אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
מה הבדל בינהם? האם DTS אשמע גם ב5.1? אשמח לשמוע תשובה מקצועית
-
- 2 תגובות
- 789 צפיות
-
-
היי כמה שאלות ברשותכם : יש לי מחשב ואין לי כבלים בבית או ממיר / טלוויזיה וכו' האם ניתן לרכוש כרטיס טלוויזיה ולחבר אותו לאנטנה ביתית שנמצאת בתוך הבית ? כזאת שקולטת ערוץ 1 או 2 בלבד ? איזה כרטיס TV שווה לרכוש אם התקציב לכך הוא עד 200 ש"ח ? המערכת שלי היא WIN7 . תודה.
-
- 4 תגובות
- 789 צפיות
-
-
יתחבר לממיר של YES. לא משנה אם פלזמה או LCD. לא יחובר לקונסולה כלשהי, אך לנגן DVD כן. גודל רצוי איני יודע, 50" יהיה גדול מדיי, אבל אני לא יודע אם 32" יהיה קטן מדיי, בגלל זה איני יודע גודל. איך יהיה ה2709W בתור טלוויזיה ? קטן מדיי ?
-
- 0 תגובות
- 789 צפיות
-
-
יש לי ביעה מעצבנת עם הסאונד במחשב, כול סאונד שיוצא מהמחשב מתחרבש. הכול התחיל שהחלפתי את הכרטיס קול המעפן שהיה לי במחשב הישן, הכרטיס מסוג creative SB 16(ISA). החלפתי אותו בcreative SB 4.1 ואז התחילו הבעיות, שאני משמיע דיסקים או כול סוג שהו של סאונד, הקול מתחיל להתחרבש (יש רעשי רקע ולגים קטנים ומעצבנים,אי אפשר לשמוע כלום מרוב שהסאונד מחורבן), התקנתי אתה הדריברים של הכרטיס קול החדש, אבל עדיין הסאונד על הפנים. אז החזרתי את הכרטיס הישן אבל עדיין לא נפתרה הבעיה. המפרט: PcPartner BX440A, Celeron 400, 384 RAM הכרטיס קול מחובר לרסיבר. מישהו יודע מה הבעיה?
-
- 2 תגובות
- 789 צפיות
-
-
בבקשה אחים שלי מישהו שיעזור לי תודה למי שעוזר
-
- 11 תגובות
- 789 צפיות
-
-
ההורים שלי רוצים לקנות רסיבר לסלון עד גבול מחיר של 1000 שקל בערך. צריך להיות קולט FM מיועד לשמיעת מוזיקה - בעיקר קלאסית ככה שעוצמה פחות חשובה וגם 5.1 לא ממש מעניין אותנו. יתחברו אליו 4 רמקולים אופטימוס 8 אום 50 וואט RMS.
-
- 3 תגובות
- 789 צפיות
-
-
שלום,אני מחפש רמקולים טובים למשחקים ולמוזיקה עם איכות צליל טובה. תקציב כ:450 מוכן להוסיף אם ההמלצות טובות.
-
- 1 תגובה
- 789 צפיות
-
-
אהלן חבר'ה, גמר חתימה טובה. ברשותי מחשב שולחני יחסית חדש עם כרטיס מסך HIS X1950 PRO IceQ 3 Turbo 512MB PCIe (מידע עליו - כאן). אני רוצה לחבר אותו לטלוויזית LCD התומכת ב HD (גודל של 37 אינץ') ולצפות במסך המחשב על גבי הטלוויזיה. 1. זה אפשרי במסגרת נתוני הכרטיס? 2. במידה וכן, איזה כבל אני צריך ע"מ להשיג איכות צפייה טובה? 3. עם ביצועי כרטיס המסך שלי, אני אוכל לצפות במסך המחשב ע"ג הטלוויזיה באיכות טובה? הפרטים יהיו ברורים? תודה.
