עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. היות שנמאס לי מהרמקולים הנוכחיים שלי (שעושים לי רעש רקע בתדר מאוד נמוך, כנראה משהו מהחשמל) - אני רוצה רמקולים שמקור המתח שלהם הוא USB. אני רוצה רמקולים שיגיבו גם ב-50Hz. לא שיתנו באס מהמם, אבל שיתנו איזשהו המהום (ולא צרצור) שאומר שהם מבינים שהם אמורים לעשות משהו. אני רוצה שני סאטלייטים, לא צריך סאב (למרות שאם יש סאב אז מה טוב, אבל נראה לי שזה קצת יותר מדי בשביל מתח מ-USB). נראה ש-Logitech שולטים בתחום הזה. יש לחבר שלי את ה-S-150 שהם מאוד זולים ונשמעים לא רע אבל הצלילים שלהם קצת עמומים מדי לטעמי. יש את ה-Z-5 שנורא נורא יקרים בארץ והחנויות בחו"ל שמוכרות בזול לא שולחות לארץ. יש את ה-V-10 ו-V-20 שקצת פחות יקרים אבל עדיין יקרים מדי. יש משהו באיזור העד 100-150 ש"ח שנותן צליל טו…

    • 5 תגובות
    • 787 צפיות
  2. Started by AMD-Z,

    מישהו מכיר מערכת 2.1 למחשב במחיר של 200 +-? אין העדפת חברה ועדיף פחות מ200 ש"ח.... תודה.

    • 2 תגובות
    • 787 צפיות
  3. Started by kurt80,

    שלום לכולם קניתי אוזניות סנהייזר cx95 מפנדה. בתחתית הקופסא יש מדבקה made in china נאמר לי שלסנהייזר יש מפעל ייצור בסין אבל אני עדיין לא שקט. רוצה להיות בטוח שקניתי מוצר מקורי לפני שפותח את האריזה, בכל זאת אוזניות של כמעט 600 שקל. יש איזו דרך לוודא את זה? תודה

    • 5 תגובות
    • 787 צפיות
  4. האם היא נותנת תמונה 1:1 מלאה ברזולוציה של 1360*768 כי הייתה לי מקודם AOC32 וכשהייתי מעביר אותה ל 1360*768 התמונה לא הייתה על כל המסך אלה היו חלקים שחורים בצדדים שלה. איך היא באיכות תמונה בסרטי HD 720P ואיך היא ב XBOX 360 ? זה ממש דחוף אני חייב להחליט עד מחר. תודה.

    • 0 תגובות
    • 787 צפיות
  5. Started by YTZ,

    לשם מה? תודה.

    • 0 תגובות
    • 787 צפיות
  6. Started by trhtk12,

    דבר ראשון אני לא בטוח אם זה המקום אבל לפי מה שהבנתי הפורום הוא גם מערכות קולנוע ביתי וגם שמע אז אם זה לא המקום בבקשה תפנו אותי לפורום הנכון. אני עובר דירה עוד מעט ואני רוצה טלויזיה חדשה לסלון החדש הבעיה היא שאני לא מבין כלום בזה. המרחק ישיבה מהטלויזיה יהיה בערך שלושה, ארבעה מטרים לכל היותר. חשוב לי שהיא תהיה באיכות FHD כמובן עם איכות תמונה טובה שתהיה חדה ושיהיה אפשר לראות בקלות גם באור חזק יחסית. טווח מחירים של עד 2000 אני מאמין אבל אני ישמח לכמה שיותר זול כמובן, לא אכפת לי יותר מדי מהאיכות חדות וכל זה העיקר שלא תהיה חרא. אני חושב שגודל מסך של בסביבות ה32 הוא מספיק אך תקנו אותי אם אני טועה. תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 787 צפיות
  7. Started by catsmonster,

    יש לי מערכת סראונד המורכבת מחמישה רמקולים וסאב וופר. למרות שהמחשב לא מזהה אני מצליח לשמוע את הרמקולים האחוריים בסרטים ובמשחקים. הבעיה מתחילה כשאני מנסה לגרום למחשב להודות שהוא מחובר לסראונד... אפילו במשחקים שכן שומעים בסראונד, ואני מריץ את הבדיקה שלהם כדי לבדוק אם כל הרמקולים פועלים לא שומעים את האחוריים אבל בזמן המשחק כן שומעים אותם. זה דבר מאוד הזוי ואשמח אם מישהו פה יודע מה לעשות עם זה...

