עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by 1337Din,

    שלום חברה לא מזמן רכשתי PS3 וכרגע אני מחפש LCD לחדר שאני אוכל לחבר את הקונסולה אליו, ויש לי כמה שאלות - המרחק צפיה הוא 3 מטר בערך, התקציב לטלוויזיה הוא בערך 3500-4000 איזה גודל של טלוויזיה מומלץ? דגם של טלוויזיה מומלצת בתקציב? בהנחה שאני אשתמש בטלוויזיה גם לצפיה של שידורים בSD, טלוויזית פול HD תציג אותם רע? תודה לעונים

    • 0 תגובות
    • 798 צפיות
  2. Started by tazok,

    אבא שלי קנה מבלי שידעתי בארה"ב ipod nano שחור... היום הוא חזר וראיתי אותו פעם ראשונה. אין מה להגיד המכשיר מאוד מרשים, המסך מאוד ברור והכפתורים נוחים לשימוש מה שלא ציפיתי ממכשיר כל כך קטן! הוא דק בצורה מדהימה והרבה יותר נוח מהipod הרגיל בעוד שהביצועים זהים. ניתן לתמונות לדבר

    • 6 תגובות
    • 798 צפיות
  3. Started by J.a.C.k,

    אני מחפש אוזניות עם התמורה למחיר הכי טובה אוזניות טובות מחברות כמו SENNHEISER SONY KOSS נשברו לי האוזניות של הBOSS שעלו בזמנן 119USD ! תודה לכל המגיב

  4. האם מישהו מכיר כרטיס מחשב המתחבר ל- LNB ? האם הוא שולט על דייסיק ?

    • 0 תגובות
    • 798 צפיות
  5. אני רוצה לקנות רמקולים שישמשו לטלויזיה , סרטים, משחקים מחשב , וצפיה בשידורי ספורט עכשיו עקב זה שהתקציב שלי לא גבוה הבנתי שעדיף לקנות רמקלים של מחשב... התקציב הוא 1000-1500 שקל.... זה יהיה מחובר גם למחשב וגם לTV אז אם יש מערכת שיש לה 2 כניסות זה יהיה בשבילי מעל ומעבר ויחסוך לי תעבודה.. תודה לעוזרים ויום טוב.. עריכה: שחכתי לרשום שיש העדפה ל5.1 ערוצים..

    • 3 תגובות
    • 798 צפיות
  6. Started by arkadur,

    לאחר שיטוט בפורום, וחיפושים למיניהם לא מצאתי תשובה אז ככה רכשתי מכשיר משולב של טושיבה - DVD+ וידיאו הDVD קורא DIVX ותרגומים הבעיה היא שאת התרגום הוא מציג בג'בריש או במקפים תחתונים ( --- , --- וכו') בהגדרות - יש אנגלית, רוסית, ואחר - ואז אני צריך להכניס את הקוד האזורי בן 4 ספרות האם מישהו יודע אותו (לצערי ניופאן לא זמינים עכשיו, ואני מת לראות סרט..) האם זה מה שיפתור את הבעיה? (או שמא צריך עדכון קושחה, ואם כן, איך עושים את זה..)

    • 0 תגובות
    • 798 צפיות
  7. שלום אנשים יש לי מגבר קולנוע ביתי MARANTZ 4600 SR שאני מעונין לחבר אליו 4 רמקולים קדמיים (כלומר במצב סטיראו לשמוע דרך 4 רמקולים 2 ימין ו-2 שמאל-A+B) בטכלס של המגבר הזה יש יציאה רק לזוג קדמי אחד וכל השאר זה סנטר, סאב סראוונד וכו'. למישהו יש מושג אם יש דרך להפעיל מגבר כזה במצב סטריאו 2 ערוצים על 4 רמקולים? תודה

    • 3 תגובות
    • 798 צפיות
  8. Started by apoelole,

    אני רוצה לקנות רמקולים שאמורים להתחבר לנגן מסוג Ipod. טווח המחירים הוא בין 400 ל500 שקל, יש המלצות?

    • 5 תגובות
    • 798 צפיות
  9. Started by darkman,

    ראיתי שיש DVD שקורא DIVX עכשיו זה אומר שאני יכול לצרוב סרט (ביתי) על דיסק רגיל ללא צורב DVD ולראות אותו ב DVD?

