אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
שלום, יש לי אופציה להשיג את הטלויזיה הזאת במחיר של 3000-3100 ש"ח. המטרה היא להציב אותה בחדר של 4 על 3 מטרים, לחבר אליה XBOX 360 ובקרוב גם מחשב מדיה סנטר. שאלה ראשונה - האם זו טלויזיה טובה ובאמת רמה אחת מעל כולן (בLEVEL הזה כמובן) כמו שסוני היו בעבר? שאלה שניה - האם 32 מספיק לחדר בגודל שלי או לכוון כבר לכיוון ה37 בכלל? תודה לעונים ולעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 827 צפיות
-
-
1) מי היבואנית הרשמית של creative? 2) ואם אפשר לממש אחריות על המוצרים שלהם בארץ, אם כן אז איפה? 3) והאם יש אחריות על מוצרי bulk של החברה?
-
- 6 תגובות
- 827 צפיות
-
-
האפשריות שלי הם: IRIVER H10 20GB http://www.iriveramerica.com/prod/hd/h10_20gb_gray.aspx או Archos Gimini XS202 http://www.archos.com/products/music/gmini_xs_202/tech_specs.html?country=global〈=en זה בגלל הגודל של המכשיר(זה הנגן הקטן ביותר שמבוסס על דיסק קשיח 20 גיגה) הוא בגודל של נגן פלאש תודה לעוזרים.
-
- 6 תגובות
- 827 צפיות
-
-
היי יש לי כבר שנה בעיה עם הכרטיס קול HERCULES GAME THEATER XP - הערוץ השמאלי הקדמי לא עובד. חיברתי את הרמקולים לOB אבל אז האחוריים לא עובדים במצב רגיל וצריך להוסיף M3D. האם לדעתכם כדאי לקנות AUDIGY SE 7.1 ב155 שקל? נ.ב. - חיפשתי בZAP הצעות אחרות ובTRADEZONE ולא מצאתי משהו יותר טוב. גם בYAD2.co.il לא מצאתי
-
- 6 תגובות
- 827 צפיות
-
-
יש לי שובר החלפה בבאג על איזה נגן MP3 ג'נרי שעלה 299 ש"ח והחלטתי לנצל אותו... בא לי לפנק את עצמי קצת עם רמקולים חדשים. אני לא רוצה להוסיף מעל 300 ש"ח, ועל כן התקציב עומד על 600 נטו. צריך לקנות בבאג, כי שם יש לי זיכוי. מחשב דיי high end לגיימינג, אך לצערי מחירו הגבוה מנע ממני בזמנו להשקיע בכרטיס קול. על כן אני תקוע עם כרטיס Onboard בשם Realtek HD Audio, לא מציאה גדולה. כרגע יש לי את ה-ATP 3 הישנים של Altec Lansing. אני זוכר שבאיזו מסיבת רשת בעבר מאוד התרשמתי מה2.1 של לוג'יטק בסביבות המחיר שאני רוצה, אבל אני מתלבט בינהם לבין אלה של קריאייטיב לאותה רמת שוק. ה-I-Trigue 3200 אל מול ה-Z-3 Wood... http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=1058_1848_155_1335&product…
-
- 3 תגובות
- 827 צפיות
-
-
היום יש לי סנהייזר MX300 שהגיעו ביחד עם הIRIVER שלי - הסאונד שלהם לא רע במיוחד אבל מה שחסר לי בעיקר זה יותר באס ואטימות. אני רוצה לקנות אוזניות שנכנסות לתוך האוזן (לא קשת למיניהן), וכאלה שיהיו יותר אטומות ויספקו יותר באס וסאונד עשיר. אם זה משנה משהו, אין לי סוג מוזיקה מסויים שאני מעדיף ואני שומע את הכל... התקציב לאוזניות הוא עד 300 ש"ח בעיקרון, אבל אפשר לחרוג מעט אם זה באמת מצדיק את זה. חשבתי על הCX300 של סנהייזר, מה אתם חושבים עליהם? האם יש משהו יותר טוב במחיר שלהם? תודה לעונים!
-
- 6 תגובות
- 827 צפיות
-
-
אני מחפש לקנות אוזניות לפלאפון לצורך שמיעת מוזיקה. התקציב שלי הוא עד 300 שקל אך העדיף שלא לחרוג מ250 שקל אלא אם כן יש שיפור רציני. אני מעוניין באוזניות קטנות עם אחריות לתקופה של של שנה לפחות כמו כן אני מעדיף אוזניות עם כפתורי שליטה (שיר קודם,הבא,פליי ופאוס). אשמח עם ניתן להשיג את האוזניות באזור המרכז - נתניה.
