עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by coolmeen,

    שלום. חיברתי את הכרטיס קול (LIVE 5.1) לרסיבר עם חוט קואקסיאלי שבצד אחד שלו הוא כמו חיבור של אוזניות ובצד השניRCA חיברתי גם בכרטיס קול וגם ברסיבר ביציאה הדיגיטלית. התקנתי AC3 FILTER ושמתי בהגדררות על SPDF וPCM 32 BIT הגדרתי בדריבר של הכרטיס קול ליציאה דיגטלית 5.1 זה לא פועל בסראונג בסרטים שומעים רק קולות רקע.

    • 1 תגובה
    • 811 צפיות
  2. Started by CRT,

    רמקולים 5.1, 6 וואט ערוץ כפול 5 ערוצים + 17 וואט סאב. היו לי את הרמקולים הללו כמעט שנה בקופסה לא פתחתי אותם. לפני מספר ימים חיברתי אותם למחשב עם כ.קול מובנה של Realtek ALC888, אם אני זוכר נכון. עכשיו בשמיעה של מוזיקה רק הרמקולים הקדמיים עובדים + סנטר וסאב. איך אפשר לגרום לכל הרמקולים לעבוד בשמיעת סטריאו? במשחקים ואפילו בתוכנה של Realtek בדיקת סראונד אז הסאונד באחוריים ממש חלש. אני החלפתי בהגדרות בין רמקולים אחוריים לקדמיים וגם בהחלפה פיזית של החיבור למחשב אז הרמקולים האחוריים (פיזית) נשמעים יותר חלש. מה יכולה להיות הבעיה או שזה אמור להיות ככה? אני חשבתי שבגלל שכל הכבלים באורך 1.7מ' קידמי וסנטר ואחוריים 4מ' לכן בגלל אורך גדול יותר הם נשמעים חלש יותר אבל זה לא הגיוני.

    • 1 תגובה
    • 811 צפיות
  3. יש לי תקציב של עד 550 ש"ח אז בתקציב יש כמובן את ה-ATP3 של אלטק לנסינג אבל בסביבות ה-550 יש עוד 3 דגמים של אלטק לנסינג שרציתי לדעת איך הם והאם הם שווים את המחיר הדגמים הם 2100 - 520 ש"ח 4121 - 520 ש"ח 3021 - 580 ש"ח מה מהם הכי מומלץ? [או אולי בכלל ATP3?]

  4. Started by GRiM,

    אני מחפש נגן MP3 איכותי ולא יקר יחסית שיתן לי נפח מכובד, איכות סאונד ונוחות בשימוש. התקציב הוא בסביבות ה-1000 ש"ח, חשבתי על כמה נגנים נחמדים שראיתי: iriver H-10 5GB - אחלה נגן, ככה שמעתי SanDisk Sansa 1G E140 - נראה לי מצויין ועולה רק 680 ש"ח Diasonic DHD-1000 2GB - נראה מאוד מגניב ומושלם

    • 6 תגובות
    • 811 צפיות
  5. Started by Vidati,

    שלום! יש לי רק 800 שח לקניית MP3 וראיתי את הנגן הזה שמתאים לי בול במחיר: http://www.ttl.co.il/Product.asp?Pid=315&Cat2Cat1ID=18&Cat2ID=79 מה שמושך אותי בו שהוא נראה יפה (לפחות בשבילי והוא בעל נפח גדול 2.2GB) אז אני רוצה ללכת עליו אבל אני לא יודע אם הוא טוב מבחינת שמע... אם הוא לא משהו השמח לקבל עצעות חדשות... תודה

    • 5 תגובות
    • 811 צפיות
  6. נאבדו לי הגומיות של JBL 220 איפה אפשר להשיג? הגומיות שאוטמות את האוזניים במידה הכי קטנה. תודה מראש ערן

    • 5 תגובות
    • 811 צפיות
  7. Started by -sHUz-,

    מכיוון שהאשכול הקודם לא היה לעיניין כול כך, אז אני פותח חדש. יש לי משהוא כמו 1200 ש"ח להוציא על רמקולים טובים.. תציעו לי מה שבא לכם, אני רוצה משהוא איכותי למוזיקה. אוו מערכת סטיראו אוו רמקולים מפגיזים(קולנוע ביתי אוו משהוא).

