אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
למישהו יש ניסיון עם המערכת הזו?? מישהו מכיר אותה או שמע אותה או משהו?? לפי מה שהבנתי היא מערכת די חזקה: עוצמה כוללת - 54W עוצמת סאב - 24W עוצמה לערוץ - 15W השאלה איך הסאונד שלה באמת?? והאם שווה להשקיע בשבילה 370 ש"ח לפי דעתכם?! רק תנו דעות.. או המלצות אם מישהו מכיר את המערכת הנ"ל..
-
- 4 תגובות
- 774 צפיות
-
-
ערב טוב , אחרי ימים רבים של חרישה באינטרנט , קריאת ביקורות וכו' הגעתי להחלטה שהנגן שהכי מתאים לי זה המיקרו החדש של CREATIVE . ההתלבטות שלי היתה בעיקר עם ה IRIVER H-10 אבל בעקבות זה שהוא היה יקר ב 300 שקל מהקריאטיב החלטתי לוותר עליו. אבל מה , היום אני נכנס לאתר שממנו אני רוצה לקנות ומה אני רואה ? המחיר של ה H-10 ירד ל 1600 שקל !! http://pdastore.co.il/Product.asp?Pid=iriverh10&Cat2Cat1ID=14&Cat2ID=69 עכשיו הוא עולה בדיוק כמו הקריאטיב ואני באמת אבל באמת לא יודע איזה לקחת מבין השניים. בחלק מהמקרים אומרים שאין על IRIVER והדגם הזה מעולה ועדיף על המיקרו ZEN וחלק אחר אומר שעדיף המיקרו. מה שאתה תגידו יכריע את הכף מבחינתי. מי מבין השניים אתם הייתם לוקחים ? קחו בחשבון שהדב…
-
- 3 תגובות
- 774 צפיות
-
-
רציתי לדעת אם מישהו יודע מתי יגיע הxs202 (לא הxs200) לארץ? ניסיתי ליצור קשר עם מספר חנויות אבל אף חנות לא החזירה לי תשובה... אם מישהו יודע זמן הגעה משוער ו/או מחיר אני אודע לו על שיתוף הידע ברבם :-)
-
- 1 תגובה
- 774 צפיות
-
-
יש לי את ה TOTAL RECORDER שהיא באיכות גרועה מעתיקה
-
- 4 תגובות
- 774 צפיות
-
-
-
- 1 תגובה
- 774 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני חדש פה. אני מעוניין לרכוש נגן אמפי 3 למוזיקה בלבד, כלומר אני לא רוצה תמונות או ודיאו או כל פיצ'ר אחר שלא קשור. אני מעוניין בנגן בעל נפח של 4 ג'יגה...של חברה עם שם ומחיר הוגן. אם תוכלו להמליץ לי על נגנים לפי הכתוב אני אשמח מאד. תודה מראש לכל העוזרים.
-
- 3 תגובות
- 774 צפיות
-
-
אני מיתלבט כבר שבועיים ולא מצליח ליבחור... אני שומע הרוב טראנסים וכל זה...אבל בלי קשר למוזיקה שאני שומע...אפשר בבקשה הסבר קצר על כל אוזנייה? תודה...
-
- 0 תגובות
- 774 צפיות
-
-
יש לאחותי מסך 32" של sansui וחיברתי אותו עם DVI-HDMI ויש תמונה.. אך אין קול שאני מחבר עם 3.5mm mini-stereo to 2 rca חיברתי את הRCA למסך וזה לא עובד אין קול. אם אני מחבר רמקולים אחרים למחשב הם עובדים. איך אני מסדר לה את המסך?
-
- 3 תגובות
- 774 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי 2 תיבות ומה שחסר לי להשלמתם זה רק זוג טוויטרים. לפי המידות אני צריך 4". אבל שיהיו עם חורים להברגות. אבל אני לא מצליח למצוא משהו מתאים. אני לא מחפש משהו מטורף. בסביבות ה 100 ש"ח. אפשר גם מחו"ל. תודה.
