עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by moshtager,

    אני יודע שחרשו על הנושא הזה אבל אים מישהו יוכל להגיד לי בבקשה מה אורך החוטים של הרמקולים האחוריים זה חשוב לי תודה מראש לכל העוזרים בבקשה זה חשוב לי מאוד אים מישהו יודע שיגיב אני צריך לדעת ליפני שאני מזמין את הרמקולים

    • 7 תגובות
    • 812 צפיות
  2. Started by starline,

    אהלן, ברשותי מגבר 5.1 של חברת ימאהה (אם הדגם חשוב אני יערוך),למגבר יציאות של 2 קדמיים 2 אחוריים סנטר ויציאה של סאב וופר.. הייתי רוצה המלצה לזוג רמקולים,קדמיים מדפיים איכותיים שיעבדו לבד,ז"א בלי אחוריים וסנטר, אולי סאב וופר אני יוסיף בהמשך.. אני רוצה המלצה לזוג רמקוליים איכותיים עד כמה שיותר שייתנו לי איכות צליל טובה (בעיקר משחקי מחשב ומוזיקה).. התקציב שלי הוא עד 1200 שקלים אפשר לחרוג טיפה.. הרמקולים יהיו מחוברים למגבר והמגבר אל המחשב.. אני יישב בערך כחצי מטר מהרמקולים. עוד שאלה קטנה: במגבר יש לי חיבור rca שרשום עליו subwoofer ניסיתי לחבר לו סאב וזה לא עבד.. (הסאב הוא ללא כרטיס או משהוא רק רמקול) אני צריך לחבר אליו סאבוופר שיש לו מגבר נפרד או משהו כזה?

    • 1 תגובה
    • 812 צפיות
  3. creative inspire t7900 http://www.creative.com/products/product.asp?category=4&subcategory=113&product=10321 כרטיסי הקול הם: audigy 2 zs x-fi xtreme music אני יקנה בקרוב את הx-fi music ואני רוצה לציין שבינתיים אני מאוד נהנה מהרמקולים והם נשמעים אחלה למרות שאני עובד על כרטיס קול ישן מאוד כרגע sblive 5.1

    • 13 תגובות
    • 812 צפיות
  4. שלום, האם יש הצדקה לרזולוציה של FULL HD בגודל של 32 אינץ' כאשר מרחק הצפייה הוא כשני מטרים? תודה!

    • 1 תגובה
    • 812 צפיות
  5. שלום, הלכתי לאיבוד בסוגי הכרטיסים. אני מכיר כרטיסי וידאו, מסך, טלויזיה. מה התפקיד של כל אחד מאלו? פספסתי סוג מסויים (פרטי לכרטיס FIREWIRE שאותו אני מכיר)? אשמח אם תוכלו לפרט בעבור התכונות האלו: 1. איזה כרטיס מקפצ'ר מוידאו אנלוגי (חיבור RCA)? 2. איזה כרטיס מבצע עיבוד און ליין של ויאו במחשב (בתוכנת פרמייר וכו') מבלי לעשות רינדור? 3. איזה כרטיס קולט טלויזיה ורדיו במחשב? 4. איזה כרטיס מתחבר לEPG, ואיזה סוג נתונים הוא 'מביא' משם? תודה...

    • 1 תגובה
    • 812 צפיות
  6. Started by liav12,

    שלום, אני מתחיל בעבודה עם התוכנה הנ"ל, רציתי לדעת איזה כרטיס עדיף (בלי קשר למחיר), האם בכרטיס למתחילים או שאפשר ישירות לקנות כרטיס מקצועי לגמרי ולהתחיל לעבוד איתו? לא בא לי לזרוק איזה 1500 שקל על כרטיס התחלתי ולאחר מכן עוד איזה 5K על כרטיס מקצועי. תודה.

    • 6 תגובות
    • 812 צפיות
  7. Started by OfirLights,

    הייתי רוצה לשמוע חוות דעת ותגובות על הרמקולים,והאם כדאי לי לקנות אותם. אם לא כדאי,תנו המלצות על רמקולים אחרים.

    • 0 תגובות
    • 812 צפיות
  8. היי, אשמח להמלצה על כרטיס קול למחשב המדיה סנטר בסלון, הכרטיס יחובר למגבר של דנון ושימושיו העיקרים יהיו סרטים (5.1), מוזיקה ומשחקים. התקציב הוא יחסית גבוהה - 1,000 שח. תודה!

    • 3 תגובות
    • 812 צפיות
  9. אפשרי לרכוש באיביי. אשמח להמלצות לדגמים. תודה.

