עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. יש לי התלבטות קשה בין כמה סוגי אוזניות, בעיקר הPX100 והPX200 וה KSC75 של KOSS. אני מחפש חנות שבא אוכל להקשיב לפחות לסנהייזרים האלה בשביל לקבוע סופית מה אקנה. אני גר בהרצליה, אגב.

    • 3 תגובות
    • 810 צפיות
  2. אני רוצה אוזניות קטנות כאלה (רגילות) לפלאפון (nokia n95), או in the ear שיהיו טובות. התקציב שלי זה 100 אבל אם יש משהו איכותי בהרבה ושווה להשקיע יותר אז חריגה מקסימלית זה 200. תודה

    • 0 תגובות
    • 810 צפיות
  3. טלוויזיה ראשונה 37 אינץ׳, לצפייה בטלוויזיה ולקונסולות, שיהיה full hd. טלוויזיה שניה 37 אינץ׳, לצפייה בטלוויזיה, שיהיה hd ready. טלוויזיה שלישית 50 אינץ׳, לצפייה בטלוויזיה ולקונסולות, שיהיה full hd. טלוויזיה רביעית 42 אינץ׳, לצפייה בטלוויזיה, שיהיה hd ready. לא משנה לי lcd led פלזמה אני לא מבין בזה תעשו מה שאתם מה מבינים, כמובן שבכל הטלוויזיות כדאי שתהיה איכות טובה בכללי. תודה רבה לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 810 צפיות
  4. יש לי creatvie inspire 2.1 2100 ועוד שתי רמקולים גדולים של מערכת סטריו השאלה שלי אם אפשר לחבר את כולם וליצור סרואנד (הרמקולים של המערכת סטריומאחורה והרמקולים של creatvie מקדימה? האם פשוט צריך לחבר את הרמקולים של המערכת סטריו בחיבור השני של הכרטיס קול כמו שמחברים סרואנד ואז פשוט בדרייברים של הכרטיס קול לבחור ב4.1? או שצריך לעשות משהו אחר? תודה...

    • 7 תגובות
    • 810 צפיות
  5. יש לי מערכת Z-5400 ואני קצת בבעיה.. החדר שלי הוא די קטן 3.5X4.5 מטר וכפי שרואים באיור המיטה/ספה צמודים לקיר. איפה הכי כדאי למקם את הרמקולים האחוריים? צבע שחור: מיטה/ספה צבע אדום: מסך צבע ירוק: רמקולים קדמיים צבע כחול: סאב תודה רבה לעונים! נ.ב:המסך משמש אותי גם למסך מחשב ושאני משתמש במחשב אני יושב קרוב בהרבה מהמיטה כך שהרמקולים צריכים לשרת אותי גם למשחקי מחשב וסביר להניח שהמיקום הנכון של הרמקולים האחוריים צריך להיות שונה מהמיקום הנכון כאשר הצפייה היא מהספה.. כך שיש להתחשב בזה.. מה שאני חשבתי לנכון זה להכין 2 נקודות תלייה שיתאימו לישיבה קרובה למסך וישיבה על הספה (רחוק מהמסך)

    • 3 תגובות
    • 810 צפיות
  6. Started by oorlevi,

    אני רוצה לקנות כרטיס קול חדש.. התקציב נמוך משהו כמו 160 שקל! הכרטיס המובנה שיש לי עכשיו די מיושן ולא איכותי אני מניח כי הלוח שלי ישן (אפשר לראות בצד במפרט) חשבתי על הכרטיס הזה Creative Audigy Value 7.1 ! ביגלל שיש לי ATP3 הבנתי שאין צורך ביותר והוא ינצל אותם מצויין. השאלה אם כדאי לרכוש והאם אני ירגיש שיפור רציני? צריך עזרה כמה שיותר מהר תודה מראש.

    • 11 תגובות
    • 810 צפיות
  7. Started by rikus,

    אני שואל כי יש כרטיסי קול זהים שהם בעלי יציאת FIREWIRE או USB או PCI(פנימי). קראתי שהיתרון המשמעותי של ה FIREWIRE הוא הרוחב פס שלו, הUSB2 מספק 480 והFIREWIRE מספק 1800. PCI בעל רוחב פס של?

    • 1 תגובה
    • 810 צפיות
  8. היי שלום אני מחפש המלצה לנגן MP3 ואולי גם DIVX לקנות בארה"ב הדברים היותר חשובים בשבילי הם 1. איכות שמע 2.הקלטה (LINE IN) 3. גודל 4.משקל 5.USB 2 6.שלט. איזה נגנים מומלצים? תודה רבה על העזרה...

