עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by TARON,

    ראיתי באתר של KSP אוזניות ב 30 שקל זה הדגם ?Somic Headphones & Microphone SM-808? הם ניראות יפות ואיכותיות אבל המראה יוכל להטעות לפעמיים. מי שרוצה ליראות על מה אני מדבר שיכנס לאתר של KSP וילך לקטלוג חלקים למעלה ואחרי זה למולטימדיה ( נגני ?MP3??, מצלמות, ג'ויסטיקים )? מקווה לעזרה למה 30 שקל זה ניראה לי קצת ואני רוצה ליקנות אוזניות טובות שלא יהרסו אחרי כמה חודשיים אה והאוזניות באות עם רמקול או שזה רק אוזניות

    • 1 תגובה
    • 787 צפיות
  2. שלום מה המצב? וגמר חתימה טובה שתהיה לכולם. רציתי להתייעץ בכם לקראת קניית מסך LCD שמיועד לסרטי HD בפורמט BD ומשחקי HD על גבי PLAYSTATION 3 אני רוצה לקנות מסך בגדול של 32-37 אינץ' שיהיה לו חיבורי HDMI ויתמוך בצורה מלאה ב FULL HD. המסך מיועד למשחקים ככה שבבקשה אם תוכלו לקחת את זה בחשבון למפרטים שאתם בוחרים. תקציב: אין לי כל כך עד 20K. לגבי גודל המסך אני אוכל להסתפק ב 32 אינץ' לגודל אין כל כך פקטור אצלי מעוניין במסך עם מפרט ונתונים טובים אפילו טובים מאוד. תודה מראש!

    • 4 תגובות
    • 787 צפיות
  3. Started by RoNeR,

    יש לי רמקול עם מגבר פנימי מחברה לא ידעו שאני מחבר אותו דרך מיקסר למחשב.... הוא נישמע מצוין אבל יש לו רעש סטטי קבוע שהוא מחובר למחשב.. שאני מוציא את הכבל שמתחבר למחשב הרעש ניפסק הרעש מפריע בעיקר שאין מוזיקה אז שומעים אותו מממש חזק... יש דרך לפתור את הבעיה הזאת? (מחובר לכרטיס קול גם רמקולים JBL Creature II שגם בווליום גבוה אין בהם שום רעש סטטי מחריש אוזניים... צריך כרטיס קול מיוחד לרמקולים מוגברים?!?

    • 0 תגובות
    • 787 צפיות
  4. Started by AMIT_MEG,

    רוצה לקנות מקרן חדש לבית בין 2-3 K אני לא מבין בזה מה טוב מה לא טוב אני צריך מקרן שיראו אותו טוב בין השעות 5 וחצי 6 + על הלילה בחוץ

    • 0 תגובות
    • 786 צפיות
  5. כל פעם שאני פותח תוכנה או כשהדפדפן מעלה אתר, יש הפרעות קשות בווינאמפ. התקנתי כבר פעמיים את הדרייבר וזה לא עזר. הבעיה התחילה לפני כמה חודשים, אחרי שנאלצתי להתקין מחדש את החלונות (98SE, HEB enabled), ובעקבות זאת את הדרייברים לכל החומרות. המפרט שלי: מעבד AMD Athlon XP1.8Ghz, FSB 266 לוח אם GigaByte AMD 7VRXP - AC97, לצערי - rev 1.0 זיכרון DDR-RAM Kingston 256MB, PC-333Mhz כרטיס מסך GeForce 4 MX440 nVidia DD64MB+T.V רמקולים + סאב Creative 2.1 Cambridge Inspire2400

    • 0 תגובות
    • 786 צפיות
  6. שלומות יצורי סאונד, אבקש את עזרתכם. כלוחם רשת וירטואלי סאונד הוא מרכיב חשוב ביותר בקרבות קלאנים. כאמור EAX ושימוש ב virtual 5.1 הוא שם המשחק בשמעית אוייבים והכל. הבעיותיות - כרטיס קול זול און בורד (לוח asus) מסיבה לא ברורה בדריבר "העשיר" אפשריות של אותו כרטיס קול שאני מפעיל את הוירטואל 5.1 הדבר עובד לפעם אחת ומפסיק מיד ! קשה מאוד להגדיר את הכרטיס בצורה טובה ואפ המיקרופון שנצא בווליום גבוהה יותר חלש מזמזום של יתוש (בלי להעליב זבובים). בכל מקרה הכרטיס קול הוא על צ'יפ סאוד של C-Media מדגם CMI8738. בור בתחום הסאונד שכמותי קורא לעזרת ה leets בסביבה מה יכול לעשות זבוב שכמותי במטרה לסדר את הכרטיס העלוב הזה. בנוסף הייתי רוצה לבקש ממכם טובה שלא תעלה לכם כסף (אבל כן תעלה לי): הייתי…

    • 3 תגובות
    • 786 צפיות
  7. Started by yotamavi,

    שלום לכולם, אני מחפש לקנות רמקולים 2.1 השימוש הוא בעיקר לשמיעת מוזיקה ולסדרות וסרטים. האפשרויות שחשבתי : PHILIPS SPA7350 Soundsticks II Z4i מי מהם הכי מומלץ?

