אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
קניתי לפני חודש בערך KDL32S5500 מהרגע שאני לוחץ על הכפתור בשלט לוקח לה 11שניות להדלק שזה מכוון על הוט ושזה על האקסבוס לוקח לה 15 שניות לעומת טלויזיות אחרות (CRT)בבית שלוקח להם 2 שניות להדלק זה תקלה או שזה ככה צריך להיות? כמה זמן אמור לקחת לה עד שהיא נדלקת?
-
- 1 תגובה
- 820 צפיות
-
-
מאיפה אני יכול להשיג כרטיס דיגיטאלי לטלוויזיה 34" של טושיבה לא LCD וכמה זה צריך לעלות הדגם הוא 34ax9uh אגב זה כרטיס שאחראי על כל פעולות הטלוויזיה ואני צריך להחליף אותו כי יש בעיה של מריחת צבעים תודה מראש לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 820 צפיות
-
-
http://www.head-fi.org/t/574617/review-comparison-beyerdynamic-dt1350-t50p-sennheiser-hd25-1-ii-hd25-13-ii-pioneer-hdj-2000-v-moda-m80-aiaiai-tma-1
-
- 0 תגובות
- 820 צפיות
-
-
היי. התחדשתי לי ברמקולים X-230, יש לי שאלה לגבי הסאבוופר. יש לו גריל בצד ונראה שמשם יוצא הקול, אבל הוא נמצא בצד. בצד ה"יפה" יש רק את הפתח לכניסת אוויר. הסאבוופר מונח מתחת לשולחן עם הצד ה"יפה" מופנה קדימה (לרגליים), סבא שלי טוען שהצד עם הגריל אמור להית מופנה קדימה. מה נכון?
-
- 4 תגובות
- 820 צפיות
-
-
שלום יש לי תעידכון לאייריבר עם העברית ההפוכה אבל אני רואה בעברית רק את השם של השיר שמתנגן!! מישהו יודע איך אני עושה שברשימת קבצים אני יראה אותו גם בעברית??
-
- 7 תגובות
- 820 צפיות
-
-
יש לי את הKOOS R200 אני שומע אמום ולא תמיד ברור , האם הבעיה יכולה להיות בכרטיס הקול? יש לי כרטיס קול און בורד שאמור להיות טוב (או משהו כזה) אגב הבעיההיחידה שיש לי את ה KOOS שהם נשברות פעם בשנה פחות או יותר וצריך לתקן אותם (התיקון אמור להיות חינם ועולה 30 ש"ח - חינם נוסך ישראל)
-
- 4 תגובות
- 820 צפיות
-
-
הסרט שפרטיו מופיעים למטה נצפה היטב על המחשב ע"י VLC . אני לא מצליח לצפות במכשיר ה- DVD הביתי (מהסוג הפשוט -"פיילוט"). לאיזה פורמט להמיר את הסרט כך שאוכל לצרוב ולצפות במכשיר ה-DVD ? הפורמט של הסרט: General Complete name : G:\robo.avc Format : Flash Video File size : 169 MiB Duration : 2h 21mn Overall bit rate : 166 Kbps Tagged date : UTC 2009-07-18 12:02:35 Tagging application : MEGA Video Format : AVC Format/Info : Advanced Video Codec Format profile : High@L4.1 Format settings, CABAC : Yes Format settings, ReFrames : 5 frames Muxing mode …
-
- 1 תגובה
- 820 צפיות
-
-
המלצה לאוזניות בלוטוס איכותיות עד 200 שקל אוזניות קטנות כאלה בתוך האוזן וגם לאוזניות קשת עם בלוטוס וחוטיות in ear כל אוזנייה עד 200 שקל בערך ובאותה הזדמנות רציתי לשאול אני לא יודע מה ההבדלים בין אוזניות over ear ל on ear ל in ear אני רוצה אוזניות קטנות שנכנסות לתוך האוזן ועוד אוזניות גדולות יותר בלוטוס והאחרונה עם חוט שלא כזה משנה לי איך היא תהיה אבל הרוב הם נכנסות לתוך האוזן פנימה לאפרכסת עד כמה שאני יודע יש גם לתעלה התעלה זה חיצוני ?
