עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by Peri228,

    שלום לכולם! לאחרונה התחלתי להתעניין באפשרות של הזרמת אודיו בדירה, ונתקלתי בכמה וכמה מוצרים שלצערי כולם מכוונים לשוק High End יוקרתי במיוחד. אני מחפש אפשרות של הזרמת אודיו זולה יותר, ואשמח לעזרתכם. הדרישות שלי הן אפשרות הזרמה ממספר מקורות, למספר יציאות שונות. כלומר אפשרות לבחור מוזיקה שנמצאת בטלפון, לפטופ או בכל מקום אחר שמחובר לרשת (יש לי שרת מוזיקה עם כמה מאות אלבומים מגובים למשלם). מבחינת יציאות - אני מעוניין לחבר רמקולים בשלושה חדרים בבית, ורוצה להיות מסוגל לשדר את אותה מוזיקה בכל החדרים, או לחלופין לבחור מוזיקה שונה בכל חדר. השליטה צריכה להיות נוחה דרך סמארטפון או מחשב, אין צורך בשלט אחר. הדרך הכי זולה שמצאתי לעשות את זה היא באמצעות שימוש ב Apple Airport Express שעולה…

    • 2 תגובות
    • 823 צפיות
  2. Started by Doron098,

    שלום לכולם. הטלוויזיה שלי "קצת" ישנה והחלטתי לפנק את עצמי בחדשה. לאחר מחקר קצר על סוגי הטלוויזיות הלכתי לאיבוד מרוב כמות הדגמים אבל אני מתמקד על 4 סוגים שונים: Panasonic THL32X20 LCD טלויזיה Samsung LA32B450 LCD ‏32 ‏אינטש סמסונג Sony Bravia KDL32S5500 LG 32LF20FR אם יש לכם הצעות יותר טובות אז תציעו. הינה הטופס: מרחק צפייה: 2 מטרים. *גודל באינצ'ים : 32 *טווח מחירים - תקציב [ כולל חריגות ]: 2650 *מה חשוב לי בטלוויזיה שלי ומה השימושים שלי: שיראו טוב ואחריות לכול הבעיות. ואני ישתמש כנראה בממיר רגיל של YES. בתודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 823 צפיות
  3. הם מחוברים באופטי.. עכשיו מה בדיוק אני אמור לכוון ברסיבר ב Digital in? יש לי כל מיני אפשרויות בסגנון של : 1dvd 2cd 1cd 2vcr וכל מיני שילובים בסגנון.. (vcr\dvd\cd\tv) ועוד משהו בהגדרות של הדי וי די יש לי שם אפשרויות ב audio setup : 1)analog שזה לא נראה לי 2)spdif/raw 3)spdif/pcm מה מהם לב חור? תודה לעוזרים.

    • 4 תגובות
    • 823 צפיות
  4. Started by IlyaN,

    למי שרציני לגבי סראונד וגיימינג עם אוזניות מומלץ מאוד לבדוק את הסקירה להלן: http://www.innerfidelity.com/content/dspeaker-headspeaker-headphone-virtual-surround-system מדובר על אחד מהפתרונות הבודדים בשוק שנותנים מענה DSP (digital sound processing) בהתאמה אישית למשתמש. איך זה עדיף סימוליציית סראונד מכרטיס קול? ב-2 דרכים: ע"י חיישן שמתלבש ע"ג האוזניות, עוקב אחר תנועות הראש בתגובה לגירויים כיווניים והתאם למיקום הראש בכל רגע נתון המעבד יכול למקם את הגירויים הבאים ביתר דיוק במרחב. היתרון השני הוא אפשרות לבחור ממגוון פרופילים HRTF (head-related transfer function) שזה מנגנון שעוזר להתאים את הסאונד בהתבסס על צורת האוזן והראש. הלוואי שהפונקציה הזו הייתה מוצעת כמכשיר נפרד שמשתלב גם…

    • 0 תגובות
    • 823 צפיות
  5. הי יש לי מגבר של 8 אום ומצאתי 2 רמקולים אצל חבר שלי די ישנים אבל במצב מעולה! כמו חדש... הבעיה שלא כתוב עליהם ההתנגדות ואני מפחד שהיא לא 8 אום ואז אני עלול לשרוף אותם או את המגבר החמוד שלי (שאנלא בטוח שיש לו הגנה לרמקולים..) יש דרך לברר את ההתנגדות של הרמקולים? (לא כתוב עליהם כלום, אפילו לא דגם... בדקתי גם על הרמקול עצמו לא כתוב...) אם אני אתקע אמפר מטר(שמכוון על לבדוק התנגדות זה יעזור?)

