עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. אני חושב שהשנושא הזה נוגע להרבה אנשים. לפי מה שממליצים רוב המבינים, VS2421 הם הרמקולים האיכותיים ביותר שיש בסביבות ה300שח.. אבל, מסתובבות שמועות רבות מאוד בפורום הזה, בזאפ, ובפורומים נוספים על בעיות שונות כגון זמזום תמידי, זמזום ליד ראוטרים וכדומה, רעשי רקע מסוגים שונים וכדומה. לאחרונה ישנה שמועה שהנושא תוקן במערכות שהגיעו בזמן האחרון.. אין ספק שאם הבעיות הללו נכונות כדאיות הרמקולים יורדת משמעותית מאוד כי אף אחד לא רוצה להשקיע 350 שקל ולקבל זמזומים.. שאלתי: האם הנושא קיים אצל כולם? יש כאלה שאין אצלם כלל? האם לאחרונה אכן הבעיות חלפו? ולסיכום: אני מקווה שתוכלו להצליח לשכנע אותי והרבה אנשים ללכת על הרמקולים הללו שמבלי הבעיות אמורים להיות נפלאים למחירם. המון תודה לכולם.

    • 2 תגובות
    • 773 צפיות
  2. Started by davis5,

    ברצוני לקנות טלויזית LCD -רצוי סמסונג או סוני ישמש גם לראית סרטים מהמחשב חשוב שיהיה FULL HD תודה

    • 1 תגובה
    • 773 צפיות
  3. Started by blackbimer,

    הרמקולים של המערכת שלי מחוברים למחשב.. תליתי אותם בתיקרה כל אחד בצד אחר.. ופצאום שמתי לב שרק צד אחד עובד... התברר שהיציאה של אחד הרמקולים נידפקה חברתי את הרמקול שעובד אליה ועדיין לא שמעו וניסיתי עוד רמקול.. בקיצור היציאה דפוקה.. אין לי מושג למה... מה עושים ...? שווה לתקן דבר כזה לשלוח את המערכת לתיקון ...? או שיש לכם עוד איזה הצעה מענייננת ...? תודה

  4. Started by MDK,

    http://www.skak.co.il/Trader/Product.aspx?loc=MLM&DRID=9200469

    • 3 תגובות
    • 773 צפיות
  5. Started by erashel,

    שלום אני מחפש לקנות לילדה בת 15 אוזניות באיזור ה200-250 שקל. יש לה אייפון, אז אם האוזניות מותאמות אליו(עם מיקרופון ושלט ווליום) אפילו יותר טוב אבל לא חובה, יכול להיות גם 3.5MM רגילות אם הן יותר איכותיות היא לא מבינה גדולה בסאונד אבל בכל זאת אני מחפש משהו שיהיה לא רע, היא שומעת בעיקר פופ. ניסיתי לחפש אבל יש כ"כ הרבה דגמים שזה קשה לדעת מה לקנות. אל תמליצו לי על הזמנה מחו"ל כי אני צריך את זה בימים הקרובים. תודה רבה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 773 צפיות
  6. Started by yuraxp,

    שלום,זהו אספתי כסף ורגע לפני הקניה אני רוצה בדעתכם לגבי הרמקולים שמיודעדים ל מחשקים ומוסיקה אלו הם המועמדים הסופים: 1-GENIUS Life Sound SW-HF5.1 http://www.geniusnet.com.tw/product/product-1.asp?pdtno=413 2-Logitech® X-530 http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/PT/EN,CRID=2177,CONTENTID=9067 3-CREATIVE INSPIRE T5900 http://www.creativex.creative.com/products/viewItem.asp?idcategory=4&idsubcategory=25&idproduct=10464&nav=2 האם רמקולים הללו באמת יכולים לתת עוצמה (רמקולים+סאב) בצורה איכותית?

    • 4 תגובות
    • 773 צפיות
  7. Started by stingeR-,

    עד לפני יומיים השתמשתי במחשב הישן עם ה SOUND BLASTER PCI128 אבל שלשום אחרי איזושהיא בעיה המחשב הפסיק לשדר דרך הכרטיס קול הרגיל והתחיל לשדר דרך הAC97 מה שמוזר כאן זה שהוא עדיין מזהה אותו בוינדוס כSOUND BLASTER 128 אבל הוא משדר מהAC 97 שמאז שקניתי את המחשב לא היה בכלל בשימוש... וגם שומעים אותו דבר... אבל אני רוצה את הPCI128