    • 0 תגובות
    • 812 צפיות
  10. Started by HiTRuN,

    היי! , לפני שעה בערך הזמנתי את ה TV הבאה http://www.21.tv/p-88849/lcd_42_full_hd כתוב שיש אפשרות לחבר את המחשב ל LCD , עכשיו יש לי מחשב דיי ישן פנטיום 4 כרטיס מסך של ATI סדרה 2000 HD תומך כניסה של DVI / VGI אני יכל לחבר את המחשב ל - LCD? צריך להגדיר שם משהו ? כמובן שאני רוצה שזה יהיה גם מחשב וגם TV . ה - LCD עדין לא הגיעה אבל אני רוצה להיות מוכן

    • 1 תגובה
    • 812 צפיות
  11. שלום אני מעוניין לקנות רמקולים לחדר שלי למחשב האישי בתקציב בסביבות ה500 שח.. הרמקולים בעיקר ישמשו לסרטים אך כמובן גם לשמיעת מוזיקה.. לכן ההעדפה שלי היא להרכב של 5.1 שמתי עין על הדגם X540 של Logitech.. למישהו יש המלצות לדגם אחר יותר טוב שתואם לתקציב ולצרכים שלי? תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 812 צפיות
  12. Started by shaizone,

    לאחר זמן ממושך מהצפוי ובשעה טובה, רכשתי לי מחשב חדש, המכיל כרטיס מסך 8800GT (בעל יציאת Dual-DVI). כעת נותר רק לחבר את המחשב למסך הטלוויזיה... (וכאן אתם באים לעזרה ): באפשרותי לחבר את המחשב לטלוויזיה באמצעות חיבור VGA או HDMI, כאשר השאלה היא כיצד לחבר את האודיו. בבירור שערכתי (אם נתעלם לרגע מחיבור ה-VGA), הבנתי שחיבור DVI ו-HDMI משתמשים בדיוק באותו תקן/קידוד ומעבירים אותה איכות וידאו, אולם חיבור HDMI מאפשר גם העברת אודיו. למרות החיפוש שערכתי, לא הצלחתי להבין את הנ"ל: האם קיים מתאם DVI-HDMI, המאפשר להעביר על גביו גם אודיו (ולא רק וידאו)? ואם כן, כיצד הדבר מבוצע? או שמא ניתן להעביר בחיבור HDMI שאינו ייעודי רק אות וידאו ועליי להעביר את אות האודיו באמצעות כבל נפרד (PL to…

    • 3 תגובות
    • 812 צפיות
  13. האם לקנות מגבר ביתי או כרטיס קול ייעודי? איזה רמקולים כדאי? בעקרון אני מחפש 5.1 או 2.1 סופר איכותיים שייתנו איכות קול גבוהה במשחקים, צפייה בטלויזיה או קבצי מוזיקה עוצמה גבוהה לא כ"כ דרושה מכיוון שהחדר שבו המחשב הוא 9-10 מ"ר מרובע. תודה

    • 2 תגובות
    • 812 צפיות
  14. חברים, לא מצאתי פורום מתאים יותר לשאול את השאלה שלי ואני אשמח לעזרתכם: יש לי מסך מחשב FHD של Dell (רזולוציה 1920x1080), נגן בלו-ריי של סמסונג ואני משתמש בתוכנת PowerDVD 10. כשאני מנגן סרטי בלו-ריי (מקוריים, כמובן) יש לי פסים שחורים מעל ומתחת וממש לא ברור לי למה. הרי המסך שלי בפורמט 16:9 וכך גם התמונה מהבלו-ריי, אז למה זה ככה? האם יש מה לעשות בנידון? תודה רבה!

    • 1 תגובה
    • 812 צפיות
  15. עלתה לי 9900 איך היא? היא של חברת LG טלוויזית LCD מהסדרה החדשה. יחס ניגודיות הגבוה בעולם של 1:1600 . כולל מעבד וידאו ® לתמונה מושלמת . מהירות תגובה 8ms . כולל מנגון הפחתת רעשים DNR . תמיכה בשידורי HD . מפרט טכני "37 גודל מסך 16:9 פורמט מסך 1366X768 רזולוציה 500cd/m² בהירות 1:1600 יחס קונטרסט 8ms זמן תגובה 178°/178° זווית צפייה נתוני וידאו תמיכה מלאה ב- H/D מעבד וידאו - R DCTi מעבד וידאו: DCDI Faruodja Spectacle/Full Screen /Orginal/4:3/16:9/14:9/Zoom אפשרויות צפייה Dynamic/Standard/Mild/User מצבי צפייה תמונה בתוך תמונה PIP תמונה בתוך תמונה ותמונה ליד תמונה (חלוקת מסך ל - 2) תפריט Auto/Manual Clock,On/Off Time, Sleep Timer,Auto O…

    • 7 תגובות
    • 812 צפיות
  16. שלום לכולם ! אני מחפש כמתנה לחבר מגבר אוזניות בעלות של בערך 50$ מ- EBAY. (רק על הנגן לא כולל משלוח) יש לחבר שלי נגן X5L+ אוזניות של SHURE. המגבר היחידי שמצאתי ב-EBAY בתקציב הזה זה ה-CMOY, מישהו מכיר משהו אחר? תודה לכולם

    • 2 תגובות
    • 812 צפיות
  17. Started by silany,

    היי, אני מחפש כבר תקופה את הרמקולים של Cambridge SoundWorks (PCworks) אם למישהו יש מושג איפה אפשר להשיג אותם בארץ אשמח לדעת! תודה

    • 0 תגובות
    • 812 צפיות
  18. הימרתי כמה קבצי וידאו לMP4 והמכשיר לא מזהה את הקבצים האלה.. מה יכולה להיות הבעיה??