    • 3 תגובות
    • 823 צפיות
  6. אני ממש מתלבט בין כמה אופציות ואם יש לכם דרך לעזור - אשמח! זה טרייד אוף בין מחיר לחוטים לאיכות ועוצמה - להתעסק עם חוטים זה כאב ראש בייחוד אם זה 5.1, למרות זאת "סראונד סאונד" זה דיי חשוב וגם האיכות והבאסים בתקציב של 1000-1500 ש"ח הנה האופציות שאחרי יומיים "מחקר" ובלבול הגיעו לסוף. אם יש לכם דעה\דיס המלצה\המלצה - אשמח! 1. רמקול אלחוטי מבית SONOS דגם MOVE - מחיר 1650 https://www.netoneto.co.il/product/%D7%A8%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%9C-%D7%90%D7%9C%D7%97%D7%95%D7%98%D7%99-%D7%9E%D7%91%D7%99%D7%AA-sonos-%D7%93%D7%92%D7%9D-move?aff=Zap&aff_a=1 2. רמקול אלחוטי מבית SONOS דגם ONEGEN2 מחיר 900 https://www.netoneto.co.il/product/%D7%A8%D7%9E%D7%A7%D7%9…

    • 0 תגובות
    • 823 צפיות
  7. Started by re5pect,

    שלום. אחרי שיש LCD חדש, מערכת סראונד בסדר+- וערימות של תכני HD. נמאס לחבר את המחשב למערכת בסטריאו.. לכן אני מחפש כרטיס קול סראונד למחשב הנייד (inspiron 6400) בחיבור ExpressCard או USB או אפילו פיירווייר אם קיים כזה כרטיס. השניים שנתקלתי בהם הם: Zalman - ZM-RSSC בחיבור USB, שאותו יש בפלונטר. הכרטיס יהיה מחובר כל הזמן למגבר וכשאני ארצה לראות סרט אני פשוט אחבר את הUSB ואת הVGA. והשני הוא Creative Labs ExpressCard Sound Blaster X-Fi Extreme שהוא כמובן, בחיבור ExpressCard.. הX-fi יותר איכותי זה ברור.. אבל הרבה יותר יקר ומסורבל מכיוון שהוא בולט קצת מחוץ למחשב וגם אז צריך לקנות Docking Station לחיבור הסראונד. השאלה היא, האם באמת כדאי להשקיע יותר כסף בX-fi? נראה לי שזה יוצא פי 2 …

    • 2 תגובות
    • 823 צפיות
  8. Started by roei88,

    קיבלתי שבוע שעבר את ה-archos gmini 402. אני יודע שלא מומלץ לרוץ עם נגנים שמבוססים על דיסק קשיח, אבל יש כאלה שאומרים שהסיכוי שתהיה תקלה מזה אפסי.. בקשר לקפיצות רצתי עם הנגן משהו כמו 8 דקות וגם נסעתי איזה 40 דקות באופניים (החזקתי תנגן ביד) ולא קפץ בכלל... מישהו פה רץ עם נגן כזה? (לא בהכרח gmini כל נגן שמבוסס על דיסק קשיח) התקלקל למישהו פה נגן בעקבות זה?

    • 2 תגובות
    • 822 צפיות
  9. Started by Jenia24,

    התחדשתי במערכת 2.1 של Ecan דגם E-510 , קניתי אותה מאלוף מחשבים יצא לי 186 + משלוח 30 ש''ח. עוד לא חיברתי אותה למחשב אלא רק לנגן סנסא M230 , ובנתיים איכות נהדת אני לא כל כך התנסתי ברמקולים אחרים , אבל אני מרגיש שיפור ענק מהרמקולים הרגילים שהיו לי ועד עכשיו אני ממש נהנה מהם החסרון היחיד זה שהכבל שמחבר לחשמל הוא קצר ומגביל אותך אבל זה שטויות לפי דעתי. הנה כמה תמונות. ויש לי גם שאלה קטנה , איך יהיה הכי נכון למקם אותם בספרייה הזאת? חשבתי איפו 1 למקם את 2 הרמקולים כי אם שמים שם את הסאב הוא לא מגיע לחשמל , ואיפו ש2 לשים את הסאב ז''א להוריד אותו למטה , מה דעתכם?

