עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by eins,

    שלום אנשים שאלה ראשונה בבקשה , איפה אני יכול לקנות כבל COAX ? ומה בערך המחיר ? אם יש באיזור הקריות חנות שמישהו מכיר אנ ישמח לשמוע 2. האם היציאה שיש לי בלוח אם של גיגביט של COAX היא מספיק באיכות ? לוח GIGABYTE GA-965P-DS3 3. האם עדיף לשמוע מוסיקה ביציאה הזאת ? תודה לעוזרים (מדובר על רמוקלים Z5500)

    • 8 תגובות
    • 799 צפיות
  2. Started by msa90,

    מה אתם אומרים כדאי לקחת את הG500 של קראיטיב או תG51 של לוג'יטק???

    • 2 תגובות
    • 799 צפיות
  3. אני רוצה לקנות DVD שקורא סרטים XVID ,DIVX ..שקורא תרגום בצד ולא מובנה.... שיקרא תפורמטים SVCD \VCD\MP3\MPEG-3|DVDR-+W\JPG\ושיהיה אפשר לשוטט בדיסק

    • 1 תגובה
    • 799 צפיות
  4. Started by n_aviv1,

    אני צריך להכין וידאו למחר למקרן ואני לא יודע באיזה רזולוציה לעשות אותו. מדובר ב benq mp515. כתוב שהרזולוציה הטבעית היא 800*600 והמקסימלית היא 1600*12003 ועוד משהו שאני לא יודע זה כמה FPS צריך להיות (25/29.97/30/60/59.97/24 וכו'..) אשמח לתשובה (דחוף להיום). תודה מראש ;D

    • 0 תגובות
    • 799 צפיות
  5. יש לי כרטיס מסך geforce 9500GT שיש אליו יציאות DVI HDMI ו VGA, ויש לי לוח אם gigabyte דגם ga-945p-s3 ועכשיו קניתי טלויזית LCD של סמסונג דגם la32a550 הבעיה היא כזאת כאשר אני מנסה לחבר את הטלויזיה דרך כבל DVI לHDMI אני מצליח לראות תמונה בטלויזיה ולהחליף בין הsource בטלויזיה בלי בעיה. כאשר הטלויזיה מכוונת על כניסת HDMI ואני מחבר את המחשב לטלויזיה דרך כבל HDMI ל HDMIאז אני רואה תמונה בלי בעיה אבל ברגע שאני מעביר לsource אחר ומנסה לחזור לכניסת הHDMIאז הוא כבר לא מוצא את חיבור HDMI. (כאשר אני שוב מחבר את הכבל DVI ל HDMI אז זה חוזר לעבוד ללא בעיה) * כאשר חיברתי את הטלויזיה למחשב הנייד שלי (עם כרטיס מסך ati radeon HD 4530) בכבל HDMI לHDMI התצוגה והמעבר בין הsource עבד ללא בעיה …

    • 0 תגובות
    • 799 צפיות
  6. Started by yoB_ynnaD,

    יש ברשותי לוח-אם Abit NF7-S עם כרטיס קול מובנה. הוא מחובר לרסיבר דרך היציאה הדיגיטלית (כתום) אבל אני לא מצליח לקבל סאונד. מישהו הצליח לשמוע דרך ה-Digital Output של הכרטיס קול?

    • 5 תגובות
    • 799 צפיות
  7. Started by ccc,

    1. האם אפשר לרוץ ולעסוק בפעילות ספורטיבית מכל סוג שהוא עם נגן מבוסס דיסק קשיח? MUVO לצורך העניין 2. מחפש נגן ב650 שקל עם אפשרות הרחבה- שיהיה איכותי ! ושיתאים במיוחד לספורט (ריצות כדורסל הכל) 256 מגה ככה עם הרחבה נראה טוב. חשבתי על הC100 SPORT של קריאטיב... לא? TNX

