עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. ברצוני לקנות עוד סט רמקולים לבית (למחשב) ורציתי לדעת האם הבחירה ב-ATP 3 כל כך ברורה כאן ? בינתיים הוא נראה לי הבחירה היחידה למערכת טובה במחיר הזה, האם להמשיך איתם ( ובכך לקנות את הסט השלישי לבית) או שיש לכם הצעה מענינת אחרת שכדאי לבדוק ?

    • 0 תגובות
    • 824 צפיות
  2. אני שוקל לקנות את המוצר הבא: Conceptronic'>www.omc.co.il]Conceptronic CVIDEOS AirBridge - סט משדר ומקלט אלחוטי לוידאו ואודיו ביתי - $71.68 - www.omc.co.il האם זה שווה??

    • 4 תגובות
    • 824 צפיות
  3. Started by aviriver,

    אני מחפש כבר ימים עברית..מצאתי את הגרסה הישנה של אוהד בן חמו (1.27) היא לא עובדת על המכשיר שלי , הבנתי שיש גרסה חדשה בבקשה אם תוכלו לעזור לי ולומר לי הכין!!!!

    • 5 תגובות
    • 824 צפיות
  4. שלום רב, הרגע סיימתי לחבר למחשב שלי (כרטיס מסך HD4850) טלויזיה 32 אינץ'. הגדרתי את הטלויזיה כ extended, והבנתי שכדאי לראות שם וידאו וכו' אני צריך לגרור לשם את החלון. אך איך אני מצליח לשחק דרך הטלויזיה, ניסיתי להפעיל pes וזה מפעיל לי דרך המסך הראשי. ניסיתי לגרור את האייקון ואז להפעיל וזה אותו הדבר. בנוסף, ניסיתי להגדיר את הטלויזיה כראשית ולשחק דרכה, עשיתי זאת בהצלחה אך המשחק היה מקוטע, לא רץ חלק. רציתי לדעת מה הבעיה. תודה מראש לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 824 צפיות
  5. האים בz-640 יש חיבור spidf חיבוא אין ואוט? תודה מראש!

    • 3 תגובות
    • 824 צפיות
  6. יש לי מחשב שאני בעיקר רואה בו סרטים שאני מוריד מהאינטרנט ומחבר לטלויזיה מהכרטיס מסך( Leadtek Winfast Geforce 4 TI4200 AGP8X 128MB DDR Video Card ) והרמקולים שלי הם LOGITECH Z-560. אני מחפש כרטיס קול טוב והתקציב שלי הוא 800 ש"ח,מה אתם יכולים להציע לי ומה יהיה השיפור באיכות הקול לעומת עכשיו שאני שומע עם כרטיס קול שעל הלוח(לוח של ג'יגבייט מדגם VAX)?

    • 0 תגובות
    • 824 צפיות
  7. טוב הכותרת אומרת פחות או יותר הכל אני מחפש מערכת שמע שתפיק את הצליל האיכותי ביותר ב700 שקלים לגביי כמה ערוצים, ש5.1 זה מה שאני מחפש. אני יודע ש700 שקלים זה לא הרבה אבל באמת שאני לא אודיופיל ומחפש משהו שירצה אותי בתקציב הזה. תודה.

    • 4 תגובות
    • 824 צפיות
  8. כרגע אין לי כלום חוץ מ.. גיטרות. אני רוצה להקליט בבית על המחשב שלי. יש לי WINDOWS XP כ. קול מובנה מעבד פנטיום 1.8GHZ 512 DDRAM1 333MHZ מחשב ישן אבל זה מה יש ואני לא מחפש להיות מקצועי אלא רק לשמור את השירים שלי על המחשב. במה להתחיל? האם כדאי לעבוד עם מיקרופונים או לחבר בצורה כלשהי את הגיטרות ישר למחשב? תודה. נ.ב. איך הופכים קובץ מפ3 לקובץ מידי ע"מ לנגן אותו בגיטר פרו? (קובץ שהתחיל בתור מידי, ואז הפכתי אותו למפ3, נמחק לי קובץ המידי המוקרי ואני רוצה לשחזר דרך קובץ המפ3) תודה שוב