-
- 4 תגובות
- 774 צפיות
- 1 follower
-
-
איך אני מסיר את הדיבור משיר ? עם איזו תוכנה ? ואיך ? תודה
-
- 0 תגובות
- 774 צפיות
-
-
רמקולים - logitech x540 כרטיס קול של אסוס לוח P5B DELUXE והדרייבר מעודכן... אשמח לקבל עזרה. תודה.
-
- 4 תגובות
- 774 צפיות
-
-
Chaintech AV-710 היכן ניתן לקנות בארץ? חיפשתי בכמה אתרים ולא מצאתי... ראיתי בביקורות שהוא מעולה ביחס למחירו.
-
- 3 תגובות
- 774 צפיות
-
-
יש לי ipod שנתקע עכב נפילה. התופעה היא שהמסך נשאר קפוא במצבו האחרון ושום דבר לא מגיב. הייתי מעוניין לדעת אם יש למישהו רעיון מה יכול לשחרר אותו או איפה אפשר לתקן ipod
-
- 2 תגובות
- 774 צפיות
-
-
ראיתי כרגע את הסרט לא יכול בלי והיו בו שני טראקים ממש טובים. הראשון כשניקול באה ואומרת שהיא חמה והשני בסוף הסרט כשמופיעות הכתוביות. מישהו מכיר?
-
- 4 תגובות
- 774 צפיות
-
-
קניתי משדר רדיו של בלקין וזה ממש ממש לא משהו....כל פעם איזה ערבי עולה לך על התדר וזה מחרפן אותך!! אז קיצר אני מחפש פיתרון חדש....יש לי היום באוטו רדיו-דיסק Kenwood kdc-2027 אם מישהו מכיר איזשהו טריק שאפשר לעשות איתו...למצוא יציאת סאונד שמתחבת איפשהו או כל רעיון שיעזור לי כי זה ממש חשוב!! או כל פיתרון יצירתי אחר.....
-
- 4 תגובות
- 773 צפיות
-
-
אני מחפש כרטיס קול טוב שישמש למעבדה העוסקת במוח ושמיעה בו תהייה הפרדה מקסימלית בין ימין ושמאל. כלומר נכון להיום בכל הכרטיסי קול שאני חיפשתי תמיד הייתה זליגה מסויימת שצלילים שהיו אמורים לצאת מאוזניה ימין בלבד יצאו גם מאוזניה שמאל(מעט אבל בכל זאת). למישהו יש רעיון לאיזה כרטיס קול שיענה לדרישה???
-
- 2 תגובות
- 773 צפיות
-
-
היי אני שוקל להחליף את הרמקולים שלי, z5300 בZ5500 מבחינת איכות בעיקר. אני יודע שההבדל העקרי זה שהZ5500 בעל יציאה דיגיטלית ויותר RMS ואילו הZ5300 עם יציאה אנלוגית. יש לי כרטיס קול AUDIGY 2 ZS השימוש הוא בעיקר 1.מוזיקה 2.סרטים 3.משחקים כמה לדעתכם אני ישים לב לשינוי ? אגב לגודל חדר 3X3
-
- 1 תגובה
- 773 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה בראיית ברטים במחשב השני התקנתי שם שתי נגנים , חבילת קודקים גם FFDSHOW וגם KLITE (הם מותקנים אצלי במחשב ה"ראשון" והסרט עובד מצוין) רק' במחשב השני אני לא מצליח לראות את התמונה של הסרט , רק את האודיו למישהו יש רעיון? הנגנים הם BSPLAYER ו VLC
-
- 8 תגובות
- 773 צפיות
-
-
אשמח מאד לקבל סקירה טכנית של מסך LCD ושל מסך פלזמה ומה ההבדל ביניהם. בכלל חושבת שחבל שאין ביקורת ממצה על הנושא באתר. ביקורת מקצועית כמו על ה-IRIVER תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 773 צפיות
-
-
ריסיבר - ONKYO TX-SR304 רמקולים קדמיים ואחוריים תוך קיר - DUAL LA650 רמקול סנטר - JAMO 102 סאבוופר - JAMO SUB200 כל זה ב- 7750 ש"ח אפשרות לשדרוג: ריסיבר LUXMAN LR-6500 רמקול סנטר - HIGHLAND 320C סאבוופר - HIGHLAND DORD165 סה"כ תוספת שדרוג - 3950 ש"ח טוב, האם ההצעה הראשונה טובה מבחינת מחיר ומוצרים סבירים לסלון של 3 מטר והאם השדרוג משתלם מבחינת סאונד לעומת מחיר.
