבטריות ליתיום האלה ?! האם אורך החיים שלה ייפגע ככל שיעבור הזמן ? האם אפשר להחליף בטריות כאלה ? ובכללי אם מישהו רואה בזה יתרון/חסרון שבבקשה יאיר את דעתו ובכלל יספר לי מה הוא חושב על המכשיר הזה ועל יתרונותיו/חסרונותיו תודה
-
- 2 תגובות
- 771 צפיות
-
-
ככה,אז אני מחפש להשתדרג קצת בתחום. יש לי נגן MP3 ZEN MICRO שקיבלתי במתנה(די ישן),אני מחפש פשוט אוזניות IEM שיתאימו. וחוץ מזה אני אעשה בהם שימוש בלפטופ לצפייה בסרטים\משחקים\מוזיקה... יש לי אפשרות להביא מארה"ב עד 50 דולר,שמתי עין בעיקר על CX300 - השאלה האם הם יספקו אותי? האם יש הבדל משמעותי בינם לבין הCX400\500? האם יש אוזניות IE אחרות שאפשר להמליץ עליהם במסגרת התקציב הנ"ל? איך עובד עניין האחריות במקרה של אוזניות?האם יש מישהו שקנה מארה"ב והיה צריך לממש? סה"כ מדובר בהוצאה לא גבוהה במיוחד..אבל חשוב לי כל הפרטים הקטנים. תודה!
-
- 4 תגובות
- 771 צפיות
-
-
מכשיר פלאש חדש עם מסך OLED צבעוני, תומך בתמונות (JPEG) ואפילו סרטים! עיצוב יפהפה, אבל מסך קטן. נמכר בבאג: http://www.bug.co.il/nconfigout.asp?psn=2288&scat=221&tcat=33 רציתי לשמוע עליו חוות דעת...
-
- 2 תגובות
- 771 צפיות
-
-
יש ממירים אלחוטיים שנקראים pc to tv ויש גם מה שנקרא מדיה סטרימר יש לכם מושג מה ההבדלים ביניהם ולאיזה מהם ניתנת עדיפות? ואם יש איזה המלצות על מכשירים ספציפיים אני אשמח, אם אפשר גם אני אשמח קצת לפירוט קצר על כל אחד מהמכשירים (PC2TV / מדיה סטרימר)
-
- 0 תגובות
- 771 צפיות
-
-
לא יודע אם זה קשור לרמקולים או לכרטיס קול אבל כשאני שומע מוזיקה אז יש מידי פעם "פיקים" כאלה לא יודע איך להסביר את הסאונד.. כמו סאונד כזה שמחברים את הרמקולים, כאלה יש לי באמצע השיר.. ניסיתי את הרמקולים הקודמים שלי אבל האיכות כל כך שונה אני לא יכול לשמוע בכלל אם יש "פיקים" האם מישהו נתקל בבעיה הזאת? האם רוב הסיכוים שזה הרמקולים או הכרטיס קול? יש לי כרטיס קול OB.
-
- 5 תגובות
- 771 צפיות
-
-
מישהו יכול להגיד לי אם הרמקולים האלו מומלצים? http://www.geniusnet.com.tw/product/speaker/sw51value.htm תודה רבה!
-
- 3 תגובות
- 771 צפיות
-
-
יש לי כרגע כרטיס קול של קריאטיב 5.1 לייב ואני יכול להשיג את ה- 2 ZS בזול ורציתי לשאול האם ברמקולים שלי: לוג'יטק Z-640 יהיה הבדל במוזיקה או משחקים? תודה לעוזרים... נועם
-
- 8 תגובות
- 771 צפיות
-
-
יש לי תקציב של 2500 לרמקולים , ואני רוצה מערכת מפציצה לחדר שהשימושים שלה הם רק מוזיקה , בעיקר טרנסים ושחורה ואם אתם יכולים להמליץ לי על מערכת, ואם לדוגמא יש מערכת נגיד ב1000 שאוכלת כל מערכת אחרת מעניין אותי אם זה יהיה אפשרי וחכם לקנות אותה מערכת פעמיים בשביל כפול עוצמה (אני יודע שזה מפגר לאללה אבל זה מעניין אותי כי בעיה של כסף אין ואני רוצה משהו שבאמת יפגיז לי את החדר) ועוד שאלה זה לגבי סאב של אוטו קודם כל אחד שמתאים לתקציב ושמעתי שצריך גם מגבר ורסיבר אז המלצות ועצות כל שהן יתקבלו בברכה .. ואם אפשר לחבר אותו לרמקולים הנוכחיים ( harman kardon soundsticks 1.2 ) או שאני צריך לקנות רמקולים חדשים תודה (:
-
- 2 תגובות
- 771 צפיות
-
-
האם זה בסדר לשים מערכת (PIONEER SX-P530) בחדר אמבטיה במקום גבוה ? אין סיכוי שזרם מיים יגיע לשם, אבל יש אדים וחום לפעמים.
-
- 5 תגובות
- 771 צפיות
-
-
יש לי רמקולים קדמיים של ALTEC LANSING 2.1 וכ.קול CREATIVE LIVE ואני רוצה לחבר רמקולים אחוריים אבל בלי סאב כי כבר יש אחד מקדימה. תקציב: עד 350 שקל ???
-
- 1 תגובה
- 771 צפיות
-
-
רכשתי לא מזמן את האוזניות הנ"ל ויש משהו שמפריע לי.. משום מה האוזניים מתעייפות מהר מאוד מההאזנה להם, יותר מבאוזניות אחרות, אחרי שעה של האזנה קשה לי מאוד להמשיך, זה נעשה מאוד לא נעים.. זה קורה לעוד מישהו? נורא חבל לי כי האוזניות באמת מצוינות, אבל אי אפשר להאזין להם לאורך זמן! מה עושים??
-
- 4 תגובות
- 771 צפיות
-
-
ברשותי מערכת SANSUI STEREO RECEIVER R-550 אשר התצוגה הדיגיטאלית שלה פסקה מלפעול המערכת משנת 1990 מחפש מעבדה/טכנאי שיודעים לאבחן ולתקן מכשיר זה (רצוי בעלות סבירה) אשמח להמלצות
-
- 3 תגובות
- 771 צפיות
-
-
הייתי רוצה לדעת למה הטלויזיה SONY 32W5500 עולה 3500 שקל יותר מהטלויזיה LG 32LH70YR למרות שהנתונים של הLG יותר טובים מה SONY ושתיהן 32 אינץ'... למשל הניגודיות, וגם לLG יש תמיכה בBLUETOOTH ולSONY אין. (הLG עולה 4000 שקל והSONY עולה 7500 שקל) מה ההבדל באמת בין הטלויזיות, כי אם יש כזה הבדל במחיר אז חייב להיות הבדל באיכות של הטלויזיות והייתי רוצה לדעת מהו. תודה.
-
- 3 תגובות
- 771 צפיות
-
-
בשל שיקולי מקום החלטנו להיפטר מהCRT הישנה (והמעולה) ולרכוש LCD חדשה. מכיוון שהרבה זמן אני מחוץ לתחום אבקש המלצה לLCD טובה 42" , תקציב עד 4K , עדיפות לפאנל IPS, תאורת LED, רזולוציית FULL HD כאשר מרחק הצפייה הוא בין 3 ל4 מטר, תאורה חלקית. חשובה לי מאוד האיכות וכמובן בתקציב הנ"ל לנסות למקסם עלות מול תועלת. תודה
-
- 1 תגובה
- 771 צפיות
-


