עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by anatoli,

    ערב טוב לגולשי הפורום, לאחר מספר רב של סיורים ברחבי חנויות הארץ, ולאחר שהתייעצתי עם מספר אנשים והשוותי ציוד ישן וחדש במחירים זהים, החלטתי כי ציוד יד שנייה יהיה הבחירה הנכונה בלבד בתקציב הדל שלי. אני מחפש קודם כל רמקולים רצפתיים (זוג כמובן) במחיר של כ-1500 שקל עם חריגה קטנה לפה או לשם. חשוב לציין כי אני שומע בעיקר מוזיקה אלקטרונית. הצליל צריך להישמע חיי, מדוייק, ובעל רזולוצייה גבוהה כמה שניתן. הומלצו לי ה-104 של KEF, וסידרת L של JBL. אתמול סיירתי לי בפיוז סטריאו, ושמעתי בהזדמנות את ה-JBL L110, אשר מפרטם צנוע למדיי, אך הצליל עשיר בצורה מרשימה, גם בעוצמות גבוהות. ובכן, ראשית כל הייתי רוצה דעות על ההצעות שניתנו לי, אך זהו עניין שולי יחסית. עיקר הדיון הוא הצעות לרמקול נוספים ש…

    • 7 תגובות
    • 784 צפיות
  2. Started by mrraz,

    ראיתי הבוקר בקניון מול הים בקומת המרתף בחנות ניורון ערימה של ATP 3 חדשים באריזה במחיר של 437 ש"ח.

    • 3 תגובות
    • 784 צפיות
  3. Started by dr_drek,

    קניתי נגן MP3 gmini 400 והורדתי את התוכנה PocketDivXEncoder כדי לקודד סרטים לנגן. יש לי סרט ותרגום בעברית עם אותו השם. הוא שואל אותי אם אני רוצה להוסיף את התרגום והסכמתי. אחרי הקידוד אני רואה שהכתוביות בעברית יצאו בג'יבריש, כלומר לא עובדות. נסיתי לשנות גופן בתוכנת לעריכת כתוביות, אפילו לשנות לפורמט אחר ושום דבר אחר לא עזר. בבקשה תעזרו לי. תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 784 צפיות
  4. שלום. אני נמצא אצל חבר, שלו היו בעיות מרובות במחשב. היו לו הרבה מאוד בעיות, אבל לא עם הסאונד. פרמטנו את המחשב (פעמיים, עקב קשיים), התקנו חלונות XP פרו, התקנו את הדרייבר לכרטיס הקול (מאתר היצרן, דרך מנהל ההתקנים של ווינדוס), וצצה לנו בעיה מוזרה במיוחד: כשאנחנו מפעילים קובץ סאונד, ווינדוס מדיה פלייר (10) מתנהג כאילו הוא מנגן אבל לא משמיע אף צליל (לא בעזרת הרמקולים - שעובדים - ולא בעזרת האוזניות - שעובדות) הvisualizer שלו גם לא מראה שום תנודה של סאונד אחרי השנייה הראשונה של נגינה. ווינאמפ (5) עושה בעצם את אותו הדבר, רק שהוא גם עושה Pause אחרי שנייה וחצי של נגינה, בין אם מתחילת הקובץ או מהאמצע. התקנו שתי חבילות קודקים גדולות שונות ללא שינוי. הבעיה גם הייתה בWMP8. הבעיה מוכרת …

  5. שאני מתקין את הכרטיס קול שלי הוא נותן לי את 3 אפשרויות לבחור.מה לבחור? http://img92.imageshack.us/img92/4333/4583tw5.jpg

    • 4 תגובות
    • 784 צפיות
  6. כלומר הם אוזניות אוטומות לרעש?

    • 1 תגובה
    • 784 צפיות
  7. לקנות אחד .. לא יקר מידי.. אז אני לא מבין בזה ואני צריך המלצה מה לקנות =].. תודה!

    • 5 תגובות
    • 784 צפיות
  8. Started by dani007,

    אני צריך רמקולים 2.1 עד 350 ש"ח אני בעיקר משחק במשחקים ושומע מוזיקה.. מה עדיף 5.1 או 2.1? תודה לעוזרים!

