עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. עשיתי חיפוש ואני עוקב אחרי תקופה מסומית אחרי ההודעות , ואני ממש בדילמה , בין ה sennheiser 555 שאותן יצא לי לשמוע והם סבבה לגמריי לבין sennheiser 497 שגם המליצו שזולות יותר , מה אתם ממליצים לצורכי מוזיקה בעיקר (טראנס\רוק\אלקטרונית) , סרטים ומשחקים ? תודה רבה לעוזרים (ד"א יש אפשרות כנראה לקנות בחול , אבל אני מפחד על הקטע שלה האחריות)

    • 11 תגובות
    • 816 צפיות
  2. Started by The UnKnown,

    I am thinking about selling my Creative Inspire 4.1 and ATP3 in order to buy Creative I-Trigue 3350. What do you say? they more quality than ATP3? Worth the replacement? Thanks!

    • 2 תגובות
    • 816 צפיות
  3. שלום, אני מעוניין לקנות מערכת סטריאו מיקרו/ מיני, בתקציב של עד 1500 שקל. מצאתי כמה דגמים של מיקרו: 1. CMTGPZ7 Sony 2. CMTEH10 Sony 3. SCPM31 Panasonic 4. SCPM41 Panasonic 5. LG LX-D5230 מה הכי טוב כאן מכל הדגמים שציינתי? יש למשהו אחד מהדגמים והוא יכול להמליץ לי עליו? יש דגם אחר, שהוא עד 1500 שקל, והוא יותר טוב מכל הדגמים שציינתי? תודה לכל העוזרים ושבת שלום לכולם...!

    • 1 תגובה
    • 816 צפיות
  4. Started by gevAA,

    כמו בכותרת אני רוצה כרטיס קול בסביבות ה700 שקל למוזיקה סרטים ! תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 816 צפיות
  5. שלום לכולם זו הפעם השנייה שאני פותח דיון שכזה, בפעם הקודמת (לפני זמן רב) לא נעניתי. אני מחפש סט 2.1 במחשב עם סטלייטים אלחוטיים, לא מצאתי כזה עד כה בחיפושיי. אני אשמח לדעת אם יש כזה בכלל בארץ, ואם כן אשמח אף יותר להמלצות. הדגם אמור להחליף את ה ATP3 שברשותי כעת, אז אני צריך משהו שעונה לדרישות ועם סאונד ברמה לא פחות טובה. תודה לכם

    • 2 תגובות
    • 816 צפיות
  6. Started by Ski Farm,

    שלום לכולם אני יודע ששאלות כאילו כבר נשאלו בעבר אך אני עדיין מבולבל מאוד !!! אני נמצא בדילמה מבחינתי ואשמח מאוד אם תוכלו לעזור לי ולכוון אותי לכיוון הנכון ! אני הייתי באופיס דיפו וראיתי את הSANDISK SANSA E250 ( גודלו 2GBYTE) שמעתי בו רדיו, שירים , התנסיתי במקשים ובגלגלת, ראיתי סרטים ותמונות ולדעתי מדובר בנגן טוב מאוד עם סוללה של לערך 20 שעות נגינה !!ושיש לו אפשרות הרחבה !! - הוא גם לא בנוי על בסיס HARD DISK כך שיש פחות סיכויים לנזקים ותקלות עקב שימוש בו בטיולי אופניים , ריצה, וכ"ו !!!- מחירו כ 1000 ש"ח ראיתי שם גם את ה I RIVER H10 6GBYTE אשר לא יכולתי לבדוק אותו כמו שעשיתי ל SANSA E250 אולם קיבלתי חוות דעת שהוא טוב מאוד ושאיכות הסאונד שלו עולה על זה של ה SANSA E250 , ושהו…

    • 10 תגובות
    • 816 צפיות
  7. Started by bv_beaver,

    טוב הורדתי עדכון של הדרייבירים של כרטיסי הקול של הרקולס וזה כותב "Note: You most uninstall previous versions" משהו כזה אז מחקתי את הדרייברים הישנים וזה עדיים לא עובד אני לא מבין את השטויות האלה... ??? ??? ???

