אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
היום הייתי בבאג וראיתי תאוזניות היפיפיות האלה. אחריי שראיתי שמשבחים את AKG הרבה אמרתי לעצמי אוליי שוה קניה. אז איזו מהם עדיפה יותר?
-
- 2 תגובות
- 790 צפיות
-
-
לא יודע למה, אבל לא עניתם לי בהודעה הקודמת שפירסמתי לפני שבוע! בכל מקרה נהנה שוב, ומקווה שמישהו יצליח לעזור . אני מעוניין לקנות מערכת סטראו לחדר, בסיסית עם שני רמקולים וסאבוופר. אני מעוניין שתנגן צרובים MP3 וצרובים דיסקים AUDIO רגיל. אם אפשר שיהיה מגש דיסקים מסתובב של שלושה דיסקים. וכמובן שתהיה איכות קול מצויינת. התקציב הוא 700 ש"ח. יש אחת שמתאימה לדרישות שלי בתקציב שציינתי? אם יש בפחות או ביותר מהתקציב, אז בבקשה תגידו שאני אוכל להוסיף/להוריד מחיר. אני שומע בעיקר מוסיקת מטאל אגב.
-
- 4 תגובות
- 790 צפיות
-
-
Cinergy HT PCI http://ksp.co.il/hmain.php?uin=10891 הכרטיס הזה מתאים להמרות באיכות טובה ללא מריחות מקלטות וידאו למחשב? היה לי את הכרטיס טלויזיה :philips LifeView Fly Prime 30 שדיי כשל במשימה (בזמן צפייה במחשב שהכרטיס היה מעבר עבד רגיל אבל ברגע ששמתי להקליט איתו את התוכן אז יצאו מריחות למינהם..) אז עכשיו אני מחפש משהו אחר
-
- 2 תגובות
- 790 צפיות
-
-
קניתי COWON D2 ואני מחפש אוזניות טובות המליצות לי על הJBL 220 REFERENCE יש המלצות?
-
- 2 תגובות
- 790 צפיות
-
-
שלום לכולם, קניתי שבוע שעבר מחשב חדש, וכשאני מחבר אליו את המיקרופון, גם את של האוזניות וגם את השולחני הם לא פועלים! אם אני מקליט משהו או משתמש במשהו ששייך למיקרופון אז המיקרופון לא פועל! ובדקתי במחשב השני שלי והכל עובד! ששם יש XP... וגם כשאני מנתק את הרמקולים מהמחשב ומחליף לאוזניות או להפך, באמצע משחק או שמיעת מוזיקה אני צריך לסגור את התכנית ולהכנס שוב, כי אם לא אז אני לא שומע את מה שעובד!! מה לעשות?
-
- 3 תגובות
- 790 צפיות
-
-
קודם כל אני רוצה לדעת אם מישהו חושב שיש אוזניות יותר טובות למחיר בארץ לשימושי משחקים(counter-strike 1.6) מוזיקה(אלקטרונית ומטאל) והקלטות בכל מקרה אני רוצה לדעת איפה אני יכול לקנות אותן בירושלים. והצעה לכרטיס קול עד 1000 שקל להקלטות סראונד 5.1 לפחות תמיכה בפורמטים של HD ושיוציא את המיטב מהאוזניות. תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 790 צפיות
-
-
אחד הרמקולים העילים של ה-ATP3 לא משמיע לי משום מה סאוד, הבאס עובד מצויין וגם הרמקול השני אבל הרמקול השני משמיע לי רק את הבסים של המוסיקה, משחקים. הכוונה לרמקול המרכזי, זה שאני מכוון איתו את רמת הקול, רמת הבאס, וטרובל. נתקתי את הרמקול שעובד מהבאס שמתי איזה מוזיקה והרמקול השני(זה שיש איתו את הבעיה) כן עובד אבל משמיע רק את הבאסים, אלה שיוצאים מהחלק התחתון שלו אבל מהרמקול העליון אני לא שומע כלום. יכול להיות שזה משו בהגדרות? נגמר לי פשוט האחריות ואני לא יודע מה לעשות :-[ עריכה: שאני שם את הרמקול על פול ווליום אני שומע בעוצמה שבערך הייתי שם אותו על שמינית מזה וכן שומעים מהרמקול העליון שלו אבל ממש חלש יחסית.