  9. Started by FME,

    שלום לכם היום שמתי לב שהכרית שבקשת של האזניות שלי מתחילה לצאת (באמצע שלה - אבל זה קורה רק שאני מותח את האזניות כדי לשים על הראש). הדבק לא מחזיק טוב כ"כ - כנראה שהוא כבר התעייף.. מדובר באזניות HD518 של סנהייסר. רציתי לשאול אתכם האם יש דרך להדביק אותה חזרה למקום ושלא תצא להרבה זמן? יש דבק מסוים שאתם ממליצים? תודה

    • 2 תגובות
    • 784 צפיות
  10. Started by Rule The Pc,

    את ה-JBL CREATURE 2.1 או את ה-Logitech X230 או את ה-Altec Lansing VS4121

    • 4 תגובות
    • 784 צפיות
  11. אני מחפש אוזניות לשמיעה ביתית ככה שאין צורך שהם יהיו סגורות או אטומות לרעשים,אחרי שאני יקנה את האוזניות אני יקנה להם גם מגבר. אני שומע המון סגנונות של מוזיקה אבל אפשר להגיד שהכיוון שלי הוא די רוק ומטאל אבל גם את שאר הסגנונות אני שומע לא מעט. תמליצו לי בבקשה על 2-3 דגמים שיהיו הכי טובים למטרות שלי ואני ילך,ישמע וישווה בין כולם.

    • 4 תגובות
    • 784 צפיות
  12. מה כדאי למוזיקה ה i-trigue l-3500 או ה altec ATP3 ?

    • 5 תגובות
    • 784 צפיות
  13. יש לי מסך בעל כניסת VGA בלבד במרחק של כמעט 5 מטר מהמחשב. רכשתי את הכבל הנ"ל: http://mediagalaxy.co.il/rec/501 בהשוואה לכבל של 1.8 מטר אחר שיש לי, רואים בבירור ירידה באיכות התמונה. אין הפרעות מטורפות או משהו כזה, אך בשימוש עם הכבל הקצר התמונה ללא ספק יותר חדה, פחות מרוחה ובכללי יותר נעימה לעין. האם יש כבל 5 מטר שיוכל לתת לי את אותה איכות תמונה שאני מקבל עם כבל 1.8? ואם כן, איפה אני קונה אותו?

    • 1 תגובה
    • 784 צפיות
  14. אם אפשר המלצה למשהו טוב בתקציב של עד 500 שקל אני ישמח

    • 7 תגובות
    • 784 צפיות
  15. Started by Gogol,

    שלום לכולם! יש לי מערכת רמקולים קריאייטיב 4.1 עתיקה למדי (מודל 99') אבל עושה את העבודה. בזמן האחרון הרמקולים משמיעים מעין תקתוק קצבי מעצבן כל הזמן (בלי קשר לכיוון הווליום, ובלי קשר למצב המחשב - פשוט כל זמן שהם מופעלים). למישו יש רעיון מה לעשות?

    • 0 תגובות
    • 784 צפיות
  16. שלום לכולם, אני מחפש רמקולים טובים ואיכותיים למחשב החדש שלי בתקציב של 300-500 שקל. יש המלצות? תודה לעונים

    • 7 תגובות
    • 784 צפיות
  17. מה אתם חושבים???האוזניות יפעלו אל רוב כוחן על הPSP????

    • 7 תגובות
    • 784 צפיות
  18. יש לי טלוזיה שארפ 37 אינץ שחיברתי אותה בכבל hdmi לכרטיס מסך שלי palit 9600 gt sonic שכדי לקבל אודיו ממנו בחיבור hdmi אני צריך לחבר כבל אופטי ממנו לכרטיס קול שיש לי asus xonar d2 חיברתי את זה אבל יש רק תמונה, מתי שיש קול הtv עושה כזה סזזזזזזזזסססססססז. לקחתי רמקולים פשוטים חיברתי אותם בחיבור רגיל 3.5 לכרטיס קול והקול מאחר את התמונה. יש לי את הדרייבים האחרונים. מתי שחיברתי את הרמקולים האלה לכרטיס קול ob אני מקבל אודיו מצוין. מישהו יודע מה הבעיה ויכול לעזור?

