אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
תקציב בערך 2000 עם חריגה של 300~500, עדיף לא לחרוג מהתקציב, אני צריך טלוויזית 32 (או 37) אינץ (עדיף 32), אני מחבר אותה למחשב אז שיהיה לה לפחות HDMI אחד, אני צריך שתהיה יפה ודקה, לא צריך פיצ'רים מיוחדים, שתהיה טלויזיה חמודה, מה אתם ממליצים? עריכה: אם זה יהיה טלויזיה של Samsung (או כל חברה אחרת שהמסך מתחבר לאינטרנט ואולי אפילו יש לו אפליקציות) עם WIFI smart@TV זה יהיה נחמד.. עריכה2: מה עם הטלויזיה הזאת?
-
- 3 תגובות
- 830 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות כרטיס טלוויזיה. בדקתי ויש 2 דגמים טובים ומומלצים. AverMedia M785 Hauppauge PVR150 הראשון טיפה יותר יקר אבל לא פופלרי בארץ אך שווה לאיכות הצפייה של ה150 ואף טיפה יותר לפעמים. השני הכי פופלרי אך יש לו בעיות תאימות עם השלט לWIN XP PRO. מה יותר מומלץ? מה עדיף? האם כל הכבלים הנחוצים מגיעים עם הכרטיס? איך איכות הצפייה בהשוואה לאיכות שרואים בבמסך הטלוויזיה בצפיה ישירה מהיס? איך איכות הצפייה בהשוואה לאיכות DVDripXVID? הכרטיס יתחבר ליס מקס והצפייה תעשה במסך Dell 2407WFP. תודה
-
- 1 תגובה
- 830 צפיות
-
-
שלום אני מעוניין לקנות טלוויזיה 32 במטרה לחבר את המחשב ולהפוך אותו לHTPC כמה שאלות האם במרחק צפייה של 2.5 מ' ניתן לעבוד באופן מלא במחשב? המחשב שיש לי כיום מכיל חיבור VGA בלבד האם הדבר מגביל את אופן הפעולה? בנוסף אני מבקש המלצה לטלוויזיה LCD 32 במטרה לחבר אותה למחשב תקציב בין 1500 ל2000 במידה והמכשיר מצדיק את ההשקעה תודה על העזרה
-
- 1 תגובה
- 830 צפיות
-
-
שלום יש לי לוח EPOX 8KDA3+ אשר מכיל יציאה אופטית וגם קוקסייל, ניסיתי לחבר את שתיהן (לא בו זמנית כמובן) ולא הצלחתי לשמוע ב-5.1, הוא תמיד מאפשר לי לשמוע ררק בשני רמקולים הקידמיים. מה עושים? תודה מראש לכל העונים
-
- 4 תגובות
- 830 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות מערכת רמקולים של 5.1 ויש לי תקציב עד 600 שקל. חשבתי על הדגמים הבאים: Logitech X540 MicroLab X23 Creative Inspire T6100 עיקר השימוש שלי יהיה מוזיקה, ומדי פעם גם סרטים ומשחקים. על איזה מביניהם אתם הכי ממליצים? כמובן שאני פתוח לעוד הצעות. כמו כן, ברשותי כרטיס קול של C-Media, ולפי אוורסט הדגם הוא CMI8738/C3DX. ניסיתי לחקור קצת ולא הגעתי לתשובה חד משמעית לגבי טיבו (בכמה ערוצים הוא תומך?) אשמח לתשובות ותודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 830 צפיות
-
-
ברשותי: 1) מערכת סטריאו עם כניסה אחת (RCA X2 ימין ושמאל). 2) טלוויזית LCD 3) ממיר YES רגיל 4) מחשב ברצוני לקבל סאונד מהסטריאו, כשאני מאזין למוזיקה מהמחשב וגם סאונד מהסטריאו כשאני צופה בתכני YES בטלוויזיה. זה יצא לי קצת כמו חידה ;D אפשרי לבצע את זה?