    • 6 תגובות
    • 799 צפיות
  8. Started by darkman,

    אז ככה אני מקווה שזה בפורום הנכון 1)אני רוצה להביו איך זה שאני מחבר את האוזניות לשקע של האוזניות במחשב אני יכול לשמוע בלי צורך בחשמל( וכמה מתח יש לי שם) 2)שאני מחבר שני רמקולים(הכי פשוטים שיש) אני צריך לחבר אותם גם לחשמל עכשיו עובר כבל בין המחשב(כרטיס קול) ולבין הרמקול הראשון ומהרמקול הראשון יוצא לשני , אני לא מבין איך זה עובד (הייתי פותח עם היה לי אחד אבל אין) מה הולך שם בפנים? 3)ברמקולים של מעל 2 (4,1\5,1\ועוד עוד) איך הם מתחברים למחשב? לכל אחד יש שקע מסוים במחשב או כולם ביחד ורק מהבאס(אם אני לא טועה) הם מתפצלים זהו בנתים מקווה שתענו או שלפחות תתנו לי פורום של יותר מתקדמים שאני יוכל להבין תעניין

    • 3 תגובות
    • 799 צפיות
  9. Started by mrwolf,

    בקרוב אני הולך לקנות טלויזית LCD. HD READY לחדר. יש לי כרטיס מסך 8800GTS עם שתי יציאות DVI. כדי לראות סרטים ברזולוצית HD מהמחשב על הטלויזיה אני אצתרך כבל DVI נכון? ואותו אני אחבר לכניסת ה HDMI בטלויזיה נכון? הבנתי שההבדל הוא ש HDMI מעביר גם סאונד. מה שאומר שאם אני אחבר את המחשב בHDMI אני אראה ואשמע את הסרט מהטלויזיה? (וגם מהרמקולים שמחוברים למחשב?) אם זה המצב. הוא עדיף אבל לאן אני אחבר את ה HDMI במחשב? לאותה יציאת DVI מהכרטיס מסך? לא נשמע לי הגיוני. אני אסדר את השאלות -כבל DVI. מחבר מהכרטיס מסך והולך לכניסת HDMI בטלויזיה (פשוט אני לא רואה במפרטי טלויזייות שרשום כניסת DVI)? -אפשר לחבר HDMI מהיציאה במחשב של הכרטיס מסך לחיבור HDMI בטלויזיה ובכך להרוויח את הרמקולים של הטלויזי…

    • 1 תגובה
    • 799 צפיות
  10. Started by LRa,

    מישהו יודע איך הנגנים שלהם מאכסנים את קיבצי המילים של השירים? אני מסתכל בסיפריות ואין שם שום קובץ חוץ מהשירים. תודה

    • 4 תגובות
    • 799 צפיות
  11. שלום לכולם, אני מחפש אזניות נוחות, איכותיות, רק מהסוג של אלו שנכנסות אל תוך האוזן, במחיר של עד 300 שקלים לשמיעה במערכת סטריאו , ו\או בנגנים ניידים שונים. האם קיים יצור שכזה בארץ ? במידה וכן, האם אתם מכירים חנויות שבהם מוצרים כאלה נמכרים ? שמות, מיקומים, אתרים - אשמח לכל פיסת מידע. אגב, האוזניות יחוברו למערכת הסטריאו שלי דרך כבל מאריך פשוט (שעלה 30 שקלים) האם זה ישפיע על האיכות של הסאונד ? האם ישנם כבלי הארכה איכותיים יותר לאוזניות ? המון תודה לעונים.

    • 6 תגובות
    • 799 צפיות
  12. Started by Aviv C,

    הורדתי מהאינטרנט סרט וכתוביות מתאימות. כשאני צופה בסרט יחד עם הכתוביות אני רואה בהתחלה את הכתוביות לא בזמן המתאים ולאחר מכן את אותן הכתוביות בזמן המתאים. איך אני יכול לטפל בבעיה?

    • 8 תגובות
    • 799 צפיות
  13. Started by ccc,

    חוות דעת, תמונות, איכות בניה, תנו ביקורת ! ;D ;D אין כלום באינטרנט !