-
-
- 2 תגובות
- 820 צפיות
-
-
ניסיתי לחבר את האוזניות, או רמקולים חיצוניים ואני לא מצליח לשמוע קול, האייקון של הקול לא נמצא על 0 , הוא נמצא על הכי גבוה וגם לא על "השתק" ניסיתי למחוק מ"מנהל ההתקנים" את הכרטיס קול כדי שהוא יתקין אותו מחדש , הוא זיהה חומרה חדשה ואז זה התקין אותו אבל עדיין אין לי קול . מה יכולה להיות הבעיה . *הקול עבד לי פעם עם אותו כרטיס קול. *נמחק לי הקובץ explorer איכשהו והחזרתי אותו למקום שהוא היה צריך להיות ומאז אין לי קול (חוסר של הקובץ הזה לא העלה לי את הוינדווס, רק שולחן עבודה בלי אייקונים ובלי כלום, רק הרקע, עכשיו הכל עולה חוץ מהקול שלא עובד)
-
- 8 תגובות
- 820 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מסך 32" שישמש בעיקר כמשדר שידורים לווינים (YES), וחיבור למחשב דרך כבל HDMI בכדי לצפות בסרטים/ סרטים HD. איזה מסך אתם ממליצים? עדיף בין 2000-2300 של חברה טובה
-
- 1 תגובה
- 820 צפיות
-
-
בשעה טובה אני חוזר למרכז אחרי שנתיים בגלות ביהודה ושומרון בכל אופן אני מחפש לקנות טלוויזיה עד 3K עדיפות ל LED בשביל החיסכון בחשמל ואם אפשר 5 שנים אחראיות הייתי מעדיף לפחות 42 אינץ' כמובן שכמה שיותר יותר טוב וכמובן FULL HD השימושים שלו יהיה חיבור למחשב - לסדרות וסרטים ומשחקים ואני אחבר אליו את עידן + אההה עכשיו אבא שלי אמר שהוא מחפש טלוויזיה 50 + אינץ' עד 5K FULL HD קיים חיה כזאת? תודה על העזרה!
-
- 1 תגובה
- 820 צפיות
-
-
איזה רמקולים כדאי לקנות בתקציב עד 550 ש"ח. שימושים: 60% מוזיקה. 40% משחקים וסרטים. חשבתי על: MICROLAB X13 PHILIPS SPA5300 Altec Lansing VS4121 SONICGEAR EVO7 מה דעתכם?
-
- 1 תגובה
- 820 צפיות
-
-
מישהו יודע כמה עולה H320 במוסקבה והאם הוא תומך גם ב אנגלית?!?1
-
- 5 תגובות
- 820 צפיות
-
-
אני שוקל לקנות את הנהגן הזה: http://www.bug.co.il/nconfigout.asp?psn=2117&ser=1 ורציתי לדעת אם מישהו מכם מכיר את הנגן או החברה ויכול להמליץ לי.
-
- 8 תגובות
- 820 צפיות
-
-
שלום לכולם, קניתי את האוזניות שבכותרת יד 2 (מקווה שהם נחשבות סבבה) ואני לא מצליח למצוא דרייברים מתאימים, הדרייבר היחיד שמצאתי הוא לדגם עם חיבור USB ולי יש חיבור רגיל כזה בצבע זהב. יש מצב שמישהו מוצא לי קישור לדרייבר מתאים? תודה.
-
- 1 תגובה
- 820 צפיות
-
-
יש לי מערכת רמקולים Inspire 2.1 של קריאטיב שהיא באמת אחלה. עכשיו קניתי אוזניות+מיקרופון (אלו שהמיקרופון מחובר אליהם ככה ונשלף, שכחתי איך קוראים לזה) למטרות הברורות, כדי לפעמים לראות סרט/לשחק מבלי להפריע לאף אחד ואם אני משחק אז להיות מסוגל לשלוח הודעות קוליות. יש לי כרטיס קול מובנה Soundstorm של נוידיה (לוח האם nForce2 מתוצרת Abit בגרסת NF7-SL). אז קיצר, יש לי במארז 5 כניסות אודיו (לרוע המזל, אף כניסה היא לא מקדימה). אחת למיקרופון והשאר לרמקולים וכאלו. אז עד היום רק השתמשתי בכניסה אחת בשביל הכבל שממנו התפצל הכול בין 2 הרמקולים והסאב. עכשיו יש לי את האוזניות המיקרופוניות שהן מתפצלות ל-2 כבלים, אחד למיקרופון שאיתו אין בעיות ואחד לכניסת אודיו רגילה. אז חיברתי את הכבל מיקרופון…
-
- 7 תגובות
- 820 צפיות
-
-
