אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
שבת שלום... יש לי בעיה בHTPC שלי כשאני רואה סרטי HD (קבצי MKV) הסאונד בדיאלוגם נמוך משמעותית מהסאונד באפקטים האחרים שיש בסרט. הבעיה די מעצבנת כי אני מוצא את עצמי תוך כדי הסרט מתעסק בווליום של הטלוויזיה די הרבה. יש לציין שהבעיה היא בכל הסרטים שאני רואה (ואני רואה המון) ובכל הנגננים (ניסיתי VLC, MP, BSPLAYER ועוד כמה). אני משתמש בCCCP. תודה רבה.
-
- 3 תגובות
- 785 צפיות
-
-
-
הורדתי כמה קטעי AUDIO ואני מבין שהאיכות צריכה להיות טובה מאוד. עכשיו מישהו יודע אולי עם איזו תכנה אפשר לנגן את זה ?
-
- 2 תגובות
- 785 צפיות
-
-
ניסיתי לשמוע את ה SONICGEAR EVO 7 אבל לא רצו לתת לי לשמוע.שמעתי טראקים בALTEC LANSING VS2421 אני חייב לציין שהסאונד נשמע סבבה לגמרי בייחוד הסאב.....שמעתי את ה JBL CREATURE 2 איכזב אותי הסאב ברמות אתה לא מרגיש אותו מספיק והוא לא מתקרב לזה של הALTEC LANSING אני לא יודע איפה אפשר להקשיב VS4121 ול SONICGEAR EVO7 .גם הרמן קרדון סאונדסטיקס הם לא כזה וואו.....שמעתי אותם בבאג הם נשמעו טיפה יותר טוב מה JBL אבל הסאב שלהם גם סבבה לגמרי אבל לא כזה שיצדיק 770 שקל......אם מישהו יוכל לעזור לי לגבי ה SONICGEAR וה ALTEC LANSING VS4121 אני יודה לו מאוד....... זה אולי רק אני אבל אפחד לא מגיב לי להודעות שהשארתי אתמול לגבי הSONICGEAR בפורום אמורים לעזור לא????
-
- 0 תגובות
- 785 צפיות
-
-
כשאני קונה רמקולים למחשב הם באים כולם לחיבור אחד שמתחבר לכרטיס קול? או 6 חיבורים?? ובאותו נושא... אני יכול לחבר איכשהו 5 רמקולים שונים וסאב למע' 5.1?
-
- 0 תגובות
- 785 צפיות
-
-
שלום, ברשותי טלויזיה 70' של SHARP אחרי כל הדיבורים על הסטרימרים חשבתי שגם אני צריך אחד . אני מחפש סטרימר שיתמוך בעברית, כמובן WIFI ,דיסק קשיח, אפשרות גלישה ביוטיוב וכו', תמיכה בכל הפורמטים. אין לי מושג איזה חברה מומלצת או מה בדיוק צריך. תקציב : בסביבות 1200 ש"ח. אם אפשר קצת עזרה והמלצות . תודה
-
- 3 תגובות
- 785 צפיות
-
-
שלום קניתי לא מזמן לפטופ ורציתי לחבר אותו לטלויזיה(רגילה 21 אינץ') האפשרות היחידה היא בעזרת VGA אז קניתי כבל VGA צד אחד וצד שני יציאה של RSA(כחול/ירוק/אדום) למיטב ידיעתי מתשתמים בכחול חיברתי לטלויזיה עולה התמונה בערך..אבל רואים בשחור לבן והתמונה ממש קופצת בצורה שאי אפשר בכלל לתפעל ככה איך אני פותר את זה? חשבתי אולי להגדיר על PAL ואז אולי יסדר את הבעיה אבל לא מצאתי איפה אני מגדיר את זה(כ.מסך 9600GTM) תודה רבה לעוזרים!!
