עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. הכוונה היא לא חשש בטיחותי, אלא, איך אני יכול לראות סיפריית סרטים שלמה שיצרתי ע"ג דיסקים צרובים (בכול דיסק קובץ AVI בפורמט Divx/Xvid וקובץ תרגום בעברית בפורמט Sub/Srt/Txt)? אני רוצה להיות בטוח שאני רואה את כל הסרטים והתרגומים ולא צריך לשחזר מחדש את כול הדיסקים (יש לי כבר 80 בערך...) לפי מה שהבנתי הדיוידי שקוראים DivX/XviD עדיין לא הגיעו לבשלות המתאימה ואני לא רוצה להעביר את המחשב לסלון בכול פעם שמישהו בבית רוצה לראות סרט. הבנתי שאפשר לקנות איזשהי תוספת רשמית ל - XBOX או לפלייסטיישן1/2 שאיתה ניתן לראות סרטים וזה יכול לעבוד טובה. אני צריך יותר פירוט על הדרך הזאת - יתרונות, חסרונות, מחיר. אם יש דרך אחרת, אני אשמח לדעת עליה. בתודה מראש, אסף.

    • 0 תגובות
    • 804 צפיות
  2. שלום לכם! אנסח מחדש : האם אפשר לחבר מערכת [ לדוגמה Altec Lansing ADA880] או אחרת למכשיר dvd רגיל. הdvd מוציא coaxial המערכת מקבלת- או אנלוגי או =digital input= rear- front

    • 2 תגובות
    • 803 צפיות
  3. Started by D-M-X,

    אני כנראה קונה נגן בחופש הגדול לקראת הצבא... אחרי שהתנסתי בנגן HD עם נפח גדול ומשקל וגודל גם לא הכי קטנים (H340) אני מעוניין בנגן קטן אם נפח של 4-6 ג'יגה (אם היה 8-10 הייתי קונה אבל אני לא רוצה את הזמפ"ו) ההתלבטות שלי היא בין הIAUDIO I6 לבין SANDISK SANSA E270 האחד MINI HD ששוקל 60 גרם!!! עם 4 ג'יגה השני פלאש של 6 ג'יגה מביקורות ראיתי שבסנסה הלחיצה על הכפתורים קשה וגם יש בעיה כששומעים שיר ומעבירים ברשימת שירים מתחת או מעל לרשימה שרואים על המסך אז השיר נתקע קצת בזמן שזה מעלה את העמוד הבא של השירים וגם אין לו מטען לחשמל...

    • 10 תגובות
    • 803 צפיות
  4. Started by doreiny,

    שלום לכולם יש לי מערכת קולנוע ביתית 5.1 בחדר עם רסיבר שמתחבר אנלוגית למחשב לכרטיס קול קריאטיב 5.1 רגיל לפניי כשנה בערך התעצבנתי על הצורה שבה הסאב עובד (היה לי חלש מדיי) וחיפשתי תוכנה שתגביר לי את היציאה של הסאב בנפרד לא זוכר בדיוק איך אבל מצאתי את kx project שזה מחליף את הדריבר של הכרטיס קול שלי ונותן לו mixer שונה משלו עם אפשרות לשליטה על כל ערוץ בנפרד... רציתי לדעת אם יש עוד תוכנות כמו ה kx projact שמספקות גם דרייבר וגם מיקסר שמאפשר שליטה בכל ערוץ בנפרד ושאר אפשרויות מגוונות (לא מחייב גם דרייבר) תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 803 צפיות
  5. התוכן בכותר. אם זה לא המקום המתאים(לדעתי כן), אז תעבירו. תודה מראש.

    • 7 תגובות
    • 803 צפיות
  6. Started by DARK-SPIRIT,

    יש לי טלוויזית LCD בבית שיש לה חיבור HDMI ולפי מה שהבנתי יש היום גירסה חדשה לחיבור HDMI 1.3 בטלוויזיה שיש לי אני מאמין שזה חיבור ישן... אני רוצה לחבר את הפלייסטיישן 3 עם כבל HDMI אבל אני לא בטוח אם זה יעבוד כמו שצריך. קישור http://www.alfaspring.co.il/index.php?page=shop.product_details&category_id=&flypage=shop.flypage&product_id=50&option=com_virtuemart&Itemid=1&vmcchk=1 וזה הכבל שאני רוצה לקנות http://cgi.ebay.com/HDMI-V-1-3-GOLD-PLATED-CABLE-1080P-PS3-XBOX-360-HDTV_W0QQitemZ280130135465QQihZ018QQcategoryZ21187QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem אם אני יחבר אליה כבל HDMI 1.3 זה יעבוד כמו שצריך ולא יצור תקלות ??? תודה!