הי! אני צריך שתעזרו לי לבחור נגן איכותי בהתאם לדרישות ולתקציב. קודם כל: התקציב הוא 800 פלוס-מינוס מאה שקל. חדש או יד שניה, לא משנה לי(רק שיהיה במצב טוב). אני צריך שהוא יהיה עמיד - לפחות שיעבוד 4 שנים... (אמרו לי שלא שווה לקנות אייפוד כי אחרי איזה שנה, הסוללה מתיישנת ואי אפשר להחליף אותה והיא מתחילה להספיק לשעתיים נגינה וזהו..זה נכון??? ) איכות טובה. עיצוב טוב. מותג - חובה מינימום 5 גיגה.. רצוי יותר. שיהיה אפשר להטעין לא רק מהמחשב - יהיה נחמד אבל לא חובה. לא שוקל יותר מ350 גרם - חובה!(אני לא רוצה איזה נגן קילו כמו שיש לחבר שלי - קנה ב600 שילם עוד מס יבוא 400 קריאטיב 40GB שוקל 900 גרם בערך. ניסיתי ללכת איתו בטיול שפעם היה לנו וזה מרגיש כאילו אני הולך עם לבנה בכיס!…
-
- 6 תגובות
- 820 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני רוצה לקנות רמקולים למחשב (או מערכת רמקולים או משהו כזה). קראתי את המאמר למעלה על מערכות והוא לא ממש מדבר על מה שאני מחפש. אז העניין הוא שהתרגלתי למגבר עם 4 רמקולים גדולים שהתחבר למחשב ועכשיו אין לי את זה יותר (הכל היה נורא ישן אבל בכל זאת). אז אני רוצה משהו שנשמע טוב, לא צריך מקצועי וסופר מגה אולטרה... במקום להסביר במשפטים אני פשוט כותב בנקודות מה אני מחפש, יותר נוח לכולנו: - זה בעיקר בעיקר למוזיקה וקצת לסרטים (ממש קצת). שיהיה מתאים גם לחיבור לדיסקמנים ודברים כאלה. - לא משהו גדול, כמה קופסאות שאפשר לשים על השולחן של המחשב או על רהיטים ליד. זה גם לא צריך להיות נורא עוצמתי זה בחדר די קטן. - מחיר של נגיד עד 400-500 שקל, עדיף פחות מ- 400. אני לא כל כך מבין בזה…
-
- 11 תגובות
- 820 צפיות
-
-
???? אני לא אשים אותם ממש צמודים, יהיה ביניהם מרחק של 11 ס"מ האם יש בזה סיכון?.. tnx
-
- 0 תגובות
- 820 צפיות
-
-
שלום לכולם, לא מזמן קיבלתי 4 רמקולים ומגבר. לצערי איני יכול להגיד איזו חברה הרמקולים אבל הם דיי ישנים. המגבר הוא מתוצרת Sansui מדגם AU-517 פרטים ותמונות ניתן למצוא פה: http://www.sansui.us/PGMP_AU517.htm בנוסף יש לי מיקסר מסוג DX1000 של behringer פרטים ותמונות ניתן למצוא פה: http://www.behringer.com/EN/Products/DX1000.aspx עכשיו אני רוצה לחבר את כל הסיפור ל 2 דברים. 1 זה המימיר שלי, ו 2 זה המחשב שלי. כנראה שהכבלים שיש לי הם לא משהו ונוצר רעש רקע מעצבן בקטעים של שקט או שמשהו בכל דרך החיבור הסתבכה. מבקש עזרה בחיבור והמלצה על כבלים... אפשר בקלות לוותר על המיקסר אם לא צריך אותו. תודה רבה רבה לעוזרים!
-
- 3 תגובות
- 820 צפיות
-
-
כבר שנים שאני צופה בסרטי Divx על טלויזיה בגודל 21 אינטש ורואים מעולה. האם הרזולוציה של סרטי Divx תתן תמונה איכותית גם על גבי טלויזיות גדולות, כמו 34 אינטש למשל?
-
- 7 תגובות
- 820 צפיות
-
-
אז ככה אני מחפש אוזניות לאחי.. במחיר סופי של עד 150 ש"ח עדיף שיהיו אוזניות גדולות עם כיסוי מלא לאוזניים אממ אני חשבתי על האוזניות הבאות http://www.fujikon.com/eng/product/audio/fsh/openair/open_air_64.jsp או http://www.fujikon.com/eng/product/audio/msh/nbs/nbsl_120.jsp ורציתי לדעת עם זה שהם פתוחות יגרום לקול "לברוח" ?! בתודה מראש,
-
- 6 תגובות
- 820 צפיות
-
-
עים מישהו יודע משהו בבקשה.! תודה THANKS אני רוצה להחליף אותו ב קריטיב LIVE 5.1 ,הייה איזשהו הבדל???
-
- 3 תגובות
- 820 צפיות
-
-
על פניו אותם רצקולים רק שב-380 עוצמה גבוהה יותר של 6 וואט לעומת 5 וואט ב-370. 370 באים עם לשט חוטי ו-380 לא. האם בכך מסתכמים ההבדלים והשאלה מה עדיף היא רק שאלה של טעם או שיש עוד משהו נסתר מהעין? תודה.
-
- 1 תגובה
- 820 צפיות
-
-
אני הולך לקנות טלויזיית LCD עד סוף החודש ואחרי ביקור קטן בקניון אתמול ובהייה ארוכה בקירות מלאים מסכים הגעתי לרשימה הבאה: שארפ PX5 סאמסונג LA32A450 סוני P3000E טושיבה C3500 פיליפס 5322 מי הכי מומלצת מביניהם ולמה?
-
- 6 תגובות
- 820 צפיות
-