-
- 7 תגובות
- 790 צפיות
-
-
היי אני צריך המלצות לרכישת רמקולים + כרטיס קול, התקציב שלי הוא +- 800 ש"ח. השימושים שלי הם בעיקר מוזיקה (New Age, רוק 60s-80s, מטאל, וקצת ג'אז ופרוגרסיב רוק) וסרטים, לכן רציתי להתייעץ. אני לא בטוח שיש לי אפשרות למקם מערכת 5.1 לכן אני מעדיף להשקיע ב 2.1 איכותית (עד כמה שאפשר במסגרת התקציב). את הרמקולים אני מתכנן לקנות בארץ, לעומת זאת את הכרטיס יש לי אפשרות לקנות בצרפת, אבל אני נמצא כאן רק עד יום חמישי אז אני צריך למהר... יש המלצות? חשבתי בכיוון של כרטיס פשוט + X 230.... נ. ב. המפרט בחתימה לא עדכני, אל תתיחסו...
-
- 4 תגובות
- 790 צפיות
-
-
יש לי נגן של חברת SMART בנפח של 1G והוא תומך בעברית... הבעייה היא כזאת: כשאני בוחר את השפה העיברית הוא מציג לי שירים בעברית לא הכי תקינה לדוגמא: מש =_+-0 1 שזה אמור להיות משה כהן - ההופעה מלוס אנג'לס.. מצחיק נכון? וכשהעברית מופעלת, כלומר הממשק של המכשיר (התפריטים וכו') מוצגים בעברית אז אם אני רוצה לנגן שירים שהם באנלית אז הם מופיעים לי ככה: IZAKS - NUR & TIH שזה אמור להיות SKAZI - Hit & Run.... מה שכן עובד.. אם אני מחליף את השפת ממשק של המכשיר לאנגלית.. אז הוא קורא לי את השירים באמנגלית בצורה תקינ (ולא הפוכה כמו שהוצג מקודם) אבל אז הוא לא קורא לי את השירים בעברית בכלל ומופיע לי ג'יבריש... הנה תמונה: מה עושים??!!?!? יש איזשהי גרסה שאפשר לעדכן למכשיר וזה י…
-
- 4 תגובות
- 790 צפיות
-
-
אבא של חבר שלי נוסע לתאילנד עוד שבוע והוא אמר לי שאם אני רוצהמשהו הוא יכול לקנות לי... ואני כבר מזמן רוצה נגן של דיסק קשיח (יש לי פלאש של ג'יגה והוא לא מספיק)... הדרישות שלי הם לפחות 40 ג'יגה ולא אייפוד אני נוטה לכיוון הזן טאץ' יש לי מספר שאלות: 1.אולי מישהו יודע בכמה המחירים בתאילנד נמוכים יותר מהארץ? 2.יש לי 200$... זה יספיק? תודה לעוזרים...
-
- 2 תגובות
- 790 צפיות
-
-
שלום חשבתי לקנות נגן (עד 1900 שקל) וראיתי פה תרד שמישהו המליץ לקנות ב- J&R. השאלה היא האפ באמצ מומלץ לקנות בחו"ל (להזמין מחו"ל), איך אני יכול לחשה את המחיר שזה יעלה לי כולל הכל?
-
- 7 תגובות
- 790 צפיות
-
-
מעוניין לדעת פרטים על מקלדות מידי טובות למתחילים שמעתי על Midiman Oxygene 8 ועל Roland ו Edirol אבל אני צריך לדעת עוד פרטים. כנ"ל לגבי כרטיסי קול, ומאיפה גם קונים את זה בארץ. (אם מישהו במקרה מוכר מקלדת/כרטיס אנא צור איתי קשר באימייל/הודעות)
-
- 2 תגובות
- 790 צפיות
-
-
לא מזמן קניתי בEBAY כבל HDMI2HDMI באורך 10 מ' http://cgi.ebay.com/10m-35ft-HDMI-TO-HDMI-M-M-CABLE-for-PS3-HDTV-HD-DVD-new_W0QQitemZ370349904435QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item563a931233 בצפייה בסרטים מהמחשב לא הבחנתי בירידת איכות, אבל כשחיברתי את הכבל לממיר הכבלים על מנת לצפות בשידור טלויזיה (ספורט5HD) יש ירידת איכות משמעותית לעומת שימוש בכבל קצר שמסופק עם הממיר. האם זה בגלל איכות הכבל שרכשתי? האם יש כבל אחר שיתן תוצאות טובות בהרבה כך שלא אבחין בירידת איכות התמונה? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 790 צפיות
-
-
שלום רשתי נגן מסוג iriver h340.. ויש לי מס' שאלות...איך אני מעביר תמונות מין המצלמה <שהיא אגב canon a80> לנגן?.. העברתי קובץ טקסט והוא לא קורא לי אותו והוא בפורמט TXT..מה לעשות? תודה מראש לכם העונים!...וסוף שבוע נעים!