    • 6 תגובות
    • 811 צפיות
  8. אז ככה . יש לי כרטיס מסך מדגם Inno3D nvidia 9400GT ויש לו חיבור S-video עם פין אחד גדול שחור ועוד 7 ניראה לי מפוזרים http://images.nvidia.com/products/geforce_9400_gt/GeForce_9400_GT_bracket_med.png והשגתי מתאם מ S-video לבננה צהובה כזאת כמו של ממירים וטלוזיות וסוני וכאלה . קיצור חיברתי את הממיר לבננה הצהובה ולשקע של הממיר ,ואת הצד השני של המתאם S-video לכרטיס מסך ומאז לא הבנתי מה עושים למה לא מופיע לי שום דבר על המסך ? למה לא מראים תצוגה של הממיר ? המסך הוא LG electroincs W2042T

    • 1 תגובה
    • 811 צפיות
  9. Started by Michael^_^,

    כנראה שמחקתי או שפשוט נמחקה איכשהו התיקייה שבה צריכים לשים את הקובץ של הפירמוואר אז מה אני צריך לעשות? כי הגרסה במכשיר שלי לפי מה שהבנתי הינה 1.30 ויש כבר 1.40 ועוד מעט יוצא הפירמוואר החדש עם העברית!!!! וייי בבקשה תעזרו לי, תודה.

    • 1 תגובה
    • 811 צפיות
  10. Started by Alexkmr,

    p4 2.8 786 RAM כרטיס מסך ATI Radeon X800GTO... ואם לא מה אפשר לשפר בכדאי להריץ אותפ?

    • 7 תגובות
    • 811 צפיות
  11. אני רוצה לחבר את ה- hd4870 שלי לטלויזיה. בטלויזיה יש לי כניסה של Scart וכניסה של S-Video. אם אני מבין נכון, הכי כדאי (מבחינת איכות וידאו) זה להוציא מה-HD4870 כבל Component ולחבר אותו לטלויזיה על ידי מתאם Scart-Component. אבל הבנתי שאין מתאם אמיתי כזה אלא זה רק מתאם ל-RGB וש-RGB זה לא בדיוק כמו Component. ואם כן אז צריך מקודד מיוחד שעולה כמה מאות שקלים. אפשרות שנייה היא להוציא מה-HD4870 כבל S-Video ולחבר לטלויזיה. אפשרות שלישית זה להוציא כבל Composite ולחבר ל-Scater בטלויזיה (יש לי Scater to Composite). אני כמובן מעדיף את האפשרות הראשונה שניראת לי הכי איכותית. אז מה כדאי לי לעשות ?

    • 1 תגובה
    • 811 צפיות
  12. אחים שלי אני מיואש כבר כל אחד אומר לי משהו אחר אני כבר לא יודע מה לעשות... יש לי אולפן בייתי קונדנסר של סיטרוניקס שאני מבסוט ממנו,כרטיס קול פיירבוקס של פרסונס.. אני מעוניין במוניטורים עד 3000 שקל במקסימום,אין לי אפשרות ליותר מזה... כמובן שיהיו אקטיביים.. השימוש הוא יצירת מאסטרינג ומיקס ההתלבטות היא כמה אינץ ליקנות..,יש כאלה אומרים 8" יש כאלה אומרים 5".. החדר לא אקוסטי.. חוץ מהתקרה.. והינה סקיצה של החדר.. כמובן שאני יושב בין רמקול A לרמקול B,המרחק שלי הוא מטר מכל רמקול בצורת משולש http://up352.siz.co.il/up3/1jodzzkkidmd.jpg תודה לעוזרים..