    • 2 תגובות
    • 786 צפיות
  8. Started by ^-Stinger-^,

    שלום אני מתלבט בין אוזניות SENNHEIZER דגם CX300 לעומת דגם PX-100 עבור נגן iAudio U3 לצורך נסיעה ברכבת (בעיקר) הבנתי שה- PX-100 הן אוזניות פתוחות והאחרות סגורות. אני מעוניין לדעת מה האיכות של האוזניות באופן כללי ומי מתאימה יותר לנסיעה ברכבת. למי שיש הצעות אחרות בתקציב של עד 350 ש"ח בארץ מוזמן להציע. רצוי שלא יהיו גדולות מדי. תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 786 צפיות
  9. שמעתי שאפשר להוריד עידכון לצרוב ולהתקין בDVD שמשפר כמה דברים...כתוביות וכאלה... רק שאני לא מוצא כזה לדגם שלי: Prosound 9900 או זה DXP9010K KARAOKE DVD PLAYER תודה רבה!

    • 1 תגובה
    • 786 צפיות
  10. Started by approx,

    יש בירשותי את האושניות jvc ha g101 ואני רוצה לבצע מודינג טוב אז חשבתי על להוסיף צמר גפן עכשיו תזבירו לי מה ההשפעה של זה ודבר שני אני רוצה לשים כבר משופר כזה כמו פה http://img180.imageshack.us/img180/7346/img2353ut0.jpg או זה http://img181.imageshack.us/img181/4918/img2300vs9.jpg או כזה http://img291.imageshack.us/img291/3592/img2320wl2.jpg איפה אני מסיג כזה ? ואיפה Anatoli ???????

    • 1 תגובה
    • 786 צפיות
  11. לאחרונה חיברתי אוזניות לטלווזית LCD שלי - la32c530 של סמסונג. כששיניתי את עוצמת הקול השינוי נעשה רק ברמקולים המובנים של הטלויזיה ולא באוזניות. איך אני יכול לשנות את עוצמת הקול של האוזניות?

    • 0 תגובות
    • 786 צפיות
  12. כמה משמעותית תכונת progressive scan? האם שווה לא לוותר עליה? אם נכנסת בתקציב או קרוב לו אנא המליצו. תודה

    • 1 תגובה
    • 786 צפיות
  13. אז ככה, אני על תקציב מוגבל, בערך 2500 ש"ח ורציתי לדעת מה הפתרון הכי טוב למצב שלי: אני קונה רמקולים לחדר ובנוסף כרטיס קול טוב. את הרמקולים אני מחבר למחשב. השימושים שלי הם בעיקר מוזיקה וסרטים ופחות משחקים. אז ממה שהבנתי, למוזיקה: 2.0, לסרטים: 5.1 מה עושים כשרוצים את שניהם מבלי לאבד מהאיכות?

    • 2 תגובות
    • 786 צפיות
  14. Started by dr.dre,

    אני רוצה לקנות רמקולים חדשים בטווח מחירים של 400-500 שקל. עכשיו ביררתי על הרמקול הזה :Altec Lansing ATP3. תמונה: וראיתי שהם דיי טובים. עכשיו אני רוצה לדעת עם למישהו יש את הרמקולים האלה והוא יכול להגיד לי איך הם, או שיש חברה אחרת שיותר טובה מהם בטווח המחירים שציינתי. תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 786 צפיות
  15. Started by danior^^^,

    יש לי את ה-iriver h340. התקנתי את העדכון עם העברית v1.28, כמו כן- שיניתי את ה-db דרך ה-winamp כפי שמצאתי פה בפורומים. וראו איזה פלא... הוא קורא עברית אבל.... פתאום כל האנגלית ג'יבריש!!!!!!!!! מישהו יכול לעזור לי? אני על סף שיגעון כבר...

    • 0 תגובות
    • 786 צפיות
  16. שלום, יש לי קצת כסף ואני רוצה להשקיע אותו בנגן Mp3 שישרת אותי בתקופה הקרובה ובעת השירות הצבאי הקרב ובא. אני חושב שנגן עם אפילו 4gb יכול לספק אותי מבחינת הנפח. חשוב לי שזמן הסוללה יהיה ממושך כמה שיותר, שהממשק והממשק הגרפי יהיו מעוצבים ונוחים לשימוש. חשבתי לכיוון נגן עם יכולת לניגון סרטים, אבל זה יעניין אותי רק במידה ובנגן יש מעל 20 ג'יגה ושיהיה לו Video output, אחרת זה לא הכרחי. תודה לכל המגיבים!