    • 2 תגובות
    • 784 צפיות
  19. היי. כמו שכתוב בכותרת, הרמקולים יהיו לשמיעת מוזיקה, לא למשחקים או דברים כאלה. תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 784 צפיות
  20. המחיר שלו 3500 , יש משהו יותר טוב ממנו במחיר דומה? תודה

    • 0 תגובות
    • 784 צפיות
  21. מה קורה חברה? שבת שלום. ברשותי מחשב עם לוח אם asus p5q deluxe ומסך צ'ימי עם רמקולים קטנים שהאוזניות שלי גוברות עליהם, מכאן עלה הרעיון, האם אני יכול לחבר את המחשב למערכת שנמצאת כ4-5 מטרים ממנו. ובכן עשיתי זאת באמצעות כבלים, כבל שיוצא מהחיבור אוזניות לLINE IN של המערכת, פשוט גולמי ונחמד -. קודם כל איבדתי עוצמה - שמא זה תלוי בכרטיס? שנית, אני מעוניין בשמע איכותי יותר, אך זה הכי פחות קריטי. מה שקריטי זה שהכבל עובר לי באמצע החדר וזה לא מסתדר. רציתי לדעת האם ישנו פתרון אלחוטי לבעיה, על אחת כמה וכמה אם ישנו פתרון שיספק את האיכות המלאה. אבקש הצעה למכשיר פשוט, בסיסי אפילו ללא חיבורים איכותיים. והצעה למכשיר שיספק לי את האיכות שאני רוצה, ואפילו את היכולת לחבר מכשירים נוספים כגון הטל…

    • 3 תגובות
    • 784 צפיות
  22. שלום,מקווה שכאן המקום. אני מעוניין לחבר עוד זוג רמקולים למחשב שכבר קיימת בו מערכת atp 3.האם אני יכול לחבר משהו לקבלת סאונד איכותי יותר ? אני יכול לחבר אותו לסאב באמצעות מתאם או משהו כזה (כדי שהצליל יותאם לרמקולים הקיימים) או שאני יכול לחבר אותם ישירות ללוח אם ? אם זה בכלל אפשרי על איזה רמקולים (זולים) אתם ממליצים לי,אני מאוד מרוצה מהמערכת הקיימת אבל אני רוצה לשדרג אותה במעט. תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 784 צפיות
  23. נא להעיר הערות ולשים לב ליחס עלות מחיר וגם המלצה לסראונד +סנטר

    • 3 תגובות
    • 784 צפיות
  24. Started by gmb,

    שלום לכולם הלוח אם: אסוס M2N-E חיבור קואקסלי לרסיבר הרמן קרדון AVR35 לא מצליח להוציא 5.1 מהמחשב על הרסיבר אני מקבל COAX PCM ואני מצליח לקבל רק 2.1 ביציאה מהמחשב, ניסיתי לבדוק דרך התוכנה של הלוח אם (SOUNMAX, AD1988) וגם שם אני שומע רק בסטריאו וסאב... מה יכולה להיות הבעיה? ניסיתי לשנות הגדרות בביוס וניסיתי כמה דרייברים קראתי בגוגל שגם אחרים חוו את הבעיה הזאת מישהו מכיר פתרון כלשהו? רמי

    • 2 תגובות
    • 784 צפיות
  25. קראתי את הכתבה על הXFI באתר, ועכשיו אני נמצא בהתלבטות קשה: יש לי מערכת Z5500 5.1 של לוגיטק שכוללת גם כניסה אופטית, גם כניסה קואוקסלית וגם כניסות אנלוגיות לסראונד. אני מעוניין לקנות מחשב חדש ומתלבט האם לבחור לוח אם שמשלב כרטיס קול, או שמא להשקיע בXFI או בכרטיס מתקדם אחר. אני מעוניין לחבר את המערכת למחשב בחיבור דיגיטלי כדי לשמור על האות - האם זה באמת עדיף? השימוש העיקרי הוא צפיה בסרטי DVD / DIVX שבשבילם צריך סראונד, וכן משחקי מחשב (מוזיקה לא בעדיפות גבוהה). האם יש טעם להשקיע בכרטיס הXFI (או כרטיס אחר של Creative) רק בשביל אפקט הEAX? אני לא יודע כמה משחקים תומכים בקידוד DTS/דולבי ואני מניח שבמשחקים שלא תומכים אז אופצית הEAX תיתן שיפור משמעותי - אבל האם יש גם שיפור במשחקים אש…

    • 8 תגובות
    • 784 צפיות

דיונים חדשים בפורומים