אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
שלום יש לי נגן iRiver שאיתו הגיעו אוזניות של סנהייזר מסדרת MX, קשה לי להמר על הדגם המדוייק. האוזניות שירתו אותי בצורה נהדרת עד עכשיו ולאחרונה יש בעיות עם החוט שהתחיל להיקרע (כרגע המצב כבר יותר גרוע) באיזור של החיבור לנגן. זה משפיע לאחרונה יותר מידי על הסאונד והחלטתי לקנות אוזניות חדשות. הייתה לי התנסות עם ה- CX300 שאחי הקטן קנה שממה שאני זוכר היו נהדרות, אבל משהו בבאס קצת הפריע לי, אולי זה בגלל שהן עברו כביסה ואולי הסאונד הפחות טוב הוא זה שאני זוכר אחרי הטיול במכונת הכביסה. התנסות עם אוזניות גדולות ואטומות לא הייתה לי למרות שיש כמה דגמים של סנהייזר שגורמים לי להזיל ריר, אבל אני לא חושב שזה בא בחשבון כי הנגן נמצא עליי רוב היום ואני צריך אוזניות קטנות שיכנסו לכיס בלי ב…
-
- 3 תגובות
- 772 צפיות
-
-
היי, בפרץ של נדיבות החלטתי לתת את ה-TSS1 שלי.. http://www.anandtech.com/print/763 אני מעוניין במחליף, לחדר קטן יחסית (3X3) שימושים, מוזיקה, משחקים. יהיה ממש נחמד עם למערכת הנ"ל יהיו את אותם פיצ'רים כמו לTSS1, DTS,PROLOGIC.. התקציב 1000 ש"ח. עם מישהו מכיר מחליף ברמה אני אשמח להמלצה. אני לא אדיופיל וגם לא מחפש עוצמה שתרעיד את הקירות. תודה,
-
- 1 תגובה
- 772 צפיות
-
-
אני חדש כאן וזו ההודעה הראשונה שלי. מותקנת אצלי תוכנת orb אשר בעזרתה אני יכול להכנס ממחשב מרוחק, דרך האינטרנט, לקבצי המוזיקה, התמונות והסרטים שלי בבית. יש לתוכנה אפשרות גם לשדר טלויזיה בשידור חי. ברור לי שאני צריך כרטיס טלויזיה ולחבר את המחשב לממיר של יס שברשותי אבל אני לא יודע אם ניתן יהיה לשנות ערוצים מרחוק ובכלל איך זה פועל. מישהוא מכיר? למישהוא יש נסיון?
-
- 1 תגובה
- 772 צפיות
-
-
שרואים סרטים מסויימים אז יש פסים שחורים והסרט לא מנצל את כל המסך (הבנתי שזה היה למניעת עיוות בפרצופים ) עכשיו אין איזה נגן שיכול למרכז לך את הסרט ככה שתיראה על כל המסך? בלי לחתוך את התרגום כמובן =]
-
- 0 תגובות
- 772 צפיות
-
-
יש לי רסיבר YAMAHA RX-V630 5.1 רמקולים לא הכי טובים אבל סבבה אני מחפש כרטיס קול חדש שיתמוך ביציאה אופטית 6.1 (אני מוסיף סנטר בקרוב) מה אתם אומרים על: ?AuzenTech HDA X-Mystique 7.1 Gold? או כל רעיון אחר יתקבל בברכה אם אפשר שיהיה םחות מ 500 ש"ח תודה רבה לכולם על כל רעיון
-
- 3 תגובות
- 772 צפיות
-
-
שלום כולם, יש בידי אוזניות Numark HF125, שכבר די ישנות ומרופטות. אוזניות אלו שירתו אותי נאמנה תקופה די ארוכה, ועברו מספר תיקונים עד כה, ובזמן האחרון ניתן לישמוע כי הן גוססות לאיטן. מלבד העובדה שאוזניות אלו כבר ישנות, הם כבר לא מספקות את הצרכים שלי, שכמובן השתנו מאז גיל 13 (משחקי מחשב, מוזיקה וכו'). אז החלטתי שהגיע הזמן להשתדרג, ואמרתי לעצמי "בוא בינתיים נלך על הציוד ההקפי". כבר קניתי מסך (את מי שמעניין אותו גם לדעת איזה, אז LG L1970HR), והגעתי לאוזניות. עכשיו, הצרכים העיקריים שלי כמו שכבר אמרתי הם מוזיקה (Rock - Heavy Metal ומה שביניהם) ומשחקים (הרי מהו משחק בלי כל הסאונד שמסביבו? סתם הרבה תמונות שמשתנות בקצב מהיר לפי בחירתך P= ). אז כמו שציינתי בכותרת, גג התקציב שלי הוא …
-
- 2 תגובות
- 772 צפיות
-
-
היי רציתי לדעת עד איזה תדר הסאב של הלוג'יטק Z5500 יורד והאם הבאס איכותי או שנותן אפקט "בומי". רציתי לדעת גם אם המערכת הזאת איכותית (במסגרת התקציב) גם לשמיעת שירים (סטראו)?