    • 3 תגובות
    • 824 צפיות
  9. Started by The Winter King,

    לאחרונה העתקתי כמה דיסקים למחשב עם windows media, אבל הנגן לא מנגן אותם! מישהו אולי יודע למה? אני יכול לשמוע את הקבצים במחשב, אבל בנגן הוא פשוט מדלג עליהם בטיל! הפורמט שלהם הוא (אחרי ההעתקה) wma והרי המכשיר אמור לנגן אותם. אם יש דרך יותר טובה (או יותר נכונה) אשמח לשמוע

    • 4 תגובות
    • 824 צפיות
  10. Started by MiOB,

    שלום אני לא בטוח שאשתמש במושגים בצורה נכונה, אז תקנו במקרה כזה. בכל מקרה, האם ישנה אפשרות שכרטיס המסך יוציא אות וידאו במקום אות מחשב? כלומר, בטלוזיה שלי (Kuro KRP-500M) יש לכניסת ה-DVI שתי אפשרויות: PC Signal ו-Video Signal. כאשר נבחרת אפשרות ה-PC Signal, כול האפשרויות המתקדמות בטלויזיה לא ניתנות להפעלה (עיבודי תמונה כאלה ואחרים.), ואילו ב-Video Signal הן ניתנות להפעלה. אני משער לעצמי שזה למען הצגת פלט המחשב AS-IS, שכן הוא עושה את כול העיבוד ולא רצו שמעבד הטלויזיה יגרום להשהייה. אבל מה, ה-KRP-500M מקבלת 1080Pרק ב-50Hz, כך שהתמונה מרצדת. (במיוחד בהצגת שטחים לבנים, האם זה דווקא קשור לטכנולוגית הפלזמה?) נוסף לכך, התמונה עצמה והסרטים עצמם נראית פחות טוב מאשר דרך המזר…

    • 1 תגובה
    • 824 צפיות
  11. שלום לכולם, אני אשמח לקבל קצת הצעות בנוגע לרמקולים חזקים לשימוש מוסיקה וסרטים. התקציב עומד על 1500 (נגיד 1800 גג) . תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 824 צפיות
  12. קודם כול רציתי לדעת אם זה משנה המפרט ואם צריך בישביל זה מחשב חזק? אני הבנתי שלא אם כן תקנו אותי.. אז ככה יש לי כרטיס FX5500 ... אני רוצה לחבר את המחשב לטלויזיה 21 אינץ' רגילה. (אני רוצה לחבר בישביל לראות סרטים.) יש לי כבל שקיבלתי עם קניית הכרטיס רציתי לדעת אם זה הכבל ואיך ניתן לחבר??. אם הבנתי נכון יש לחבר את החיבור הצהוב ל-TV מאחורה במקום הצהוב שיש שם ולחבר את השחור לכ.מסך.. ואחרי זה צריך להפעיל את המחשב מחדש וזהו? אמורים לראות על הטלויזיה? אין צורך לשנות משהו בדרייבר של הכרטיס? ואם כן מה?.. הדרייבר באנגלית ואין לי מושג מה לשנות שם אם צריך.. תמונות של הכבל: הצד שמתחבר לכ.מסך: הצד שמתחבר ל-TV: הכבל: (מיצתער על האיכות זה מהפלאפון ) הכבל הזה קצר אני צריך…

    • 13 תגובות
    • 824 צפיות
  13. שלום לכולם יש לי טלויזיה 32" של טושיבה, LCD כמובן, וכרטיס מסך HD4850, כשאני מחבר את הטלויזיה למחשב, אני רואה את התמונה בטלויזיה עם שוליים שחורים בצד ימין ושמאל של המסך. ניסיתי לעבור בין המצבי תצוגה של הטלויזיה (cinema,wide,supr live וכדו') אך או שעדיין יש שוליים, או שהתמונה נחתכת. עליי לציין שהתקנתי WIN7 ושלפניו היה לי XP ושם הייתי רואה את התמונה באופן תקין. למישהו יש רעיון/עצה כלשהי? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 824 צפיות
  14. היי, קניתי H10 חדש - אני לא מצליח למצוא לא במדריך שלו ולא באתר של IRIVER כמה זמן כדאי לתת לו לטעינה ראשונית , אני חושב שהיה פה איפשהו דיון על זה אבל אני לא מוצא אותו תודה לכולם

