עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by benx,

    דבר ראשון, אתם בכלל ממליצים לי לקנות אוזניות אלחוטיות או שזה לא ממש שווה עכשיו ? (כם מבחינת המחיר וגם מבחינת איכות השמע) בעיקרון אין לי תקציב קבוע, שלא יהיה מוגזם, יחס האיכות : מחיר הכי טוב לדעתכם. חשבתי על Philips HC130 אבל אני מעדיף לשמוע את דעתכם קודם. השימושים הם שמיעת מוסיקה (הרבה מאוד), סרטים, שאפשר יהיה לחבר לטלויזיה (לא חובה) ו....זהו... תודה.

    • 0 תגובות
    • 774 צפיות
  2. Started by overload,

    למי שלא מכיר OGG זה קובץ סאונד כמו MP3 אבל קטן יותר לפחות בחצי ואיכותה הרבה יותר. השאלה שלי היא למה לעזזל אנשים לא עוברים לOGG ??? הוא נמצא כבר שנה או יותר, כמו שאמרתי הוא קטן ואיכותי יותר ויש לו שם מגניב יותר. אז למה אנחנו עדין משתמשים בMP3 הגרוע הזה!?! יש סיבה או שזה סתם בגלל שכל המכשירים היום תומכים בMP3 כבר.

    • 1 תגובה
    • 774 צפיות
  3. Started by Amit BL,

    הקיצר אני רוצה אוזניות In ear/כפתור לצבא וזה... אני בעיקר רואה סדרות וסרטים, מדי פעם מוזיקה וריצות, אין לי הגבלה, רק חשוב שיהיו נוחות כי יש לי beats של ליידי גאגא והם פשוט זוועה מבחינת נוחיות, אגב אם מדובר באטמים, שיהיה כמה שיותר מבחר כי ככל הנראה יש לי תעלות אוזן בעייתיות

    • 5 תגובות
    • 774 צפיות
  4. Started by 217agent smith,

    איך עושים burn in? ומה הדרך הכי טובה לכוון?

  5. Started by Gold shark,

    טוב שמוע יש לי כרטיס קול מ DVD ואני לא יודע עם אני יכול לעשות איתו משהו אז שמוע זה הכרטיס : VOS VT7206 ess video drive es6028f בבקשה עם מישהו יכול לעזור לי השמח מאוד ותודה מראש Gold $shark

    • 0 תגובות
    • 774 צפיות
  6. Started by Mr.Pepo,

    שלום כולם רציתי לפנק את עצמי לכבוד יום ההולדת שלי ולקנות אוזניות חדשות לאייפוד שלי מכיוון שמה שאפל הביאו לי לא שווה שקל. אני גם קונה נרתיק באותו זמן ורציתי לדעת על איזה אוזניות אתם ממליצים לי, חשבתי על אוזניות שנכנסות לתוך האוזן אבל אני לא ממש מבין בזה... את הנרתיק אני כנראה מזמין מהאתר Buy4less אז בבקשה תמליצו לי על אוזניות ששווה להשקיע בהן את הכסף. תודה

    • 4 תגובות
    • 774 צפיות
  7. חג שמח ושבת שלום. החלטתי לשדרג את סלוני ולצערי הרב התקציב לא בשמיים והדרישות לא קטנות. הדרישות לפי סדר עדיפות: 1)רמקולים נתלים (במידה ולא אז ממש דקים שיעמדו בצמוד לLCD) 2)חברה מוכרת 3)עיצוב מרהיב 4)טווח תדרים רחב כמה שיותר 5)הספק לא פחות מ50W RMS בנצילות של 89DB+ התקציב הוא כ2500 להכל (כנראה אפשר להוסיף עד 2900) - ואני צריך סט של 5 רמקולים (סאב יתווסף בהמשך ורסיבר עם שלט) אשמח לעזרתכם !

  8. מקווה שזה מספיק קשור לפורום הזה רציתי לדעת, מתוך סקרנות, מה ההבדל בין טלוויזית LCD לפלזמה? מה יותר איכותי? מה מחזיק ליותר זמן? תודה.