-
- 5 תגובות
- 789 צפיות
-
-
שלום לכולם! קניתי את הכרטיס מחבר ביד שניה,וכשהבאתי אותו לבית שלי התקנתי אותו והכל עבד כמו שצריך אבל הווליום של השמיעה היה נמוך מאוד מאוד כימעט ולא שומעים. אז אם למישהו יש מושג מהי הבעיה אז עזרה תתקבל בברכה! נ.ב: הגברתי עד הסוף גם במגבר שלי וגם בבקרת שמיעה ,אז אני מבקש היתיחסויות רלוונטיות בלבד!
-
- 1 תגובה
- 789 צפיות
-
-
אנשים אני רוצה לקנות מערכת 4.1 אבל אמרו שהקריאטיב לא משהו אז חיפשתי ATP5 ולא ראיתי בשום חנות יש למישהו מושג איפה אני מוצא אותם וכמה הם עולים? ואם אפשר לתלות אותם על קיר? ואני מתכוון לשחק משחקים עם המערכת לראות סרטים ולשמוע מוזיקה, אני צריך משהו שיענה על כל אלה באיכות ובעוצמה אבל שלא יהיה יקר מידי. (ומה נסגר עם האי-מיילים, נשלחים לא נשלחים כמו יו יו)
-
- 6 תגובות
- 789 צפיות
-
-
יש לי מערכת קולנוע ביתית SONY DAV-DZ260, ויש לי התנגשות בין חיבורי ה SPDIF שהם ביחד האופטי מחובר לממיר, והקואקסיאלי למחשב. ששניהם מחוברים יחד, יש עדיפות לקואקסיאלי, ואני צריך לנתק אותו בשביל שהאופטי יעבוד. יש דרך לגרום לשתיהם לעבוד יחד ?(שתיהם נמצאים על הפונקציה של TV ברסיבר, יש דרך לעשות פונקציה נפרדת לSPDIF האופטי והקואקסיאלי?)
-
- 5 תגובות
- 789 צפיות
-
-
תודה מראש... אני מניח ש VS2421 מהווה אופציה אשמח להמלצות ולהצעות לגבי רמקולים נוספים כמובן..
-
- 1 תגובה
- 789 צפיות
-
-
שלום במידה ולאחרונה התקלקלו לי אוזניות של AUDIO TECHNICA איפה אני יכול לתקן אותם? יש אזור שקרוב לחיפה? תודה רבה לעוזרים אגב דגם האוזניות הוא AD700
-
- 1 תגובה
- 789 צפיות
-
-
קניתי את באוזניות של לוגיטק האלחותיות. לאחר של שבוע שימוש ולאחר טעינה אני לא מצליח לחבר את באוזניות לשדר. מיהוא יכול לעזור לי???? שמעתי שיש פה עוד מישהוא עם אוזניות כאלה.....
-
- 10 תגובות
- 789 צפיות
-
-
סתכלו הורדתי מהאינטרנט סט של מוזיקה........עכשיו יש לי גם קובץ CUE ........אני מנסה לצרוב את הדיסק ב NERO וזה תוקע אותו...לא נותן לצרוב........ האם יש תוכנה אחרת שאפשר להשתמש בה...או צריך לעשות משהו מיוחד ב NERO כדי שזה יפעל...בבקשה חשוב לי מאוד ודי דחוף....תודה רבה רבה לכל העוזרים מראש.
-
- 5 תגובות
- 789 צפיות
-
-
כנסו לכאן http://www.jbl.com/home/products/product_detail.asp?ProdId=SCS136SI&SerId=SCS&sCatId
-
- 5 תגובות
- 789 צפיות
-
-
-
סבא שלי צריך טלויזיה חדשה במקום הCRT הישנה שהתקלקלה התקציב שהוא נתן הוא 3,000 שקל כאשר ניתן לחרוג ב500 אבל רק אם זה ממש משדרג. גודל: הוא הסתכל בחנויות וטען שהוא לא צריך יותר מ26 אינטש הוא רואה בעיקר טלויזיה (הוט) וקצת סרטים בדיוידי ובוידאו תודה רבה מראש!
