עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by גרשון הדר,

    בטעות מכרתי טיונר אודיו קומפליט בזול האם יש המלצה על טיונר באיכות דומה במחיר הוגן תודה

    • 0 תגובות
    • 818 צפיות
  2. Started by andrei21,

    כשאני מפעיל סרטי תלת מימד התוכנה עובדת רק ב60hz 720p האם זה פאק בתוכנה או שזה המקסימום שהיא יכולה להפיק? אני חושב שפעם כן הייתי מפעיל 1080p 24hz . ב powerDVD 12 הכל בסדר עובד ב1080P בלי בעייה.. רעיונות ובכלל האם יש תוכנות יותר נורמליות או יותר קלילות משני התוכנות הגרועות האלה להפעלת סרטי blu-ray ?

    • 0 תגובות
    • 818 צפיות
  3. Started by yaniv69,

    שלום היום החליטה האוזניה השמאלית של הipod שלי להפסיק לעבוד! ניסיתי לחבר אוזניות של דיסקמן של חבר (חברת פיליפיס עם שלט)ולא עבד לעומת זאת עכשיו ניסיתי אוזנית רגילות של סוני וזה עובד! ברצוני לקנות אוזניות איכותיות אבל אני חייב לדעת מה כן מתאים לאי פוד ומה לא???? מדובר באי פוד דור רביעי 20 גי'גה תודה על העזרה והאם באחריות של האי פוד כלול תקלות באוזניות??

    • 8 תגובות
    • 818 צפיות
  4. Started by AmitMa,

    שלום. יש לי מדיה פורטל ואני קצת מסתבך בכמה דברים: א. הסקין x-face‏ מוצג לרוחב בתמונות (ויפה) ואצלי לאחר ההתקנה הוא מוצג לאורך (ולא משהו) חיפשתי בהגדרות איך לשנות את זה ולא מצאתי. הורדתי אותו ממקומות שונים וזה לא עוזר. יש למישהו מושג איך לפתור את זה? ב. מישהו יודע איך אני מגדיר לתוכנה שתציג לי תקציר על סרטים? ג. יש לימשהו המלצה על פלאגינים טובים? ד. מישהו יכול להסביר לי מזה בדיוק גרסאות ה- svn‏ ‏? אני אשמח להסבר מפורט. תודה!

    • 4 תגובות
    • 818 צפיות
  5. Started by KF,

    יש ברשותי אוזניות מסוג sennheiser momentum 4 ואני מעוניין לחבר אותן לאייפון 13 פרו בצורה קווית אבל באופן דיגיטלי (בעזרת USB). אני לא רוצה לקנות מתאם ולחבר לשקע 3.5 כי אז האיכות יורדת לכן זה לא רלוונטי עבורי. ניסיתי לחבר כבל טייפ סי ללייטנינג אך האייפון לא מזהה את האוזניות כמקור חיצוני.. ניסיתי לקנות מתאם מצלמה של אפל , זה עובד אך מחייב אותי להטעין את המתאם הזה עם מקור כוח נוסף ככה שזה פחות רלוונטי לנסיעות ומסורבל מאד. האם הכבל הזה (שהוא לא סטנדרטי) יעשה את העבודה? האם בעזרתו ניתן יהיה לחבר באופן ישיר את האוזניות לאייפון? https://www.amazon.com/gp/product/B09Q2MQMQF/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00?ie=UTF8&psc=…

  6. Started by Alex89,

    מה המחיר (המינימלי) לרסיבר סביר? כמה בערך יעלה להחליף בסאב של X-540 כניסת RCA אחת?

    • 8 תגובות
    • 818 צפיות
  7. Started by 3p,

    אני מעוניין לקנות טלוויזיה לסלון ולפני שאני תמחיל לבדוק מה יש בשוק ומה מתאים לי, רציתי לבחון את האופציה של טלוויזיה בלי 3D. מבחינת מחיר יש הבדל של 20%, השאלה אם אני צריך את הדבר הזה. לפני שניכנס מה השימושים שלי, הייתי רוצה סתם לעשות מבדק: כמה מבינחם שיש לו טלוויזיה 3D, כמה פעמים אתם באמת משתמשים בזה (חוץ מהחודש הראשון שקיבלתם אותה)? פעם בחודש? פעם בשבוע? הייתי שמח אם גם תגידו איזו טלוויזיה יש לכם. תודה!