-
- 0 תגובות
- 773 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות רמקולים למחשב בסביבות 200-300 שח איזה אני יכול לקנות באיזה מכרז או משהו?
-
- 11 תגובות
- 773 צפיות
-
-
שלום, יש לי כרטיס קול Creative XtremeGamer, ולוח אם Gigabyte 945P. מזה כמה זמן הסאונד אצלי לא נקי וישנם ציקצוקים סטטיים בדפדפן פיירפוקס שלי (כשאני ביוטיוב במסך מלא בHD למשל) ובמשחקים ברזולוציה גבוהה. הרמקולים שלי תקינים מאחר וחיברתי אותם למחשב אחר והפעלתי את אותם הדברים והציקצוקים נפסקו. האם הבעיה אופיינית ללוח אם או מעבד שלא מחזיק את עיבוד הסאונד, או שאולי הכרטיס דפוק ? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 773 צפיות
-
-
קניתי creative t7900 ואיזה איכות מדהימה ממש מרוצה בכלל תותח עם הכרטיס קול http://images.europe.creative.com/iss/images/artwork/a5_rgb/inspire_t7900_b.jpg
-
- 7 תגובות
- 773 צפיות
-
-
לא יודע אם אני בפורום הנכון, יש בידי קלטת של החתונה של הוריי, הקלטת כבר נקרעה קצת והדבקתי את הסרט, אבל היא לא תחזיק עוד הרבה זמן וזה העותק היחידי של החתונה. אני רוצה לחבר את הוידיאו שלי לכניסת וידיאו בכרטיס טלויזיה, ומשם בעצם להקליט למחשב את כל הסרט - כשעתיים, ואז לצרוב בדיסק די וי די של 4.5 ג'יגה, שיימלא את כל הדיסק באיכות המקסימלית שאפשר להכניס בדיסק די וי די. הבעיה היא הקידוד, עם איזה תוכנות אפשר להקליט ולקודד את הסרט, כי הריי אם אני סתם יקליט עם תוכנה גודל הקובץ יהיה מעל 10 גי'גה, ויש לי בעיה של מקום פנוי, אז איך אפשר לעשות זאת בהתחשב בשטח פנוי מצומצם, ואיך בכללי אפשר בכלל לקודד ? הייתי רוצה הוראות מפורטת, זה ממש חשוב לי.
-
- 11 תגובות
- 773 צפיות
-
-
שלום, יש לי SOUNDBAR מהסוג המצוין למעלה. בחודשים האחרונים אחד השכנים מתחבר אליו ללא רשות דרך BT (לא יודעים מי מהשכנים כמובן) המכשיר משנת 2016 בערך ובעבר באמת היה ניתן להתחבר אליו באופן חופשי - ללא דרך להגדיר משהו סיסמא או להכניס למצב PAIRING לפני מספר שבועות ביצעתי עידכון קושחה לפני כחודש ומאז מכשיר חדש יכול להתחבר אליו (ללא סיסמא) רק כאשר הוא במוד BT - נבדק עם אייפון שהיה מחובר בעבר ל SOUNDBAR על אף האמור - מי שכבר התחבר למכשיר יכול להתחבר ללא בעיה גם כשהמכשיר לא במוד BT ויתרה מכך - זה גורם לניתוק שאר ה INPUTS ובגלל זה זה מפריע לנו למהלך הצפיה בטלוויזיה. כל ההוראות של סמסונג בדבר מחיקה של מכשירים קיימים מהצד של ה SOUNDBA…
-
- 0 תגובות
- 773 צפיות
-