  7. Started by zkfir,

    חברים אניי רוצה להיתעייץ איתכם אם כדי לי לקנות את ה Hercules DJ Console למי שמכיר ואם זה שווה 1355 ש"ח

    • 2 תגובות
    • 803 צפיות
  8. Started by Sting,

    חבר שלי רוצה לקנות את זה ורצתי לשאול אתכם מה דעתכם על זה ? http://www.iriver.arcadia.co.il/Product.asp?Pid=PMP140&Cat2Cat1ID=1927&Cat2ID=0

    • 3 תגובות
    • 803 צפיות
  9. אני מחפש נגן MP4 עם יציאה לטלויזיה אני מחפש את הכי זול שאפשר (אם יש דבר כזה) חיפשתי קצת בזאפ ולפי מה שראיתי מדובר רק ביציאות לאוזניות תודה מראש

    • 8 תגובות
    • 803 צפיות
  10. אוקיי הנה הגיע קיץ חם במיוחד, והשימוש באוזניות המדהימות הללו הופך לחוויה בלתי נסבלת לא יותר מ10 דקות אחרי תחילת ההאזנה. אז בעודי מחפש באינטרנט על פתרונות (הייתי מכוון יותר לרכישת הפדים מבד הקטיפה של SRH940 שלהבנתי מתאימים גם ל840) עליתי על מוד מאוד מעניין, בעיקר בגלל הפשטות שבו, לפדים של ה840: http://www.head-fi.org/t/470304/shure-srh840-earpad-mod מעבר לרצון שלי לחלוק אתכם את המציאה, רציתי לדעת אם מישהו התנסה במוד הזה, והאם זה צפוי לשנות את הסאונד בצורה משמעותית?

    • 0 תגובות
    • 803 צפיות
  11. קניתי היום תרמקולים ואני לא יודע איך להגדיר אותם כ 2.1 ולכן,אני חושב שרק רמקול אחד והסאב עובדים יש לי כרטיס קול Creative 5.1

    • 2 תגובות
    • 803 צפיות
  12. הלך לי הכרטיס קול המובנה של הלוח. איזה כרטיס קול הכי איכותי יש במחיר הזה?

    • 4 תגובות
    • 803 צפיות
  13. אהלן, אני כבר חמש שנים (אולי טיפה יותר) נמצא עם אותם רמקולים למחשב (Creative Inspire 2500). 2.1 שמאוד אהבתי בהתחלה והם כבר הזדקנו...עכשיו שאחד הרמקול השמאלי החליט שלא בא לו לעבוד יותר, הגיע הזמן להחליף. בגלל שהרבה זמן לא התעניינתי ועקבתי אחרי השינויים בשוק, אין לי כבר מושג איזה חברות שולטות בשוק ואילו דגמים נחשבים טובים. אשמח להמלצה על רמקולים 2.1 טובים, בעיקר למוזיקה ולמשחקים. תוספות נחמדות: חיבור לאוזניות, שליטה נוחה בווליום (אם יש דומה ל-Inspire זה אחלה). התקציב, עד 350 ש"ח. תודה רבה, דוד.

    • 2 תגובות
    • 803 צפיות
  14. Started by matanch,

    יש לי רסיבר של jvc rx5062 וחדר קטן .. תודה מראש לכל העוזרים מתן

    • 0 תגובות
    • 803 צפיות
  15. Started by omri_ro,

    אני מתכונן לקנות את הנגן הנ"ל בקרוב, בשיטוטי בפורום זה אני זוכר שלפני כמה זמן(כחודש או חודשיים) היה כאן דיון בפורום בקשר לעדכון הFIRMWARE של מכשירי הRIO עם הFIRMWARE של IRIVER שקורא עיברית. השאלה שלי היא עם גם במכשיר הזה זה אפשרי?

    • 0 תגובות
    • 803 צפיות
  16. Started by yotam.m,

    אהלן, יש ברשותי את הטלויזיה הנ"ל, האמת שרואים בה לא רע ביחס לטלויזיה מעאפנה ודי ישנה ובכל זאת יש לה בעיה יחסית קטנה אך מטרידה. מידי כמה שניות קופץ הבאר של הולויום כאילו הטלויזיה מגבירה את עצמה הוא בא ונעלם מידי כמה דקות עד שמחליט להיתקע על ווליום 100 ולא יורד, אם אני מנסה להנמיך ברגע שאני עוזב את כפתור ה - הוא שוב מגביר את עצמו עד ל-100 בחזרה ונתקע שם. משהו מוכר? יש רעיונות לפיתרון? אולי אפשר לשנות גרסת תוכנה לטלויזיה או שהדבר לא אפשרי? תודה

    • 0 תגובות
    • 803 צפיות
  17. רציתי לדעת כמה שווים זוג רמקולים סראונד Koda דגם 104S זה ממש חשוב לי מסיבות אישיות אז בבקשה תעזרו... הנה תמונה: http://www.nokout.co.il/images/itempics/K104_large.jpg תודה רבה מראש לעוזרים.

    • 5 תגובות
    • 803 צפיות
  18. Started by josephu,

    זה אולי לא בדיוק הפורום לשאלה, אבל... מישהו יודע באיזה איכות מגיעים הקבצים מהאתר Imusic? imusic.co.il דיסק ב 25 ש"ח נשמע לי לא רע, השאלה איזה איכות זה.