    • 3 תגובות
    • 816 צפיות
  8. Started by bbnbbn,

    יש לי תיקיה שפתאום החליטה שהיא לא רוצה להימחק זה נותן הודעת שגיאה שאי אפשר לקרוא ממנה. מה עושים? מפרמטים את הדיסק ?? (נגן MP3 האורגינל שכולם מכירים)

    • 9 תגובות
    • 816 צפיות
  9. אני חייב מהר מהר מהר לדעת... תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 816 צפיות
  10. Started by Eranl99,

    שלום לכולם, ברצוני לרכוש נגן מוסיקה לטיול במזרח ואשמח להיעזר בכם! הדרישות: אמינות (שלא יתקלקל פתאום...) נפח - 16GB איכות שמע טובה נוחות לשימוש (כולל העלאת/הורדת שירים מול מחשב) ממה שבדקתי בינתיים, ראיתי שה-iPod יקר בהרבה מהסטנדרט. האם הוא באמת שווה את זה? - האם נוח להעלות אליו מוסיקה, או שחייבים לעבור דרך ה-iTunes או משהו כזה? בנוסף, יש לי אפשרות שמישהו יקנה לי בארהב ויביא. (אבל אז בטח אין תמיכה בעברית..?) אשמח להמלצות ספציפיות. הנה כמה לינקים שנראו לי בינתיים. מה דעתכם? iAudio Cowon - 16GB - 599 http://www.electrophoto.co.il/Product.aspx?productid=3613 C2 - 16GB - 639 http://www.electrophoto.co.il/Product.aspx?productid=5464 Iriver: http://www.zap.co.il/ratemodel.aspx?mo…

    • 3 תגובות
    • 816 צפיות
  11. שימושים עיקריים: שידורים רגילים (SD זה נקרא אני חושב - ערוץ 2 וכאלו), שידורי כבלים HD, סרטי HD (הטלוויזיה תחובר למחשב). כרגע יש לנו בסלון מסך 42" של פיליפס והוא מצויין אבל הגיע הזמן להשתדרג... המרחק צפייה הוא בערך 4 מטר אז אני חושב שאיזור ה50" יהיה טוב... לא? תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 816 צפיות
  12. Started by evman007,

    ככה יש בנטאקשן דיוידי עם רמקולים 5.1 במחיר הנ"ל מישהו מכיר ? שווה כי כבר הזמנתי...?

    • 8 תגובות
    • 816 צפיות
  13. שלום לכווווולם ! ברשותי מחשב עם כרטיס מסך HD3850 ולוח אם ג'יגהבייט פP-35 עם כ.קול מובנה 7.1 ערוצים ומעבד Q6600 ליפני שבוע רכשתי רסיבר ימהה RXV 863 חיברתי את המחשב לרסיבר בעזרת כבל DVI - HDMI וכבל קואקס את רסיבר מיציאת מוניטור OUT חיברתי לטלויזיה בעזרת כבל SVIDEO (טלויזיה סוני טרינטרון ישנה אך מעולה) לצערי לא קיבלתי תמונה אלה רק קול מקוטע גם בסרטים וגם שירים שהגיעו מהמחשב בכרטיס המסך יש זיהוי של הרסיבר אפילו בשם הדגם ורסיבר עצמו מצויין כניסת HDMI ובכרטיס הקול סימנתי את היציאה הדיגיטלית אך הקול שנשמע ברסיבר מקוטע לאחר הרבה ניסיונות להסתדר לבד ויאוש אחד גדול אני מבקש ,צריך ומאחל לעזרה ??? .תודה עמית

    • 5 תגובות
    • 816 צפיות
  14. Started by McJ,

    שלום קניתי אתמול תאיפוד החדש(דור 5) של 60 ג"ב ויש לי כמה בעיות איתו... 1: איך אני בדיוק שם עליו סרטים יענו שיש לי על המחשב? עם אני מוסיף אותם לITUNS ויענו גורר אותם לאיפוד זה אומר שהוא לא תומך 2: למה בדיוק אנלא מצליח לשים תמונת אלבום? אני מוסיף תשירים לאיפוד...ואז מסמן את כל השירים שמאותו אלבום ואז בחלון הצדדי למטה אני מוסיף תמונה... שאני מסתכל על זה במחשב...זה מציג את זה(יענו האיטונז מראה שיש תמונה על זה) אבל אח"כ באיפוד אין תתמונה זה בינתיים הבעיות שלי איתו תודשה לעוזרים

    • 13 תגובות
    • 816 צפיות
  15. אז ככה רציתי לברר אם יש נגן מוזיקה למחשב שאיכות הפלט באמת איכותית ועדיפה בהרבה על תוכנות אחרות לא הייתי בטוח אם זה מתאים לפה או לפורום תוכנה ככה שאם לא אשמח אם תעבירו

    • 4 תגובות
    • 816 צפיות
  16. התכונלו להמליץ לי על רמקולים איכותיים (רק 2.1) במחיר עד 140 דולר אני קונה בחול כך שאודה לכם אם תביאו לי מאתרים מחול מחירים תודה

    • 8 תגובות
    • 816 צפיות
  17. אני מחפש כרטיס קול USB או FW עד 400 ש"ח (הייעוד העיקרי הוא האזנה למוזיקה) האם יש משהו ששוה את הכסף בתחום המחירים הנ"ל או להשאר עם הOB?

