אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם ! מותקן אצלי במחשב כרטיס קול חיצוני "GAME THEATER " של חברת הרקולס (ימאהה) - זהו כרטיס בתוך המחשב וקופסה חיצונית עם חיבורים מיוחדים. היום התקנתי כרטיס מסך חדש : his radeon 4830 hd כשהדלקתי את המחשב הוא התחיל לחפש דרייברים חדשים של כרטיס קול. הבנתי שבכרטיס המסך הזה ישנו גם כרטיס קול. וכנראה שעכשיו הוא מתנגש עם שלי נתתי לכרטיס הקול החדש להתקין את עצמו אך אין על כרטיס המסך שום יציאת סאונד איך אמני חוזר לשמוע דרך הכרטיס החיצוני שלי ?
-
- 4 תגובות
- 792 צפיות
-
-
אהלן בן דוד שלי רוצה לקנות את הכרטיס קול הזה EMU 1820... מוכרים אותו בארץ? אם לא האם מוכרים בחול ועושים משלוח לארץ?
-
- 6 תגובות
- 792 צפיות
-
-
עד עכשיו הייתי נעול על ה-FX6021, אבל אז התברר לי שאני יכול להשיג את ה-Z-2300 ב700 ש"ח. האם שווה כמעט להכפיל את ההשקעה ולקנות את ה-FX6021? האם הם ברמה הרבה יותר גבוהה? תודה
-
- 3 תגובות
- 792 צפיות
-
-
אני שומע מוסיקה בעיקר מהמחשב, עם כרטיס קול (@ESI-Juli),שמחובר למגבר סטריאו ישן (Kenwood kr-a3080), ומשם, כמה מפתיע, לרמקולים (JBL TLX-150). ובכן, הבעיה היא כזו. המוסיקה שאני שומע היא מוסיקה ישנה מאוד, שברוב המקרים עברה דיגיטליזציה מתקליטי 78 ישנים, והיא באיכות נמוכה מאוד (וכשאני אומר נמוכה מאוד, זה לא "נמוכה מאוד" שאתם מכירים, זה עולם אחר). וזה לא מתבטא רק בנוכחות מרשימה של רעשי רקע, נקישות, פצפוצים וחריקות למיניהם, אלא גם במבנה טונאלי הרוס לחלוטין ומעוות במקרים רבים. (למרות שמדי פעם אני כן שומע הקלטות באיכות סבירה). בהרבה מקרים אני צריך להתעסק בהערכה של החומרים הבעייתיים האלה, בשיפור איכות השמע שלהם, בהשוואה שלהם האחד לשני. והבעיה היא שאני לא סומך על הציוד שלי. יש לי או…
-
- 5 תגובות
- 792 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני מחפש נגן MP3 לאבא שלי שמיועד בעיקר לשימוש בזמן ספורט (ריצה). אבא שלי צריך נגן שיש בו לפחות 2 ג'יגה זיכרון פנימי (הוא רץ בחוף הים ולכן עדיף מכשיר שמבוסס על זיכרון פנימי) חייב שיהיה בו רדיו מובנה (רצוי מאוד שהקליטה של הרדיו תהיה טובה) שיהיה בעל תצוגה דיגיטלית ברורה. שיהיה נוח לנשיאה (אם צריך לקנות מנשא או רצועה ליד אז זה בסדר) ושיהיה קל לשימוש. פשוט לשימוש ולהעברת שירים מהמחשב. תקציב 300 ש"ח (+/-) *נק' חשובה: אני מחפש רק נגן MP3 לא MP4 או משהו כזה , נטו השמעת שירים) אם חסר משהו , תרשמו אני יענה.... בתודה מראש!