    • 4 תגובות
    • 824 צפיות
  15. למישהו יש מושג מה אפשר לעשות בעניין? ידע כבר מספקים iPodHeb לגרסת ה-updater העדכנית ביותר (שבה אין שום הבדל בכל הנגנים מבגרסה הקודמת, חוץ מהנגן החדש) אבל זה לא פועל (האותיות בעברית לא מופיעות). חוץ מזה, אם למישהו יש שאלות, ישאל ויענה. :-)

    • 4 תגובות
    • 824 צפיות
  16. שלום. בזמן הקרוב אני מביא מערכת סטריאו משומשת (מגבר+זוג רמקולים; כנראה שגם פטיפון בעתיד הקרוב). מכיוון שיש לי חדר קטן אז הפתרון הכי טוב שמצאתי למערכת זה לשים את הרמקולים בצד אחד ואת המגבר מולם בצד השני. זה אומר שאני יצטרך לעשות עיקוף של החדר עם הכבלים, מה שיצא בערך 8 מטרים. השאלה שלי היא אם יכולה להיות פגיעה בצליל אם אני משתמש בכבלים כאלה ארוכים (הכבלים באיכות מעולה)? תודה, levelone.

    • 4 תגובות
    • 824 צפיות
  17. Started by Kremb0,

    שלום לכולם. אני מחפש אוזניות טובות ל H10 שלי . התקציב שלי הוא 350 ( בבקשה אל תעברו את זה , אלא אם מדובר על אוזניות ממש טובות). אני לא רוצה אוזניות גדולות מכיוון שאני צריך ללכת איתם לחדר כושר או לרוץ . אני צריך אוזניות שיגבירו את החוזק והיו אכותיות . תודה רבה לכם על העזרה. יום טוב.

    • 1 תגובה
    • 824 צפיות
  18. Started by agal,

    יש לי כרטיס מסך GeForce 7300 SE, חיברתי את המחשב לטלויזיית LCD "32 עם כבל DVI-HDMI. האיכות מעולה והכל עובד חלק חוץ מבעיה אחת - המסך בטלויזיה עושה לעצמו "רענונים" כל כמה זמן, לפעמים עד כדי כמה פעמים בדקה, ואז מופיע בפינה של המסך "HDMI" כאילו לחצו על DISPLAY בשלט.. מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה? תודה.

    • 3 תגובות
    • 824 צפיות
  19. שלום. התחדשתי ב-SGS2 שמגיע עם אוזניות זוועה לחלוטין... אני מחפש את האוזניות הכי טובות שמגיעות עם מיקרופון (כי חוץ ממוזיקה אני מעוניין גם לדבר איתם). טווח מחירים.. שפוי. יש הצעות?

    • 0 תגובות
    • 824 צפיות
  20. חיברתי את הכרטיס בחיבור קאוקסאלי לריסיבר שלי ושאני שומע מוזיקה אז או משחקים נדלקת לי המנורה של PCM . ואם אני בודק דרך המחשב סאונד שישדר לאחוריים או לסנטר אני לא שומע כלום אבל עם אני שם את הריסיבר על 5 CHANEL אז שומעים דרך האחוריים . האם תקין ? ואם לא מה אני צריך לעשות ... בבקשה