    • 3 תגובות
    • 822 צפיות
  10. Started by Adirz,

    אוקיי הבנתי שליצרן Sennheiser יש אוזניות איכותיות. הלכתי לצליל בסניף אחד, והיה להם את HD437, HD202, HD212. ובסניף אחר היא להם גם את HD457. חשבתי גם לקנות את PX-200/100 , כי שמעתי שהם יותר קטנות ונוחות. תודה לעוזרים.

    • 12 תגובות
    • 822 צפיות
  11. אני מחפש רמקולים וסאב למכונית, בקשר לתקציב - אני לא יודע בכלל כמה הכי זול עולה, כמה עולה איכותי... אז תציעו.. אם זה משנה אני מתכנן לחבר את הנגן שלי(X5) אליהם, ופחות להשתמש ברדיו דיסק שלי.

    • 8 תגובות
    • 822 צפיות
  12. תנו דיעה, עיצה וביקורת על LCD שאתם ממליצים או פלזמה.... תודה לעונים.

    • 4 תגובות
    • 822 צפיות
  13. היי, אני לא מבין הרבה בתחום אז אני צריך טיפה עזרה. יש לי רמקולים חיצוניים שמחוברים דרך מערכת סטריאו לטלווזיה (לא רסיבר, קומבינה עם מערכת סטריאו רגילה). כרגע שומעים מעולה, הבעיה שהשליטה על הווליום היא רק דרך המערכת. אני יכול כמובן לחבר את הסטריאו דרך היציאה של האוזניות אבל זה פיתרון די מעפאן ואיכות הסאונד כמובן נופלת משמעותית. מה אני צריך לעשות בשביל לחבר הכל בצורה רצינית ולשלוט על העסק דרך השלט המרכזי של הוט? במידה ואני אקנה רסיבר סטנדרטי, איך הוא ישפיע על הנושא? אם רסיבר יפתור לי את הברדק.. אשמח להמלצה על הרסיבר הכי פשוט שיפתור לי את הבעיה תודה מראש..

    • 1 תגובה
    • 822 צפיות
  14. Started by matteo,

    אוזניות בעיקר לשמיעת מוזיקה מכל הסוגים עם דגש עם מוזיקה אלקטרונית בכל אופן תקציב של 60 דולר בחו"ל אם ממש אבל ממש צריך חריגה של מקסימום 70 דולר

    • 7 תגובות
    • 822 צפיות
  15. Started by the red dragon,

    חיברתי את המחשב לטלויזיה 42 אינץ אבל האיכות גרוע כול עוד אני עולה ברזולוציה האיכות נהיית יותר גרועה. ניסיתי לשחק במשחק הגראפיקה ניראת מגעיל המשחק רץ כאילו בהילוך מהיר מה אני עושה? אה והמסך רוטט לי בלי הפסקה. בקיצור הכול מטושטש כזה מה לעשות?

    • 1 תגובה
    • 822 צפיות
  16. לכרטיס הנ"ל יש שתי ציאות אדיו אחת ירוקה ואחת שחורה (אשר מוגדרת כיציאה לרמקולים האחרים אבל בתכלס יכולה לפעול כיציאה רגילה לכל דבר) בכל אופן אני לא מצליח להוציא מתוכה שום קול. מישהוא מוכן להסביר לי איך אני מפעיל את היציעה הנ"ל . בתודה....

    • 1 תגובה
    • 822 צפיות
  17. Started by --Adidas,

    בנתיים חשבתי על z323 של לוג'יטק אבל אני לא סגור. אני לא צריך משהו חזק ועדיף שיהיה סאב קטן (בעיות עם השכנים)

    • 5 תגובות
    • 822 צפיות
  18. שלום לחברי הפורום אני מחפש אוזניות שיתאימו לנגן אודיו נייד .. מחפש אוזניות Over the head מחיר עד 50 דולר (אבל עדיף פחות) ראיתי כמה אופציות .. אם יש לכם עוד המלצות אני אשמח הנה כמה אופציות שחשבתי עליהן http://www.isfar.co.il/sony/product.asp?family_id=13&catalog_id=32&id=65 sony MDR-A110 AKG 71 http://www.akg.com/products/powerslave,mynodeid,164,id,732,pid,732,_language,EN.html AKG K 101 http://www.shopping.com/xPO-AKG_AKG_K101_Lightweight_Supra_Aural_Headphones Sony MDR NC5 http://www.shopping.com/xPO-Sony_Sony_MDRNC5_Noise_Canceling Sennheiser PXC-250 http://www.shopping.com/xPO-Sennheiser_Sennheiser_Noise_Canceling_Folding (האם האוזניות שוות את המחיר ? ) …

    • 3 תגובות
    • 822 צפיות
  19. ייעוד הרמקולים הוא לשימוש כללי, בעיקר מוזיקה. יש אפשרות לחריגה קטנה בתקציב אם היא משתלמת מבחינת יחס איכות/מחיר. בתודה מראש, רועי.