-
- 2 תגובות
- 790 צפיות
-
-
שלום רב וחג שמח! קודם כל, ברצוני לציין כי הפורום מאוד מועיל ומעניין לקריאה, המשיכו כך! לאחר שלקחתי את הזמן וחרשתי על הפורום, הגעתי למסקנה ש RP-21 מתאימים לי (בעיקר בגלל שאני לא מבין כלום ואנטולי המליץ). אבל, מכיוון שזה האוזניות הראשונות שלי מעל 20$ אני אשמח לחוות דעת ממביני דבר. ציוד : אין. יחובר ישירות לכרטיס קול מובנה של לוח האם או ל IPOD. מטרה : מוזיקה ב MP3(לרוב מטאל, אך גם רוק, בלוז, ג'אז) או משחקי מחשב. אז מה דעתכם? האם RP-21 הם בחירה נכונה מבחינת איכות/מחיר או שכדאי לי לשקול דגם אחר מהנמכרים בארץ? לא משנה לי סגורים או פתוחים, מה שחשוב זה איכות אופטימלית למחיר. לגבי המגבר...נשמע כמו הוצאה רצינית, אבל אם יש אוזניות שממש ממש טובות בטווח מחיר אבל דורשות מגבר …
-
- 8 תגובות
- 790 צפיות
-
-
אם כן, מה יותר איכותי? האם בשניהם אפשר להעתיק מטייפ ל-CD ולשמוע את המחשב במערכת? אם כן, איך מגדירים את זה? תודה מראש לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 790 צפיות
-
-
שבוע טוב, המדריך הנ"ל מסביר כיצד לחבר כניסה דיגיטלית עם 5.1 ערוצים (Dolby) אל כרטיס ה audigy. בשביל מה צריך מדריך כזה? לאנשים דלי תקציב שאין רסיביר עם כניסה אופטית/קואסילית, אבל במקרה יש להם כרטיס קול audigy יכולים לבצע כמה אילתורים. במדריך אני הסביר חיבור של XBOX360 אל הרמקוים של המחשב. מחיבור ה XBOX360 ישנה רק יציאה אופטית, יציאה קואקסילית איננה נמצאת, למרות שהיא קיימת במכשיר לפני ההמרה לאופטית! כדי להוציא את יציאת השמע הקואקיסלית יש לפתוח את הכבל בהתחלה ולפרק אותו מהתופסנים בעזרת שואב בדיל עד אשר מגיעים אל תחתית הכניסה האופטית. הסבר מקיף מכאן: http://www.warnockinc.com/www/?q=node/18 מוצאים שני חוטים מהפלג אחד של הפלוס השני של המינוס לפי ההסבר בקישור, (פלוס בנ…
-
- 0 תגובות
- 790 צפיות
-
-
אם תוכלו בבקשה לתת לי דגמים וקישורים למסך LCD של NEC בילבד לחדר בערך 25 אינטש משהו טוב המלצות יתקבלו בשימחה
-
- 8 תגובות
- 790 צפיות
-
-
היי, אני רוצה לקנות מקרן בשביל לראות טלוויזיה (סדרות, סרטים). יהיה בשימוש לא מאד תדיר (יודלק פעם בכמה ימים). יש לי הרבה אילוצים בסלון שבו אני רוצה להתקין אותו. בפרט אין לי מקום לתלות טלוויזיה בצורה נורמלית לכן אני רוצה מקרן. אני צריך למקם את המקרן בצד אחד של החדר והקיר עליו התמונה תוקרן בצד השני - המרחק בינהם (קיר לקיר) הוא 480 ס"מ. מצד שני גם על הקיר שהתמונה תוקרן עליו יש דברים מסביב ככה שאני מוגבל לתמונה של בערך 80 אינץ' (100x177 ס"מ) נגיד שאני מוריד מהמרחק 25 ס"מ בגלל עומק המקרן אני מקבל Throw ratio של 2.57. רוב המקרנים שאני רואה לא מתקרבים ליחס כזה.. אני גם לא רוצה לתלות את המקרן או מסך מהתקרה באמצע החדר. מה שכן חשבתי שאולי אפשרי זה לשים מסך על…