    • 7 תגובות
    • 798 צפיות
  10. Started by וייצ,

    שלום לכולם אם אני לא מוציא את הסוללה ולוחץ על הדלקה ו0 המחשב לא מזהה את המכשיר האם יש דרך אחרת ?הusb מתקשר עם הכף יד רגיל

    • 6 תגובות
    • 798 צפיות
  11. היי לא מזמן קניתי טלוויזיית LCD 42 אינץ' FULL HD של טושיבה. קניתי גם כרטיס מסך RADEON 3600 שתומך ב HDMI. עד עכשיו חיברתי את הטלווייה דרך חיבור ה VGA של הטלויזיה ללפטופ שלי והכל עובד מצויין. אבל לחבר את ה PC שלי דרך ה HDMI אני פשוט לא מצליח ואודה לכם אם תוכלי לעזור לי. לכרטיס המסך שלי שתי יציאות DVI. לאחד מחובר מסך SAMSUNG BW2253 ולשני את מחבר כבל HDMI דרך מתאם DVI <--> HDMI שהגיע עם כרטיס המסך. כשאני פותח את ה CATALYST Control Center הוא מזהה לי את הטלוויזיה אוטומאטית כ Toshiba LCD, ולכאורה הכל אמור להיות בסדר כי הוא נותן לי שני מסכים לעבוד איתם, אבל כל מה שאני לא עושה לא משנה, והטושיבה ממשיכה להראות מסך כחול. כשאני מרחיב את איזור העבודה למשל לשני מסכים הסמן של העכב…

    • 2 תגובות
    • 798 צפיות
  12. Started by slrr,

    איזו טלוויזיה עדיף??? LG דגם 55LH50YR http://www.rocky-sport.com/groupsales/10897 Toshiba REGZA 55ZV600 http://www.livesale.co.il/product.asp?productid=4045 מסך LCD סמסונג "52 דגם: LA52B750 http://www.mispar1.co.il/?CategoryID=186&ArticleID=883

    • 1 תגובה
    • 798 צפיות
  13. יש לי סט 4 רמקולים,סנטר וסאב (YAMAHA) מחוברים לרסיבר של אותה חברה דגם V361. חיברתי אותו לממיר עם כבל RCA משני הצדדים. ברסיבר זה מחובר ל-DTV\CBL ובממיר ליציאת האודיו ואני שומע רק בשני הרמקולים הקדמיים שלי ולא באחוריים זה אמור להיות ככה? בהגדרות של הרסיבר בדקתי והכל תקין וגם כששומעים מהמחשב שומעים בכל רמקול. בנוסף, עכשיו בדקתי וגם בDVD שלי לא שומעים עלום חיברתי אותו עם כבל אופטי ממנו לרסיבר. שאר החיבורים שלו לטלוזיה הם RCA אבל לקומפוננט. תודה רבה על הייעוץ. נ.ב : יש איזשהן הגדרות שעלי לקבוע ברסיבר או במקום אחר על מנת להפוך את השמיעה לאידיאלית ?

    • 2 תגובות
    • 798 צפיות
  14. מתה אחת היציאות כי היתקצר החוט של הרמקול בטעות. שלחתי אותה לתיקון והמעבדה לא הצליחה לתקן משום שהחלק התקול לא נמצא בהישגם יותר. שאלתי לפחות מה החלק שהם לא מצליחים להשיג ונאמר לי STK. איפה ניתן להשיג STK? תודה. [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 798 צפיות
  15. Started by homart,

    אנשים, אני צריך תשובה ממש מהירה על ההתלבטות הזו, אוזניות בשביל הIRIVER 320 שלי, מחר אני הולך לקנות !! מישו אולי יודע גם איפה אנייכול להשיג פרטים טכני םשל הגראד? כמו התנגדות וכולי...