    • 3 תגובות
    • 822 צפיות
  20. Started by parker,

    יושבות אצלי כבר כמה זמן זוג של grado sr-60 בארון ללא שימוש כי הפדים שלהם פשוט נהרסו לגמרי. אפשר לקנות איפשהו את הפדים שלהם? חבל לי שהן סתם מתבזבזות בארון. תודה וחג שמח לכולם

    • 6 תגובות
    • 822 צפיות
  21. Started by TAsraf,

    אוקי בבעלותי אוזניות HD201 מינימליות שבשימוש כבר 3 חודש ככה שאני שומע בהם בוואליומים מטורפים (אצלי אף פעם לא חסר וואליום D:) שאני כנראה חצי חרש מזה אבל אני לא יודע מה לעשות אני אוהב כלכך מוזיקה שאני מרגיש שווה להיות חרש בישביל לשמוע את הסט של Domestic פשוט יצירה. אוקי אז השאלה שלי היא ככה כרגע בגלל שאני שדרן רדיו ולשדרני רדיו יש מיקסרים בד"כ יש לי מיקסר מדגם Behringer MX602A http://www.behringer.com//MX602A/MX602A_big.jpg עכשיו פעם ההיתי מגביר את האוזניות עם מגבר 220W של Kenwood משנות ה90 שמעו סבבה והכל מגבר איכותי שרף לאח שלי 5 רמקולים של 300W את הטוויטרים יותר נכון בקיצור עכשיו במיקסר שמתי לב בזמן החארון שאני משתמש בו ( חודש ) שהאיכות סאונד במגבר היתה יותר ט…

    • 1 תגובה
    • 822 צפיות
  22. Started by nadaw,

    חברה.. על מה אתם ממליצים ? למשחקים סרטים מוזיקה וכו'.. מה יותר טוב ? המאיה או האוודיגי ? בנתיים יש לי 5.1 .. אבל אולי זה יתרחב.. צודההה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 822 צפיות
  23. Started by BURTON,

    אני צריך המלצה למערכת 5.1 שתתאים גם למוזיקה וגם לסרטים(אני יודע שאין אחת שטובה לשניהם אבל משהו ביניים יהיה טוב) החדר הוא בגודל 4X4 מטר. צריכה להיות מערכת טובה אבל לא להגזים במחיר.

    • 9 תגובות
    • 822 צפיות
  24. Started by BigBrownBalls,

    שלום, לא מכבר הזמנתי את כרטיס הקול m-audio revolution מחנות שלא אציין את שמה. כבר שבועיים עברו ונציגי השרות עדיין אינם יכולים להגיד לי מתי הוא יגיעה שכן זו הזמנה מיוחדת מהיבואן(פשוט מתחת לכל ביקורת שוק הסאונד בארץ). למישהו כאן יש ניסיון בקנייה של הכרטיס הזה ויכול להגיד לי אולי עוד איזה פרק זמן של ציפיה עומד בפני?! כי אני כבר כולי רועד מציפיה! עוד שאלה או שתיים באותה היזדמנות, בעלי הכרטיס (אם יש כמובן), אתם יכולים לתת את חוות דעתכם לגבי הממשק, הדריוורים ובכלל הביצועים?.... \תודה מראש

  25. Started by yonir,

    יש לי שתי בעיות עם חיבור האוזניות אוזניות בגלל שאין במחשב שלי יציאה קדמית לאוזניות. דבר ראשון- אני צריך מפצל כדי שאני אוכל לשמוע גם ברמקולים וגם באוזניות בלי להחליף את החיבור מאחורה. דבר שני- הכבל של האוזניות קצת קצר מידי בשביל להגיע מהחלק האחורי של המחשב עד לראש.. אז אני צריך גם מאריך. השאלה שלי זה האם ועד כמה השימוש במפצל/ מאריך פוגע בסאונד? וגם האם אפשר לקנות אותם בכל חנות אלקטרוניקה או שיותר קשה למצוא אותם?

    • 5 תגובות
    • 822 צפיות

דיונים חדשים בפורומים