-
- 3 תגובות
- 772 צפיות
-
-
5.1 . איזה יש? לא משהו יקר מידי. איך אלה: http://wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/auctionProd.asp?auction_id=1676972
-
- 2 תגובות
- 772 צפיות
-
-
אני רוצה לעשות מוד לאוזניות שלי אבל אין לי מושג איפה אני קונה פלאג איכותי יש למישהו מושג אולי? בסביבות ירושלים או ת"א תודה
-
- 0 תגובות
- 772 צפיות
-
-
שלום לכולם! החלטתי לרכוש טלויזיה חדשה 37INC פול HD. הייתי מעוניין לשמוע המלצות מחברי הפורום על מה כדי לי ללכת.. בעקרון אין הגבלת מחיר אבל כמה שיותר זול יותר טוב או לפחות שאני יבין על מה אני משלם יותר כי אחרי חיפוש מהיר יש המון הבדלי מחירים אבל בשבילי זה לא אומר על מה אני משלם יותר... כמובן שעדייף חברה כמו LG, SAMSUNG ולא חברות בלי שם... בקצרה אני צריך שיתחברו לטלויזיה מימיר, מחשב וסוני 3.... תודה מראש!
-
- 4 תגובות
- 772 צפיות
-
-
שלום יש לי מערכת קולנוע ביתית lg שקניתי ב 200 דולר בדיוטי פרי והיא באה עם חמישה רמקוךים וסאב יש אפשרות לחבר אותה למחשב שלי? ואם כן מהו החיבור שאני צריך. תודה.
-
- 9 תגובות
- 772 צפיות
-
-
ההורים שלי יצאו לפני חצי שעה אז מנצל את הזדמנות לשמוע טרנסים בווליום רצחני, אז קלטו מה קרה מרוב שהבאס פוצץ תרמקול אחד הרמקולים של הAIWA פשוט טס מהמקום ועף למטה אני עדיין בהלם מתנשף כמו מטורף מזל שאין נזקים. [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 4 תגובות
- 772 צפיות
-
-
התחדשתי באוזניות dt990 בגירסת ה-250 אום של בייר ויש לי כמה שאלות. א.לאוזניות לוקח כמה ימים להיפתח נכון?הם נשמעות עכשיו קצת פחות טוב מבחנות. ב.אני מחפש מגבר ואני מתלבט אם לפנות לאסף שיבנה לי מגבר אקווה ולסיים את כל הסיפור בארץ עם אחריות ל-5 שנים ובלי כאבי ראש של מכס,עיקובים,חוסר באחריות(???),או להזמין מגבר מח"ול ששם ההיתרון שיש הרבה יותר אופציות. איך האמינות בהזמנת מכשירים מח"ול??יש אחריות על מגברי אוזניות שבאים תקולים מחו"ל?? ג.איזה מגבר יותר יתאים לאוזניות darkvoice 336i או האקווה??
-
- 4 תגובות
- 772 צפיות
-
-
ניסיתי לחבר לפי ההוראות שבמדריך אבל לא שומעים באף רמקול חוץ משני הרמקולים הרגילים... ההוראות במדריך פשוטות ממש אבל זה לא עובד... מישהו יודע איך מחברים??? בתודה מראש
-
- 0 תגובות
- 772 צפיות
-
-
אז ככה, קיבלתי מה שרציתי - שומעים צלילים שלא שמעו בac'97 שומעים מעולה נקי, אוורירי. רמקולים : Creative Inspire 5.1 T5900 אבל אני משחק בדריברים והכל ומוצא שהSampling Rate הוא 44100. אז הורדתי את הדריבר של asio לwinamp, התקנתי אותו. הדרך היחידה להעלות את זה היא לעשות upsampling, זה יעזור לי? ד.א שימוש בדריבר asio לא מאפשר לי השמעה ב5.1 , מישהו יודע למה (דרך הwinamp).
-
- 0 תגובות
- 772 צפיות
-
-
ברשותי פלאפון. התומך בפורמטים הבאים = AAC, AAC+, eAAC+, MP3, MP4, M4A, WMA, AMR-NB, AMR-WB, Mobile XMF, SP-MIDI, MIDI, RealAudio 7,8,10, True tones, WAV 3.5mm Audio Jack שאלתי היא איזה פורמט יתן לי את איכות השמע הטובה ביותר ?
-
- 3 תגובות
- 771 צפיות
-
-
קניתי לפני שבועיים מחשב שהרכבתי אותו לבד והתקנתי בו מערכת הפעלה XP , מה שמוזר כשאני שומע מוסיקה ומשחק במחשב הווליום משתנה פעם גבוה ופעם נמוך זה משגע אותי איזו בעיה יכולה להיות ???? יש לי לוח 965P-S3 של GIGA יש לציין שאני שומע באוזניות אין שום בעיה, הבעיה כשאני מחובר לרמקולים DELL 5.1 תודה רבה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 771 צפיות
-
-
לי יש 2 רמקולים פשוטים מגעילים לבנים (אתם יודעים...) עכשיו כשאני שומע שיר ומגביה עד הסוף אני לא שומע טוב . אני שומע עמום וקקי ! אז מה המאפיין ברמקול שיקבע את האיכות כשגלגלת הרמקול מסובבת עד הסוף ? (מאפיין = כמו ה P.M.P.O וכמו כל דבר אחר שמאפיין רמקול ...)