    • 0 תגובות
    • 818 צפיות
  8. שלום רב! היום קיבלתי Radeon 9800pro וישר התחלתי לעשות בדיוקות עליו. עשיתי בדיקה ב3dmark 03 וגיליתי שיש הפרש של 10(!!!) FPS בבדיקה של הקול. יש לי כרטיס קול מסוג Creative Live 5.1!, למה כ"כ הרבה!??

    • 5 תגובות
    • 818 צפיות
  9. עברתי דירה ואני חושש שהסבוופר נדפק, אבל אני יש אפשרות שזה רק מיקום בעייתי. הבעיה היא שבצליל גבוהה יחסית בסאב, הוא מתחיל לעשות קול "דרררררר" שבדרך כלל משמיעים רמקולים שמתקשים להתמודד עם באס... אבל מה שמוזר זה שהסאב לגמרי בסדר עם צלילים מאוד נמוכים, אבל בצליל ספציפי יחסחת גבוהה (לסאב) הוא עושה את הרעשים. חשבתי שולי זה סוג של תהודה כי הוא מוקף ברהיטי עץ מכל הכיוונים, אבל נשמע שזה בא ישירות ממנו. יש למישהו רעיון מה זה יכול להיות?

    • 3 תגובות
    • 818 צפיות
  10. שלון לכולם, יש לי אוזניות 5.1 של זלמן שמתחברות לכרטיס קול מובנה. מחפש לחדש אותם באוזניות גיימרים ולא יודע איך להחליט. יש את הלוג'יטק G35 אבל הוא מאוד יקר, השאלה אם הוא שווה את המחיר ? יש בKSP הנחה של 40 אחוז עד סוף החודש לאוזניות של TT, שווה משהו ? בקיצור אשמח לשמוע המלצות. תודה מראש מנו

    • 0 תגובות
    • 818 צפיות
  11. Started by Jinjis Han,

    אהלן חברים, אני יודע שהטלוויזיה הנ"ל הינה הדגם החדש של ה LD9000 לפחות לפי מספר אתרים, השאלה היא אם היא תומכת ב NR כמו קודמתה? מאד חשוב לי הנושא מפני שאני מחבר אותה ב DVI ל HDMI למחשב ואני יודע שהקודמת תמכה ב NR האיכות מאד חשובה. תודה למגיבים.

    • 3 תגובות
    • 818 צפיות
  12. Started by approx,

    הסאב שלי בפעולה חחח http://s162.photobucket.com/albums/t275/danicars15/?action=view&current=IMGP0002.flv

    • 7 תגובות
    • 818 צפיות
  13. Started by wrecker,

    יצא לי לראות בכמה אתרים שיש אפשרות להוסיף תמיכה של DD בווינאמפ.. הורדתי כל מיני תוספים , DSP וכאלה ושום דבר לא באמת שינה משהו חוץ מאפקטים קטנים פה ושם המחשב מחובר למגבר בכבל אופטי. ואם יש לכם המלצות של תוספים לשיפור שמיעה בווינאמפ? באיזה אתם משתמשים?

    • 0 תגובות
    • 818 צפיות
  14. Started by ruff stuff,

    היי. יש לי דיוידי של פיוניר והכתוביות בסיומת srt שהצמדתי לא עולות. שיניתי את הגדרות התרגום לעיברית עם קוד השפה וזה לא פתר את הבעיה. אשמח לעזרה.

    • 0 תגובות
    • 818 צפיות
  15. Started by Xian,

    אהלן, יש לי כמה קבצי .ape ורציתי לדעת אם יש תוכנה שיכולה לשנות אותם לפורמט mp3 ואם כן מה שמה, ואם אפשר גם לינק. תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 818 צפיות
  16. משהו הזמין פעם ויכול להמליץ?

    • 2 תגובות
    • 818 צפיות
  17. Started by Bentz,

    קודם כל, שלום לכולם, אני חדש בפורום כפי שאתם בוודאי רואים ולשאלתי... לאחרונה החלטתי שאני רוצה מערכת סאונד חדשה למחשב, כרגע ברשותי מערכת סטריאו (שעושה את העבודה בערך...) המחוברת לכרטיס קול מובנה על הלוח אם. לאחר קריאת כמה כתבות, סקירות וביקור באתרים שונים הגעתי להחלטה שהמערכת החדשה של Klipsch, ה Promedia GMX D-5.1 היא הבחירה שלי. ועכשיו לשאלה, או יותר נכון לשאלות , קודם כל, האם ניתן להשיג את המערכת בארץ? אם כן, מהו המחיר ומאיפה? דבר שני, איזה כרטיס קול כדאי לקנות עם מערכת הרמקולים הנ"ל? תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 818 צפיות
  18. יש לי טלוויזיה LCD FHD שמחוברת למחשב וחשבתי לקנות כרטיס טלוויזיה או לכידת וידאו ולצפות בהם בחלון (גם אם זה מסך מלא) ולהריץ על הוידאו פילטים (FFDSHOW למשל). מישהו ניסה את זה, האם זה אפשרי ?