    • 5 תגובות
    • 774 צפיות
  9. יש לי DVD PILOT מערכת קולונע ביתי עם 5 רמקולים וסאבופר ונהרס ה CD ROOM הDVD משהו כמ בן 5 שנים ועכשיו אני רוצה להחליף את ה CD ROOM אז כמה זה אמור לעלות לי משהו בסביבות ה גג 250 300 שקל נכון אם בכלל אפשר לעשות ם זה משהו פשוט בזמנו הוא עלה לי 2000 שקל

    • 1 תגובה
    • 774 צפיות
  10. Started by LRa,

    מישהו יודע מהי הדרך הקלה ביותר לשנות את האיכות של קבצי mp3 ? יש לי plugin ל winamp שנקרא nullsoft mp3 output plugin שהוא מעולה ועושה זאת תוך דקה mp3 to mp3 אבל לאחרונה הוא לא עובד ונותן לי שגיאה שאין את ה mpeg layer 3 encoding codec על המחשב... ??? עוד שאלה קטנה, מה ההבדל בין winamp 2 ל 3? כי שמתי לב שאין plugins ב 3, דבר שלדעתי הוא מאוד מפגר... תודה

    • 0 תגובות
    • 774 צפיות
  11. Started by THE FOX,

    אני חושב שישנה בעיה עם הרמקולים... בעוצמות גבוהות מעל 3/4 בעוצמה במוזיקה הצלילים צורמים יותר ומרגישים שחלק מהצליל מתעוות. זה קורה בעיקר כאשר מופיע קול אנושי, בטראנסים והאוסים אפשר להגביר יותר ללא שיופיעו צלילים צורמים. האם זה קשור לכך שאני משתמש בכרטיס קול המובנה או שזה כך בכל הרמקולים? לגבי הבאס הוא לא מדוייק כל כך...לרוב הוא מנופח מדיי ולא קשור. בעיה מוכרת? בעיה מעצבנת ביותר! כאשר מדליקים בבית מכשירי חשמל שונים רעש ההדלקה נשמע גם ברמקולים כרעש מעצבן. כיצד ניתן לפתור זאת? אם בכלל...

    • 2 תגובות
    • 774 צפיות
  12. Started by joett82,

    שלום לכולם, רכשתי לפני כחצי שנה אוזניות של SONY שומעים פצצה בסים מעולים. רק שפתאום כנראה יש בעיה בפין של האוזניות וכאשר אני מחבר שומעים חלש ואם אני מושך חצי מהפין החוצה שומעים חזק אבל שומעים גם את הרמקולים של המחשב. אוזניות אחרות פועלות רגיל התקלה היא לא מהמחשב. האם החלפת הפין זה פתרון טוב? האם יש פתרון אחר? תודה מראש, טמיר

    • 0 תגובות
    • 774 צפיות
  13. קניתי מערכת סטראו לשמיעת מוזיקה - מגבר NAD, מקור המוזיקה היחידי שלי כרגע הוא טיונר. אני רוצה לשמוע מוזיקה מהמחשב. קניתי כרטיס סאונד למחשב (Asus Xonar Essence STX) כדי לחבר אותו למערכת. הכרטיס תומך ב-24 ביט 192K. במחשב יהיה כמובן כונן DVD. עכשיו השאלה שלי - איך אני מביא מוזיקה באיכות הכי גבוהה למחשב? הדרך שאני מכיר היא לקחת CD, ובאמצעות Windows Media Player או iTunes לעשות לו המרה ל-lossless. אבל האם זו הדרך בה אשיג תוצאות הכי טובות? (אני שואל כי יש גם מוזיקה ב-DVD, ב-DVD Audio, ב-SACD ובטח עוד דברים שלא שמעתי עליהם...)

    • 4 תגובות
    • 774 צפיות
  14. חשוב שיהיו לבנות שיתאימו לאייפוד היפה שלי :-) מממ אני שומע בעיקר היפ-הופ וטראנס פסיכודאלי ו-commercial

    • 0 תגובות
    • 774 צפיות
  15. Started by Omerole,

    לפי הביקורת H-120 כן...זה גם ב3XX?

    • 3 תגובות
    • 774 צפיות
  16. Started by Ev,

    יש לי בסלון 5.1 + רסיבר, ואני רוצה לחבר עוד זוג רמקולים במרפסת ולשמוע את המוזיקה לסירוגין רק בסלון/ רק במרפסת / גם וגם. מה אני צריך לקנות בשביל זה (בנוסף לזוג רמקולים )? איזה מפסק או מתג לאודיו? אשמח להמלצות על משהו ספציפי.