    • 1 תגובה
    • 773 צפיות
  8. Started by road_runner,

    האתר מתעסק בעיקר באטמי אוזניים ובאוזניות של תוך האוזן Earplugs הוא דוקא לא מפרט על טווח אודיו של האוזניה ונתונים אחרים, אבל לדעתי זה הגיוני כי בד"כ ההבדלים בין אוזניה לאוזניה הם זניחים (בד"כ!) ויותר עיקרי כמה האוזניה אוטמת רעשים מבחוץ, ובזה בדיוק האתר מתעסק. יש "עופות מוזרות" שנראות כמו אטמי אוזניים של הצבא (תארו לעצמכם איזה אטימות! איך יכול להיות חסר ככה באסים?!) ויש אוזניות שמזמינים לפי צורת האוזן הפנימית שלך... אחלה של יחס: שלחתי מייל אתמול (מחפש אוזניות בלתי-נראות לצבא) וכבר קיבלתי תשובה. (וזה עוד חג! ) אגב, המליץ לי על משהו לא אידיאלי פשוט כי אם אני ישים אותם לא יהיה לי מושג מה קורה עם העולם החיצון :-\ ואם הכתובת מוכרת מידיי, פשוט תגידו לי אני יעיף את הת'רא…

    • 2 תגובות
    • 773 צפיות
  9. אני זקוק להמלצה על רמקולים למחשב בשביל חבר שלי. הוא מתכוון להשקיע עד 300 שקל בארץ או 80 דולר בארה"ב כי דוד שלו מגיע לארץ. (השאלה היא עד כמה קשה יהיה גם להכניס אותם לארץ) תודה לכולם נ.ב. אין לו כרטיס קול מיוחד, אבל עדיין עדיף את היחס הטוב ביותר של איכות לעומת התקציב.

    • 1 תגובה
    • 773 צפיות
  10. מחברה טובה ואמינה. חשבתי על האופציה גם לקנות יד שניה ...? מה אומרים ?

    • 0 תגובות
    • 773 צפיות
  11. Started by ZenMaster,

    אני ממש רוצה לקנות נגן NP3 לפני נסיעה לחו"ל. :-\ אבל איך אני אמור לבחור נגן MP3 כשהמבחר כל כך גדול? הבדלי המחירים גדולים ולא מובן למה? Zen Touch 20G של CREATIVE נגן חדש מחירו ממש לא גבוה (בין 1550 ל2000) אבל הIPOD באותו נפח עולה הרבה יותר כנ"ל לגבי ה-I RIVER גם כן יקר בהרבה מ ה-CREATIVE למה? מה ההבדל בינהם בהתחלה חשבתי שזה זמן הסוללה אבל CREATIVE מציעים 24 שעות ניגון רצופות!!! חשבתי אולי באיכות הסאונד, אבל הנתונים דומים!!! אני כבר לא מבין כלום. השאלה השניה שלי היא מה ההבדל הגדול בין נגני הארד דיסק לבין פלאש? [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 1 תגובה
    • 773 צפיות
  12. שלום,קניתי את הדי וי די LG DV9723P ,וצרבתי סרט כקובץ data ,והוספתי גם את התרגום באותה תיקיה ,אבל הדי וי די הזה לא מפעיל את התרגום. אמרו לי שצריך לעדכן את הdvd עם איזה דרייבר. אתם יכול לעזור לי במציאת העידכון הזה לdvd שלי? כי אין לי מושג,חיפשתי בכל האינטרנט ובגוגל.

    • 1 תגובה
    • 773 צפיות
  13. Started by orrm,

    שלום כולם, היום ניסיתי בפעם הראשונה והצלחתי לשלב בין המערכות שלי. אז ככה: הדאבל קומפקט Gemini CDX-602 מחובר למיקסר Gemini PS-540i והמחשב גם כן מחובר למיקסר דרך הכרטיס קול ONBOARD... זאת אומרת שהמיקסר שולט על הסאונד במחשב ועל שני הקומפקטים ויכול להעביר ביניהם. המיקסר עצמו מחובר לGTXP דרך LINE IN והGTXP מחובר לרמקולים Logitech Z560. זאת אומרת שאני מעביר בין שלוש מקורות אודיו במיקסר ושומע דרך הרמקולים 560..... ;D עמדת DJ למתחילים!

    • 3 תגובות
    • 773 צפיות
  14. Started by Master Boo,

    אני לא יודע אם ככה קוראים להן- אוזניות שנכנסות לאוזן. עד עכשיו הייתי אוזניות של sennheiser שקיבלתי עם הiRiver H200 הוותיק שלי. האיכות שלהן הייתה לא רעה בכלל, אבל לא מספיק טובה. מה גם שלא היה איטום בכלל- רעשים מבחוץ הסתננו פנימה בלי שום בעיה. אז אני מחפש משהו יותר טוב, שכן רוב הזמן אני עם האוזניות האלה בתוך האוזן. משהו איכותי, שיחזיק מעמד, ושיאטום כמה שיותר (עד כמה שזה אפשרי באוזניות כפתור). אם גם יש המלצות מאיפה לקנות כל דגם, זה יהיה מעולה. תודה!