    • 0 תגובות
    • 799 צפיות
  14. Started by oooz,

    שלום... יש לי מערכת 5.0 שמורכבת ממגבר Yamaha RX-V800 מערכת רמקולים: זוג קדמיים: Wharfedale Atlantic 400 Black זוג אחוריים: Wharfedale Valdus 100 Black סנטר: Wharfedale Valdus Centre Black המערכת במצב מצוין מאוד... גם המגבר גם הרמקולים,באתמ במצב מצוין + המערכת בת 2.7 שנים אני מעוניין למכור אותה מחוסר מקום בחדר, אני מעוניין לדעת כמה לדרוש עליה.. חפשתי מחירים בארץ ולא מצאתי שום דבר מדוייק.. הכל הערכות,אני צריך עזרה בתמחור המערכת. כמה נראה לכם? תודה

    • 4 תגובות
    • 799 צפיות
  15. Started by asafh,

    היי כולם, אז קניתי מיני דיסק sony mzn-610 חדש והאמת חבל שלא בדקתי קודם איך מעבירים mp3 אליו. זה ממש לא כמו בנגן mp3 או בדיסקמן mp3 שפשוט מעתיקים את הקבצים - זה כולל המרה לפורמט אחר ובלאגנים. עכשיו לשאלה: מישהו השתמש בתוכנת SonicStage המצורפת להעתקת mp3 למיני דיסק? האם באמת אי אפשר לסמן כמה דיסקים (כלומר playlists מה-music drive) להעתקה למיני דיסק?!?! צריכים לשבת מול המחשב עבור כל דיסק ודיסק??? תודה, אסף

    • 2 תגובות
    • 799 צפיות
  16. תמליצו לי ושהמחיר לא יהיה 2000 או משהו כזה אולי מקסימום ליד ה 1000 ועם יש משהו יותר זול והוא מצויין אז תגידו אל תבחרו לפי המחיר ועם אפשר גם לינק תודה.

    • 6 תגובות
    • 798 צפיות
  17. Started by Killer Storm,

    אני צריך מדריך להתקנה ושימוש בסאב-וופר, לא של מחשב סאב למערכת קולנוע - סטריו איך להתקין כמו שצריך ולתפעל.

    • 2 תגובות
    • 798 צפיות
  18. Started by Spirit Crusher,

    היתי כמעט שנה עם הפורטה פרו ואני ממש ממש אוהב את האוזניות אבל ממש התעללתי באוזניות והן כבר לא עובדות... אז החלטתי לקנות חדשות אבל אני רוצה אוזניות כפתור שאפשר לשים בכיס בלי בעיה וללכת עם זה לכל מקום בלי להסחב עם שקית. למרות שהPORTAPRO ממש נוחות והכל והן דיי מושלמות. חשבתי ללכת קצת לכיוון האוזניות בכפתור אם יש משהו נוח ובאיכות הפורטה פרו, אם לא אז כנראה שאני אקנה שוב את הפורטה פרו. אה, נזכרתי שחבר שלי קנה אוזניות ב180 שקל בכלי זמר , משהו שדומה לפורטה פרו עם אותו סוג קיפול של PX100. ממש אהבתי את הסאונד שלהן(AKG K24P). אז אם לא אמצא אוזניות נוחות וניידות (כפתור או משוה בסגנון) אז אולי אלך עליהן כי ז ההרבה יותר זול מהפורטהפרו. אני שומע את כל סוגי המוזיקה..טראנס פחות- בעיקר מ…

    • 2 תגובות
    • 798 צפיות
  19. Started by Or ei,

    יש לי כרטיס קול מובנה של הnf2 שהוא די טוב, אבל , כרטיס כמו x-fi ישפר לי את האיכות בשמיעה? ואם אני מחבר בכבל אופטי זה משנה בכלל איזה כרטיס יש לי ? בקשר לכבל אופטי , יש הבדל בין הכבל היקר של פילפס לכבלים הפשוטים ? שיש בינהם הבדל של איזה 80 שקל ... שווה להשקיע קצת יותר ? ואיך הכי מומלץ לסדר אותם ? הנה קישור לתמונות של החדר שליhttp://picasaweb.google.com/or.iechen/MyRoom החדר שלי בגודל 4X3.5 והתכוונתי לשים בכל פינה רמקול והסנטר במרכז והסאב איפה שאתם רואים התוכנית שלי זה להוציא את הארון (לשים שידה במקומו ככה שלא יפריע בגובה) עוד חודשיים כנראה אני קונה lcd 32 ככה שזה לא ישאר כמו שזה יהיה עכשיו כל ה"פינת מחשב" עוברת לסלון והמחשב יעבוד דרך הlcd באיזה גובה הכי מומלץ לתלות או…