    • 3 תגובות
    • 818 צפיות
  19. Started by DAVIDD,

    לאחר שמכרתי את הרמקולים שלי (קרייטיב 4100) החלטתי שאני צריך רמקולים חדשים ובדיוק אני טס לחו"ל חשבתי על הרמקולים האלה http://www.fastlanehw.com/reviews.php?i=121 מחירם בדיוטי פרי 200$ כשמחירם בארץ לפחות 1900 שקל מה דעתכם עליהם??

    • 3 תגובות
    • 818 צפיות
  20. יש לי מסך מחשב 23 אינץ' של סמסונג דגם p2350 אני עובד על המחשב מכורסא שנמצאת בצמוד לקיר מהצד ואני מחפש זרוע למסך בתקן vesa 75\75 שתהיה באורך של כ-60 סמ ובמחיר שפוי (עד 200 ש"ח כולל משלוח) מצאתי יותר מ5 דגמים של 47-50 סמ אבל אני חושש שזה לא יספיק - 60 יהיה בטוח טוב. תודה מראש!

    • 0 תגובות
    • 818 צפיות
  21. Started by icebreak,

    האתר ENGADGET מפרסם פרטים חדשים על מה שאולי יהיה הדגם הבא של RIO שיחליף את ה RIO KARMA הישן. ה RIO CHROMA שמזכיר מאוד בעיצוב שלו את ה RIO CARBON אבל כמובן מכיל דיסק של 20GB, מסך צבעוני, חיבור COMPACTFLASH להעתקה (וגם לחיבור WIFI, כן, אלחוטי להעברת שירים!), תמיכה בכל הפורמטים MP3, WMA, FLAC, AUDIBLE, OGG, WAV וגם ניגון GAPLESS אמיתי (שאפילו ל IRIVER אין את זה). בינתיים זה לא דברים רשמים, אבל כבר מדברים על הנגן הזה כמה חודשים... אני אישית מאוד מקווה שהדברים האלו נכונים, הוא יהיה אחד מהנגנים המובילים בשוק. בשביל תמונות של המכשיר (אולי): http://www.engadget.com/entry/1234000327021475/ http://www.engadget.com/entry/1234000840021409/

    • 4 תגובות
    • 818 צפיות
  22. Started by sma,

    יש לי כרטיס sound blaster live 5.1. יש לו יציאה דיגיטלית מסוג PL. במערכת שלי יש כניסה דיגיטלית של RCA בודד. יש לי כבל של PL ל-2 RCA. אם אני מחבר אחד מהם, אני מקבל רק חלק מהאודיו. ניסיתי להשתמש במאחד של 2xRCA -> 1xRCA. אבל לא מתקבל כלל אודיו במערכת. ע"מ לקבל סאונד של 5.1 נראה לי שאני חייב כבל PL ל- RCA בודד. האם יש כזה כבל בכלל? האם אני טועה וישנו פיתרון אחר?

    • 8 תגובות
    • 817 צפיות
  23. שימוש בעיקר למשחקים. ללא השקעה בכרטיס קול (שימוש בלוח אם ab9 pro של abit - תומך 8ch) האם שווה להשקיע ולקנות רמקולים 7.1 ? איזה דגמים מומלצים בתקציב של עד 900 ש"ח? אם אתם ממליצים על 5.1 התקציב עד 600 ש"ח. תודה.

    • 3 תגובות
    • 817 צפיות
  24. Started by Garm,

    שלום, תהיתי מה האפשרות האצת חומרה עושה בפועל, כיצד היא משפיעה על איכות הקול, אם בכלל, ובאיזו משאבים היא משתמשת על-מנת לבצע את האצת החומרה. מפרט בצד. תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 817 צפיות
  25. אבקש תגובות לחיבור בים מחשב שנמצא בחדר אחר לטלויזיה בסלון מרחק בחיבור לפחות 10 מטר מה עדיף חיבור אלחוטי או חיבור קווי מתבקשים לענות אך ורק אנשים בעלי חיבור קיים העומד בקריטריונים לספק פרטים מדיוקים לגבי סוג החיבור והייצרן וכמובן שיקוליי עלות ואיכות תודה לכל המשתתפים דביר

    • 0 תגובות
    • 817 צפיות

דיונים חדשים בפורומים