-
- 0 תגובות
- 790 צפיות
-
-
הmusic דיי יקר לי ועולה בערך 700 שקל.... עכשיו אני הבנתי שההבדלים בין gamer לmusic זה סך הכלPCB אחר, אין את הX-RAM (לא בטוח שיש אותו בmusic ) שגם ככה לא צריך, ושאין אפשרות לחבר את הfront bay שגם אותו אני לא צריך... סך הכל אני רוצה האצה לeax 5 (לא מזמן קניתי X-540) והבנתי שגם במוזיקה הgamer מתפקד כמו הMusic. תודה רבה לעונים! נ.ב: gamer עולה סך הכל 460 ש"ח בKSP! לא נראה לכם כדאי?
-
- 4 תגובות
- 790 צפיות
-
-
אהלן! אני מחפש טלויזיית lcd לחדר השינה, מרחק הצפיה הוא 2.5 מטרים. הטלויזיה לא תחובר לממיר דיגיטלי\שירות כבלים, אלא לדיסק קשיח נייד בלבד, ולכן חשובה סוגיית חיבורי הUSB ותמיכה בפורמט mkv. הטלויזיה תמוקם על שולחן, ותחובר לרמקולים Microlab X23. תודה לעונים.
-
- 3 תגובות
- 790 צפיות
-
-
שלום, מיכוון שיש לי שאיפה לאיכות שמיעה טובה ככל שאפשר (או ככל שהתקציב מותיר) החלטתי לשדרג את חווית השמיעה שלי בעזרת מגבר לאוזניות. רק שיש בעיה אחת, ממש אין לי מושג בנושא, אז החלטתי לבוא לפה ולבקש עזרה. איזה חברה מומלצת? איזה מוצר? מה כדאי לדעת בנושא? וכו' וכו'. בעקרון הטווח מחירים לא ממש משנה, גם אם זה יגיע ל300 שקל זה יהיה סבבה. תודה =]
-
- 4 תגובות
- 790 צפיות
-
-
-
חיברתי כבל חשמל לא מתאים (מתח 250V במקום 120V) למוניטור Yamaha HS5 והרמקול נדלק לשניה ונכבה ועכשיו הוא לא נדלק מה נדפק בו ? זה ניתן לתיקון ?
-
- 1 תגובה
- 790 צפיות
- 1 follower
-
-
הלכתי לראות את הטלויזיה המסקרנת פלזמה נשארת פלזמה... אני חייב להגיד שהתאכזבתי מהשקיפות המזעזעת בה בתנאי תאורה חזקים.. הסתכלתי עליה וראיתי את עצמי, הפלזמה המדוברת הייתה חיוורת פלאים לעומת LED/LCD אחרות שנתפסו בזווית העיין שלי כשהסתכלתי עליה ואני כאחד שיש לו 2 תריסי הזזה גדולים בסלון, הטלוויזיה הזאת כבר לא רלוונטית לגביי, ולגבי כל אלה שיש להם תאורה חזקה בסלון ואין להם אפשרות/כוח ועצבים להחשיך כל הזמן את הסלון בשביל לראות כמו בנאדם. הטלוויזיה פנטסטית לחדר שינה! לא לסלון. כל התקוות והציפיות שפיתחתי התנפצו לי בבום. אני מבקש ממכם המלצה על טלוויזיה LCD/LED "42 עד 4000 שקל!
-
- 1 תגובה
- 790 צפיות
-