    • 7 תגובות
    • 798 צפיות
  16. Started by roei88,

    אח שלי רוצה לקנות נגן של ג'יגה לפחות עד 900 ש"ח. דברים חשובים: 1.איכות שמע 2.זמן סוללה 3.חלוקה עפ"י תיקיות 4.עברית זהו בערך. הוא עמד להזמין את ה-I-River IFP-799 ואמרתי לו שיחכה קצת. יש אפשרות לראות את השירים בנגן זה לפי תיקיות? עוד כמה נגנים שהמלצתי לו עליהם: sandisk dap sandisk sansa m240/m250/e140 i-audio g3 את הסנדיסק סנסה הוא לא כל כך רוצה אין אין לו סידור לפי תקיות, והiriver עדיף על הסנדיסק הרגיל. ב-iaudio יש עברית וסידור לפי תקיות? קיצר מה אתם אומרים שילך על ה-i-river?

    • 4 תגובות
    • 798 צפיות
  17. רציתי לדעת איזה אוזניות טובות כדי לקנות למכשיר האיפוד או המיקרו זן שאני יחליט לקנות...המכשירים באים עם אוזניות טובות?? אני רוצה אוזניות ששמים בתוך האוזן לא משהו מסיבי שמבודד את כל הרעשים מבחוץ בגלל שאני רוצה אוזניות ניידות וקלות.... איזה חברה כדאי לקנות? איזה סוג? אני יהיה בני-יורד לכן יש שמה מבחר שיהיה בבקשה בסביבות ה-40-50 דולר...

    • 2 תגובות
    • 798 צפיות
  18. Started by zeevru,

    למגבר שלי - ימהאה RX-V550, יש מספר כניסות אופטיות, ביניהן אחת לDVD, וכניסה קואקסיאלית אחת, ל-CD. לDVD שלי -פיוניר DV-410V יש יציאת אודיו אנאלוגית, יציאת אודיו קואקסיאלי ויציאת HDMI (וגם וידאו קומפוננט אבל זה לא שייך לשאלה הזאת). מכאן, שהדרך הדיגיטאלית היחידה לחבר את האודיו של הDVD למגבר היא בקואקס. אבל מאחר וזו כניסת CD של המגבר, זה סטריאו רגיל ולא 6.1 שהמגבר תומך בכניסות האופטיות. פתרון אחד שמצאתי הוא ממיר SPDIF / TOSLINK, ויש כאלה בחו"ל, בעלות נמוכה יחסית. האם פתרון כזה הוא סביר מבחינת איכות הצליל? האם שימוש ביציאת HDMI והמרתו לאופטי זו גם אופציה? תודה

    • 2 תגובות
    • 798 צפיות
  19. Started by tot5,

    מרחק הצפייה שלי בחדר בערך 2.8 מטר. האם כדאי שאקנה 32" או 37"? לא ממש יודעת אם אני רוצה LED או LCD. אני מניחה שזה יהיה תלוי במחיר ובדגם. התקציב שלי הוא עד 3,000 ש"ח. בעקרון הייתי רוצה שיציאת ה-HDMI והכפתורים יהיו בצידי המכשיר. רצוי שהמכשיר יקרא סרטים מהסוגים הנפוצים ושאם אנסה להפעיל סרט+כתובית (לא מובנה בתוך הסרט), אז הטלוויזיה תקרא אותה. יש לי את אחד הדגמים של LG 32 בחדר אחר וחוץ מהבעיה עם ה-DTS, הכל מצוין שם. דווקא כשבדקתי דגמים של סמסונג הם לא ידעו לקרוא כתוביות, אבל אולי זו רק בעיית תוכנה (?). ראיתי שרשורים מאוד נפוצים על D5000 של סמסונג. האם הטלוויזיה עונה על הדרישות שכתבתי לעיל? אשמח לקבל המלצות נוספות.

    • 1 תגובה
    • 798 צפיות
  20. Started by yaniv69,

    *שלום* חיפשתי בפורום ולא מצאתי תשובות, כבר מזה כמה שבועות אני מחפש דיל טוב לרכישת אי פוד יש לי מספר שאלות בעיניין. אני חושב שממש אין לי שום צורך באי פוד של 20 גי'גה מהסיבה הפשוטה שיש לי רק 1200 שירים אך ממה שראיתי באתרים האיפודים היחידים שמוכרים כיום הם הדור הרביעי והם: 20 גי'גה 40גי'גה והמיני 4 גי'גה האם לא מוכרים יותר או לא מייצרים יותר את האיפוד דור שלישי של 10 גי'גה?? כי אין ליש ום צורך ב20 גי'גה, בנוסף את האיפווד אני יקנה במיאמי בארצות הברית. האם יש פשרה אחרת בין ה20 גי 'גה למיני?? משהו באמצע?? תודה לכולם