    • 0 תגובות
    • 811 צפיות
  13. 1. איזה כרטיס קול יותר טוב(אנא הביאו נימוקים אם אפשר) 2.האם אפשר לחבר שני מעבדים בכך להשיג עלייה בביצועים ואם כן מה נדרש לכך? 3.איזה לוח אם לאת'לון 64 ביט 939המבוסס על nforce4 (אנא הביאו נימוקים אם אפשהוא הכי טוב מבחינת: באנדל אפשרויות אוברקלוקינג יציאות עיצוב ( נא להתייחס גם לסעיף הקודם) 4.איזה פאנל שליטה על אור ומאוררים הוא הכי טוב ואם אפשר גם מתאים למארז vento 3600 בצבע שחור הנה קישור למי שרוצה(http://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=VENTO-3600&cart=11057012183936558〈=heb) תודה מראש וסליחה שאני מטריד אותכם עם כלכ ך הרבה בקשות

    • 4 תגובות
    • 811 צפיות
  14. טוב אז חשבתי על אלה.. http://zap.co.il/model.asp?model_id=401930 אבל אמרו לי שהם לא משו יש לכם אולי הצעות אחרות ? גם חשבתי על הזלמן אבל יש לי כרטיס 4.1 אגב כמה עולה משלוח מה amazon ? כי אם הוא לא כזה יקר המשלוח אז אני כבר יקנה icemat או משו יותר איכותי במחיר אפסי יחסית לארץ

    • 7 תגובות
    • 811 צפיות
  15. http://digi.it.sohu.com/20050422/n240018541.shtml http://www.8080.net/html/200504/p261735530.html * 20gb hard drive * Aluminum body, available in 4 colors * USB 2.0, USB On-The-Go * CF I/II card slot * 1.8-inch, 262K color TFT screen (280x220) * Supports MP3, WMA, AVI (xvid), JPG, GIF, BMP, TXT * FM radio, recording * Line-in recording up to 192kbit * Voice recording * 103 x 63 x 20mm, 152g * Audio chip used is rumored to be Texas Instrument TLV320AIC23 * Retail price is 2880 Yuan, or about $ 348 USD איכות המסך שלו מאוד מרשימה יש לו רזולוציה גבוה. + יש לו אופציה ל CF ! והוא ממש קטן באיזור ה גודל של ה אייפוד מיני!! עכשיו מעניין רק חיי הסוללה ומתי הח…

    • 0 תגובות
    • 811 צפיות
  16. Started by LockOn,

    אהלן, יש לי שני זוגוות של אוזניות XEARS מעולות ששוכבות לי במגירה כי המגעים בפלאג שלהם נהרסו.. הזמנתי לא מזמן פלאג מעפן בebay והצלחתי לתקן זריז בלי בעיות.. הבעיה היא שגם הוא נהרס מהר והיה לא איכותי. יש אפשרות לקנות בארץ או להזמין מחו"ל פלאג איכותי מחברה נורמאלית? כמובן שיהיה כמה שיותר קטן ולא מורגש, איכותי ורצוי עם מראה טוב. זוג אחד הוא סטאריופוני רגיל ובזוג השני יש גם מיקרופון (אי אפשר לוותר עליו) תודה

    • 0 תגובות
    • 811 צפיות
  17. Started by AsD[eyal],

    מי שלא הבין קובץ "מוזיקה" שמפיק צליל באס גבוה משהו שעושה פוםםםםםם מקווה שהבנתם חחח

    • 3 תגובות
    • 810 צפיות
  18. Started by LRa,

    האם קיים הבדל מהותי אם אני מחבר רמקולים 2.1 ? האם האודיגי "יוריד" עומס מהמעבד ויגרום למשחקים לרוץ מהר יותר?

    • 9 תגובות
    • 810 צפיות
  19. Started by 246810,

    אני זקוק להמלצה לרמקולים עד 500 שקל מה ההצעות?

