אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
שלום, יש לי רמקולי YAMAHA דגם NX-GX3 די ישנים אני רוצה לחבר אותם למחשב ויש לי מגבר עם 2 חיבורי RCA אפשר לחבר אותם בדרך כלשהי? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 791 צפיות
-
-
קניתי את המערכת לפני כחצי שנה מתצוגה ( אך ניתנה לי אחריות לשנה). לפני כמה ימים רמקול הסנטר הפסיק לעבוד , ואני נאלץ לעבוד בסטריאו. חשוב לציין שלפני כחודשיים נשברה לי הרגלית של הסנטר ( אין לי מושג איך)... האם האחריות תכסה את הנזק של הרמקול? והרגלית? במידה ולא, האם ניתן לרכוש רק רמקול אחד? או נדפקתי לגמרי...
-
- 2 תגובות
- 791 צפיות
-
-
אני יודע שה-tannoy mx3 ריצפתיים וה-diamond 9.1 לא, אבל מי מהם טוב יותר ? אה ועוד משהו ,הטנוי יד שניה והדימונד חדש. תודה רבה לעונים.
-
- 5 תגובות
- 791 צפיות
-
-
האם אני עדיין יקבל את אות הוידאו ? אני מעוניין לחבר את יציאת ה-tv-out שלי שהיא 7 Pin עם כבל s-video (4 pin ל-RCA ? זה יכול לעבוד ? תודה.
-
- 1 תגובה
- 791 צפיות
-
-
שלום לכולם. קניתי לפני כמה חודשים מחשב נייד של לנובו, בחודש הקרוב אני כנראה ארכוש טלוויזית LCD לחדר בגודל 32" של שארפ (WD1E) בנוסף, יש לי בחדר בנוסף את המחשב הראשי שלי שבו נמצאים כל התכנים (סרטים ושירים), יש לי רשת אלחוטית בבית, כך שמהמחשב נייד יש לי גישה להרד-דיסק של המחשב הראשי. עד לפה עם ההקדמות, מה שאני רוצה לעשות זה דבר כזה: לחבר את המחשב הנייד לטלוויזיה דרך חיבור vga-vga (אין לי חיבור טוב יותר בלפטופ, וידוע לי שהטלוויזיה הספציפית הזו, תומכת ב-NR דרך הVGA). לקנות למחשב נייד כרטיס טלוויזיה, והרד דיסק חיצוני. ולהפוך את הנייד לHTPC, שיוכל להקליט ולהיות בעל כל הפונקציות שיש ביס מקס למשל, בנוסף שיזרים את כל התכנים מהמחשב הראשי לטלוויזיה. דבר ראשון, האם זה אפשרי? אשמח לקבל…
-
- 3 תגובות
- 791 צפיות
-
-
אני ממש לפני קנייה של אוזניות ולא כל כך עוזרים לי בפורום גאדג'טים אז החלטתי לשאול כאן: הן שוות את ההבדל במחיר אחרי burn in? לכל בעלי הAKG: אתם לא מפחדים עליהן? זה לא היה שיקול ביחס ל220? כי הכבל שלהם ממה שהבנתי ניתן להגדלה במרחק של שתי האוזניים פשוט על די משיכה שקורעת אותן אחת מהשניה (2 כבלים מוצמדים). הAKG לא עדינות ביחס לJBL? כי אני בחדר עם אחי שהוא בן 5 וכבר הרס לי קריאייטיב EP880, אז הכבל התפור והנרתיק של הJBL הם רק יתרונות. דרך אגב, הAKG מגיעות עם נרתיק? מישהו יכול להעלות תמונה? ובעיקרון חשוב לי שלגבי האיכות התשובה תבוא ממישהו ששמע אחרי burn in, כי הJBL צריכות אותו ולי אין בעיה לעשות, אני מעדיף לחסוך ולקבל אוזניות יותר עמידות. השנה אחריות יותר שיש לAKG שווה את ההפרש?…
-
- 4 תגובות
- 791 צפיות
-
-
יש לי מתאם שמאפשר לי לחבר את הטלויזיה למחשב. http://www.aver.com/2005home/product/videocapture/ezmakerusb2.0/ezmakerusb2.0.shtml ואני רוצה להקליט תוכניות טלוויזה במחשב... שיהיה כמו טיבו... איזה תוכנה ממולצת? הורדתי SageTV והוא לא מזהה שום התקן מתאים, המתאם(ezmaker) מחובר ועובד (אני יכול להקליט בעזרץ windows movie maker). ולפי האתר שלהם Meedio Essentials כבר לא שמין להורדה.. איזו תוכנה אחרת מומלצת?
