עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by x-boy_24,

    שלום . אני רוצה לקנות רמקולים 2.1 עד 300 שקל (בלי לחרוג) . שימושים מוזיקה ,שירים משחקים . יש לי רמקולים 5.1 X540 אבל אני מחפש משהו בשביל המחשב השני . אני רונה את הרמקולים או מTMS או אייבורי או KSP אז צריך רמקולים שיש באחת החנויות האלו .

  2. Started by PsyFire,

    הי, אני במסע חיפושים אחרי מערכת. אחרי שהבאתי מסך, ממיר HD, חיברתי הכל כמו שצריך - הדבר היחיד שנשאר הוא להביא מערכת נורמלית שתדע לחבר מחשב, ממיר, וPS3. עכשיו השאלה שלי היא האם המערכת של לוג'יטק תדע להתמודד עם כמות חיבורים כזו? אם כן, כנראה שאלך עליה כי הבנתי שזו תמורה מצוינת למחיר.. אבל אם לא, תמליצו על משהו אחר במחיר דומה? מעוניין לחבר את כל שלושת המקורות המצוינים בחיבורים האיכותיים ביותר שאפשר. תודה רבה מראש אגב, טווח מחירים הוא 2000+-

    • 6 תגובות
    • 828 צפיות
  3. Started by ron11,

    שימוש הרמקולים משחקים סרטים ומוזיקה , מאוד חשוב לי איכות צליל הרמקולים ווליום גבוה ומדויק דגש על איכות הרמקולים (איכות שמע ואיכות בנייה וכו") בקיצור מחפש רמקולים אודיופילים לשימושים אללו ^ גודל חדר המחשב קטן רוחב 2.72מ אורך 3.27מ עם צריך תקציב : 1200 או יותר עם צריך ותודה לעונים .

    • 4 תגובות
    • 828 צפיות
  4. שלום אני מתכנן לחבר מחשב למגבר ישן בעל כניסות של 4 ערוצים (קוואדרופוני ) כלומר 2 אחוריים ו 2 קדמיים.בתוכנה של הלוח יש לי בקרה וכיוון על היציאות אבל אני מחפש נגן כמו המדייה פלייר (לא ממש אוהב אותה כבדה ולא נוחה) שהבקרה תיהיה על איזון ווליום יותר אינטואיטיביים.ולא רק הלוח האפור של חלונות כאשר לוחצים על איקון הרמקול בסרגל. האם יש משהו כזה ??? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 828 צפיות
  5. יש לי אייריבר H10 כבר כמעט חודשיים . האם כדאי להחליף לאייפוד נאנו? לאייפוד נאנו אין טייפ מנהלים ורדיו שזה דברים שלא משנים לי כל כך. מישהו יודע כמה צבעים יש למסך שלו?

    • 7 תגובות
    • 828 צפיות
  6. http://www20.tomshardware.com/consumer/20050106/index.html מתי לדעתכם זה יגיע לארץ?

    • 5 תגובות
    • 828 צפיות
  7. שלום , אני צריך קולנוע ביתי אבל אין לי באמת מושג בזה. מה שאני יודע נכון לעכשיו: צריך מסך טוב. צריך רסיבר (מזה בכלל?). DVD . רמקולים. האם אפשר לקבל הסבר קצת יותר מעמיק על העסק הזה? תודה!

    • 4 תגובות
    • 828 צפיות
  8. שלום! יש לי מערכת קולנוע לחדר של LG שכוללת רמקולים ו-DVD שכולל בתוכו מין רסיבר (דגם LH-D6230), אתמול רכשתי טלויזיה GRAETZ (דגם GR-C5439F). חיברתי את ה-DVD לטלויזיה דרך חיבור ה-Video In וכל מה שקשור ל-DVD ולסרטים עובד כרגיל. לאחר מכן חיברתי מה-Audio Out של הטלויזיה אל ה-AUX של ה-DVD כבל RCA כפול לשמאלי ולימני. יש לי כבלים רגילים של הוט (ללא ממיר דיגיטלי) ובכל הערוצים הסאונד עובד ברמקולים של המערכת אך יש דיליי (פיגור- בין הסאונד של הטלויזיה לסאונד של הרמקולים) באורך של כשנייה וחצי, מאוד מעצבן!!!! בדקתי את כל החיבורים והכל מחובר כשורה ... מישהו אולי יכול לעזור לי לפתור את הבעיה הזאת? תודה רבה מראש!

    • 0 תגובות
    • 828 צפיות
  9. Started by badboi,

    אני מחובר ברשת ממחשב ראשי לללפטופ את הלפטופ אני מחבר לטלויזיה בכבל HDMI. כשאני רואה סרטים וסדרות בחיבור של הכבל hdmi יש על התמונה לפעמים כמו פסים כאילו שהטלויזיה לא מספיקה לעכל את התמונה ונורא מעצבן לראות ככה דברים. על הלפטופ אין את הבעיה הזאת ככל שאני זוכר. חשבתי שזה הכבל בהתחלה וקניתי אחד אחר, אבל הבעיה ממשיכה מה יכולה להיות הבעיה?