-
- 3 תגובות
- 789 צפיות
-
-
חברה יש לי את הרמקולים האלו microlab- a3621 ורציתי לדעת אם זה טוב להשים את הסאבוופר עד הסוף ואת הטרבל עד הסוף?או שצריך קצת להנמיך?
-
- 1 תגובה
- 788 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מערכת 4.1 ויש לי כבר מערכת 2.1. אני יכול לחבר את שינהם לכרטיס ולקבל סאונד כאילו חיברתה לכרטיס מערכת אחת של 6.2? בבקשה רק מי שמבין שיענה. תודה
-
- 6 תגובות
- 788 צפיות
-
-
היי, אני עובר דירה והחלטתי לחדש את אפשרויות הסאונד שלי. מחפש רמקולים למחשב, שמשמש למשחקים אבל בזמן האחרון רוב הזמן אני עם אזניות (ככה כשיש ילד קטן בבית). מחפש גם רמקולים ל-HTPC שיש לי בסלון שמשמש לסרטים וקצת משחקים, יש מרחק של כ-4 מטר מהטלויזיה מחפש רמקולים 2.1 כי לא רוצה להעביר כבלים בכל הבית. התקציב להכל הוא כ-1000ש"ח עם אפשרות לחרוג בעד 300 ש"ח, כמובן שרוב התקציב אמור ללכת לכיוון ה-HTPC
-
- 0 תגובות
- 788 צפיות
-
-
שלום רב אני מקיים איזושהיא סדנה שהמדריך נמצא בחדר אחד ואני רוצה להעביר את מה שהוא אומר לחדר שני בצד שני של הבית. אני מבים שאני צריך מיקרופון, ורמקולים אבל איך אני מחבר את המיקרופון לרמקולים. אשמח אם: חשוב לי ציוד חוטי, אני לא מעוניין ברמקול או מיקרופון אלחוטי 1) תמליצו לי על מיקרופון באיכות טובה שיכול להשמיע את מי שמדבר בסביבתו ולא בהכרח מדבר אליו. 2) המלצה על רמקולים\ מערכת סטאריו שיש לה חיבור למיקרופון, רצוי שני רמקולים שאפשר למקם אותם רחוק אחד מהשני. 3) האם אני צריך עוד משהו? תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 788 צפיות
-
-
אני רוצה להזמין רמקולים מאיביי, לשמיעת מוסיקה, וחשבתי על ה-creative inspire 2500. הבעיה היא שהם לא ממש נפוצים באיבי, סך הכל יש שני מוכרים והם לא שולחים לארץ. אז איזה רמקולים מקבילים באיכות להם?
-
- 6 תגובות
- 788 צפיות
-
-
מתנצל שהשאלה לא כל כך נוגעת לחיבור המחשב אבל אולי מכאן תצא הישועה.... יש לי dvd חדש של LG שמחובר לממיר של יס, כלומר יציאות האודיו מהממיר מחוברות לdvd ויצאת הוידאו של הממיר מחוברת לטלויזיה , הבעיה היא שאין סינכרון בין הקול לבין התמונה בטלויזיה, יש איזשהוא לאג בינהם. כשאני רואה סרטי dvd (ואז כמובן אני חייב להחליף יציאות וידאו מהממיר לdvd) אז אין שום בעיה כזאת.... יש למישהו רעיונות??
-
- 4 תגובות
- 788 צפיות
-
-
היי, אני אשמח אם מישהו יוכל לתת לי הצעה למערכת קולנוע ביתי (5.1) בתקציב של עד 2000 ש"ח (אפשר לחרוג ב-100 עד 200 ש"ח). חשוב שיהיו בה חיבור דיגיטלי ו/או אופטי. תודה ענקית לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 788 צפיות
-


