עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. אז ככה אני רוצה לראות טלווזיה ולשחק בסוני 2 במחשב, ואני רוצה לדעת אם הכרטיס טלוויזיה הזה יעבוד ?? וגם אני לא בטוח - איך אני בדיוק מחבר את הממיר הקטן של הוט לכרטיס הזה??? כי אני צריך כניסה -אדום,לבן,צהוב- שיש בכרטיס אבל בכניסה הרביעית אני צריך לכבל לבן ארוך ובקצוות הוא כסוף ויש לו פין אחד גדול איפה שמחברים אותו באמצע (למי שיש הוט יודע על מה אני מדבר..) ואין כניסה שמתאימה לזה בכרטיס הזה או באף כרטיס טלוויזיה חיצוני אחר שראיתי... קישור לכרטיס - http://skypc.co.il/pl_product~C200Plus~12~0.htm תודה לעוזרים!!

    • 1 תגובה
    • 786 צפיות
  2. Started by creek,

    איך אני עושה את זה? יש לי מערכת סטריאו בבית ללא שימוש, וחשבתי להפוך אותה לרמקולים של המחשב כי אין לי. אני חייב את המערכת בשביל זה? (כאילו איפה שמכניסים את הדיסקים וכו'), או שאפשר לעשות רק מהרמקולים עצמם משהו למחשב? אם כן - איך ומה כי אין לי מושג תודה

    • 8 תגובות
    • 786 צפיות
  3. Started by tidan26,

    שלום! יש לי מערכת רמקולים של לוגיטק z5500 5.1 כאשר אני שומע שירים אני לא שומע באחד מהרמקולים האחוריים וכאשר אני משחק במשחקים אני כן שומע את שני הרמקולים מה הסיבה?... ???

    • 6 תגובות
    • 786 צפיות
  4. שלום, יש לי כונן קשיח חיצוני שיש לי בו מבחר יפה של סדרות וסרטים. אני רוצה ליצור VOD ביתי כך שמכל הטלוויזיות בבית יוכלו לגשת אל הכונן ולצפות בתוכן שלו. הרעיון הוא שיוכלו להשתמש בתכנים שעל הכונן באמצעות תוכנה כמו BOXEE או XBMC. השאלה שלי היא איזה ציוד אני צריך בשביל לגרום לזה לקרות. אני אתחיל ממה שאני יודע ואני אשמח להכוונה בנושא מחברי הפורום: ברור לי שאם אני רוצה שכל אחד מחברי הבית יוכל לצפות בסרט/וידאו שונה בו זמנית, ליד כל טלוויזיה אני צריך מחשב. אני תוהה אם אין דרך זולה יותר מלרכוש מחשב לכל טלוויזיה. אם כל הסיפור של לצפות בתכנים שונים יתברר לי כיקר מדי אולי אעשה את זה בהדרגה ובשלב הראשון כולם יצפו במה שמשודר באותו רגע מהמחשב המרכזי. במידה וזה המקרה, אני תוהה איך אני …

    • 1 תגובה
    • 786 צפיות
  5. יש הבדל משמעותי באיכות הצפיה בין 60hz ל 120hz בטלוזיות LCD ? אני חי בארה"ב ואני רוצה לקנות מסך 37 אינטצ' יש העדפה מסוימת לחברה כלשהי? תודה.

  6. כידוע, מחירי ה-sd שאיתם עובדים כול ה- pocketpc הוזלו לאחרונה . ניתן כיום להשיג 2giga ב +- 600 שח אני לא ממש מבין בתחום מכשירי כף יד ,אבל עלה אצלי הרעיון של שימוש ב- pocketpc כנגן pmp או לפחות כנגן mp3. האם זה מעשי מבחינת זמני סוללה ? ( שמעתי ממישהו שיש דגמים חדשים שמבוססים על סוללות ליתיום פולימרי ולכן הן מחזיקות יומיים רצופים ). באופן תאורטי ישנם יתרונות רבים לשימוש ב-pocketpc כנגן , כגון: 1.תמיכה מובנית ב-bluetooth ,מה שמאפשר להישתמש באוזניות bluetooth ,וכך להימנע מהכבלים המעצבנים של האוזניות הרגילות. (ככול הידוע לי כימעט שאין נגנים שמשדרים ב-bluetooth או ב-fm stereo ) 2.מימשק שליטה גרפי נוח מאוד מבוסס windows ,בעררת העט -חרט (לא צריך את המימשק של…