-
- 0 תגובות
- 791 צפיות
-
-
יש לי שני רמקולים גדולים כאלה של חברת eltax ומגבר של TENSAI שחור כזה לא יודע עם הוא משהו.. בקיצור הווליום שלו מאוד רגיש אז חיברתי אותו בצורה הבאה: חיברתי את המגבר לרמקולים של המחשב הפשוטים והם מחוברים למחשב ודרכם אני מגביר כך שהווליום של המגבר נישאר קבוע וכך יש לי יותר שליטה.. ושני הרמקולים מחוברים למגבר. עכשיו אני כבר מלא זמן עם החיבור ככה ופעמיים נשרף לי הכבל שמחבר בין המגבר לרמקולים הקטנים של המחשב.. ועכשיו זה קרה שוב.. רציתי לדעת אם זה ביגלל שאני מחבר ככה? אם אני יחבר את המגבר ישר למחשב זה יהיה תקין..? אני צריך תשובות דחוף תודה..
-
- 13 תגובות
- 791 צפיות
-
-
שלום לכולם.. לצערי גנבו לי את ה iRiver H320 שלי (מקווה שהגנב ימות מוות כואב אבל מי אמר שאני ממורמר על זה ? ) בכל אופן.. אחרי תקופה מסויימת של אבל החלטתי שהגיע הזמן לקנות מכשיר חדש. אני אשמח אם תמליצו לי על מכשיר טוב בסדר גודל תקציבי שבין 1000-1600 שח על בסיס HD ולא פלאש (יותר מקום). כמובן, שיגן גם סרטים וכד'. תודה רבה לכל העוזרים ויום טוב לשאר
-
- 6 תגובות
- 791 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות רמקולים חדשים לא יקרים על מנת לשמוע יותר טוב משחקים וסרטים מה אתם חושבים שיותר טוב? ??? ??? ???
-
- 4 תגובות
- 791 צפיות
-
-
ההורים שלי רוצים לקנות מסך טלוזיה. מרחק הצפייה הוא בערך 4 מטר והתקציב הוא עד 8 אלף הטלויזיה תשמש בעיקר לצפייה בערוצים וגם לסרטים אשמח לקבל המלצה על דגמים ספציפים תודה
-
- 2 תגובות
- 791 צפיות
-
-
יש לי קלטות ווידאו ואני מעונין להמיר אותם לdvd הבנתי שיש 3 אפשרויות: חנות צילום, מכשיר ווידאו + dvd שיודע להמיר, וכרטיס חיצוני למחשב. מה העלויות של כל אחד מהאפשרויות? כמה עולה המרה בחנות. כמה עולה מכשיר משולב. וכמה עולה כרטיס חיצוני למחשב. (דרך אגב צריך מחשב חזק בשביל זה?)
-
- 0 תגובות
- 791 צפיות
-
-
יש כזה דבר בארץ בכלל? האם יש משהו בחיפה? בעקרון אני רוצה למצוא חנות עם מגוון רחב, ושאני אוכל גם לנסות אוזניות לפני שאני אקנה אותן.