  8. Started by gilgol,

    אני מחובר מהיציאה האופטית במחשב אל המגבר, הגדרתי SPDF במחשב ואני מקבל סאונד והכל טוב, כשאני מנגן MKV בVLC הוא מסומן בAUDIO על 5.1 ובמגבר הוא מראה DOLBY DIGITAL אך כשאני משנה בVLC לSPDF הוא מקפיץ במגבר לDTS (הרבה יותר אכותי ) אבל אני לא שומע סאונד טוב אלה מקטעים של סאונד כמו דיסק שניתקע. התקנתי AC3 דרייברים וזה לא פתר, אוליי יש עוד משהו? תודה

    • 0 תגובות
    • 787 צפיות
  9. Started by snogoo,

    אהלן, מישהו יכול להסביר לי במה עדיף לי להשתמש ? יש לי REALTEK HD AUDIO של GIGABYTE (אונבורד) ויש לי כרטיס SB LIVE 24BIT 5.1 במה עדיף לי להשתמש ? ואם אפשר אז גם למה, מה היתרונות של כל אחד ? תודה

    • 2 תגובות
    • 787 צפיות
  10. Started by Nirses,

    .

    • 1 תגובה
    • 787 צפיות
  11. Started by OR007,

    אני מחפש עכשיו מגבר סטריאו איכותי, אבל לצערי התקציב לא מאפשר אחד "באמת" טוב, המגבר הנ"ל הוצע לי במחיר שהוא מתאים לי, שמעתי את אחיו הגדול ה- C320 BEE, ואין מילים ! שמעתי אותו עם רמקולים איכותיים ויש לו סאונד מעולה !, השאלה אם ה-C300 הוא גם באותו כיוון. הבעיה עם המגבר היא שהוא רק 25 וואט, אני אישית מאמין שזה יכול לדחוף כל רמקול אלא אם כן מישהו חולק עליי ? אל תשכחו ש-25 של NAD זה כמו 100 של חברה כמו ימאהה, כעקרון הייתי נוסע ושומע את המגבר לבד הבעיה היא שהחנות נמצאת בירושלים, ואם אני נוסע אני רוצה לדעת שבאמת יש מה לשמוע ולא לנסוע שעתיים בשביל אכזבה. אז חוו דעות ! ואני מבקש, רק מי ששמע אותו שיעביר עליו ביקורת ולא "סתם" כי נראה לו... עריכה- קצת נותנים עליו http://207.228.230.2…

    • 0 תגובות
    • 787 צפיות
  12. שלום האם המחיר שלו מוצדק? 2200 שקל? ואם קונים אותו, כדאי לקנות איתו כרטיס קול? ולא להתשמש בכרטיס שבא עם הלוח אם? תודה

    • 4 תגובות
    • 787 צפיות
  13. Started by Madridista,

    החלטתי להתחדש ברמקולים חדשים למחשב, בעיקר בגלל שהנוכחים כבר מתחילים להתקלקל... אז חשבתי על ה X16 של MICROLAB ? אבל שמעתי עליהם ביקורות רעות, אז אם תוכלו לתת לי אולי רמקולים אחרים או לבטל את הביקורות ולהגיד לי מה דעתכם (מי שהם בבעלותם או שמע אותם) עליהם ? השימושים במערכת מוסיקה, סרטים, משחקים... כרטיס הקול אין לי מושג, אם תוכלו להגיד לי איך אני מגלה את זה, זה יהיה מצוין. הערות: שיהיה מהארץ, מחנות אמינה ועם אחריות. אם כבלים משנים גם את איכות המוסיקה, אפילו שזה למחשב, אז גם המלצה לכבלים טובים זה יהיה אחלה. אני שומע את כל סוגי המוסיקה, פשוט צריך רמקולים איכותיים ועוצמתיים. תודה !

    • 0 תגובות
    • 787 צפיות
  14. Started by bluemail,

    ידוע לי שיש משקפיים מיוחדים שאים לובשים אותם חושבים שיש לך מסך של 62 אינץ' (לא הגירסא המגדילה את מסך טלויזיה אלא מהווה מסך טלויזיה )

    • 2 תגובות
    • 787 צפיות
  15. יש לי 10000 שירים ואני רוצה לסדר אותם לפי שנים לפעמים רשום עליהם ולפעמים לא אלה שלא רשום עליהם בפרטים ,יש דרך לדעת? ועוד שאלה השנה שרשום בפרטים של השיר זה השנה שהשיר יצא או של האלבום?

    • 4 תגובות
    • 787 צפיות
  16. אני רוצה לפתוח בהתנצלות שאין לי מושג לאיזה פורום זה שייך ואם לא לפה אז בבקשה להעביר את זה לפורום כללי או משהו לא לנעול עכשיו יום שישי אז אין עם מי לדבר ב YES עד ראשון בצהרים בקיצור ולעניין חיברתי את האדום לאדום את הלבן ללבן לחברתי למערכת סטריאו ואני שומע רק מרמקול אחד.. למה? הרמקולים בסדר ושאני מחבר אותם הפוך אז שומעים מהשני..

