אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
היי, אני מעוניין לקנות אוזניות שהשימוש העיקרי שלהן יהיה במחשב, ושימוש נוסף שארצה לעשות בהם יהיה עם הטלפון הסלולרי שלי. התקציב שלי כרגע הוא בסביבות ה-400 ש"ח. מה שחשוב לי באוזניות זה כמובן הסאונד, אך גם מאוד חשוב לי העניין של הנוחות, גם באוזניים וגם בראש (אה, שכחתי להגיד שאני לא מעוניין באוזניות IN EAR או כפתור). אני שוקל לקנות את AKG K518, אני יודע שהסאונד שלהן מצויין, אך שמעתי שהן טיפה לוחצות וזה גורם לי לחשוש לקנות אותן. אפשרות נוספת לקנייה הוא Sennheiser HD205, שגם שם אני יודע שהסאונד מעולה ושהן יותר נוחות על הראש. דבר נוסף שיכול להיות יתרון עבורי באוזניות (אך לא חובה) הוא שיהיו כפתורים בכבל להחלשה\הגברת הסאונד או העברת שירים בסלולרי. אשמח לשמוע דעות בנוגע לאוזניות שרש…
-
- 0 תגובות
- 829 צפיות
-
-
שלום!! מישהו מכיר חנות בבוסטון או רשת חנויות שיש לה סניף בבוסטון בה ניתן לקנות את המובו2? זה דיי דחוף.. אני נוסע עוד שבוע... תודה..
-
- 10 תגובות
- 829 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש כרטיס קול שאוכל לחבר אותו למערכת סטריאו דרך יציאת RCA בכרטיס המטרה בעיקר האזנה למוסיקה. עד 500 ש"ח. יש חיה כזאת? תודה לכל העונים
-
- 3 תגובות
- 829 צפיות
-
-
כדי ליצור אוזניות מותאמות אישית צריך תבנית של האוזן. מישהו מכיר חנות/רופא שעושה תבנית של האוזן באזור המרכז?
-
- 2 תגובות
- 829 צפיות
-
-
אהלן לחבר שלי יש יום הולדת ואנחנו מנסים לארגן לו אוזניות, אני אשמח לעזרה שלכם. אנחנו הולכים על headset כי כמו שאמרתי, הוא מתופף.לכן, האוזניות צריכות לעמוד ברעש חזק (ד''א, אם יש דרך לבדוק תיאורטית [כי לא נראה לי שבחנות מחשבים יש מערכת תופים] עד כמה האוזניות בולמות רעשים זה גם יהיה טוב). אני יודע שהדסט טוב ב300 זה די תלוש, אבל המלצות יתקבלו בברכה.
-
- 2 תגובות
- 829 צפיות
-
-
יאוו אני בשוק הנגן הכי יפה בעולם בחיים לא ראיתי כזה דבר
-
- 4 תגובות
- 829 צפיות
-
-
שלום אני מחפש אוזניות גיימינג באזור ה500 600 שקל. יש לי 3 התלבטויות ואני אסביר.. ראשית יש לי את ה Barracuda של Razor ששמעתי פה בפורום שהם ממש לא טובות ולא כדאי עליהם.. אבל על Reviews שקראתי באינטרנט דווקא הבנתי שהם מצוינות, למה יש את ההבדל הזה פה? השניות הם הMedusa, שעוד לא קראתי עליהם אבל פה בפורום הבנתי שהם יותר טובות מהBarracuda, ואני מעדיף 7.1 על 5.1 כמובן אבל אני לא בטוח שאני ארגיש את ההבדל באוזניות אבל תעזרו לי פה. האוזניות האחרונות הם הPlantronics GameCom 777 שאותם יש לחבר שלי וניסיתי אותם והם היו אחלה, שומעים מצוין ונוחות סבבה. מה שאני מחפש פה זה כמובן שמיעה טובה בגיימיניג בלבד מוזיקה וסרטים אני שומע ברמקולים שלי (2 סטים של ATP3 שמוגדרים כ 5.1 וזה אכות מדהי…
-
- 3 תגובות
- 829 צפיות
-
-
ערב טוב לכולם אני רוצה לקנות דיסקמן ואני זקוק להמלצות מאנשים שמבינים \ בעלים של דיסקמנים ויכולים להמליץ לי על דיסקמן טוב בתקציב של עד 400 שקל בלי חריגה תוכלו לעזור לי ?
-
- 7 תגובות
- 829 צפיות
-
-
ברשותי אייפוד מיני 4 GB אני יודע שניתן להוריד קבצי רדיו מהאייטונס חינם לתוך האייפוד איך עושים את זה?