    • 2 תגובות
    • 812 צפיות
  19. קניתי את הכבל הזה: http://www.amperel.co.il/products/76074 וחיברתי את המחשב שלי (כ.קול On-Board - Realtek עם יציאה דיגיטאלית - COAX/Opt) או 965p-ds3 לרסיבר (JVC עם כניסת COAX/Opt), ואין קול. שמתי את הרסיבר על חיבור דיגיטלי ובמחשב ניגנתי שירים במדיה פלייר, ואין קול. יש איזו תוכנה/מקודד שצריך להוריד למחשב כדי שהקול יופעל?

    • 3 תגובות
    • 812 צפיות
  20. שלום שאלה ששאלתי לפני כמה חודשים ולא קיבלתי עליה תשובה אז ככה אני מנגן באורגן ורוצה לצלם את עצמי מנגן במצלמת אינטרנט. כשאני מצלם את עצמי מנגן אין סינכרון בין המצלמה לכרטיס הקול כך שיש דיליי גדול בסאונד והכל נראה לא אמיתי [ הקול מפגר אחרי התמונה ] . מה שאני רוצה זה לצלם את עצמי מנגן באורגן אבל אני רוצה את הסאונד של כרטיס הקול ז"א ללא מיקרופון. וזה משתי סיבות . 1 הסאונד של כרטיס הקול הוא איכותי יתר . 2 אני רוצה לצלם מאוחר בלילה כשאני עם אוזניות מבלי להפריע לאף אחד. יש לי מצלמה של לוג'יטק וכרטיס קול של ESI תודה

    • 0 תגובות
    • 812 צפיות
  21. Started by ngc224,

    מה אתם אומרים, שווא לקנות אותם ב 330 ש"ח ? או שאולי יש טובים יותר במחיר הזה ? ומה אם Logitech Z323 ?

    • 0 תגובות
    • 812 צפיות
  22. למישהו יש נסיון עם Logitech® FreePulse Wireless™ Headphones ? אני מתעניין באוזניות אלחוטיות לאייריבר שלי פשוט כי השימוש בהם נראה לי הרבה יותר נח המחיר שלהם בארץ הוא 600 ש"ח ובארהב 100 דולר, אני יודע שבלטות' עדיין לא באיכות של אודיו חוטי אבל אני לא אודיופיל ומחפש מוצר איכותי ללא צורך בחוטים. אז מה אתם אומרים? כדאי? מישהו שמע אותן בפועל? יש הפרעות? איך הסאונד והווליום? כמה זמן הם מחזיקות פר טעינה בפועל? תודה עריכה: ראיתי יש לקריאייטיב גם אלחוטיות שנראות לי טובות: http://creative.com/products/product.asp?category=437&subcategory=438&product=14603&nav=1 מישהו מכיר?

    • 9 תגובות
    • 812 צפיות
  23. שאלה: מה דעתכם על הסאב-וופר הנ"ל ? http://www.hometheater.co.il/modules.php?name=Sale&op=ViewDetail&id_ads=28787 המחיר מאד מפתה אותי אשמח לשמוע את דעתם של מביני עיניין.

    • 7 תגובות
    • 812 צפיות
  24. Started by karpad,

    שלום אני מתכוון לקנות את השילוב X5 20GB + AKG K26P ב-1700 ש"ח~ עכשיו השאלה היא אם אני צריך לשקול עוד נגנים? הדרישות מהנגן הן: 1. 20 גיגה ומעלה 2. ממשק נוח 3. חיי סוללה ארוכים 4. לא דורש תוכנה לסינכרון עם המחשב 5. כמה שיותר עמיד תודה קרפד האיום.

    • 14 תגובות
    • 812 צפיות
  25. Started by trxman,

    אהלן יש לי שאלה בנוגע לטלוויזיה Samsung LA22A450 22 אינץ' 1680x1050, האם עדיף לצפות בסרטים 720p, ואז לפי מה שהבנתי יווצר upscaling או לצפות ב1080p ויתרחש downscaling, שוב, לפי מה שהבנתי.. אני דיי חדש בעסק. ההיגיון הישר אומר שעדיף לאבד מידע ממקור טוב מאשר ליצור ...סוג של "יש מאין". מה אתם אומרים? תודה רבה =]

    • 0 תגובות
    • 812 צפיות

דיונים חדשים בפורומים