    • 3 תגובות
    • 798 צפיות
  21. יש לי אוזניות נחמדות (px100) שבקרוב יוחלפו ליותר טובות, אני שוקל להחליף כרטיס קול, ואולי לקנות מגבר ואז חשבתי על זה, שהתוכנות שאני דוגם איתם את הדיסקים (במקרה הטוב, וברע מוריד מוזיקה באיכות גרועה), בטח משפיעים הרבה יותר על איכות השמע מהרבה דברים אחרים אז למישהו יש להמליץ על תוכניות איכותיות לדגימה של מוזיקה מדיסקים? או מקורות אלטרנטיביים למוסיקה איכותית (מבחינה פיזית....) וגם עד כמה יש הבדל בין הדגימות השונות? ובאיזה רמה של ציוד צריך בשביל להבדיל בין הרמות? (128, 192 וכו')

    • 5 תגובות
    • 798 צפיות
  22. היי יש לי טלויזיה ישנה שאליה אני מחבר מחשב נייד. חיבור מתבצע עם כבל SVideo - SVideo למתאם ןלחיבור scart ועוד כבל נפרד RCA לסאונד. ראיתי פה איזה פוסט על כבל 6 פינים וכד'. בכבל שלי יש 4 פינים והוא הסטנדרטי הנמכר בכל חנות. ניסיתי את כל ההגדרות האפשריות - PAL\NSTC על סוגיהן ותמיד אותה תוצאה: או שיש תמונה צבעונית אך מרצדת ולא חלקה , או שיש תמונה חלקה אך בשחור לבן. גם בתמונה הצבעונית יש בעיה - נראה שאין ירוק (ניסיתי במיוחד על מטריקס). חוץ מהאפשרות שהטלויזיה ישנה מאוד - יש עוד אפשרויות לנסות? מישהו נתקל בבעיה דומה?

    • 3 תגובות
    • 798 צפיות
  23. השימוש העיקרי שלי במחשב זה צפיה בסרטים בסראונד וגם האזנה למוסיקה באיכות גבוהה. בנוסף אני גם מנגן בגיטרה ואני רוצה לחבר אותה למחשב (חיבור hi-Z אם אני לא טועה) בשביל תוכנת guitar rig. האם קיים כרטיס קול שתומך בהכל ? ראיתי את native instruments KOMPLETE AUDIO 6 האם הוא תומך בנגינת סרטים בסראונד ? התקציב הוא עד 1200 ש"ח הכל מחובר לרמקולים דרך רסיבר של DENON. יש לו כניסות דיגיטליות והוא מפענח כמובן DOLBY וDTS תודה

    • 0 תגובות
    • 798 צפיות
  24. שלום, אני כבר כמה זמן חושב על שדרוג של הסאונד אצלי (אני אומר סאונד כי אולי זה יהיה רמקולים במקום) ואני חשבתי אל אוזניות פתוחות עם דגש על HD555 של סנהייזר. ורציתי לדעת האם הוא לא מבודד סאונד בכלל מבחוץ? פשוט אני לא רוצה שהאוזניות ינתקו אותי ושלא אוכל לשמוע את הסובב סביבי. (לבית) וגם האם התוספת מחיר לHD595 משתלמת לעמות ה HD555 מבחינת תמורה למחיר? תודה רבה. עומר

    • 1 תגובה
    • 798 צפיות
  25. Started by Master Boo,

    לאחר שהSennheiser HD 202 שלי נאכלו בברוטליות ובחוסר צדק משווע ע"י שני החתולים שלי, אין ברירה אלא לקנות חדשות. האוזניות משמשות לשני דברים: 1. חיבור למערכת התופים האלקטרונית (TD8). 2. משחקים כשאני לא רוצה שמסביב ישמעו. אני מחפש אוזניות שיהיה איכותיות לא פחות מהHD202, שיהיו כמה שיותר אטומות, וכמובן, הבאסים. אם אפשר גם שיהיו חסינות לחתולים זה יהיה מעולה, אבל בזה אני מוכן להתפשר. תודה!

    • 5 תגובות
    • 798 צפיות

דיונים חדשים בפורומים