אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
שלום, ברשותי הכרטיס קול הנ"ל, שנמצא במחשב הישן. אוטוטו אני קונה מחשב חדש עם לוח אם abit nf7 s2 שמובנה עליו כרטיס קול מסויים. רציתי לדעת עם כדי להשתמש בכרטיס שיש לי עכשיו או לחבר את הרמקולים לכרטיס של הלוח אם.... תודה.
-
- 1 תגובה
- 801 צפיות
-
-
http://ivory.co.il/product.asp?productid=129&CatCode= לפי נתונים יבשים נראית טוב, מחיר מאוד זול, אך חברה סינית לא מוכרת... מישהו יכול להגיד לי איך היא? אני מחפש LCD TV בשביל הxbox 360 שלי. אם אני הולך לראות אותה מה לבדוק בה?
-
- 4 תגובות
- 801 צפיות
-
-
שלום לכולם. יש ברשותי מזה כ4 שנים רמקולים של קריאייטיב SBS370 ואני דיי מרוצה מהאיכות שלהם, אני מעוניין בקניית רמקולים נוספים (למחשב אחר) בתקציב של 300 ש"ח +- (אפשר לחרוג בגבול הטעם הטוב) . אחרי הרבה חיפושים יצאתי מבולבל, והדרישות שלי מהרמקולים הן: -שיהיו איכותיים יותר מהרמקולים שברשותי. - שיהיו 2 רמקולים + סאב (2.1). - כפתורי הווליום והכיבוי לא יהיו על הסאב (אני אוהב את הסאב שלי מתחת לשולחן ואת הגב שלי ישר). האם הדגם שהחליף את הATP3 המיטולוגי שווה משהו? או שצריך לחפש אלתרנטיבות אחרות? תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 801 צפיות
-
-
אני מעוניין לחבר את המחשב שלי למסך פלאזמה ואני צריך כבל באורך 15 מטר בשביל זה יש כבלים בכזה אורך? VGA.... ועל הדרך: מה ההבדל בין VGA ל SVGA
-
- 4 תגובות
- 801 צפיות
-
-
לפני כחודשיים קניתי מסך LCD גודל 32 דגם LX800 תוצרת פנסוניק שמתי לב שבתחתית המסך גם בצד ימין וגם בצד שמאל בערך 7 ס"מ מהפינה, יש כמו חצי עיגול שתמיד מואר שמים לזה לב כשהתמונה שחורה לגמרי בחלק התחתון. האם המסך פגום??
-
- 2 תגובות
- 801 צפיות
-
-
שלום לכם חברים... ברשותי הMX5021 כבערך עוד מעט שנה שלמה בצבע לבן מדהימים שלי עושים רעש כזה איכותי מכרטיס אונבורד... ואני מחפש לי כרטיס קול טוב עד המחיר 300~350 שקל. לא למשחקים ולא לסרטים שום אפקטים שום כלום. מוזיקה נטו ושיהיה הכי איכותי שיש סאטאפ 2.1 למי שלא יודע.. יש לציין שאפילו כרטיס ב200 ש"ח של קרייטיב מהפשוטים ביותר דחף את הכרטיס הזה לאיכות שנשמע אפילו באוזן באופן דיי ברור. יותר פירוט יותר צליל יותר עוצמה.... התאהבתי בקונספט של כרטיס קול ועכשיו אני רוצה אחד לעצמי! אני שומע בעיקר אלקטרו האוס ומוזיקה עתירת באס חד ומדוייק אז דיי חשוב לי הקטע של הבאס. גם פירוט טוב יועיל המפרט שלי בצד חבר'ה תודה!
-
- 1 תגובה
- 801 צפיות
-
-
-
יש לי נגן mp3 creative zen touch כאשר אני מעביר שירים לנגן השירים עוברים אך השירים נראים על המסך שהאותיות הפוכות גם באנגלית זה קורה פשוט רואים את השם של שיר אב מימין לשמאל מה עושים?