    • 9 תגובות
    • 786 צפיות
  7. Started by imons,

    יש לי מחשב שאני כרגע הופך למחשב htpc בסלון ובנוסף קניתי טלוויזיה lcd 32 חדשה . עכשיו אני רוצה לחבר את הסאונד של המחשב לטלוויזיה ובנוסף לחבר גם לרסיבר (די ישן) עם כניסה אנלוגית לסטריאו בלבד. בשביל האיכות רציתי לשדרג את הכרטיס מסך של לסדרה של ati שמוציאות גם סאונד דרך ה - hdmi ואז לחבר ל - LCD . אבל אני רוצה להוציא גם במקביל סאונד לרסיבר וזה מבלי לשנות כל הזמן הגדרות במחשב מאיפה יוצא הסאונד. השאלה שלי האם ניתן לעשות את זה או שפשוט להוציא סאונד דרך היציאה האנלוגית במחשב גם לרסיבר וגם לטלוויזיה?

    • 3 תגובות
    • 786 צפיות
  8. יש לי כרגע אוזניותTRIPORT של BOSE. אני שוקל לקנות את הHD555. הכרטיס קול שלי הוא M-AUDIO REVOLUTION 5.1. האם יש הבדל מהותי מבחינת איכות מבין האוזניות ששווה לי לקנות את הHD555 או שיספיק לי להישאר עם הTRIPORT? תודה מראש לכל העונים

    • 2 תגובות
    • 786 צפיות
  9. מה אתם אומרים על הרעיון מי לוקח את היוזמה,מומחי האתר איפה אתם,או דעתכם

    • 1 תגובה
    • 786 צפיות
  10. שלום אני מחפש אוזניות לאייפוד עד 250 שקלים, ישמשו למוזיקה ממגוון סגנונות, העיקריים זה מטאל ואלקטרוני. כרגע אני לא מקובע על עיצוב האוזניות, חשוב לי שיהיו איכותיות כמה שהתקציב מאפשר(זה בהכרח אומר ש-IE פסול ? או לאו דווקא ? סתם מעניין אותי לדעת אם הדעה הזאת נכונה) אם זה קשת עדיף שיהיו מתקפלות כמו ה-PX100, אבל שוב אם יש משהו איכותי יותר משמעותית שהוא פחות קומפקטי תציעו דגם מפה ודגם מפה. תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 786 צפיות
  11. Started by soulriver,

    שלום לכולם אני רוצה לקנות מערכת 5.1 למחשב שלי התקציב הוא עד 600 שקלים, אני חושב לקנות את המערכות הבאות: Logitech X530 או Creative 5.1 Inspire T6200 אבל השאלה היא מה יותר טוב? אני צורך מערכת טובה במיוחד לסרטים אבל שתהיה טובה גם למוזיקה. אתם אולי מכירים חנויות בחיפה שיש להם את המוצרים בתצוגה שאני יוכל לשמוע אותם? תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 786 צפיות
  12. אהלן למה העברית שהורדתי פה מהאתר בשביל הH340 שלי גרסא אירופאית לא פועל?