-
- 1 תגובה
- 827 צפיות
-
-
שלום, האם כאן זה הפורום לשאול על מדיה סנטר? אם לא, אנא הפנו אותי לפורום המתאים בבקשה. : אם כן יש לי מספר שאלות בנוגע למדיה סנטר... אני מעוניין במחשב בסלון שדרכו אני יכול: 1. לראות סרטים בטלויזיה 2. לראות שיעורים באינטרנט (יש נקודת רשת ביתית) 3. שהמחשב יתחבר למגבר (כי אני רוצה לשמוע מוסיקה באופן בלתי תלוי בהדלקת המחשב) והמגבר יתחבר לטלוויזיה. השאלות הם: 1. מה המפרט שאני צריך למדיה סנטר? 2. האם המחשב יכול להיות כל הזמן דלוק? 3. המחשב יהיה בסלון ולכן מה מידת הרעש שהוא יעשה? 4. האם יש פתרונות אחרים למדיה סנטר? בברכה ותודה על העזרה הראל
-
- 5 תגובות
- 827 צפיות
-
-
קודם, אם זה לא המקום לשאול אז סליחה מראש. יש לי LCD 1080p Full HD אני מעוניין לדעת איזו איכות סרט היא הגבוהה ביותר שאני יכול לצפות בטלוויזיה הזו? דוגמא: The.Dark.Knight.2008.BluRay.1080p.DTS.x264.dxva-EuReKA זה HD?
-
- 1 תגובה
- 827 צפיות
-
-
http://www.soundblaster.com/products/product.asp?category=1&subcategory=206&product=10315 האם זה שיש לו רק 4 חיבורים אומר שאי אפשר לחבר אילו מערכת 5.1 ומיקרופון ו-Line in? או שלמערכת 5.1 אפשר לחבר רק שלושה?
-
- 2 תגובות
- 826 צפיות
-
-
:yelclap:M SYSTEM חוזרים לחנויות ובמחירים דומים לחיקויים הסינים העלובים לאחר שהופסק שיווקם בארץ (עקב קריסת חברת כלנית ששיוקה אותו בארץ) נרכש הזיכיון לאחרונה ע"י חברת "גליקום" והם יתחילו לשווק את כל המוצרים בקרוב בחנויות יחזרו הדיסק און קי האורגינלי, כרטיסי זיכרון למצלמות דיגיטליות ונגני MP3 האיכותיים לידיעה ושלא תגידו שלא אמרתי לכם מאיר
-
- 0 תגובות
- 826 צפיות
-
-
אני מחפש מערת סטריאו שתספיק לי לדירה קטנה (שאני אוכל לשמוע מכל הדירה) חשוב שאוכל לחבר אותה למחשב כך שלא אצתרך להתעסק עם דיסקים יותר מידיי. מה שראיתי עד עכשיו זה: Panasonic SCAK310 לפי מה שהיבנתי יש לה עוצמה ואיכות טובים מאוד. אודה אם תתנו עליה תתנו עליה דעה ואם תמליצו לי גם על מערכות אחרות במחירים האלו ד"א על עכשיו מצאתי אותה ב1037 ש"ח תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 826 צפיות
-
-
שלום אנשים אני רוצה לקנות אוזניות למחשב למוזיקה ומשחקים משהו טוב 250 -300 ש"ח תודה.
-
- 2 תגובות
- 826 צפיות
-
-
שלום לכם, אני מעוניין לקנות אוזניות איכותיות למחשב נייד שלי בעיקר לצורכי gaming ומוסיקה. אני מתלבט בין ה-Sennheiser HD555 ל- Sony MDR-V700DJ, מה אתם ממליצים לי? אם יש באותו טווח מחירים אוזניות אחרות שעדיפות אז אני פתוח להצעות (: תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 826 צפיות
-
-
זוג רמקולים טובים למחשב כולל סאבוופר בתקציב של 400-300 ש''ח נכון זה תקציב נמוך מאוד אבל אני לא מחפש רמקולים מטורפים רק שיהיו איכותים כמה שאפשר בתקציב הזה, אשמח להמלצמה תודה! לא חייב להשתגע עכשיו על רמקולים משהו בתקציב שנתתי שיספק את הסחורה כמה שאפשר, השימושים העיקרים לרמקולים זה סרטים ומוזיקת דאבסטאפ קטלניית יאהההההההה!
-
- 1 תגובה
- 826 צפיות
-
-
שלום, אני מעונין בנגן mp3, וראיתי את iFP-190TC של iRiver ב-1000 ש"ח. (256Mb FLASH+FM stereo). רציתי לדעת אם יש נגנים נוספים מומלצים במסגרת התקציב הזה? אוהד.
-
- 0 תגובות
- 826 צפיות
-
-
שמעתי ממישהו פה בפורום שבגרסה 1.00 (לדוגנמא) של המערכת הייתה איזושהי בעייה שקשורה לקידוד סאונד אם אני לא טועה ולכן תמיד כשאתה קונה את המערכת אתה צריך לבקש את הגרסה החדשה (1.01 לדוגמא) שבגרסה הזו הבעייה נפתרה . מישהו מוכן לאשר , ואם זה נכון לפרט מהי הבעייהנ בדיוק ואם היא אכן נפתרה בגרסה החדשה ?