-
- 6 תגובות
- 785 צפיות
-
-
אני מחפש נגן שיהיה קטן ונייד בעל נפח של 2-4 גיגה שלא יצתרך דריוורים ושתהייה אפשרות לקידוד שירים ישירות דרך חיבור של כבל לנגן מוזיקה אחר כגון דיסקמן(אם קיימת כזאת אופציה). לגבי המחיר בסביבות 150-200 דולר. אני נמצא בחו"ל כרגע אז אני לא אוכל לבדוק את התגובות כל יום... תודה
-
- 8 תגובות
- 785 צפיות
-
-
שלום, אני חושק בכרטיס טלוויזיה להקליט כל מיני דברים למחשב, לראות ולהנות עם ה-Media Center שלי... חשבתי על WinFast DTV1800, שמוכרים אותו בהרבה חנויות, ולא שמעתי שיש לו בעיות כלשהן עם ויסטה 64Bit.. למישהו יש ניסיון איתו? או המלצות לכרטיסים אחרים? תודה!
-
- 0 תגובות
- 785 צפיות
-
-
השגתי זוג חשד במחיר מדהים אוקצור השאלה האם הם אוזניות טובות יש להם בלאי או משהו? אביעד
-
- 3 תגובות
- 785 צפיות
-
-
אני מחפש כרטיס קול טוב וסולידי בעיקר לשמיעת מוזיקה, ופחות חשוב גם לסרטים ומשחקים. איזה מהם יתן לי את התמורה הטובה ביותר? כרגע אני מחבר לכרטיס קול מערכת 5.1 של לוגיטק Z-540, וגם את האוזניות החדשות שלי (שהן הסיבה העיקרית לשדרוג, האמת) - ה- AD700. יש כרטיס של קרייטיב בטווח מחיר הזה ששווה לשקול? זקוק לעצתכם
-
- 3 תגובות
- 785 צפיות
-
-
שלום, תנו לי את דעתכם והצעתכם לרמקולים 2.1 בגדר 400 ש"ח או הרכב רמקולים אחר במחיר זה ? תודה.
-
- 4 תגובות
- 785 צפיות
-
-
קראתי איפשהו שאפשר לעשות כמה דברים קטנים ושזה ישפר את האוזניות. כמו החלפת הכבל וכו' איך אני עושה את זה, ומאיפה אני קונה את החומרים?
-
- 0 תגובות
- 785 צפיות
-
-
אני רוצה להתייעץ על מגבר וטונר יד שניה. הטונר הוא T700 Quartz PLL והמגבר A700 Integrated Stereo Amplifier 300W האם זוהי מערכת טובה?
-
- 1 תגובה
- 785 צפיות
-
-
חשבתי על משהו אפשר לחבר מערכת רמקולים כמו האינספייר 2.1 לאוטו? כאילו ברור שזה לא יהיה איכותי כמו רוקפורד אבל אני שואל בתאוריה? כאילו מבחינת חיבור לא נראה לי שיש בעייה כי יש את היציאות מאחורי הרדיו דיסק. חשמל גם לא נראה לי יותר מדי בעייה (הקריאטיב עובדים על 12 וולט בערך) כאילו מה אתם אומרים על זה בתור מערכת זמנית? (במיוחד בשביל הסאב)
-
- 6 תגובות
- 785 צפיות
-
-
איבדתי את הדיסק של הדרייבר ואין לי בכלל דרייבר לא יכול לשמוע מחקתי את הדרייבר כי שמעתי רק ב2 רמקולים יש לי creative inspire 4.1 אז באתי לחפש את הדיסק אמא שלי זרקה חחחח קיצר אני צריך דרייבים תודה למוצא...