    • 5 תגובות
    • 798 צפיות
  20. Started by Lupin,

    המערכת הנוכחית כבר יצאה מכלל שימוש ואני רוצה לקנות חדשה. אני לא מחפש משהו כבר שירעיד את השכונה אלא מערכת רגילה, עם איכות טובה שאני אחבר אותה למחשב..לא צריך יותר מזה. אממ יש לי 600 ש''ח לזה..זה מספיק בשביל מערכת סטנדרטית או שאני אצטרך לחסוך עוד קצת? וגם איזה חברות טובות למערכות סטריאו וכל השיקולים האלה אני לא מבין בזה. נו טוב, בשביל זה יש פורומים

    • 8 תגובות
    • 798 צפיות
  21. רמקולים - לוג'יטק Z560 . כרטיס קול - אודיג'י 2 . הייתה לי תקלה במחשב ולכן נעדרתי מהפורומים למשהו כמו שבועיים או אפילו יותר (ואני רואה שגם לאתר הזה היו תקלות אבל שיהיה) אבל עכשיו חזרתי ואני מוכן לדווח מהשטח . הרמקולים : איכות : מ - ע - ו - ל - י - ם . בצירוף עם הכרטיס קול האיכות פשוט מדהימה . כל טראק/שיר שאני שומע פשוט נשמע כמו שצריך . הצלילים נשמעים נקיים , חדים ופשוט כמו שצריך . אין יותר רעשי רקע , אין יותר HISSIM , פשוט מושלם . הסראונד במשחקים מצויין וגורם לך לוחוש כאילו אתה ממש במשחק . סרטים עדיין לא ראיתי עם הרמקולים מפני שאני מחכה למסך החדש (VIEWSONIC P95F+) אני אני די בטוח שהחוויה תהיה מהממת . עוצמה- הרמקולים עצמם מאוד חזקים . דוגרי , לא יודע אם הם מג…

    • 2 תגובות
    • 798 צפיות
  22. Started by LR,

    שלום, האם אקולייזר גרפי של קובץ באיכות 320kbps יהיה אותו אקולייזר של קובץ באיכות 128kbps או אפילו קובץ באיכות גרועה יותר? (מבחינת הערכים שלו). כלומר : האם ערכי ערוצי האקולייזר יהיו זהים למרות הירידה הדרסטית באיכות השמע? במידה ולא, הכן יתבטא השוני ומדוע? נ.ב מדובר על אקולייזר גרפי ממוחשב הדוגם את הקובץ. תודה לעונים!

    • 0 תגובות
    • 798 צפיות
  23. Started by rbaron,

    שלום, אני מחפש טלוויזיה לסלון בגודל 42" אולי קצת יותר גדולה (תלוי במחיר) שימושים עיקרים צפייה בטלוויזיה (ממיר yes max hd) לפי מה שהבנתי עדיפות ל led אלא אם כן תסבירו לי אחרת תקציב עד 3000 ש"ח (אולי אם חריגה קטנה) תודה

    • 0 תגובות
    • 798 צפיות
  24. יש לי לוח אם של chaintech , דגם 7NIF2עם כרטיס קול 5.1 מובנה של CMEDIA דגם 9378.בלוח גם מובנה GEFORCE 4 MX . יש לי WINDOWS XP. הדרייברים של הכרטיס מסך היו ישנים ולכן הורדתי את מהאתר של NVIDIA את ההתקנים של הNFORCE. כנראה שהם ביטלו את ההתקנה של הCMEDIA. הכרטיס קול עובד. הבעיה שאני לא יודע אם הכרטיס קול תומך כמו מקודם בEAX וA3D. הורדתי מהאתר של CMEDIA את הדרייבר,אבל זה לא עוזר כי זה כל הזמן מתקין לי מחדש את הNFORCE. אודה על עזרתכם שרון

    • 1 תגובה
    • 798 צפיות
  25. Started by ilyadd,

    1.יש לו כבר עברית? 2.הוא עובד כמו הIPOD (עם תוכנה) או אפשר גם רגיל כמו דיסק און קי? 3.מה יש בבנדאל שלו?

    • 7 תגובות
    • 798 צפיות

דיונים חדשים בפורומים