    • 0 תגובות
    • 810 צפיות
  20. שלום לכם, קודם כל ברצוני להפנות אתכם למפרט המחשב החדש שלי (בפרופיל) הכולל SSD, סדרה 5800 וכו' אז יש לי את המחשב הישן (לא רע בכלל אני חושב) עם: ויסטה הום פרמיום x32 4GB (לא כולו מנוצל אני יודע) HD4850 1GB וכו (ראו גם בפרופיל הגדרות מחשב ישן) אני רוצה לחבר את הישן ל LG LCD 32LY70 שלי ולשלוט על כל המערכת בעזרת שלט יחיד. ברצוני: 1. להיות מסוגל להקליט תכניות, עצירה/חזרה על המקום 2. להשתמש ב EPG של יס איכשהו (איך?) 3. לצפות בסרטים שהורדתי באיכות MKV 1080 וכו 4. לשלוט על כל המערכת בעזרת שלט יחיד כולל צפיה בשידורי יס (שוטף), סדרות וסרטים מהמחשב, אונליין סטרימיניג וכו' 5. אפ אפשר להקליט תכנית ולצפות בסרט מהמחשב באותו הזמן - מה טוב! מהו הציוד הנדרש לי כדי לקבל מערכת …

    • 0 תגובות
    • 810 צפיות
  21. Started by Justlog,

    היי מה קורה חבר'ה? אני חדש פה ורציתי לבקש ממכם שתתנו לי אוזניות טובות לגיימינג אבל שטובות גם למוזיקה בוא נגיד-35אחוז מוזיקה ו75 גיימינג עד 400 שקל תודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 810 צפיות
  22. האחים שלי שיחקו לי במחשב ואני שומע מוזיקה מעומעמת כזאת כמו הד.איך אני מסדר את זה

    • 4 תגובות
    • 810 צפיות
  23. אני יודע שזה לא כל כך המקום פשוט אין לי עם מי להתייעץ ואני ממש ממש סומך עליכם אז- אני יכול להשיג משהו איכותי בתקציב של 2K??? תעזרו לי בבקשהה.... תודה רבה רבה רבה מראש, ניר.

    • 2 תגובות
    • 810 צפיות
  24. לאחרונה שידרגתי את מערכת השמע שלי לרמקולים ורסיבר 5.1 המחוברים למחשב HTPC. היות וכרטיס השמע הנוכחי (OB) תומך ביציאת סטריאו בלבד וברשותי כבר רסיבר ימהה התומך בפורמטים החדשים החלטתי לרכוש כרטיס שיאפשר שמע באיכות גבוהה ב6 הרמקולים. השאלה היא אם אני חייב לרכוש כרטיס שמע התומך בפורמטים החדשים (העלות בסביבות 1000 ש"ח) או אם ניתן להסתפק בכרטיס רגיל בעל היציאות הדיגיטליות המתאימות. זאת בהנחה שפורמט ה HD (שמע) יעבור ו דרך יציאת HDMI ישירות לרסיבר (עדיין לא רכשתי כרטיס מסך בעל יציאת HDMI כי אין לי עדיין טלוויזיה מתאימה, אך אני מתכנן לעשות זאת בטווח של מספר חודשים עד שנה ..).? אשמח לשמוע המלצה ספיציפית לכרטיס קול מתאים בעלות של עד 300-400 ש"ח (PCI). תודה :s05:

    • 7 תגובות
    • 810 צפיות
  25. Started by sirka,

    הכרטיס קול שאני מחפש הוא לשימושי הקלטות עריכה ושמיעת מוזיקה (אני סטודנט למוזיקה) ה Xi Fi נותן יחס נהדר בין מחיר לאיכות נכון שיש טובים ממנו כמו הEMU1212 כמו שפורט בכתבה באתר ובכתבה-http://www.guru3d.com/article/sound/265/ אבל הפרש המחירים בינהים הוא יותר מ 600 ש"ח (Xi-Fi עם פאנל ושלט 1060 ש"ח הכי זול שמצאתי) (EMU1212 1690 ש"ח הכי זול שמצאתי בארץ ) דרוש לי כרטיס לשימושים בסיסים ולא למשהו מקצועי אם למישהו היתה דילמה דומה או משתמש בכרטיסים האלה אשמח לשמוע מה דעתו

    • 9 תגובות
    • 810 צפיות

דיונים חדשים בפורומים