    • 1 תגובה
    • 828 צפיות
  10. Started by omer323,

    שלום! עוד כחודש וחצי אני עובר דירה ועכשיו לדעתי זה הזמן המתאים להתחיל להתעסק בנושא הקולנוע הביתי אז 2 דברים אני צריך: -טלוויזיה: 42' , שתהיה FULL-HD כמובן, חשוב לי שתהיה דקה בגלל בעיות לוגיסטיות לכן אני חושב שאני צריך LED ולא LCD לא רוצה שום פיצ'רים טיפשים שמוכרים היום בטלוויזיות ומייקרות אותן. כל מה שאני צריך זה חיבור לHDMI ותו לא! (היא תעבוד עם סטרימר...) -מערכת סראונד(+מגבר מן הסתם) 5.1 כמובן, רמקולים קטנים שיהיו תלויים על הקיר שלא תופסים הרבה "נוכחות". חשוב שלמגבר תהיה יציאה אופטית, כי יש לי Xtreamer SideWinder 1 ואין לו קואקסלי חשוב שהכל יהיו מוצרים שמחזיקים שנים, אני לא מתכוון להחליף בשנים הקרובות כמובן שאני מעדיף בכל המוצרים כמה שיותר זול! חשוב לי שיהיה …

    • 0 תגובות
    • 828 צפיות
  11. Started by lipa,

    הכי פשוטה

    • 6 תגובות
    • 827 צפיות
  12. מה אתם חושבים על השבב החדש של CREATIVE X-FI שווה? לא שווה? בולשיט? תותח? יקר? דעות ועוד

    • 8 תגובות
    • 827 צפיות
  13. Started by OgANDi_BoY,

    שאני רואה סרט למה יש דיילי בין הקול לסרט זה מחשב ישן 400MHZ 192 RAM וכרטיס מסך GEFORCE 4 128MB מה גורם לדיילי?

  14. Started by crabrocket,

    רכשתי לא מזמן 360 xbox עם יציאת hdmi, וברצוני לקנות lcd hdready. והשאלה שלי היא כזאת: איזה נתונים צריכים להיות לה? ומה הגדול המומלץ(ה360 נמצאת בחדרי שהוא לא גדול במיוחד, ואני יושב בערך במרחק של 1-1.5)? כמו כן על איזה טלויזיות אתם ממליצים? כמו כן מה אתם אומרים על הטלויזיה הזאת: http://www.getit.co.il/Prod/50837/ ? תודה רבה לעונים

    • 10 תגובות
    • 827 צפיות
  15. אני רוצה לחבר את המחשב לרסיבר עם כבל אופטי רכשתי את הכבל חיברתי בין שניהם אבל אין תגובה יש לי לוח אם מסוג : Gigabyte GA-P35-DS3L אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי...

    • 2 תגובות
    • 827 צפיות
  16. זוג רמקולים טובים למחשב כולל סאבוופר בתקציב של 400-300 ש''ח נכון זה תקציב נמוך מאוד אבל אני לא מחפש רמקולים מטורפים רק שיהיו איכותים כמה שאפשר בתקציב הזה, אשמח להמלצמה תודה! לא חייב להשתגע עכשיו על רמקולים משהו בתקציב שנתתי שיספק את הסחורה כמה שאפשר, השימושים העיקרים לרמקולים זה סרטים ומוזיקת דאבסטאפ קטלניית יאהההההההה!

    • 1 תגובה
    • 827 צפיות
  17. שלום רב, שני נושאים: 1) הרמקולים שלי, מסוג Utopia, 800W, משמיעים המהום קבוע מייד עם ההפעלה, גם כשאין שום קול, ואף אם אני מפעיל "MUTE ALL" ב - "Volume Control". הם מחוברים לחיבור הירוק מאחור.איפה הבעיה: - ברמקולים עצמם ? האם ייתכן שהם לא תקינים ויש להחליפם ? - בתוכנה של הרמקולים ? האם צריך לעדכן את ה- DRIVER שלהם ? - בקונפיגורציה של מערכת ה- Audio במחשב שלי ? - בכרטיס הקול ? 2) אני מנסה לדבר ב- Skype עם הרמקול שלי, ושומעים אותי בקושי רב. אולם, כשאני מבצע הקלטה של הקול שלי באמצעות המיקרופון, למשל בתוכנת Audacity, ההקלטה נשמעת טוב. המיקרופון מחובר לשקע הורוד מאחור. איפה הבעיה ? - בהגדרות השמע במחשב שלי ? - בהגדרות של Skype ? תודה רבה מראש על עזרתכם!