    • 2 תגובות
    • 787 צפיות
  17. אהלן, היום רכשתי כרטיס כזה יש לי בעיה קטנה. בכללי הבעיה היא - הכרטיס לא מזוהה בווינדוס ואני לא יכול להתקין דרייברים בגלל שזה לא מזהה לי אותו. עכשיו אני יתן יותר פרטים, על כל מה שניסיתי עד עכשיו. קודם כל הלוח-אם שלי : Asus A8N-SLI , מעודכן בביוס האחרון מהאתר של אסוס, ווינדוס אקס פי סרביס פאק 3, מחשב קצת ישן אבל עדיין אין לי ולא היה לי שום בעיות עד עכשיו. שקיבלתי את הכרטיס בדיוק מה שעשיתי, מעבר לזה לא ניסיתי לעשות כלום : 1. הלכתי לביוס, הלכתי ל onboard device configurations וביטלתי את ה AC97 Audio 2. ניסיתי ב 3 סלוטים שונים של PCI לחבר את הכרטיס, ועדיין לא הראה אותו בווינדוס כאילו לא שמתי שום דבר. 3. האור האדום על הכרטיס עצמו שזוהר על ה X-FI דלק, מה שאומר שלא היה שום בעיה …

    • 4 תגובות
    • 787 צפיות
  18. הכוונה לנגן איכותי יש לי כסף בנפח של 512mb שמגיע עם אוזניות איכותיות סנהייסר או משהו בסגנון

    • 9 תגובות
    • 787 צפיות
  19. שלום מקווה שהגעתי לפורום הנכון. יש לי בעיה בהתקן שמע במחשב אני לא ממש יודע איך לפתור את זה. לא מזמן פירמטתי את המחשב והתקנתי מחדש את הוינדווס וService pack 2 וכמובן את הדרייבר של המMotherboard. הכל עובד מצוין רק שאין קול.... -.כרטיס הקול שלי (מבדיקה דרך תוכנת everst): Intel 82801GB ICH7 -High Definition Audio Controller [A-1]. ו התקנתי אותו מתי שהתקנתי את כל הדרייברים של לוח האם . משהוא יכול לעזור לי בעניין? מה יכולה להיות הבעיה ואיך אפשר לפתור אותה? תודה מראש, גל.

    • 1 תגובה
    • 787 צפיות
  20. Started by skozi,

    השמח לקבל עזרה בקנייה רסיבר לחדר מה שחשוב לי ברסיבר- אני צריך אותו כרגע בעיקר לשמיעת שירים סאונד באיכות ובעוצמה מאוד טובה (בהמשך אולי גם בטור מערכת קולנוע בייתית), יש לי קרגע הרבה רמקולים טובים, ואני רוצה לפזר אותם בקומת עליית גג... -חשוב לי גם חברה אמינה שירזיק לי הרבה זמן (המליצו לי על Yamaha). תוספות שהשמח עם יהיו אבל לא חובה- 1.הפשרות לשלוט על העוצמה של כל יציאת רמקול בניפרד.(עם 5.1 יציאות) 2.הפשרות לשמוע שירים בצורה על חוטית (דרך התקן בלוטוס או אופצייה אחרת). הטווח מחיריםהוא 1000-1500 ש"ח (הפשר גם קצת יותר) השמח גם לקבל עמלצה מאיזה חנויות כדאי ליקנות אני גר בירושלים ... המליצו לי על RXV367 Yamaha ‏5.1 ‏ערוצים (http://www.zap.co.il/model.aspx?model…

    • 1 תגובה
    • 787 צפיות
  21. Started by maxim22,

    אני רוצה לקנות ipod mini יד שניה. מה אני צריך להסתכל בו כשאני בודק אותו? למה לשים לב? יש רק בעיה באייפוד שאני רוצה לקנות והיא שהבכל שלו (למחשב) מקולקל אבל זה לא נראה לי סיפור, נכון? ועוד שאלה- יש לאייפוד מיני תמיכה בעברית? אם כן מאיפה אני מוריד עדכונים לאייפוד (כתובת מדוייקת בבקשה) תודה מראש

    • 11 תגובות
    • 787 צפיות
  22. שלום לכולם, רציתי לקבל דעות לגבי הרמקולים של Microlab מדגם X23 5.1. האם הרקמולים יהיו טובים למוזיקה?, הבנתי שמערכת רמקולים של 5.1 מתאימים יותר לסרטים ומשחקים אבל עם זאת אני משתמש ברמקולים גם למוזיקה. האם הרמקולים האלה ניתנים לתלייה על הקיר? ולגבי איכות השמע, היא טובה? תודה. עריכה: עכשיו שמתי לב שפרסמתי את הנושא בפורום הלא נכון. מנהלים בבקשה תעבירו את הנושא לפורום "אודיו וקולנוע ביתי" , תודה.

    • 0 תגובות
    • 787 צפיות

דיונים חדשים בפורומים