-
- 0 תגובות
- 830 צפיות
-
-
המכשיר הזה נשמע מדהים מסך TFT צבעוני RADIO FM 20GB יכולת להקרין סרטים וקליפים והכל ב 299$- 340$ יש מישהו שמכיר חנות בלוס אנג'לס או בניו יורק שמוכרת אותם ואם אפשר רחובות יעזרו ועדיף ועדיף לוס אנג'לס??????? עריכה: חבר רשם את זה
-
- 6 תגובות
- 830 צפיות
-
-
תגידו איזה רמקולים יותר טובים? אני מילתלבט ממש הרבה זמן תודה מראש http://www.alteclansing.com/product_details.asp?pID=2100&sID=2 או http://www.alteclansing.com/product_details.asp?pID=VS4121&sID=2 שתיהם אותו מחיר פחות או יותר בבקשה תענו לי זה חשוב
-
- 4 תגובות
- 830 צפיות
-
-
יש לי אופציה להשיג שני דגמים במחיר די קרוב אחד לשני. 1. LG 47LW570Y 2. Sharp LC46LE830 - קצת יותר יקרה אבל לא בהרבה. שני הדגמים עם 3 שנות אחריות אשמח לחוות דעת על שני הדגמים אם יש למישהו, ומאיזה מהן ממומלצת יותר.
-
- 0 תגובות
- 830 צפיות
-
-
אתם יכולים להמליץ לי על אוזניות עד 500 שקל ,עוצמתיות,איכות שמע גבוהה,מגיע לתדרים נמוכים/גבוהים . תודה לכל העוזרים
-
- 0 תגובות
- 830 צפיות
-
-
בואו נתעלם מהעובדה שיש לי כרטיס קול O/B וכול מה שאני לא יעשה הסאונד שהוא מוציא מעפן (צ'יפ של REALTAK על לוח של GIGABYTE כמו שכתוב במפרט) ובכול זאת הדבר הזה תומך ב5.1 אז למה לא לנצל את זה עד שאני יקנה כרטיס קול איכותי או יותר נכון את הלוח של אביט NF7-SL עם הsandstorm ואחרי הפתיחה הבעיה: יש לי מערכת ביתית של AIWA (לא קולנוע אלא מערכת סטריאו עם CD כמו שיש לכולם) בנתיים אני מחבר אותה למחשב ביציאה הרגילה מה שנותן לי צליל סטיראו רגיל ופשוט אבל יש לי עוד מערכת של רמקולים במיוחד למחשב - pcworks (של cambridge) שכוללת סאב וופר שאליו מתחברת היציאה מהמחשב ושני לווינים קטנים ואיכותיים (לפי האוזן הלא מוזקלית שלי) שמתחברים אליו המטרה היא לחבר את המערכת AIWA בתור רמקולים קדמיים את ב…
-
- 0 תגובות
- 830 צפיות
-
-
יש לי קבצים עם סיומת rmj (שומע אותם עם הנגן real,אני מתכוון לתוכנה כמובן). נגן ה-iaudio שלי לא תומך בפורמט ולכן רוצה להמיר אותם ל-mp3. מישהו מכיר תוכנה פשוטה להבנה ותפעול שתעשה את העבודה (בחינם)?
-
- 0 תגובות
- 829 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני מעוניין לקנות את האוזניות SENNHEISER MM50 לאייפון. חיפשתי את הדגם במספר חנויות ומצאתי מחיר 118 ש"ח באתר http://www.amperel.co.il/products/183188 שזה ממש זול. הבעיה היא שאני יודע שלסנהייזר יש המון זיופים. ואני לא מכיר את האתר ולא יודע לגבי אמינותו. יכול להיות שהאוזניות מזוייפות? האם מישהו מכיר את האתר? האם למשהו מכם יצא לנסות את האוזניות הנ"ל? תודה רבה לכל העוזרים! נ.ב ראיתי את האוזניות האלו באתר KSP במחיר 290 ש"ח. ועוד KSP ידועה כרשת מאוד זולה ואמינה שאינה מתעסקת בזיופים.
-
- 0 תגובות
- 829 צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי את ה-750DJ כבר שנה. ואני מרגיש שכבר מיציתי אותו לגמרי. האם ה-940 זה שדרוג כדאי מה-750DJ? האם יורגש הבדל משמעותי באיכות ב-940 לעומת ה-750DJ? אני שומע בעיקר Dubstep,Rock. והתקציה שלי לאוזניות חדשות, הוא 1500 שקלים. האם כדאי לשדרג ל-940? תודה רבה לכל מי שיעזור.