-
- 0 תגובות
- 801 צפיות
-
-
לא מצאתי פורום אחר שאפשר לפרסם בו את זה אז אני מקווה שזה המקום המתאים.. אז ככה, קניתי DVD חדש של LG דגם: LG DV256 הנה הפרטים עליו באתר הרשמי של LG: http://ae.lge.com/products/model/detail/dv256.jhtml ואני מחפש איך לעדכן אותו, כי לפעמים צריך לעדכן יש קודקים חדשים וסרטים שלא יעבדו, למשל ב DVD הישן שלי חלק מהסרטים הכי חדשים לא עבדו כבר או עבדו ממש לא טוב עם קירטועים או שנחתכו והפסיקו באמצע וכו'.. וב DVD החדש (הנוכחי, ה LG) הסרטים עובדים מצויין אבל עדיין הוא DVD שמתעדכן אז זה הכי טוב כי ככה אני יכול לעדכן אותו כל פעם כשיש בעיות עם סרטים.. בכל מקרה תודה רבה מראש! ד"א יש גם מצב שהוא בכלל לא מתעדכן ועבדו עליי? עלה לי רק 200 ש"ח בדיוטי פרי.. קורא DIVX והכל.. בכללי הוא ממש טוב בינ…
-
- 1 תגובה
- 801 צפיות
-
-
חשוב שהיו קומפקטיים ובאיכות סבירה יחסית למחיר אם אפשרי שיהיה חיבור רק לאמפי 3 ואם חייב חשמל אז עדיפות לסוללות ואפשרי גם משולב עים חשמל תודה מראש!!!
-
- 0 תגובות
- 801 צפיות
-
-
יש לי כרטיס של Creative Sound Blaster 5.1 הפשוט פירמטתי היום והכל עובד כמו שצריך, לאחר שהתקנתי דרייבר לכרטיס מסך, הסאונד פתאום לא עובד, בDevice Manager הכרטיס מופיע, המחשב מזהה את הכרטיס, אבל משום מה אני לא שומע כלום, גם בControl Panel בSounds and Audio Devices, הכרטיס קול שהוא בוחר זה הSound Blaster. יש לציין שיש לי גם On-Board SigmaTel Audio של אינטל מהלוח-אם, יכול להיות שזה מפריע, אבל מקודם זה עבד, ככה שאני לא יודע מה יכולה להיות הבעיה. אשמח לעזרה.
-
- 1 תגובה
- 801 צפיות
-
-
מיקרו דרייב(הגודל הנכון בידיוק,לא הרבה מדי ולא מעט מדי) עם מסך לא רע בכלל. תומך בMP4!!! חיי סוללה טובים מאוד. והמחיר,אחחחח המחיר ;D. השאלה בכותרת .
-
- 4 תגובות
- 801 צפיות
-
-
מצאתי אתר אחד midomi אבל בטח יש עוד זקוק לעזרתכם
-
- 0 תגובות
- 801 צפיות
-
-
קיבלתי את הATP3 באמת אחלה סט איכות סבבה יותר טובה מהAIWA שהיתה לי מקודם הווליום שלה לא חזק כמו ה AIWA (קצת חסר לי בבוקר שאני יוצא לצחצח שיניים במקלחת ורוצה להמשיך לשמוע) אבל נדמה לי שזה היה shibby שאמר שיש "ברייק אין" וזה ישתפר עם הזמן אני קצת מפחד לשים את הסאונד על כמעט מקסימום כי נראה לי שהסט יהרס והוא לא בנוי להיות על מקסימום - אני צודק או טועה ? והמטרה של התארד: הATP מחובר רגיל לline out - speakers ורציתי לחבר את המערכת AIWA ל line in (היציאה הכחולה) שיהיה סראונד ניסיתי גם דרך הלוח בקרה של מיקרוסופט וגם דרך ה SOUND MAX להפוך ל "קוואדרופוני" ראו בתמונה 4 רמקולים אבל בתחלס עבדו רק הATP גם במוזיקה וגם בטסט של הלוח בקרה\סאונד מקס מה עושים? תודה.
-
- 5 תגובות
- 801 צפיות
-
-
רמקולים בייועוד לסרטים , חשוב שלא יתפסו הרבה מקום על השולחן , מחירים מ 150 - 200 ש"ח
-
- 5 תגובות
- 801 צפיות
-
-
אחי ביקש לחדר שלו מגבר/רסיבר + רמקולים. כרגע יש לי תקציב למגבר עד 1200, אם אפשר פחות זה ייתקבל בשמחה. רמקולים השגתי במחיר מציאה Wharfedale XARUS XR5000 ב400 שקל מחבר ( ) אחי מעוניין לשדרג בעתיד הקרוב ל5.1 לכן אני רוצה רסיבר שיאפשר שדרוג זה בעתיד ולא יפחית מאיכול הסאונד. הרסיבר ייתחבר למחשב כנראה בחיבור אופטי או דיגיטאלי, זה מיועד למשחקים, סרטים ושירים.