-
- 5 תגובות
- 829 צפיות
-
-
התוכנה iriverter באה עם המכשיר? אם לא מאיפה אני מוריד ובבקשה אחים שלי מאיפה אני מוריד עידכוני קושחה תגידו לי שמעתי שכדי שהוא יקרא וידאו צריך עדכון מאיפה אני יוריד בבקשה פליז אני חייב וגם עדכון שיקרא עברית מאיפה אני מוריד יש איזה אתרים משהו? מתחנן אחים שלי אין לי מושג תעזרו לי אחד אמר לי לחפש באתר איך?איפה? ואם יש אתרים משהו בבקשה תעזרו תודה רבה רבה לכל מי שעוזר התוכנה שמשנה וידאו שיתאים למכשיר באה עם המכשיר?
-
- 4 תגובות
- 829 צפיות
-
-
יש מישהו שיש לו אחד שיכול להגיד בודאות אם יש למחשיר line out רגיל??? (לא אופטי)
-
- 1 תגובה
- 829 צפיות
-
-
ראיתי שהמחירים ממש נמוכים כרגע בשוק וחשבתי לי לקנות MP3 חדש כי הקודם התקלקל אחרי שנה. אני צריך שהאיכות תיהיה יחסית טובה,רדיו FM מובנה בתוך המכשיר ולא באוזניות. תקציב של 300-350 שקלים. תודה.
-
- 3 תגובות
- 829 צפיות
-
-
קוראים לו avance ac97 הוא בא עם הלוח gigabyte sq800 sis655.
-
- 1 תגובה
- 829 צפיות
-
-
אבא שלי חזר מחו"ל ואיתו מתנות ;D Shockwave דיקסמן של פנסוניק תומך בMP3 ויש בוא טיונר רדיו אפשר לשמור בזכרון עד ל30 תחנות. עלה לאבא 80 דולר מעוצב יפה ועמיד (!) רק דבר אחד אני מאוכזב החיבור לאוזניות קצת רופף והוא נותן צורה של דיסקמן מתפרק אבל הוא מאוד חזק. תמונה אבא קנה לי גם אוזניות איכותיות - באס חזק ! (!!!) חזקות ואיכותיות מאוד (חזקות עד כדי גרימת כאב בטן P:) יפות בסטייל! נוחות ממש! גם אחרי זמן רב של שימוש. אני לא שומע מה אנשים מדברים איתי אני לא שומע את עצמי צועק ברגע זה!
-
- 1 תגובה
- 829 צפיות
-
-
מה אמור להתחבר שמה? הלוח הוא Gigabyte GA-8SQ800
-
- 3 תגובות
- 829 צפיות
-
-
היי , נמאס לי לשמוע דרך הרדיו טייפ שלי , החלטתי לקנות רדיו דיסק. יש לי רמקולים אחוריים , יחסית חזקים , של Kenwood 280W והם מספיק חזקים , ככה שרמקולים כרגע אני לא צריך. יש לי תקציב של 500-600 שקל לקנות משהו. אני לא צריך את הטופ שבטופ. רדיו דיסק , שיהיה טוב , שלא יעשה בעיות , ורצוי עם הגברה חזקה... 45X4 50... אני לא הכי מבין בכל העסק הזה , אז תנו עצות לינקים הצעות... תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 829 צפיות
-
-
אני צריך את האוזניות לנגן archos gmini400 אני שומע בעיקר באוטובוס ורוצה שזה לא יפריע לי בנסיעה אלו נסיעות ארוכות שאני רוצה לישון אוזניות שלא נכנסות לאוזן אבל אם אפשר שיהיה בהם בקר ששולט על הקול וכמה שיותר איכותיות ,אני שומע הכל אבל בעיקר פסיכודאלי\טראנס.... התקציב 200 ש"ח +- תודה
-
- 7 תגובות
- 829 צפיות
-
-
יש לי רסיבר של Kenwood משנת 1996, סאב אקטיבי ו 4 רמקולים. 2 הקדמיים מחוברים לסאב והסאב מחובר לרסיבר כ Front. ו2 האחוריים Rear (שומעים בהם סראונד). יש לי במחשב כרטיס קול Creative Audigy. קודם כל לפי מה שהבנתי הרסיבר שלי תומך רק אנלוגי? יש לו רק יציאות אדום לבן. בכל אופן המחשב מחובר לרסיבר ביציאה הירוקה דרך פין אוזניות שמתפצל ל RCA אדום ולבן כזה: אז כרגע שומעים כמו 2.1. ניסיתי לחבר RCA בודד (לא זוג) ומתאם כזה למחשב ליציאה השחורה: ועכשיו שומעים כמו 4.1. איך לחבר? כאילו לקחת 2 כבלים בודדים של RCA ולכל אחד מתאם ואז ל 2 היציאות של הרסיבר? אדום ולבן? או שאני צריך משהו כזה: ואז אני מחבר מהיציאות הירוק והשחור מהמחשב ל OUTPUT ברסיבר? איפה אני קונה מתאם כזה? מה ה…
-
- 0 תגובות
- 829 צפיות
-
-
לאחר חיפושים מעמיקים ברשת ומחקר רב החלטתי ללכת על דגם touch של creative מצאתי אותו באינטרנט רק ב3 חנויות buy4less pdastore starcom (3 חנויות ישראליות כמובן) השאלות שלי הם ככה: 1. האם למישהו יש נסיון או איזשהו מידע על החנויות האלה? נסיון איתם לטוב ולרע? 2. האם למישהו יש רעיון אחר איפה אוכל למצוא באינטרנט או בארץ חנויות שימכרו את הנגן? 3. האם יש איזשהי דרך להביא את הנגן לארץ מחו"ל בצורה כזאת שזה יהיה זול יותר מאשר לקנות בארץ (ולא אין מישהו שטס ויכול להביא לי)? תודה מראש למי שעונה!
