עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by LRa,

    מישהו מכיר ? או יודע איכן ניתן לקנות את זה

    • 3 תגובות
    • 779 צפיות
  2. יש לי רמקולים של פיוניר מדגם 6980 דגם ישן שכבר לא מיוצר יותר. קניתי אותם משומשים לפני כמה שנים ולא השתמשתי בהם הם שכבו בקופסא לפחות 7 - שנים. האם יכל להיגרם להם נזק? בנוסף הנתונים שכתובים על הרמקולים הם: 200 וואט ו-50 וואט כח נומינלי (כנראה RMS) האם זה נחשב עוצמתי? אני מתכוון לחבר אותם כנראה לרדיודיסק של פיוניר מדגם 2950 או לחלופין ל JVC KDA 270 . שני המכשירים מוציאים הספק של 4X50 וואט.

    • 0 תגובות
    • 779 צפיות
  3. שאלה ראשונה התקנתי את העידכון החדש 1.29K אז רואים עיברית אבל היא הפוכה...כיצד מסדרים את זה? שאלה שניה איך אני יכול להפוך כמות גדולה של תמונות שיתאים לH3XX ומה בכלל הרזולוציה המקסימלית לתמונות?

    • 4 תגובות
    • 779 צפיות
  4. Started by *BYZ*,

    עשיתי משהו מטומטם וקניתי טלוויזיה שהציעו לי בחנות כי לא היה להם מה שרציתי בקיצור יציאות אודיו שיש לי זה לאוזניות רגילות ו-DIGITAL AUDIO RCA Cinch יציאה בודדת לא L/R עכשיו כשאני מחבר כבל זכר בודד (כי זה מה שיש ב-digital audio out) שמתפצל לשני נקבות ואני מחבר את זה למערכת סטריאו AUX IN אני לא שומע דרך המערכת. שמע עדיין יוצא מהטלוויזיה. למה זה? האם זה הורס את הטלוויזיה או את המערכת סטריאו אם אני מחבר אותם דרך היציאה של האוזניות? תודה..

    • 1 תגובה
    • 779 צפיות
  5. מחפש נגן לספורט ולשמירות בצבא ;D דרישות מהמכשיר : *ניגון קבצי mp3,wma . *איכות טובה. *של חברה ידועה. *העברת קבצים אליו וממנו ללא שום תוכנה. *בעל טייפ מנהלים(לא הכי חשוב). *נפח מעל לשני גיגה . *בולם זעזועים.( לא מעוניין שיתקלקל לי באמצע ריצה או משהו כזה) מוכן להשקיע עד 2000 ש"ח אשמח עם תעזרו לי קצת אבי

    • 14 תגובות
    • 779 צפיות
  6. Started by Drek Boy,

    (כותרת) תודה על העזרה.

    • 8 תגובות
    • 779 צפיות
  7. איזה אוזניות כדאי לקנות- אני מעדיף אוזניות כפתור איכות טוב אין לי תקציב מדוייק בכללי על איזה דגמים ואיזה חברות כדאי ללכת אם יש לכם דגמים ספציפיים אז זה עדיף תודה, טל

    • 1 תגובה
    • 779 צפיות
  8. Started by ratzabi,

    מה ההבדל בין שתי המערכות רמקולים האלו? איזה יותר טובה? תודה!

    • 2 תגובות
    • 779 צפיות
  9. אז הייתם קונים רמקולים מדפיים איכותים (כאלו שעולים 2000 ומעלה לצורך העניין, לא רמקולי מחשב ממוצעים) ומחברים אותם ישירות לכרטיס הקול? זה אפשרי? האיכות לא תהרס לחלוטין בלי מגבר + DAC וכו'? ואיזה רמקולים הייתם ממליצים? יש פה אנשים שעושים את זה?

    • 5 תגובות
    • 779 צפיות
  10. Started by m00trix,

    שלום לכולם, דבר ראשון אני רוצה לציין שקראתי את האשכול בנושא המלצות לרמקולים, ושמתי לב שהוא משנת 2008, אז החלטתי לפתוח נושא חדש בכל מקרה אני מחפש רמקולים וסאב בסה"כ לשימוש יום-יומי עם המחשב. אני לא אודיופיל מטורף, אבל השימושים העיקריים הם מוזיקה וסרטים. אם לרמקולים תיהיה אפשרות להתחבר ל-PS3 זה יהיה יתרון אבל זה בכלל לא חובה. התקציב שלי הוא עד 400 ורצוי פחות. עד עכשיו הדגמים שמשכו לי את הארנק הם Eacan e-510 ו- Creative A300. לגבי שניהם ההמלצות שקראתי היו פחות או יותר שוות. אשמח אם תציעו לי אלטרנטיבות מהשוק המעודכן. תודה.