    • 4 תגובות
    • 810 צפיות
  9. היי לכולם: רציתי לדעת העם סאב במרחק של כ- 45 סנטימטרים מהמחשב וכל זה על הרצפה ושנייהם באותו טווח ראייה ושום דבר לא מפריד בינייהם, העם יכול להיגרם נזק למחשב?

    • 6 תגובות
    • 810 צפיות
  10. Started by sos,

    שלום לכולם, יש לי בעיה,כשאני רואה סרטים במחשב אני שומע מאוד חלש ברמקול סנטר,בעוד שבלווינים שומעים טוב,אני צריך לשים את הווליום די גבוה בשביל שישמעו בבירור בסנטר. יש לי AC3 על המחשב. בבקשה עזרה איך לסדר את זה תודה

    • 1 תגובה
    • 810 צפיות
  11. Started by lharpaz,

    אתמול חיברתי למחשב שלי רמקולים של קריאטיב Inspire 4400 שהם 4.1 רועד מהתרגשות הפעלתי את Half Life 2 אבל לא שמעתי דברים מאחורי - כלומר, הרמקולים האחוריים לא פעלו. ויתרתי, ועברתי לסרטים - אני שומע ברמקולים האחוריים את אותו הדבר שאני שומע בקידמיים (רק קצת יותר חלש) ישלי כרטיס קול מובנה בלוח האם (ג'יגה-בייט K8NF-9), וכשאני פותח את הדרייברים שלו הוא מאפשר להפעיל כל אחד מהרמקולים בנפרד - וזה דווקא עובד בסדר, אז הבעיה היא לא ברמקולים / בחיבורים. אם למישהו יש עוד רעיונות - אני אשמח לשמוע ! תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 810 צפיות
  12. Started by IdolAdmin,

    לא מצאתי פה הודעות בקשר לרמקולים ניידים.. אני מחפש עכשיו רמקול לH340 שלי בסביבות ה עד 150-200 שקל ובאתרים של החנויות אין את כל הפרטים...אני צריך רמקולים שיעבדו הרבה זמן עם בטריות...שיש אפשרות לחבר שנאי.. ושיהיה חזק (ווליום גבוהה) ויחסית איכותי... ראיתי רמקולים עם חיבור USB שזה דיי שימושי...ואם אפשר להטעין את הבטריות עם השנאי זה הכי טוב... אם אתם יכולים להסביר לי מה אומרים הנתונים של המפרטים מהרמקולים...על מה להסתכל שאני מחפש.. 80 diB 1.5W X 2 + 5W , 1W X 2 .... 20Hz-40KHz בנתיים רמקולים שמצאתי שאני לא יודע איך להחליט מה יותר טוב הם: Airpie PUMP http://www.bug.co.il/nconfigout.asp?psn=462&scat=329&tcat=33 מישו יודע איך העוצמנ והאיכות של הרמקולים האלה? כי אם הם ב…

    • 2 תגובות
    • 810 צפיות
  13. Started by patetinka,

    Hi I'd like to use the time of the year (black friday) and purchase a sound system which is sufficient both forplaying music and enjoying the sound of the movies in the living room In another room I have a 5 year old creative 5.1 surround system hooked to the pc and its sufficient. Up to 250$ thank you If possible a model which isnt too heavy or too big thank you

    • 2 תגובות
    • 810 צפיות
  14. התקציב הוא 600 ל 5.1 ו 300 ל2.1 איזה רמקולים טובים? הם למוזיקה סרטים ומישחקים ואני מחפש איכות טובה דבר נוסף איך אני יודע מה מתאים לי יותר לחדר 2.1 וא 5.1???

    • 4 תגובות
    • 810 צפיות
  15. Started by alonezer,

    שלום, ההורים שלי עומדים לקנות עכשיו 2 כאלה ורציתי לדעת איך הם? אני לא יכול ללכת לראות איך הם אבל הם אומרים שטוב. מה דעתכם?

    • 0 תגובות
    • 810 צפיות
  16. Started by XDude,

    שלום לכולם, אני מקווה שזה שייך לפה... בכל מקרה אני רוצה להקליט הרצאות ובנוסף שיחות מסוימות בעיניני עסקים. קניתי טייפ מנהלים אבל הוא לא משהו, אני מחזיר אותו. מה אני יכול לקנות במקום? mp3, טייפ אחר, או משהו אחר לגמרי? אם מישהו מכיר משהו ספציפי שיתאים אז שיבורך! רק שיהיה בו מקום לשעות ארוכות..