-
- 3 תגובות
- 792 צפיות
-
-
קניתי אותו ב 250 שקל http://www.wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/AuctionProd.asp?pi=QQ1900laila
-
- 0 תגובות
- 792 צפיות
-
-
אני מתלבט בין ארבעת הדגמים הנ"ל: M-Audio Revolution 5.1 Creative Audigy 2 ZS Platinum Pro (הגרסה הכי טובה/יקרה בסדרת AUDIGY2) Creative X-Fi XtremeGamer Fatal1ty Pro Creative X-Fi XtremeGamer (הרגיל, לא פטליטי) מי הכי טוב? אם אפשר למיין את זה בצורה כזאת, מההכי טוב להכי פחות טוב (תתעלמו מהמחירים שלהם, אני שואל נטו על האיכות): למוסיקה 1. 2. 3. 4. לסרטים & משחקים 1. 2. 3. 4. נ.ב. - הם יחוברו לLogitech Z5400. תודה ושבת שלום
-
- 2 תגובות
- 792 צפיות
-
-
מה אתם אומרים ? 500 ש"ח כולל משלוח אחרי תשלומים.... היה שווה ? כדיי להחליף למשהו אחר לפני שיהיה מאוחר מידי ? כי לפי מה שהבנתי זה הרמקולים הכי טובים למחיר הזה...
-
- 9 תגובות
- 792 צפיות
-
-
שלום,אני מתלבט בין 2 הכרטיסים הנ"ל. השימושים הם בעיקר מוזיקה (2.0) אולי בעתיד אני אוסיף סאב. שימוש נוסף הוא סרטים(5.1),מה הבדל בין הכרטיסים ומה כדאי לרכוש? כסף לא מהווה פונקציה,אני רוצה לדעת מה יהיה יותר טוב לשימושים שלי. תודה.
-
- 3 תגובות
- 792 צפיות
-
-
קניתי אייפוד טאצ 8גב פרצתי ואני מבסוט. עכשיו מסיבות כאלה ואחרות(צבא) השמיעה שלי לא משו וזה מתבטה בעיקר באוזן ימין ששומעת יותר חלש ופחות חד את כל טווח הצלילים לכן אני צריך להגביר את הווליום בצד אחד ולשנות את הבלאנס של הנגן לכיוון ימין. היה לי D2 שהייתי מבסוט ממנו והיתה לו אפשרות כזאת, אפילו לטלפון המזורגג שלי Nokia 5800 יש אפשרות לשלוט על הבלאנס. אני ממש אשמח אם מישו יוכל לעזור לי בנושא הזה. דרך הגב מישו ניסה לחבר אוזניות Bt למכשיר? בתודה
-
- 1 תגובה
- 792 צפיות
-
-
שלום יש לי חדר 4 על 3.5 הכננה ל 4 רמקולים טלויים (אין אפשרות לשים רמקולים רצפתיים ותקציב שיכול לצמוח עד 5200 שח כמובן שאני מעדיף מאוד לא להגיעה לשם תציעו לי משנראה לכם יתאים תודה
-
- 0 תגובות
- 792 צפיות
-
-
היי חברים אני מחפש לקנות אוזניות למחשב שלי עכשיו אני משתמש באוזניות כפתור של סוני [70 שח] ודיי נמאס לי מהם אני רוצה להשקיע באוזניות טובות יותר !!! בעיקרון אני לא רוצה אוזניות שאני אצתרך להוסיף מגבר וכל מיני דברים כאלה ... [במידה ואפשרי כמובן], אלה אני רוצה אוזניות לחיבור ישיר [אגב יש לי לוח אם DQ6 ]למחשב חוץ מזה אני מעדיף או אוזניות שנכנסות לתוך האוזן עם הוואקום , או הגדולות העוטפות את כללל האוזן וסוגרות אותו לחלוטין ! השאלה מה עדיףףף לי !!! תודה לעוזרים .
-
- 8 תגובות
- 792 צפיות
-
-
איזה רמקולים עד 450 ש"ח גג 2.1 שווה לי לקנות?
-
- 2 תגובות
- 792 צפיות
-
-
שלום! בגלל שאין לי תקציב לאיי פווד וגם בגלל שאני לא צריך משהו כזה גדול אז אני רוצה לקנות mp3 מבוסס פלאש. עכשיו חשבתי של חברת m system http://www.m-sys.com/ ד"א זו החברה שרשמה פטנט על הdisk on key. מישהו מכיר את החברה? כמה זמן מכשיר כזה מחזיק? ושומעים סביר? ואני משיג 256 מגה ב400 שקל זה מחיר טוב?