    • 1 תגובה
    • 774 צפיות
  17. Started by Holy,

    חיפשתי באינטרנט ולא מצאתי שום דבר חד משמעי

    • 9 תגובות
    • 774 צפיות
  18. Started by Aviv Bromberg,

    יש לי מכשיר MD של SONY Mז-(N510 TYPE S) ועם הדיסק המקורי הוא עובד יופי אבל בן דודי הביא לי דיסקים חדשים אותו סוג ושאני מכניס אותו למכשיר התוכנה (של המכשיר) (sonic stage)לא קולטת שיש מכשיר וזה לא מקליט ולא נותן לעשות לי כלום. למה לעזעזל?

    • 2 תגובות
    • 774 צפיות
  19. Started by shakedd,

    אני חדש באתר ואני ראיתי שיש פה הרבה אנשים שמבינים ברמקולים ומערכות ושיש פה ביקורות ברמה גבוה ואני רוצה לקנות רמקולים/מערכת רק למוזיקה עד תקציב של 4 אלף אני ישמח עם תביאו לי דגמים ומה כדאי לקנות תודה

    • 0 תגובות
    • 774 צפיות
  20. שלום לכולם- אני מעוניין לקנות DVD פשוט בתקציב של 300-400 שקל שכמובן הדרישות העיקריות הינם שהוא יתמוך בDIVX ויקרא כתוביות בעיברית. כמובן שאין כאן הרבה מה להתלבט- השאלה העקרית שלי היא ממה צריך להזהר... (כל מיני בעיות קריאת תרגום הפוך וכאלה...) חשבתי ללכת על הDVD הנ"ל- מה אתם אומרים? http://www.nanashops.co.il/sale.php?sale=2749069 תודה מראש- שגיא.

    • 10 תגובות
    • 774 צפיות
  21. יש לי במחשב יציאת ווידאו וחיברתי את המצלמה שלי SAMSUNG SCL810 ליציאת ווידאו אבל המחשב לא מזהה את המצלמה. ניסיתי להתקין בלוח הבקרה כל מיני התקנים ושום דבר לא עזר... האם יתכן שיהיה במחשב יציאה לווידאו וזה לא יעבוד? או שפשוט המצלמות האלה לא יכולות להתחבר למחשב? אם מישהו מבין פה בזה אז בבקשה... כי אני כבר התייאשתי תודה!! אני צריכה את זה בשביל לערוך סרטים בMOVIE MAKER

    • 5 תגובות
    • 774 צפיות
  22. כל פיתרון יתקבל בברכה. יש לי DVD XORO415 והחיבור האופתי לא עובד מה אני יכול לעשות כדי להפעיל אותו???????????????

    • 3 תגובות
    • 774 צפיות
  23. הכותרת אומרת הכל כבר אז אני מחפש רמקולים עדיף שיהיה 5.1 ושיהיו במחיר סביר בינתיים ראיתי רק את ה Genius SW-5.1Value 5 Channel Surround Sound Sys - מחירו כ 350-370 שקל הנה הנתונים שלו : http://com4u.co.il/Product.asp?Pid=799854&Cat2Cat1ID=14&Cat2ID=127&aff=zap אבל מצד שני ראיתי שאם אני מוסיף לא הרבה אני יכול לקחת את Creative 5.1 Pc Works SBS LX520 E מחירו כ 500 שקל השאלה זה האם אני באמת אשמע את ההבדל ? אני משתמש במחשב בעיקר למוזיקה סרטים ומשחקים ... האם זה כזה משנה ?

    • 3 תגובות
    • 774 צפיות
  24. מה הפתרון הזול אך האמין ביותר להשמעת מוזיקה בשתי מעליות ולובי גדול? אני מניח שיש צורך ב-2 רמקולים רחוקים בלובי ועוד שניים אחד בכל מעלית. תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 774 צפיות
  25. יש לי את כרטיס ה וידאו וטלוויזיה LEADTEK WINFAST PVR3000 LP http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=1119 רוצה לחבר למחשב את הכבלים (HOT) >> האם אני מחבר דרך הממיר ? עם הכבל שיכנס למחשב במקום למכשיר TV ? >> או אני מחבר את הכבל של הכבלים, ישירות למחשב/לכרטיס?

    • 3 תגובות
    • 774 צפיות

דיונים חדשים בפורומים