    • 0 תגובות
    • 778 צפיות
  11. טוב מה שאנחנו יודעים : 1. אין וידאו 2. גרסא אירופאית עם הגבלת רמת ווליום 3. יש את שעון ה 24 4. יש את רוב הפונקציות 5. ה USB OTG עובד כמו ב 1.29 נמשיך לעדכן בהמשך להורדה של העדכון, שימו לב כי רשום גרסא 1.29 אך לאחר מכן http://www.pdapoint.net/modules.php?name=Forums&showtopic=245 נעדכן בהמשך בברכה ישי

    • 0 תגובות
    • 778 צפיות
  12. אהלן, אני מעוניין להקליט סדרות מהממיר הדיגיטלי למחשב, הבנתי שזה נעשה באמצעות כרטיס לכידה. אני אשמח אם תמליצו לי על כרטיס לכידה טוב ובמחיר סביר שיוכל לעשות את העבודה. כמו כן מצאתי את הכבל הזה: http://reltronics.shopy.co.il/products/62472 מישהו מכיר את הכבל הזה או ניסה אותו ויכול לתת רשמים? ניראה לכם שכבל כזה יכול לעבוד באמת? ואם כן יש אולי אפשרות להכין דבר כזה?

    • 1 תגובה
    • 778 צפיות
  13. Started by Guy King,

    האוזניות ישמשו בעיקר לנגן MP3, אני לא מחפש אוזניות in-ear, חשוב שהן יהיו סגורות (או חצי סגורות אם הן טובות), עם איכות סאונד טובה וחזקות (לא שבריריות). כדאי כמובן כמה שיותר זולות, אבל אם יש אוזניות מעולות ב-600 אז הן גם אופציה. תודה

    • 8 תגובות
    • 778 צפיות
  14. Started by iurkin,

    שלום, אני מחפש אוזנייה (כן.. לאוזן אחת בלבד) שמכילה מיקרופון וגם אלחוטית (לא בלוטות' אלא Wireless). שיהיה לה טווח טוב של 15-20 מטר ושאיכות המיקרופון תהיה סבירה. משהו בסגנון של זה: http://www.plantronics.com/us/product/savi-400?skuId=sku5490017/ (כמו אוזניית בלוטות' סטנדרטית- רק שהיא לא עובדת על בלוטות' אלא על Wireless ועם טווח קליטה טוב). האוזנייה צריכה להיות מותאמת לWindows, וניתנת להשגה בארץ. אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי, תודה מראש, יאיר

    • 0 תגובות
    • 778 צפיות
  15. שלום אניחנו מתכננים לבנות קולנוע ביתי חדש לגמרי שתהיה מבוססת על טלויזיה 50 אינצ מערבת רמקוליים 5.1 ו d.v.d השאלה שלי היא ככה לטלויזיה אנחנו מקצים תקציב של כ 60 אלף שקל d.v.d כ 5 אלף שקל ורמקוליים כ 10 אלף שקל איזה טלויזיה כדי לקנות פלזמה או l.c.d ואיזה דגם מאיזה חברה חשוב שהטוליזיה תתמןך בפורמט של 16x9 ואם אפשר לקבל עוד מידה על דברים שחשוב להסתקל עליהם בזמן שבוחרים טלויזיה רמקוליים אנחנו רוצים לעשות מערבת 5.1 חשוב שיהיה מחברה אמינה, האפ יש הבדל ברמקוליים קדמיים ואחוריים אם כן המלצות לזה (חייב dolby digital 2 d.v.d חשוב שיכול לקרוא צרובים ויתמוך בכל הפורמטיים הכי חדישים בתחום האודיו

    • 6 תגובות
    • 778 צפיות
  16. אחרי שנאבד לי המטען של ה-X5 20GB לפני כמה חודשים והיום הנגן עצמו הלך לעולמו, ואחרי שגנבו לי את ה-IAUDIO G3+CX-300 בעבודה (ביום הראשון, אחלה קבלת פנים ), אני צריך לקנות נגן חדש בסביבות ה-1500 שקלים. מבחינת אוזניות, אני כבר מסודר ומתכנן לקנות את ה-CX300 מחדש (אלא אם אתם ממליצים על חלופה, בתחום התקציב, לג'אנר מטאל). בנוגע לנגן: אם אפשר בנפח כמו של הקודם, בסביבות ה-20GB. סוללה נטענת עם חיים ארוכים (12 שעות ומעלה). מראה לא חשוב לי בכלל, אבל כמה שיותר קטן יותר עדיף, כל עוד לא פוגע בנתונים אחרים. תמיכה בפורמטים שונים לא משנה לי, כמעט כל אוסף המוסיקה הוא MP3. עדיף לי ללכת כמו על הקודם, X5? או שיש היום נגנים טובים יותר? אני יכול להזמין מחו"ל אגב, אם זה יוריד מחיר.