-
- 2 תגובות
- 826 צפיות
-
-
אני לא יודע מה קרה לATP3 שלי, כשאני שם שירים במחשב(בעצם שומע כל דבר במחשב) ומגביר את הווליום הסאבוופר נותן באס ברמה לא נורמלית (צליל נמוך וחזק שגורם לחדר לרעוד) כשחיברתי את הרמקולים לאיי םוד שלי לא הייתה את התופעה הזאת ואפילו בווליום מלא לא נשמעו הבאסים המיותרים.... מה הבעיה איתם?
-
- 5 תגובות
- 826 צפיות
-
-
היי יש לי דיסקמן mp3 בן כמה שנים ולאחרונה הוא התחיל "לקפוץ" הרבה בשירים. שמתי לב שזה קורה רק שהדיסקמן נמצא במצב משופע, כלומר לא נמצא ישר יחסית לקרקע. אם לדוגמא אני שם את הדיסקמן בפאוץ' או תיק אז הוא במשופע וקופץ בלי הפסקה. אם אני מחזיק אותו בידיים באופן ישר, אני יכול ללכת בהליכה מהירה בלי שיקפוץ אפילו פעם אחת. ניסיתי להחליף בטריות, לשים דיסק ניקוי למשך יותר משעה, וגם ספריי לחץ אוויר. כל אחד מהדברים עזר בטיפה לקפיצות אבל עדיין לא מספיק. האם יש עוד משהו שניתן לעשות בעניין או שאני צריך לקנות מכשיר חדש? תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 826 צפיות
-
-
יש לי אפשרות לקבל את הערכה הזאת ב 800 שקל לא מצאתי אותו כרגע באינטרנט מצאתי רק משהו שהיה לפני כמה חודשים: http://www.netaction.co.il/item.phtml?item=1568666 למישהו יש ניסיון איתם ?מכירים את החברה? צריך תשובה מהר!
-
- 1 תגובה
- 826 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת האם אפשר לחבר למערכת סטאריו רמקוליים ורסיבר ? ואם כן זה אמור לתת יותר עוצמה איכות וכו' ? או שזה לא מוסיף כלום ?
-
- 7 תגובות
- 826 צפיות
-
-
הבעיה התחילה היום, הרמקול הימני עושה רעשים בעת השמעת מוזיקה, הרעשים הם מעין "היססס" המשתנה לפי קצב המוזיקה ולא משהו אחיד.. כמו כן הם מופיעים רק בזמן ההשמעה, כשאני מפסיק את המוזיקה הרעש נעלם. מן רעש שמזכיר חיפוש תחנות ברדיו.. למישהו יש מושג?
-
- 0 תגובות
- 826 צפיות
-
-
שלום, אם אני משדרג את האודיג'י 2 שיש לי כעת לרוולושיון 5.1, האם אני ארגיש שיפור משמעותי בשמיעת מוזיקה? וגם, האם זה יועיל לי משהו בהקלטות של שירים ממקור אנלוגי או הקלטות של עצמי שר? תודה. נ.ב. הרמקולים שלי הם הרמן קרדון השקופים.
-
- 8 תגובות
- 826 צפיות
-
-
שלום לכולם קניתי דירה, עם הכנה בקירות למערכת קולנוע ביתי. אין כבלים בקירות רק צינורות להעביר... אני שואל אתכם ומתעניין מה אני צריך לעשות/לקנות אני רוצה שיהיו לי רמקולים השימושים, הם מועטים ביותר... מעט ביותר אשתמש בהם... בעיקר בטלוויזיה... ככה שהכוונה שאני רוצה רמקולים קטנים... ובמחיר סבבה.. מגבר כבר יש לי בבית יושב כבר כמה שנים שלא השתמשתי בו (5 שנים) YAMAHA RX-420... מוציא 80RMS ל5 ערוצים ויציאה לסאבוופר... מקווה שתוכלו לתת לי דגמים של רמקולים שיספקו אותי ומאיפה לקנות.. עד אלף שקל אם יש.. תודה... יאיר
-
- 0 תגובות
- 826 צפיות
-
-
לאחרונה אני שומע לא מעט רעשי רקע, וזה די מעצבן בסרטים, רציתי לשאול האם מגבר אוזניות מסוגל לסנן את רעשי הרקע האלה (וכמובן, להוסיף ל-SR60 שלי אפשרות לכוון את הווליום שלא דרך הדרייבר של כרטיס הקול), ואם כן, אז האם יש מגבר קטן, קומפקטי, בתקציב של עד 500 שקל, שלא יהרוס את איכות הצליל, וכמובן, שישתלב טוב עם ה-GRADO PRESTIEGE SR60 שיש לי כרגע? (עדיף כזה שיתחבר ליציאת ה-SPDIF שעל לוח האם שלי, כי כרטיס הקול לא משהו, וכמובן, יקבל את חיבור ה-PL 3.5 זכר של האוזניות).
-
- 6 תגובות
- 826 צפיות
-