    • 4 תגובות
    • 786 צפיות
  13. שניהם באים בתצורה של USB DISK ON KEY אבל עם יכולת לנגן קבצי MP3 והם עד 256 מגה, אותו מחיר אך העיצוב שונה, ואני מתלבט, האם למישהוא היה נסיון עם אחד מהם או אלו שהם תגובות? http://www.sakal.co.il/jsp/pg/Product.jsp?comp=1&sec=3∏=64516&saleNo=314873 http://www.sakal.co.il/jsp/pg/Product.jsp?comp=1&sec=3∏=65187&saleNo=263055 תודה לכל העונים.

    • 4 תגובות
    • 785 צפיות
  14. שלום,אז מי שראה את הדיון האחרון שלי פה ,ביקשתי דעה על מיני דיסקMZ-NE410 ,בסוף הזמנתי אותו וביום ראשון אני מקבל אותו,עכשיו הבנתי שהאוזניות שלו לא משהו (אוזניות קשת פשוטות של סוני),אז הבקשה שלי היא המלצה לאוזניות טובות לצורך העניין,עד 150 ש"ח,לא משנה עם זה מהאינטרנט או לא (אבל העיקר שיהיה בארץ) תודה

    • 9 תגובות
    • 785 צפיות
  15. מהם הרמקולים הזולים הכי איכותיים שאפשר לקנות היום ? מצאתי את אלה ב300ש"ח באופיס דיפו http://www.divoom.com.br/revo-3.asp מבחינת נתונים הם הכי טובים, הרמקולים והסאב מעץ, ויש שלט אלחוטי ותצוגה גרפית. מישהו שמע אותם פעם ? ללכת על זה ? המחיר ממש טוב לאיך שזה נראה נגדם יש את הAltec Lansing VS2421 שיש באותו מחיר של 300 ש"ח אבל קראתי שיש להם בעיות של רעשי רקע... ואם להשוות את הדגם החדש (המשולשים האלה) של ALTEC ל DIVOOM, הם ממש חלשים. מה אתם אומריןם ? תודה !

    • 0 תגובות
    • 785 צפיות
  16. לא יודע ????? מה לקנות???? מעדיף ווקום IN EAR

    • 2 תגובות
    • 785 צפיות
  17. בוקר טוב לכולם לפני שבועיים זה קרה, נשרף לי המגבר Pioneer sa9500 (אהבתי אותו מאוד). לאחר שנסעתי ל"כוכב הרדיו" בתל-אביב שסירבו שם לתקן את המכשיר בטענה שהקבל שנשרף לא ניתן להשגה . (63V 18000uf). החלטתי כנראה שאין יותר מידי ברירה אלא ללכת על מגבר חדש . כאן אתם נכנסים לתמונה, אני מבקש המלצות לדגמים ספציפיים של מגברי סטריו שאוכל ללכת לשמוע. בגדול הדרישות שלי מהמגבר : מגבר סטראו לשמיעת מוזיקה. שיוכל להוזיז את הרמקולים שלי (89DB L110 75W RMS), הם צריכים מגבר חזק שידחוף כמו שצריך. שלא יפול מאיכות השמע של המגבר הקודם. רצוי שיהיה עם שלט רחוק (ממש לא חובה). עד 2000 ש"ח כמובן אשמח לשמוע גם בפחות , אפשר גם יד שניה . תודה מראש .

    • 5 תגובות
    • 785 צפיות
  18. היי חברים, שמעתי מוזיקה ולפתע רמקול שמאל החל לנגן מאוד מאוד חלש, רק כשהקרבתי את האוזן שמעתי שיוצא משם צליל כלשהו. ניסיתי לנתק את כל החיבורים, ולא עזר. ניסיתי להחליף בצדדים של הכבלים שמקשר בין רמקול ימין לשמאל, אחרי כמה ניסיונות לפתע הכל הסתדר. אחרי שבוע - רמקול ימין הפסיק לנגן, ושמאל עובד. ניסיתי לחבר את הרמקולים למחשב אחר וגם לנייד אחר, והתקלה נשארה בעינה. מה לדעתכם יכולה להיות הבעיה?