-
- 3 תגובות
- 792 צפיות
-
-
-
שלום יש לי בבית מספר לא קטן של רמקולים של מערכות סטריאו שכבר לא עובדות (אבל הרמקולים כן) וגם יש לי רמקול שמצאתי ( audio lapas sr 380) וחשבתי אולי לקנות רסיבר על מנת לחבר את כל הרמקולים בחיד למחשב. מה אתם חושבים דבר כזה כדאי או/ו טוב לעשות? אם כן כמה עולה בערך רסיבר? בברכה, גל
-
- 2 תגובות
- 792 צפיות
-
-
יש לי לוג'יטק Z560 וכרטיס קול שעל הלוח(לוח של ג'יגבייט -VAX). אני רוצה לקנות AUDIGY 2,השאלה שלי היא מה יהיה ההבדל\השינוי עם הכרטיס קול שעל הלוח ובין המצב עם ה-AUDIGY 2?
-
- 2 תגובות
- 792 צפיות
-
-
אם אפשר לקנות רדיו דיסק מארצות הברית, ולחבר אותו בארץ לרכב? לא תהיה בעיה עם החיבורים ברכב או עם הרדיו?
-
- 1 תגובה
- 792 צפיות
-
-
מחפש אוזניות אלחוטויות לאמא על מנת שהיא תוכל לשמוע מה אומרים בטלוויזיה מבלי ששאר הבית ישמע את זה ראיתי שיש כל מיני טכנולוגיות, הבנתי שכל מה שעובד על רדיו לא משהו ועדיף אינפרא אדום, זה נכון? אשמח להמלצה עד 200 שקל תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 792 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות נגן MP3 128/256MB ואני רוצה להזמין אותו מארה"ב. מישהו יודע אולי מאיפה להזמין וכמה עולה משלוח? תודה רבה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 792 צפיות
-
-
http://www.logicpc.co.il/heb/itdetail.aspx?icom=5180 נדלקתי עליהם רצח הם מה זה יפות וגם נראות טובות מה אתם אומרים? יש המצלות אחרות? יותר טובות\זולות\משתלמות\יפות?
-
- 6 תגובות
- 792 צפיות
-
-
שלום כולם אני וחברה שלי רוצים לקנות טלויזיה שטוחה בתקציב של עד 2000 ש"ח. אנחנו נרצה גם לחבר את הלפטופ לטלוויזיה בשביל לראות סרטים. בנוסף, אני נמצא במועדון חבר - להם יש מבצעים על טלויזיות (אז אולי כדאי לי לקנות משם?) המלצות? תודה
-
- 3 תגובות
- 792 צפיות
-
-
יש לי כרטיס קול במחשב שאין לי מושג מהו ... איך אני יכול לדעת דרך המחשב או דרך מקור אחר מהו הכרטיס קול שלי ? נ.ב. אל תגידו לי לפתוח את המחשב כי את זה כבר עשיתי וזה לא כתוב ...ואת המפרט אןי לי כבר
-
- 3 תגובות
- 792 צפיות
-
-
אני רוצה לצרוב כמה סרטים בפורמפט DIVX עם כתוביות בצד לנגן החדש שלי שקורא כתוביות בצד רק רציתי לדעת איך אני צורב ועושה זאת שיש כמה סרטים על דיסק לבחור לשם של הסרטס והכתוביות אותו שם:?
-
- 3 תגובות
- 792 צפיות
-
-
http://www.pdastore.co.il/Product.asp?Pid=sony-nw-hd1&Cat2Cat1ID=14&Cat2ID=69&aff=zap הבנתי שהוא נגון ATRAC3 ולא נגן MP3 (לא תומך ב MP3)... מה זה בעצם אומר? יש למישהו ניסיון איתו? הוא שווה 500 שח משומש?
-
- 6 תגובות
- 792 צפיות
-