    • 6 תגובות
    • 778 צפיות
  17. מבחינת אוזניות ENEAR, היו לי את הרנרפנס 220 של JBL (שהם בסדר), וגם את ה AKG שעלו קצת יותר. ראיתי לפני כשבועיים את ה SCL2 החדשות של SHURE ב EBAY ב 69 דולר וקפצתי על המציאה. הו היורשות של ה E2C המיתולוגיות, וחבר'ה - WOW! איזה איכות סאונד מדהימה!!! מבודד שמיעה טוטאלי ופשוט טווח רעשים שמעולם לא שמעתי בשירים שלי. הנה הם: אליה וקוץ בה. בפעם הראשונה אחרי עשרות הזמנות מ EBAY, המכס הכלבים לקחו לי 178 שקל (!!!) מס. ככה שיצא לי עם משלוח 460, שזה בסה"כ 80 שקל פחות ממה שאפשר למצוא את זה היום בארץ. באסה, אבל חפיף. באייפון שיש לי הם נשמעות מצוין, ב F2 ו ב A2 של IAUDIO שיש לי זה כבר חוויה חצי אורגזמטית.

    • 3 תגובות
    • 778 צפיות
  18. יש לי רמקולים של קריאטיב SBS 370 2.1 אם איני טועה... והשאלה היא, אם אני אקנה כרטיס קול איכותי, האיכות או העוצמה של הרמקולים תשתנה? (כרגע יש לי כרטיס קול מובנה.) בתודה, תמיר.

    • 10 תגובות
    • 778 צפיות
  19. רכשתי לא ממזמן את הטלויזיה הזאתי וקצת הסתבכתי עם החיבורים יש בצד חיבור RCA מאוחורה עוד 2 RCA חיברתי DVD בצג ושבאתי לחבר את הממיר וה וידיאו הסתבכתי ונאלצתי לחבר את הממיר דרך הוידאו. מאחורה יש חיבור RCA אחד שהוא כזה מוזר עם הרבה כניסות וכאשר אני מחבר לשם אז רואים שחור לבן ולא שומעים טוב , החוברת של הטלויזיה כתובה ביפנית אז לא הבנתי כלום אולי למישהו יש את הטלויזיה הזאתי שיוכל לעזור תודה

    • 9 תגובות
    • 778 צפיות
  20. Started by neogod,

    אני צריך המלצה לDVD נייד עם מסך שיקרא DIVX ו- XVID ורצוי שינגן כתוביות בעיברית כקובץ נפרד

    • 2 תגובות
    • 778 צפיות
  21. Started by haviv822,

    ויכול לתת חוות דעת ? תודה

    • 4 תגובות
    • 778 צפיות
  22. Started by nesber,

    בהתקנת הדרייבר לכרטיס התבקשתי לבחור בין אפשרויות של "כמות" רמקולים: 2, 4, 5.1 ועוד משהו שאני לא זוכר. לפי מה שאני יודע יש לי זוג רמקולים רגילים, זולים ופשוטים- אז מה אני צריך לבחור?

    • 3 תגובות
    • 778 צפיות
  23. Started by SmurFin,

    אם אני צורב קבצי MKV למשל the.fifth.element.1997.remastered.edition.1080p.bluray.x264-wpi האם אני אשמע 5.1 מהרמקולים ? או קובץ מסוג כזה iguana-simpsons.1080p.5.1 שהוא WMV ואיך אני צורב אותם ?

    • 5 תגובות
    • 778 צפיות
  24. Started by jetman,

    שלום חברס, בסוף כן הלכתי על מערכת I3, הייתה בעיה באמת למצוע כרטיס מסך זמני עם TVOUT, אבל מצעתי ב TMS את 9400GT, לא קיבלתי איתו את המתאם שבדרך כלל בה עם כל כרטיס מסך כזה עם החיבור הנ"ל, היצרן הוא sparkle ,שלחתי מייל ל CD-LOG נראה מה יענו לי ,אבל עולי יש פה למישהוא אחד כזה שהוא לא צריך ? יש לי 2 שחבר פעם נתן לי אבל אני ממש לא בטוח עם הם מתאימים עליו ,אני ירכיב ת מערכת השבוע לעט לעט, אבל אני תשובה בינתיים לגבי המתאם ,כבל SVIDEO רגיל הבנתי שבעקרון יעבוד עם לשבור את הפלטיק הקטן הזה בטוח הפלא ג ולחבר בלי מתאם ,אבל לא רוצה להיסתכן ,בכל מקרהת גיבו לי למי שהיה ניסיום עם זה. תודה

    • 0 תגובות
    • 778 צפיות
  25. Started by אוריפ,

    שלום! יש לי שאלה מאוד חשובה: האם אפשר לחבר את הADA880 שך ALTEC LANSING דרך היציאה הדיגיטלית של הSB LIVE! 5.1 DIGITAL? זאת אומרת, האם היציאה הדיגיטלית בכרטיס היא S/PIDF?

דיונים חדשים בפורומים