  18. Started by Prism,

    אני מחפש דיסקמן mp3, בתקציב של בערך 500 שקל, עם אפשרות לחרוג למעלה עד 600 (כמובן, רק אם הדיסקמן הזה יהיה כ"כ טוב). רשימת דרישות: קורא mp3 כולל VBR קריאת תגי ID למיניהם תמיכה בעברית תתקבל בברכה (אם יש דיסקמנים כאלה) אורך סוללה די גבוה אנטישוק סביר שלט - לא חובה, אבל זה יהיה נחמד. 8) תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 816 צפיות
  19. Started by kojo,

    ההודעה הראשונה שלי, הייתי רוצה לדעת בבקשה מהיכן אני משיג את הדגם הנ"ל בארץ במחיר הוגן.. המחיר היחיד שמצאתי זה 1850 ש"ח וזה המון לעומת 170$

    • 10 תגובות
    • 816 צפיות
  20. Started by The UnKnown,

    The headphones works just fine... but the mic doesnt... *There is no driver or something similar. Please help me... thnx

  21. אהלן, קניתי שבוע שעבר את הרמקולים microlab x-23 , הכבלים לרמקולים האחוריים הם 6 מטר. רמקול אחד אחורי אני יוכל לתלות בלחץ והכבל השני הוא יהיה קצר מידי בוודאות. שאלתי היום מספר אנשים מה כדאי לי לעשות , והבנתי שהכי מומלץ זה לקנות כבלים חדשים לשני האחוריים ולא מאריכים למינהם בשביל למנוע ניחותים. השאלה עד כמה שמים לב לניחוטים ואיפה אני יכול למצוא כבלים מתאימים : הכבל הוא מפוצל לאדום ושחור בצד אחד ו PL רגיל בצד השני תודה

  22. Started by zekit,

    http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=6787&perur=2&t=12&c=308 מסיבה לא ברורה אני לא מצליח למצוא עליהם הרבה מידע מחו'ל ולא מצאתי אותם בחנויות כמו אמזון האם מישהו מכיר את האוזניות האלה?

    • 1 תגובה
    • 816 צפיות
  23. כבר כמה זמן שאני משתמש בHD595 שמתי לב שמשום מה הם דביקות עכשיו לקחתי את הזמן והסתכלתי על רצועת הראש, החלק המרכזי בה הרוס, הוא לא קרוע אלא נהיה "גומי" גמיש כזה. מאיפה אני משיג תחליף במחיר נורמלי? הרמתי טלפון ל"קילים" היבואנים של סנהייזר בארץ והם זרקו לי מחיר של 95+- ש"ח על חלק שעולה 15$. הבעיה היא שהחלק שמצאתי באתר של סנהייזר לא מצויין שהוא מתאים ל595 יש למישהו מושג אם זה מתאים ל595 שלי (אני מאמין שכן)? והאם לדעתכם שווה לעשות הזמנה מחו"ל או פשוט לשלם את ה95 וזהו ועוד דבר אחד, איזה סטנד לאוזניות יש לכם אם בכלל

    • 4 תגובות
    • 816 צפיות
  24. אני לא יודע איזה רמקולים ליקנות Creative inspire 5.1 5200 או Logitech z-640 5.1 או יש לכם איזה הצעה אחרת? יש לי תקציב של 800 שקל מקסימום אבל אני מעדיף אפילו קצת פחות מי זה...

    • 8 תגובות
    • 816 צפיות
  25. הי, לכל בעלי ה-SqueezeBox3. יצאה גרסת תוכנה חדשה המחליפה את ה-SlimServer הקודמת (6.5.4 כמדומני). גרסת התוכנה החדשה, שאף שנתה את שמה ל-SqueezeCenter היא 7 ולדעתי היא מחוללת פלאים ברמת הממשק למשתמש. ממשק התוכנה הקודמת היה מיושן ולעיתים מעייף. מי מאיתנו לא רצה לעיתים לנווט לאמצע השיר ופשוט לא יכל. (אלא אם כן הריץ בצורה טרחנית את השיר בקצב מהיר, מה שלא תמיד עבד בצורה חלקה). או סתם לסדר מחדש את רשימת ההשמעה כמו למשל להעביר שיר שנמצא בתחתית הרשימה לתחילתה ע"י אין ספור לחיצות UP וכו'. בכל אופן לטעמי שינויי הממשק בהחלט מבורכים, ולמרות שעדיין הוא רחוק מלהיות מושלם, הוא משפר בהרבה את חווית השימוש במכשיר. אני יודע שבשורת הגרסה החדשה היא לא בדיוק חדשות (שכן יצאה כבר ב3.3) אבל לאנשים…

    • 2 תגובות
    • 816 צפיות

דיונים חדשים בפורומים