    • 0 תגובות
    • 827 צפיות
  18. Started by liav12,

    כי יש לי כרטיס קול של קריאטיב והוא 5.1, ודוד שלי אמר שלפי החיבורים מאחורה זה לא 5.1 זה הגיוני? כי לא נראה לי. איך אני אמור לדעת או איך אני יכול להשתמש באפשרות זאת?

    • 8 תגובות
    • 827 צפיות
  19. Started by Bessmertniy,

    דודים שלי מגיעים מחול וביקשתי בתור מתנה להביא לי אחד מאלו ... מקווה שזה יהיה האייריבר אחרי שהוא יגיע אני יביא תמונות ו דעה אישית

    • 11 תגובות
    • 827 צפיות
  20. Started by arkadur,

    יש לי קצת, ואני מתכוון קצת כסף שחסכתי עכשיו אני בצבא וכל זה ואני רוצה משהו שינעים את זמני בנסיעות ההמייגעות, הפסקות ושאר שטויות במקרה בדרכי הבייתה עברתי בחנות מסויימת - ונתקלתי בכמה מכשירים נגן של IRIVER IPOD (MINI+PHOTO וPSP אם הייתי רוצה מוזיקה נטו - אין ספק שהייתי הולך על האיי פוד מצד שני - אייריבר מציע קצת יותר (רדיו וכו') אבל אם כבר - אז כבר - PSP אומנם הPSP מציע המון - אבל לא לשכוח שעיקר המטרה זה מוזיקה (מי צריך מוזיקה שיש PSP :-X : ) מה אתם אומרים? ד"א - מישהו יכול לתת לי יותר מידע על הPSP (חוץ מהאינטרנט האלחוטי+מולטיפלייר) אגב - אני רוצה להביא את זה ביום יומיים הקרובים.. :-\ תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 827 צפיות
  21. שלום לכולם. ברשותי לוג'יטק Z560 וכרטיס קול שעל הלוח (ג'יגבייט VAX),אני מעוניין בכרטיס קול איכותי שאוכל להינות מהרמקולים שלי. אם אפשר להסביר לי על הסוגים(הבנתי שקרייטיב והרקולס מובילים),יציאות(אני שומע על כל מיני ואין לי מושג מה זה אומר-אופטית וקולו משהו-מה זה בדיוק? מה יותר טוב?). התקציב שלי הוא 700 שקל בערך אם אפשר לתת לי כמה דגמים ולהסביר וכמו כן האם 700 שקל זה בזבוז ואפשר להביא כרטיס בהרבה פחות ובאותה האיכות או שבסכום כזה אפשר לקנות באמת משהו איכותי כמו שאני מחפש.

    • 1 תגובה
    • 827 צפיות
  22. Started by Adiel,

    [table][tr][td][table][tr][td][table][tr][td][table][tr][td][table][tr][td][table][tr][td][table][tr][td][table][tr][td][table][tr][td][/td][/tr][/table][table][tr][td][table][tr][td][table][tr][td][table][tr][td]אני רוצה לקנות כ.קול חיצוני של 5 ערוצים בשביל הלפטופ שלי אני מחבר אליו מערכת רמקולים של CREATIVEעכשיו ראיתי את הכרטיס קול של CREATIVE הבא http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=717545 שעולות 350 הכי זול וראיתי גם את שני אלה http://www.aba-elect.co.il/products/163704 http://www.alltech.co.il/Product.asp?Pid=0249&Cat2Cat1ID=3&Cat2ID=21&aff=Kama〈=he שהם יותר זולים אבל אין עליהם אפילו חברה השאלה אם יעלה לי ביוקר ללכת במקרה הזה על הזול ?? מדובר בסה"כ לחיב…

    • 2 תגובות
    • 827 צפיות
  23. שלום, אני רוצה להרכיב מחשב סלוני שכולל כונן בלו-ריי. אני הולך להפעיל סרטים רק מהכונן ולא מההרד-דיסק - זה צורב גם. השאלה היא כזו האם צריך כרטיס מסך תומך HD או שמספיק לוח אם בעל יציאת HD למשל : M3A78 ASUS?? תודה רבה!

  24. Started by Alexkmr,

    יש JBL ON STAGE MICRO 2 ב250 שקל בבאג srs mini vibes ב200 שקל, שמעתי מחבר שהם ממש טובים.. אקיצר אני זקוק להמלצה עד 250 שח בערך

    • 1 תגובה
    • 827 צפיות
  25. http://www.obadimports.com/catalog/item/4377800/4703856.htm השילוב של השניים נראה לי נפלא,ויעשה אותי בן אדם מאושר עכשיו רציתי לשאול כמה שאלות, 1.האם למישהו יש התנסות עם החנות הזו ? 2.האם יש הרבה מקרים של פתיחת חבילות וחיוב במכס (סה"כ החבילה לא צריכה להיות גדולה)? 3.אם כן אחויב לשלם מכס ,איך עובדת השיטה בגדול,כמה אחוז להוסיף? המון תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 827 צפיות

דיונים חדשים בפורומים