    • 0 תגובות
    • 810 צפיות
  17. Started by talgold,

    שלום יש לי מכשיר DVD של LG מדגם DV256\DV276K שמתי ע"פ ההוראות את המספר של הכתוביות בעברית ב טפריט בו מבקשים את סוג הכתוביות ואני לא מצליח לשיים את הכתוביות לא משנה למה אני משנה כאשר אני לוחץ על כפתור ה SUB מופיע לי OFF למרות שיש בודאות קובץ כתוביות איפה אנייכול לקבל עזרה בנושא תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 810 צפיות
  18. מכל האוזניות שיש כאן: http://www.kijkshop.nl/online/Shop/product_list.asp?catalog%5Fname=MainCatalog&category%5Fname=Hoofd%2D%2F+Oortelefoons&category%5Fpath%5Fsegment=Stereo+draagbaar&pathN0=Stereo+draagbaar&pathV0=http%3A%2F%2Fwww%2Ekijkshop%2Enl%2Fonline%2FShop%2Fcategory%2Easp%3Fcatalog%255Fname%3DMainCatalog%26category%255Fname%3DStereo%2Bdraagbaar יש משהו שמשתווה בכלל ל HD 280?

    • 1 תגובה
    • 810 צפיות
  19. Started by Idanp,

    אני משתמש כבר 3-4 שנים ב ATP3 שהיו אחלה אבל אני רוצה להתחדש במשהו טוב ואיכותי יותר התקציב עד 1500 שח

    • 1 תגובה
    • 810 צפיות
  20. אחר"צ טובים מצאתי בסלוני 2 רמקולים מדפיים ורסיבר(הכל די ישן..) גיגלתי את שמם ולא מצאתי כלום. אני מקווה שתוכלו לעזור לי. על הרמקולים: Peerless Model: RX-1000 120 watts R.S.M Sensitivity 92 db 8 ohm speakers made in Denemark. אגב, חיפשתי גם ביוטיוב ומצאתי את אחיהם הגדול ככל הנראה, הRX-1000PRO, אך הם רצפתיים.. הרסיבר: Pioneer SX-255R אני אשמח אם מישהו יוכל להגיד לי עד כמה טוב הציוד שברשותי. [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 810 צפיות
  21. התקציב הינו: 2500 ש"ח.. רסיבר סביר & רמקולים 5.1... אני מבין שזו קצת בעיה.. בדקתי את כל ה DVD&RECIEVER&SPEAKERS.. והבנתי שיש איתם קצת בעיות.. חלק ב-AUX מקבלים רק 2.1 ולא 5.1 ועוד.. כעיקרון אני צריך המלצה והשימוש שלי יהיה כולו ב-AUX.. אני צריך גם למחשב וגם לטלויזיה את אותה סאונד סיסטם. תודה רבה לעוזרים ולתומכים!!

    • 7 תגובות
    • 809 צפיות
  22. אם שמים שני רמקולים אחד על השני והרמקולים הם לא אנטי שילדד האם יכלה להיות פגיעה ברמקולים?

    • 4 תגובות
    • 809 צפיות
  23. אז ככה, במחשב הקודם שלי (נייח) היה לי כרטיס טלויזיה שקניתי ב200¤ והאיכות צפייה היתה סבירה אבל ההקלטה על הפנים (וזה לא קשור למחשב כי היה לו Duel Core 2.7Ghz, 2GB, GeForce 9800gt) קניתי נייד חדש ( HP dv-5 1179ej) ויש לו את הכניסת firewire שאני יודע שאפשר לחבר מצלמות דיגטליות והאיכות היא טובה מאוד, לא מצאתי שום כרטיס טלויזיה לנייד או מתאם rca/S-Video ל firewire מצאתי רק מתאמים לUSB ואני מניח שהאיכות שלהם לא משהו בגלל הממשק... יש למישהו המלצה על פתרון כלשהו? :s05: כמובן שבמחיר מינמלי...

    • 1 תגובה
    • 809 צפיות
  24. אהלן קודם כל אני רוצה להבהיר שאני ממש לא מבין בעניין של מסכי הטלויזיה ולכן מבקש את עזרתכם בנושא. אני רוצה לקנות אחת חדשה, סה"כ אני לא מקצוען או מדקדק במיוחד. רק מה שחשוב לי זה שיהיה לה תמונה יפה ושיהיה כיף לראות בה. נכון לעכשיו היא תחובר ל-ps3 ולממיר רגיל. מה המלצתכם בעניין?

    • 0 תגובות
    • 809 צפיות
  25. כן כן אני מאמין שהנושא הזה ניטחן כבר עשרות פעמים, וכבר עשיתי חיפוש בפורום אבל מצאתי רק אוזניות שלא ניראות לי ממש וכאלה שהיו יקרות מידי! אז פתחתי נושא כבר... אני מחפש אוזניות עם קשת שיהיה להם סאונד סביר במחיר של 250-300 שקל של חברה מוכרת... יש הצעות?

דיונים חדשים בפורומים