-
- 7 תגובות
- 829 צפיות
-
-
שלום, שאלה קצת אידיוטית אבל אני פשוט צריך לדעת, סליחה מראש. אז ככה, יש לי כרגע 2 רמקולים וסאב (שמחוברים למחשב דרך חיבור אחד בלבד) השאלה שלי היא איך אני יחבר את הרמקולים האלה לכרטיס קול עם 5.1 ערוצים , שכן יש לכרטיס הזה יותר מכניסה אחת ??? תודה.
-
- 8 תגובות
- 829 צפיות
-
-
אשמח לקבל המלצה ל-DVD חדש לחדרי. ה-DVD חייב להיות בעל תמיכה בפורמט DIVX וכתוביות גם. בנוגע לתקציב, עד 1500 ש"ח, לא יותר. דברים החשובים לי ב-DVD פרט לתמיכה בפורמט ה-DIVX והכתוביות הוא שיהיה איכותי מאוד ואמין ככל האפשר מכיוון שמוציאים סכום כזה מצפים לאמינות גבוהה וכן גם לאיכות. אשמח לקבל כמה אפשרויות שאפשר העיקר שיהיו במסגרת התקציב ובמסגרת התנאים שהצבתי קודם לכן. דבר נוסף הוא נושא החברות, אני מודע לכך שהשוק מלא בלא מעט חברות "ג'נריות". אני מבקש נא לא להציע לי אותם, אני מעדיף להוציא עוד כמה מאות מאשר "להדפק" עם מוצר שאני יצטער שקניתי אותו מלתחילה. אני חושב שהסברתי את עצמי די והותר. אשמח לכל הצעה שהיא, תודה לאלה שמפנים מזמנם על מנת לעזור לי. נ.ב- ניתן להוסיף קישור…
-
- 12 תגובות
- 829 צפיות
-
-
אהלן חבר'ה, אני מתלבט בין שני סנטרים יד 2. למה ההתלבטות. הסנטר הראשון הוא מחברה טוב - DENON לא זוכר את הדגם, המחיר המבוקש 130 ש''ח (רסיבר חדש שנקנה עם זוג סראונד ו''לא היה בשימוש כלל''. הספק 100W הסנטר השני מדובר חברת Peerless כנראה מקורי מנדמק, נקנה לפני כמה שנים ו''לא היה כמעט בשימוש'', הספק 150W, דגם אינו ידוע כרגע, בערב אני אדע-מחיר מבוקש 150 ש''ח. אשמח לתגובות, תודה!
-
- 2 תגובות
- 829 צפיות
-
-
היי! סייעו לי בבקשה במציאת דרייבר מדוייק לכרטיס קול מסוג : aureal vortex 1 (au8820b2) audio accelenator ניסיתי כמה דרייברים מדף זה אך ללא הועיל. הנה הדף: http://www.soundcard-drivers.com/companies/136.htm דגם הלוח: intel natoma 82440bx/zx לוח מאוד ישן. המערכת הפעלה 98 ניסיתי להתקין את הדרייברים שהזכרתי בשתי דרכים: א) נכנסתי למנהל התקנים היה שם מסומן בסימן קריאה צהוב "PCI AUDIO מולטימדיה" לחצתי עדכן מנהל התקן. הובלתי לתיקייה עם הדרייברים. ב) עשיתי עליו "הסר" וכשעלה המחשב עלה אשף זוהתה חומרה חדשה וכו'. זה בסדר? המון תודה למסייעים!
-
- 0 תגובות
- 829 צפיות
-
-
מתלבט בין 2 לוחות אם MSI P67A-GD53 ו Gigabyte P67A-UD3P כאשר אני צריך תמיכה בDTS/DOLBY ובאתר של GIGABYTE זה מצויין כי זה נתמך... מדובר על אותו CODEC(ALC889) לכן הייתי מעוניין לדעת אם הטכנולוגיה נתמכת בMSI למרות שלפי דעתי אין סיבה שלא.
-
- 0 תגובות
- 829 צפיות
-
-
אני צריך עזרה בבחירה של רמקולים מדפיים עד 1700 שקל למוזיקה אלקטרונית (אוס, טראנס) וקולנוע ביתי חשבתי על B&W DM300 או JBL E30 סאב וופר כבר יש ככה שפחות או יותר באסים ברמקול לא משנה לי הרבה http://www2.zap.co.il/model.asp?model_id=35010 http://www2.zap.co.il/model.asp?model_id=5466
-
- 8 תגובות
- 828 צפיות
-