  19. שלום רב, יש לי טלוויזיה עם חיבור HDMI שעד היום לא השתמשתי בו, אני מעוניין לקנות נגן DVD כדי להריץ עליו דיסקים פשוטים בפורמט AVI, האם חיבור HDMI יתן לי תמונה טובה יותר מאשר חיבור אנאלוגי? תודה מראש לכל העונים

    • 1 תגובה
    • 785 צפיות
  20. שלום לחובבי האודיו, כפי שנכתב בכותרת, אני מעוניין באזניות איכותיות לפעילות ספורטיבית [הליכה/ריצה בחוף הים] עבור נגן ה MP3 שברשותי - IAudio של Cowon. אני משתמש לאחרונה באוזניות המקוריות של הנגן, אך הן אינן נוחות. הקיבוע של האוזניות באוזניים אינה נוחה ואינה אטומה לרעשים. לכן אני רוצה באזניות שיהיו מקובעות איכשהו באופן נוח באוזניים בזמן הפעילות הגופנית, עם דגש עליון לאיכות הצליל - Sound. תודה מראש...

    • 5 תגובות
    • 785 צפיות
  21. אני מחפש עבור חברות, אוזניות אלחוטיות לטלוויזיה בתקציב של עד 50$ מebay שיהיו כמה שיותר נוחות וכמה שיותר איכותיות. תודה

    • 0 תגובות
    • 785 צפיות
  22. שלום למומחים, רכשתי לאחרונה כרטיס טלויזיה לידטק, אך לדאבוני כרטיס זה מחייב חיבור One 4-pin audio-in connector in sound card or motherboard. לצערי אין לי חיבור כזה בלוח האם או כרטיס קול חיצוני. (אין צורך בחיבור הזה לפי אתר אינטל http://www.intel.com/support/motherboards/desktop/sb/CS-014753.htm) פניתי לטכנאי מחשבים מהחנות שרכשתי את הכרטיס, והוא אמר שאני צריך לקנות כרטיס קול חיצוני בעל החיבור הדרוש. חיפשתי בפורמים השונים חומר על בעיה זו, אך חיפושי העלה חרס. האם יש פיתרון אחר חוץ מרכישת כרטיס קול חיצוני? האם כרטיס טלויזיה Hauppauge PVR 150 דורש חיבור כזה? תודה רבה, ליאור

    • 0 תגובות
    • 785 צפיות
  23. Started by YAHOOGEEK,

    שלום רב, אני מעוניין לרכוש ערכת אוזניות+מיקרופון, למטרות גיימינג בלבד, משחקי FPS/MMORPGS כאלו ואחרים, ושימוש במיקרופון בתוכנות VOIP כג'ון VENTRILO/TEAMSPEAK תוך כדי המשחק. חשוב שיהיה איכותי עם מיקרופון סביר+, וכמובן שיהיה בנוי טוב ונוח לשימוש. אין הגבלת תקציב כל עוד זה שווה את זה, לא לזרוק את ה- "הכי יקר" רק בכדי... משהו שיענה על הצרכים הנ"ל ותו לא. *שיהיה זמין לרכישה בארץ... תודה מראש על כל עזרה

    • 6 תגובות
    • 785 צפיות
  24. היי חבר'ה, אני חושב שהגיע הזמן לשידרוג מערכת ההפעלה שלי. אני לפני הפירמוט השנתי וחשבתי לעבור ל VISTA ULTIMATE (כרגע ב-32 ביט), הדבר היחיד שמרתיע אותי הוא הדרייברים של קרייאטיב לויסטה, הבנתי שהם רק מאפשרים תמיכה חלקית, וניטרול אופציות ה EAX (האם CMSS2 נתמך?), האמנם זה נכון? מה לגבי הדרייברים של קים הזה (הבחור מברזיל?) שפתר את הבעיות של ה EAX בויסטה, זה קיים? תודה לכל עונה.

    • 6 תגובות
    • 785 צפיות

דיונים חדשים בפורומים