-
- 0 תגובות
- 801 צפיות
-
-
אין לי ממיר בבית (אין כבלים/לווין) ואני רוצה לחבר את הטלוויזיה למסך. אם לדוגמא אני ארכוש ממיר, אני אוכל להשתמש בו? או שצריך את הכרטיס הזה שמחברים אליו? או שאפשר לקחת מתאם של אנטנה לRCA/S-video? תודה
-
- 6 תגובות
- 801 צפיות
-
-
שלום לכולם, רציתי לקנות את הסטרימר הזה, אבל אני רוצה לדעת קודם את כבר יצא לו עדכון שמוסיף תמיכה בכתוביות בעברית. מדובר בסטרימר הזה:http://hwzone.co.il/reviews/wdtv/ האם הוא תומך בכתוביות SUB בעיברית? תודה לעוזרים!
-
- 1 תגובה
- 801 צפיות
-
-
שמעתי שהם טובים ועולים רק 250 ש"ח זה המפרט שלהם מהאתר היצרן http://asia.creative.com/products/product.asp?category=4&subcategory=789&product=15970&nav=1&listby=usage מישהו מכיר אולי..השתמש פעם..שמע.. בבקשה זה דחוף רק תגידו אם זה איכות או לא כי אני לא מבין בזה
-
- 1 תגובה
- 801 צפיות
-
-
השוואה של רמקולים MX5021 FX6021 איזה רמקולים יותר טובים ???? תעשו לי השוואה אבל לא לפי אתר זאף אולי ממשהו שבאמת מכיר תרמקולים או מתאתרים מחוץ לארץ .... מה יותר טוב ? יותר איכותי מה שממש האבתי בFX 6021 זה העעיצוב שפשוט הם ניראם פצצה! אבל רק הם לבנים הם בטח מתלכלכים מהיר ואני רוצה לקנות כרטיס קול ...... איזה מומלץ שיביא את שיא האיכות ....
-
- 6 תגובות
- 801 צפיות
-
-
שלום לכולם קניתי את האוזניות של מודזה הגירסה Medusa 5.1 Home Edition עכשיו חיברתי הכול לכרטיס קול והכול עובד פצצה מאוד מורצה מהם !! בכול מקרה עד היום היתי מחבר את המערכת שלי למחשב\לכרטיס קול ושומע ברמקולים של המערכת .. עכשיו האוזניות תופסות לי את כול החיבורים של הכרויס קול . ורציתי לדעת אם ישנה אופציה לחבר גם אם את הכבל של המערכת, למגבר של האוזניות שלי? כדי שאני יכול לעבור למצב של אוזניות או למצב של רמקולים בלי לנתק חוטים שזה יכול באיזשהו שלב להרוס משהו ??! כי יש לי במגבר שני אופציות הכוונה לכפתורים כפתור אחד זה input וכפתור שני זה output
-
- 9 תגובות
- 801 צפיות
-
-
נאמר לי שאם יש לי אינטרנט בכבלים אז אפשר לקלוט את ערוצי הבסיס ללא הממיר. זה נכון ? איך עושים את זה ? תודה.
-
- 0 תגובות
- 800 צפיות
-
-
יש ברשותי וידאו של בת מצווה של קרובת משפחה. אבל היא נצרבה כך שפשר לצפות בה כאן (כמדומני PAL ) ואני רוצה לצרוב את הדיסק שוב כדי שאפשר לנגן את הוידאו בשיטה האמריקאית. (כמדומני NTSC ) כיצד אני צורב שוב בתוכנת נרו, אני משתמש בנרו 8 אולטרה. אשמח לקבל תגובות בתודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 800 צפיות
-
-
שלום רכשתי את הלוח ובן כרטיס קול מובנה via vt1828s הרמקולים הם z-5500 והם לא נשמעים טוב במוזיקה האם הוא כזה גרוע יחסית לrealtek alc 888/889 ?
-
- 2 תגובות
- 800 צפיות
-
-
היום הייתי בחנות Goldtop מפיצה רשמית של Logitech ודיברתי עם בעל הבית הוא אמר ששבוע הבא האספקה חוזרת שוב והרבה בפורום התעניינו אז חשבתי לשתף אותכם
-
- 1 תגובה
- 800 צפיות
-