-
- 9 תגובות
- 785 צפיות
-
-
האם מישהו הצליח לחבר טלוויזיה בעלת כניסת HDMI למחשב עם יציאת DVI-D אני מנסה לחבר X600PRO לטלוויזיית LCD דרך כבל DVI Dual-Link באורך 10 מטר וממיר DVI->HDMI אבל או שרואים תמונה והיא מאבדת את ה Sync כל כמה שניות או שהתמונה לגמרי הרוסה מלאה בריבועים ירוקים וארטיפקטים. אם אני מחבר למחשב מסך אנלוגי רגיל במקביל בשביל לנסות לשחק עם הקטליסט המסך האנלוגי לא נדלק והתמונה נעלמת לגמרי מטלוויזיית הLCD. לפעמים אפשר להריץ את שניהם ביחד אבל גם אז שניהם מאבדים Sync כל כמה שניות. האם למישהו פה יש עצה? או ניסיון עם חיבורים כאלה? מדובר בטלוויזיית LCD 32" של FujiCom (מותג מדבקה) אבל לפי מה שקראתי באינטרנט הבעיה היא כלל תעשייתית ונגרמת בגלל בעיות עם תאימות אחורה של חיבורי HDMI למרות שמספר אנ…
-
- 0 תגובות
- 785 צפיות
-
-
חיברתי ממיר ליצאית VIVO, עכשיו חיברתי רק יציאה צהובה של התמונה ואני לא יודע איך לחבר את הסאונד.. מישהו יכול לעזור לי? תודה מראש
-
- 14 תגובות
- 785 צפיות
-
-
קניתי מערכת 5.1 ויש לי כרטיס קול על לוח אם עם יציאה אופטית סדרת NF2 של ABIT אני שומע סראנוד בסרטים כאשר שאני מכון את זה לסראנוד אבל במשחקים זה לא פועל (כמו חצי חיים 2 שם כוונתי את זה ל 5.1 אבל לא שומעים באחוריים) מה אני צריך לעשות כדי שזה יפעל? הרמקולים שקניתי הם Yamaha TSS1 והם מחבורים דרך הכבל אופטי תודה לכל העונים
-
- 3 תגובות
- 785 צפיות
-
-
בן דוד שלי קנה,וממש התלהבתי ממנו,נגד מצויין. באינטרנט ראיתי ש2 דגמים מוצעים למכירה: http://officedepot.co.il/(vgjd0gjbctihdw45j1owwh55)/catalogFamily.aspx?PR=*&id=592956 מה ההבדל בQ100,ל-SR850-F,ש"מצדיק" עוד 100 שקל. בנוסף,ראיתי שרק החנות הבאת מוכרת את ה850,מה שראיתי זה רקQ100 אוSR-M800F. תודה.
-
- 13 תגובות
- 785 צפיות
-
-
שלום רב, הורדתי אלבום בDTS , ואני מנגן אותו דרך נגן VLC עכשיו אני מעונין לצרוב אותו על דיסק שמע DVD. מישהו יודע איך ? כי בנרו זה נראה בלתי אפשרי תודה
-
- 1 תגובה
- 785 צפיות
-
-
היי, בניתי רשימת שירים אישית במדיה פליייר ואני לא מצליח להעלות את הרשימה מהמדיה פלייר למכשיר עצמו. המחשב מוסיף את השירים שכבר נמצאים ברשימות אחרות למכשיר ללא כותרת ב-playlists. אגב, בתוכנת אייריבר פלוס אין בעיה... מישהו יודע איך ? או למה זה? ??? תודה
-
- 0 תגובות
- 785 צפיות
-
-
טוב השאלה בכותרת וגם במה הוא תומך ומה האיכות שלו? יש ביקורות ברשת? פשוט הלך לי המחשב ובמידה והכרטיס קול שלו איכותי אם בכלל אפשר איכשהו לחבר אותו לרמקולים זה יכול להיות פיתרון טוב וזול מבחינתי
-
- 9 תגובות
- 785 צפיות
-
-
זה לא עלול לקצר את חיי הבכר אט משהו בסגנון?!
-
- 1 תגובה
- 785 צפיות
-
-
יש לי מערכת 5.1 ערוצים והיא עובדת מעולה אפילו בבדיקה של הדרייבר כול הרמקולים תקינים ועובדים אבל ב ווינדוס מדיה פלייר הוא מפעיל רק את הקדמיים איך מגדירים שכולם יעבדו ? זה WIN 7
-
- 4 תגובות
- 785 צפיות
-