    • 5 תגובות
    • 803 צפיות
  19. טוב אז עכשיו זה רציני, אני כבר לפני חודש התחלתי לחפש רמקולים אבל עכשיו אני כבר רוצה לקנות! הרמקולים שאני רוצה הם הרמקולים T5400 של קריטיב שהם ממש קורצים עכשיו לאחר ירידת המחירים הם עולים 657!! אני אוהב לשמוע על אוצמה חזקה אבל אני רוצה איכות ואני לא ממש יודע אם לרמקולים האלה יש, אז אם יש לכם המלצה לרמקולים אחרים יותר איכותיים בסביבות ה1000 אני ישמח לשמוע. כרטיס קול אני כנראה ילך על אודיגו 2 רגיל או ZS אבל אני רוצה לדעת משהו לפני שאני מחליט ראיתי את הרגיל ב420 אבל הוא bulk, רציתי ללדעת אם מקבלים איתו את הדריברים והתוכנות או שהוא בה אם שקית נילון בלבד, אם כן אז לדעתי עדיף כבר לקחת את ה ZS כי הוא עולה 550 והוא retial. בקיצור תנו את דעתכם על הרמקולים והכרטיס קול ואם יש הצעות ל…

    • 5 תגובות
    • 803 צפיות
  20. יש לי התלבטות גדולה מאוד ..אחותי כרגע בניו יורק היא היתה בBEST BUY + ב B&H ..וH10 בגירסאת 6 גיגה עולה שם 280 דולר ...בארץ המקום היחידי שכרגע אפשר להשיג את הגירסא הזאת זה ב http://www.pdastore.co.il/Product.asp?Pid=iriverh10-6&Cat2Cat1ID=14&Cat2ID=69 והוא עולה של 1850 ש"ח הבדל של 600 ש"ח!!!! אבל הבעיה היא לא הכסף אלא זה שהבנתי שעם הגירסא האמריקאית יש הרבה בעיות ויש לו הגנות על זכויות יוצרים + אי אפשר להשתמש איתו בתוכנה IRIVER PLUS אלא רק בWINDOWS MEDIA 10 + שהמחשב לא מזהה אותו ככונן חיצוני האם הבנתי נכון ?!?!?.....או שאני סתם פרנואיד ...אנא מי שמבין בזה שיעזור לי דחוף אחותי חוזרת ביום ראשון!!!! אז ההתלבטות שלי היא כזאת --------------------------- 1האם ללכת על …

    • 4 תגובות
    • 803 צפיות
  21. קניתי לפני 4 חודשים בחו"ל כרטיס קול של Creative Sound Blaster X-Fi ויש לי בעיות איתו , צליל שלא נפסק ותוקע את המחשב...., בעיות עם המשחק Battlefield 2142. רציתי לדעת אם אפשר לתקן היום את הכרטיס הזה בארץ אם יש לנו נציגים בארץ של Creative. אם יש אחריות בין לאומית. מקווה שתוכלו לעזור לי תודה רבה זאביק

    • 4 תגובות
    • 803 צפיות
  22. אורח oren
    Started by אורח oren,

    שלום, אני מחפש המלצה לאוזניות Over-Ear Bluetooth איכותיות בתקציב הנע בין 400 ל800 ש"ח, השימוש של האוזניות מתחלק ל 2: מחוץ לבית: מוזיקה, שיחות, שיעורים. בבית: סרטים (לעיתים רחוקות - רק שמישהו ישן (יש לי התקן בסיסי שמשרד את הבלוטוס)) חשוב לי שהאוזניות יהיו: 1. עם מיקרופון איכותי 2. חיבור חוטי 3. סינון רעשים (מחוץ לבית כולל נסיעות) אשמח להמלצה לדגמים איכותיים! קניה מחו"ל גם באה בחשבון. תודה.

    • 0 תגובות
    • 803 צפיות
  23. זה סכום צנוע אבל זה מה שיש אז בבקשה תעזרו לי חג שמח וגמר חתימה טובה לכולם!!!!!!!

    • 2 תגובות
    • 803 צפיות
  24. Started by Killer Storm,

    הלהקה שלי רוצה לעבור למשהו קצת יותר מקצועי מAudigy2 Platinum החלטנו כרגע ללכת על כרטיס עם ממשק שלEcho בשם Gina24, עם יש פה אנשים שמתעסקים עם סאונד מקצועי ויכולים להגיד לי עם כדאי להשקיע בכרטיס הזה או שכדאי בטווח מחיר הזה ללכת על משהו אחר לגמרי... הכל מתחבר למיקסרים ולמיקרופונים מקצועיים, כרגע הAudigy2 Platinum זה בדיחה בשביל מה שאנחנו רוצים להפיק...

    • 2 תגובות
    • 803 צפיות
  25. מחפש המלצה לרמקולים סבירים ( שיהיו יותר טובים המרמקולים של הלפטופ) שלא יתפסו הרבה מקום. + עכבר בלוטות' טוב . עבור המחשב הנייד. עד 300 ש"ח סה"כ. תודה!

    • 0 תגובות
    • 803 צפיות

דיונים חדשים בפורומים