    • 5 תגובות
    • 824 צפיות
  21. Started by ZeppeliN,

    אז ככה, אני רוצה לחבר למחשב שלי מגבר שאוכל לשמוע מוזיקה כמו שצריך. אין לי כסף כרגע אז אני לא יכול לקנות משהו. יש לי מערכת מאוד ישנה של סוני (בערך בגילי - 15 שנה) המערכת מחולקת לחמישה חלקים, נגן דיסקים, רדיו, אקולייזר, טייפים, ומגבר. חשבתי על לקחת את המגבר לבדו ולחבר אותו למחשב, זה אפשרי? המגבר הוא Sony D705 ומי שצריך תמונה [מכירת המגבר ב eBay מצאתי במקרה] : http://tinyurl.com/33tgj9 תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 824 צפיות
  22. שלום כן עדיין לא החלטתי ובדיוק בימים אלה נפל לי הדיסקמן שלי והוא לא עובד יותר... אני צריך את המלצתכם על נגן מבוסס דיסקים עד 600 ש"ח אפשר להתגמש קורא MP3... רצוי ווליום חזק שיעבוד מעולה עם סנסנייזר HD212PRO ! ??? אשמח מבעלי ניסיון איך לזהות לפי נתונים אם הדיסקמן חלש או חזק בווליום ? ???

    • 9 תגובות
    • 824 צפיות
  23. Started by Kenny,

    או'קי , אני עוד מעט מקבל רסיבר , אין לי מושג של איזה חברה.. אבל הוא אמור להיות משהו טוב. שני רמקולים גדולים , של Boss , ועוד שני רמקולים קטנים יותר של JBL רציתי לדעת כמה דברים , אני יעשה את זה מסודר : 1 - יש לי טלויזיה 25 בחדר , ואני קונה גם די וי די , אפשר לחבר את המחשב לרסיבר , וגם את הדי וי די לרסיבר ? 2 - במידה ואני לא קונה די וי די , יש לי כונן במחשב של די וי די , אפשרי לראות דרכו סרטים של די וי די? יש לי tv out בכרטיס מסך (רדאון 9700) , זה יוריד מהאיכות אם אני יפעיל סרט במחשב ויעביר לטלויזה דרך כבל? יהיה סראונד? 3 - החברות של הרמקולים , נחשבות לטובות בתחום? (לא מבין בזה בכלל) ? 4 - יש עוד משהו שכדי לי לדעת? עצה? תודה מראש.

    • 8 תגובות
    • 824 צפיות
  24. Started by sz,

    הי, אני מעוניין להקליט כלים במחשב. בעיקר גיטרה חשמלית ובאס, אבל גם כלים אקוסטיים כגון פסנתר גיטרה קלאסית או שירה. יש לי כרטיס קול מובנה פושט, ואני רוצה לקנות חדש, חשבתי על ה audigy 2 zs או audigy 2 nx של creative. האם כרטיסים אלו יספקו את הצרכים שלי או שאני צריך משהו אחר? (בתקציב דומה) רצוי שיהיה חיבור PL גדול בכרטיס, או שאני יכול לחבר את הכבל של הגיטרה עם מקטין? אשמח לעזרה...

    • 0 תגובות
    • 824 צפיות
  25. הייי קודם כל אני חייב להגיד שאני ממש נוב שזה נוגע לSound. בגלל זה השאלה הזאת הזמנתי את הCreative Inspire 5700 ואני רוצה שהם יעבדו בצורה דיטלית. הזמנתי גם כרטיס קול Maya 5.1 שתומך באופטי 96/24 שמתאים בדיוק למערכת. התקשרו אליי אמרו לי שהכרטיס יגיע עוד 4-5 שבועות. לא מתאים לי זמן ההמתנה הזה אז ביטלתי. לCreative Audigy 2 Sz ללא הפאנל יש יציאה דיגטלית. יש לי מיני דיסק ולמיני דיסק קניתי כבל כזה לפי מה שאני הבנתי את החלק עם הקצה הארוך אני מחבר לכרטיס קול ואת החלק לשני לרסיבר של הרמקולים ואז הכל בצורה דיגטלית. האם זה נכון? אני צריך כבלים אחרים? משהו אחר? תודה רבה אני יודע שזה שאלה די טיפשית אבל מה לעשות אני לא רוצה לקנות ולהתחיל להחזיר דברים

    • 9 תגובות
    • 824 צפיות

דיונים חדשים בפורומים