-
- 5 תגובות
- 771 צפיות
-
-
קניתי את הATP3 מפנדה הם קיבלו מלאי חדש, היום קיבלתי ואני חייב להגיד: OMG הם מדהימים!!! בינתיים אני פשוט מאושר.. הם עושים כזאת אווירה מסביבך כאילו יש איזה 80 רמקולים מסביב אין פשוט מדהים.. עכשיו יש לי שאלה, את הסאב אני צריך לשים למה על הרצפה? ואת הרמקולים שמתי על השולחן שלי בצדדים.. אממ קיצר הם אחלה אני מרוצה
-
- 7 תגובות
- 771 צפיות
-
-
איפה אני יכול לקנות את הבד שעוטף את התיבה של הסאב זה כמו שטיח דק לא יודע איך זה נקרא אני צריך חנות לזה באזור בת-ים
-
- 10 תגובות
- 771 צפיות
-
-
שלום. יש לי לפטופ שכשאשר אני נמצא בבית הוא משמש לי גם כנייח. אני מציב אותו על שולחן איפה שיש לי גם מסך רגיל (20 אינץ') ומחבר ליציאת VGA שיש למחשב את המסך ולוחץ על הכפתור של דל להגדרות הרחבת המסך ובוחר ב Extand ויש לי בעצם שולחן עבודה מאורך, שאני משתמש בו ככה שבמסך אחד אני יכול לראות סרט לדוגמא ובמסך השני אני עובד ואני פשוט יכול להריץ את העכבר ביניהם. השאלה שלי - אני מתכנן לקנות כרגע מסך 32 או 37 אינץ', ולחבר אותו לקיר מעליי ואני רוצה שהוא ישמש אותי במקום המסך החיצוני הנוכחי שאני מחבר ל VGA. מה שקורה הוא שבגלל שהוא גבוה מעליי הוידאו יהיה במסך והאודיו יהיה מהרמקולים של המחשב, כי ה VGA מעביר רק את הוידאו, אז אני רוצה להשתמש ביציאת HDMI שיש לי בשביל לנסות לראות אם זה עובד גם …
-
- 0 תגובות
- 771 צפיות
-
-
ברשותי לוח אם מסוג ASUS IC-7 G עם כרטיס קול מובנה מסוג Realtek AC 97 כמו כן ברשותי מגבר מסוג Marantz SR4400 חיברתי את המחשב עם סיב אופטי לרייסבר הבעיה היא שהרייסבר מזהה את המחשב כסטריאו ולא כסראונד משהוא יודע כיצד לפתור את הבעיה הזו?
-
- 5 תגובות
- 771 צפיות
-
-
אולי למישהו יש מושג על דגם מוצלח של אוזניות אלחוטיות לטלויזיה המחיר די גמיש וישמשו רק לטלויזיה ולא לשמיעת מוזיקה תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 771 צפיות
-
-
החלטתי להמליץ פה על משחק חדש (כן, אני יודע, זה פורום אודיו וקולנוע ביתי..) מומלץ מאוד לכל האודיופילים בפורום, למרות שכל אחד יכול להנות ממנו באותה מידה. המשחק פחות מכוון לקהילת הגיימרים ויותר לחובבי המוזיקה. אני לא ירחיב בהסברים, אבל בכמה מילים, שירים שאתה בוחר והנאה צרופה! לדוגמא: System of a Down - Chop Suey המשחק מתאים את הקצב של השיר שבחרת לתבניות של המשחק. המשחק עולה 10 דולר דרך סטים, אפשר לפני כן להוריד את הדמו ולחוות 4 שירים של משחק. אני חושב שהולכים לשמוע על הגימיק הזה עוד הרבה.. http://www.audio-surf.com/ (* כרגע האתר שלהם למטה - לדמו גשו ל - Steam)
-
- 3 תגובות
- 771 צפיות
-
-
קיבלתי אתמול את הiriver h340 החדש שלי. הורדתי את העדכון לגבי עברית של אוהד מותאם ל-v1.28 ואכן, כאשר השיר מתנגן רואים עברית (הפוכה אבל ניחא, אני אפתור את זה אח"כ..) אבל השמות של התיקיות וכו' עדיין כאלו:___ הבנתי שצריך לעשות משהו עם ה-db (?)- אבל מה? אני לא ממש מבין במחשבים וכל מיני ביטויים כאלו לא אומרים לי כלום... מישהו בבקשה יכול להסביר לי בשפה פשוטה מה לעשות (וסליחה מראש על הבורות) אני מבין שהנושא טחון מכל הכיוונים אבל אני כבר שעות מחפש ולא מוצא כלום
-
- 1 תגובה
- 771 צפיות
-