-
- 2 תגובות
- 791 צפיות
-
-
מכיוון שיש לי בעיות עם כרטיסי הקול שלי עכשיו עם וויסטה אם זה עם משחקים ואם זה בסראונד.. אני מעוניין לקנות כרטיס קול חדש שמתאים לוויסטה! pci וכרשום בתקציב עד 350 ש''ח... מה שכן אני חייב שיהיו בו יציאה אחת לרמקולים קידמים ואחת לאחורים ו2 כניסות של אחת מיקרופון והשניה line in בו זמנית בלי להוציא ולהכניס או לשנות הגדרות.. שבו זמנית ארבעתם יהיו מחוברים. תודה
-
- 6 תגובות
- 791 צפיות
-
-
shmeu etmol ani madlik et amahshev ve yashar tstsa ashgia abaa The system DLL user32.dll was relocated in memory. The application will not run properly . The relocation occurred because the DLL C:\WINDOWS\system32\HHCTRL.OCX occupied an adress range reserved for Windows system DLLs. The vendor supplying the DLL sould be contacted for a new DLL ve asound lo poel shum davar kol ma she kashur li sound ba mehshev lo poel.... ze kotev li et ashgia azot gam kshe ani menase lekanes la realtek HD
-
- 2 תגובות
- 791 צפיות
-
-
היי, אני מעוניין לקנות טלוויזית 42 אינצ' לסלון. היא תשמש אותי בעיקר לתכני FullHD מהמחשב - סרטים ומשחקים. כרגע אני ככל הנראה אחבר אותה עם DVI ל- HDMI או VGA כי נראה לי שבכרטיס מסך שלי אין יציאה ישירה של HDMI, אבל כנראה שאני אשדרג אותו בקרוב. בכל מקרה, הייתי בחנות פה באזור (אבי סופר) והציעו לי טלוויזית Toshiba Rv600 במחיר של 3200 (אמרו שאפשר לדבר על המחיר), או המקבילה של ה- LED שלה (42833) ב-4200 שקל. עכשיו בבדיקות שעשיתי ב- Zap ראיתי שהמחירים שם הרבה יותר זולים, אבל אני לא בטוח שהחנויות שם מציעים לי 3 שנים אחריות של יבואן רשמי (עד הבית וכו...). אבל בכלל המון אנשים אמרו לי שכבר עדיף לי להוסיף קצת כסף ולקנות LED. אם מדובר בכמה מאות בודדים בשביל איכות תמונה טובה יותר אין לי ב…
-
- 1 תגובה
- 791 צפיות
-
-
[table][tr][td][/td][/tr][tr][td]שלום, קניתי טושיבה לד 32 אינץ שקוראת סרטים, כשאני שם סרט dvdrip עם תרגום מובנה או תרגום מודבק היא קוראת את הסרט יפה מאוד עם התרגום הכל מושלם, אבל כשאני שם עליה סרט hd 720 או hd 1080 אז היא קוראת לי את הסרט אבל היא לא קוראת לי את התרגום, הוא קולט שיש לסרט תרגום מובנה אבל לא מופיע הכיתוב, יותר מזה מופיעים נקודות ופסיקים שאמורים להיות בכיתוב אבל הכיתוב עצמו לא מופיע, וזה כל סרט, נסיתי כמה סרטים. שבמחשב זה קורא לי את הסרט עם התרגום מובנה בצורה מושלמת אני מאמין שבטלוויזיה אין קידודים כמו במחשב שהוא ישר מזהה את התרגום לפי הקידודים של הנגן וכו', אבל הטלוויזיה אמורה לקרוא את התרגום כמו שהיא קוראת את התרגום בdvdrip בכל מקרה, מה באמת יכולה להיות הבע…
-
- 0 תגובות
- 791 צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי מערכת סטריאו די ישנה של AIWA ש יכולה להריץ MPEG1,מנגנת דיסקים רגילים,וקלטות. אני חיברתי אותה למחשב שלי (חיבור STEREO שתי ערוצים, איו יותר כניסות) כדי לנצל את הרמקולים וההספק שהיא נותנת. יש לה 2 רמקולים קידמיים,2 רמקולים אחוריים לצליל היקפי ו רמקול סנטר. אכשיו 2 הרמקולים הקידמיים נימצאים ב 2 צידי המחשב,צמודים עליו,רמקול סנטר תלוי במרכז החדר (מעל המחשב) ונאלצתי ליתלות את הרמקולים האחוריים מקדימה (באמת לא היתה לי ברירה)אחד מצד ימין של המחשב מרוחק עד סוף הקיר והשני בצד שמאל של המחשב מרוחק גם הוא עד סוף הקיר(הם תלויים בפינות החדר,איפה שקירות ניפגשים :-)) . אכשיו המערכת תומכת בדולבי פרו לוג'יק. השאלות שלי הן: 1. האים אני ארגיש צליל הקפי בזמן צפיית סרט או שזה ש…
-
- 0 תגובות
- 791 צפיות
-
-
שלום! יש לי איפוד 15 גיגה,קנייתי כבל של חיבור למחשב של firewire. כשאני מחבר את האיפוד למחשב עם הכבל אז זה מראה לי שהבטרייה של האיפוד ניטענת אבל זה לא מראה לי שהאיפוד מחובר למחשב כלומר נאי לא יכול להעביר קבצים למחשב ולהפך, למישו יש מושג מה אני יכול לעשות???