    • 6 תגובות
    • 773 צפיות
  15. אין הרבה מה להוסיף פשוט דברו על הביצועים ולא על המחיר!!!

    • 3 תגובות
    • 773 צפיות
  16. הנייר הזה שאפשר ליראות איתו סרטים!!! איזה מגניב זה סוף סוף יש עליו מידע (לא ממש מידע אבל זו התחלה!!) http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=373800&sid=127 ויש גם תוספת חדשה לסוני 3 ממש מגניב כמו של הקונסולה WII או למי שמקיר אותה בשם אחר ה-REVOLUTION (אני חושב שרושמים את זה ככה) http://www.gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=96468

    • 11 תגובות
    • 773 צפיות
  17. Started by Tomerico,

    לא זוכר את שם הסוג, אבל האלה שניראות כמו אוזניות כפתור אבל אשכרה נכנסות לתוך האוזן. עד עכשיו היה לי את הרגילות של האיפוד, והיה לי סבבה איתם, מה שאומר שלא כזה קריטי לי האיכות. אז אני מחפש אוזניות in-ear (סתם ניחוש) זולות יחסית תודה!

    • 5 תגובות
    • 773 צפיות
  18. חברת Onkyo המוכרת לכולנו בעיקר מתחום הקולנוע הביתי והרסיברים שלה (ברמה גבוהה יחסית אם יותר לי לציין), מציגה כרטיס קול חדש אשר מיועד אך ורק להאזנה למקורות סטריאו. הכרטיס החדש, ה-WAVIO SE-90PCI מתבסס על שבב ה-Envy24MT מבית VIA אשר נכלל בכרטיסים רבים המיועדים להאזנה איכותית למוזיקה. הכרטיס יכיל 2 יציאות אנלוגיות בתצורת RCA, ויציאה דיגיטלית אופטית אחת ללא כל חיבורים נוספים. הכרטיס יתמוך בתקנים הבאים: EAX 2.0, A3D 1.0, QSound. ויאפשר לדגום בקצב של עד ל-192kHz. מרשים במיוחד בכרטיס תווח ההיענות שלו אשר משתרע החל מ-0.3Hz ועד ל-44kHz בחריגה של עד לחצי db בלבד לכל כיוון. רובו של התחום לא יועיל בדבר, עם זאת במידה ומישהו צריך את הכרטיס לצורך בדיקת תחומי היענות של רמקולים/אוזניות/מגבר…

    • 9 תגובות
    • 773 צפיות
  19. Started by ALÞHA,

    ביצוע מתרומם משו לסינגל החדש והמבריק של נתן פייק

    • 0 תגובות
    • 773 צפיות
  20. Started by ביז'ו המוס,

    אני מתכנן למכור עכשיו את המערכת רמקולים שיש לי (Z560) כמה נראה לכם מחיר הוגן לבקש עלהם? כרגע מישהו מוכן לקנות אותם ב550 שקל. האם זה מחיר טוב בשבילי? או שאפשר למצוא מישהו שיקנה ביותר יקר?

  21. אני מעוניין להשקיע באוזניות טובות למוזיקה שמכסות את כל האוזן בערך משהו כמו 150-200 שקל... בנתיים אני משתמש בפשוטות של Aiwa HP-X122 עלו לי משהו כמו 120 שקל..והם ממש נחמדות רק שהם לא מעור והציפוי דיי נהרס.. תודה (=

    • 0 תגובות
    • 773 צפיות
  22. Started by Lirans,

    היי ברשותי כרטיס מסך עם יציאת hdmi ואני מעוניין להשתמש בחיבור הזה כדי להעביר קול דיגיטלי לרסיבר. אין לי חיבור hdmi ברסיבר. האם קיים מתאם כלשהו המאפשר לחבר באמצעות כבל קואקסיאלי? תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 773 צפיות
  23. אשמח לקבל המלצה

    • 0 תגובות
    • 773 צפיות
  24. Started by 888,

    ???

    • 2 תגובות
    • 773 צפיות
  25. Started by CPU man,

    אני קונה מחשב חדש האם כדאי לקנות כונן blu -ray ?

    • 4 תגובות
    • 773 צפיות

דיונים חדשים בפורומים