    • 9 תגובות
    • 786 צפיות
  17. Started by yup,

    האם ידוע למישהו על תמיכה (לא interface, רק קריאת תווים) בעברית למכשירי archos מסדרת av400. בrockbox לא מצאתי תמיכה לדגמים מתקדמים. האם ידוע על יוזמה של החברה לפתח דבר כזה? תודה <o> YUP

    • 4 תגובות
    • 786 צפיות
  18. Started by nas,

    רסיבר שלקחתי בחינאם מחברים של המשפוחה כי הם שידרגו .. חיברתי אותו לרמקולי ה AR 310 HO שלי , אני אביא עוד שלושה רמקולים קטנים ונחמדים בשביל איזה סראונד כמו שצריך .. אני מעונייו בקצת מידע עליו אם למישהוא יש או איזה קישור .. חיפשתי בגוגל אבל לא מצאתי אפילו דף אחד עליו.. בטח איזה משהוא שהם הביאו מסינגפור החברה: RCEDA דגם: LG -6000A אני יכול גם להביא מספר סידורי אם יעזור... אם אתם צריכים עוד מידע אז מהר כי אני חוזר לבסיס ביום ראשון תודה מראש , נדב ..

    • 3 תגובות
    • 786 צפיות
  19. Started by barakmda,

    אהלן, אני מעוניין לחבר את המחשב הנייד שלי לפלזמה, לצורך כך אני צריך כבל DVI כפול. חיפשתי בהמון חנויות, ופשוט אין למצוא כבל DVI כפול זכר (זה עם הפינים משני הצדדים). אתם מכירים חנות \ אתר \ רשת שאפשר לקנות בה את הכבל? נ.ב: זה חייב להיות לפחות 2.5 מטר,ומקסימום 5.. באייבורי יש להם רק 1.8 מטר או 10 =\

    • 3 תגובות
    • 786 צפיות
  20. אהלן !!! רציתי לדעת איפה אני יכול להשיג צוואר כזה לטלויזיה הוא אבד לי שהעברתי את הדירה. יש לי מסך 37' LG וצילצלתי לח.י לפני יומיים והם עדיין לא חזרו אליי.

    • 0 תגובות
    • 786 צפיות
  21. Started by doker,

    שלום אני רוצה לקנות אוזניות כפתור עד 100 שקל כנראה מחר בבוקר אני ילך לקנות נ.ב אני רוצה שזאת תיהיה חנות לא באינרנט

    • 3 תגובות
    • 786 צפיות
  22. אהלן חבר'ה ! אני מעוניין לרכוש שני מסכי LCD בפחות מ - 10,000 שקלים . הפרטים : לא חשובה הפירמה , לא מחפש מותג גדול , בכל מקרה חשוב לי שתהיה למוצר אחריות של 3 שנים בבית הלקוח , בשביל לא להיסחב עם הטלוויזיה .. הראשונה : 37 או 42 אינצ' - ממש לא חובה HD , משהו שנראה טוב במחיר סבבה . השני 47 - 50 , האיכות כאן יותר חשובה לא מבין גדול ב HD אבל חשוב לי שהתצוגה תהיה טובה , לא חייב להיות משהו מטורף . אשמח לקבל כל הצעה , תודה רבה !

    • 3 תגובות
    • 786 צפיות
  23. Started by 343,

    המלצה לרמקולים1. תקציבכם (הסכום שאתם מוכנים להשקיע בקניית רמקולים או אוזניות):150 חריגה מקסימאלית (מהו הסכום שאסור יהיה לעבור בקניית הרמקולים או האוזניות): 155 2. מה השימושים של הרמקולים או האוזניות? 60% משחקים 30% סרטים 10% מוזיקה 3. מהו כרטיס הקול שיש ברשותכם? בשביל לדעת זאת, תצטרכו להגיד לנו מהו דגם לוח האם שלכם. Gigabyte GA-H61M-S2V-B3 הציעו לי את הרמקולים האלה http://ksp.co.il/?uin=12984&buy= מה אתם אומרים עליהם ?

    • 3 תגובות
    • 786 צפיות
  24. Started by avielshe,

    שלום יש לי כרטיס קול מובנה soundstorm של nvidia שתומך ב DD ויש לו 3 יציאות אנלוגיות ל 5.1 ויציאת SPDIF ולאחרונה קביתי רמקולים SANSUI 105D שהוצהר שהם תומכים ב AC3 אך יש להם רק יציאות אנלוגיות (6 RCA) רציתי לדעת אם יש אפשרות לשמוע DD דרך האנלוגיות בכל דרך שהיא (אולי מתאם SPDIF ל RCA) *הרמקולים כרגע פועלים ב 5.1 ולא ב DD

    • 5 תגובות
    • 786 צפיות
  25. Started by aeea,

    קיבלתי סט רמקולים 5.1 מתנה ואני מעוניין לחבר אותם למחשב. הבעיה שהרמקולים מתחברים ע"י כבל שמתפצל לשתי ראשים ונכנס ביציאה אדומה ושחורה של הרמקולים. קיים כבל שמצידו האחד שקע סטנדרטי של כרטיס קול ומיצדו השני מתפצל לשתי ראשים עם חוטי זהב?

    • 0 תגובות
    • 786 צפיות

דיונים חדשים בפורומים