-
- 14 תגובות
- 791 צפיות
-
-
שלום. כמו שכתוב בכותרת אני מחפש אוזניות קשת אבל אין לי שמץ בתחום. הסכום שהקצבתי הוא 250 שח בערך מעדיף תמיד בפחות אבל אם יש דגם ספציפי שממש שווה הוספה של עוד 50 שח אין לי בעיה ללכת עליו אני שומע בעיקר רוק.. ואלקטרוני.. עדיף אוזניות שאני לא יראה איתן כמו יצור .. ;D שמעתי הרבה על ה koss portapro? מה דעתכם עליו תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 791 צפיות
-
-
יש לי מערכת מיקרו של סוני (דגם CMT-NE5)... עכשיו איך אני מחבר אותה למחשב? יש לי כרטיס קול ONBOARD-הדגם של הלוח במפרט מימין.... האם הכרטיס יספיק כדי לקבל איכות טובה? איזה כבלים צריך? תודה מראש PARKER8
-
- 4 תגובות
- 791 צפיות
-
-
שלום לכולם. עשיתי חיפוש פה בפורום, וגם בזאפ ולא יכולתי להחליט על מה יותר טוב.... אז רציתי לשאול פה, איזה רמקולים טובים למחשב אני יכול לקנות עד מחיר של 350-400 שקל?! אני באמת צריך משו טוב במחירים האלה כי אני כל הזמן שומע מוסיקה במחשב... מישו יכול לעזור לי?! תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 791 צפיות
-
-
שלום. יש לי כרטיס קול מובנה על הלוח אם, AC97. יש לי בו 3 כניסות בהן אני משתמש; Line Out, לאוזניות שלי, Mic, למיקרופון שלי, Line in, לאייפוד שלי שאני משדר למחשב. עכשיו, כשאני מדבר עם מישהו בסקייפ, לדוגמה, אם אני מחבר את האייפוד לחיבור של המיקרופון שומעים אותו, ואם אני מחבר את המיקרופון שומעים אותו. האם אפשרי לעשות שהמחשב ישדר גם מכניסת ה-Line in, וגם מה-Mic כך שכשאדבר עם מישהו בסקייפ, הוא ישמע גם דיבור וגם אייפוד? תודה לעוזר
-
- 10 תגובות
- 790 צפיות
-
-
מי שמכיר את המנגינה הזאת יודע על מה אני מדבר, מה יש במנגינה הזאת שהיא גורמת לרמקולים ''לנוע'' כלכך ? גם מבלי להשמיע קול . מסקרן אותי לדעת , תודה
-
- 2 תגובות
- 790 צפיות
-
-
הקישור לתמונה של הסאב ====> http://images.amazon.com/images/P/B00004SY52.01.LZZZZZZZ.jpg חברה : wharfedale גודל : 15" עוצמה : 300 RMS (לפי מה שרשום באתרים ) מישהו שמע על הדגם הנ"ל ?? (אפשר לראות בתמונה )
-
- 3 תגובות
- 790 צפיות
-