-
- 0 תגובות
- 829 צפיות
-
-
משהו איכותי. בינתיים אין תקציב. אני רק רוצה לשמוע המלצות.
-
- 5 תגובות
- 829 צפיות
-
-
שלום אני מעוניין לקנות טלויזייה בחודש הקרוב אני רוצה טלויזייה בטכנולוגיית LED FULL HD 32
-
- 1 תגובה
- 829 צפיות
-
-
פשוטה ככל האפשר, שניתן לשמור איתה בקלות קבצים כ Wav או אפילו MP3. תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 829 צפיות
-
-
אני קונה לוח-אם EPOX EP-9NPA+ ULTRA עם כרטיס קול מובנה בשבב של NFORCE4. אני שוקל לקנות גם כרטיס קול PCI איכותי. השאלה שלי היא האם לצורך התקנת כרטיס הקול PCI אני צריך לנטרל את הכרטיס קול המובנה על הלוח-אם (ג'מפרים?), או שהתקנת כרטיס קול PCI מנטרלת באופן אוטומאטי את הכרטיס קול המונה, או שהם יכולים לפעול ביחד בלי לנטרל אף אחד מהם, כאשר אתה בוחר במערכת הפעלה באיזה כרטיס קול אתה רוצה להשתמש ברגע נתון. כרגע, בפנטיום 2 יש לי כרטיס קול ISA וכרטיס קול USB. כאשר הכרטיס קול USB מחובר למחשב אז הוא מנטרל באופן אוטומאטי את הכרטיס קול ISA, אבל יש לי אפשרות לבחור במערכת הפעלה באיזה כרטיס קול אני רוצה להשתמש, כך שאני יכול להשתמש בכרטיס קול ISA במקום הכרטיס קול USB, גם כאשר הכרטיס קול USB …
-
- 2 תגובות
- 829 צפיות
-
-
יש לי את הכרטיס הנ"ל והוא מחובר לרסיבר בעזרת כבל דיגיטלי הריסבר מציג שהוא מקבל 2 ערוצים בלבד כאשר בתוכנה מוגדרים 5.1 ?? כאשר אני מחבר לו DVD אז הוא מזהה 5.1
-
- 1 תגובה
- 829 צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה מוזרה ב- windows media center כאשר צירפתי ספריה של סרטים שיש לי במחשב לתוך ה-windows media center וניסיתי לראות אותם דרכה ה- windows media center הוא רושם לי שחסר codec אבל מוזר כי התקנתי קודדקים וגם הסרטים שניסתי להריץ הם עובדים לי כשאני מריץ אותם בכל תוכנה אחרת (אפילו רץ על ה- windows media player ) מה יכולה להיות הבעיה ? נ.ב. מותקן לי על המחשב ויסטה 64bit
-
- 2 תגובות
- 829 צפיות
-
-
לאוזניות אלו שלשה סוגים של גומי שנכס לאוזן ... נאבד לי אחד מהבינויני ואחד מהגדול ... והקטן לא מתאים לי. למישהו יש מושג איפה אני יכול להשיג גומי כזה ?
-
- 1 תגובה
- 829 צפיות
-
-
קיבלתי מחבר את הכרטיס קול הזה והוא איבד את הדיסק עם הדרייברים והתוכנות , את הדרייבר הורדתי מהאתר של creative , אבל את התוכנה שמגיעה עם הכרטיס אני לא מוצא , התוכנה ששולטת על הכרטיס בעצם . איך משיגים את התוכנה ? תודה מראש .
-
- 3 תגובות
- 829 צפיות
-
-
אני מחפש רמקולים ל LCD החדשה שלי. אין לי רסיבר לכן זה יצטרך להיכנס לתקציב או להיות חלק מהערכה (סאב משולב וכדומה) כמו כן, לאיזה יציאה אצטרך לחבר את הרמקולים בטלויזיה לאיכות מרבית? תודה
-
- 1 תגובה
- 829 צפיות
-
-
הי חברים, יש לי כרגע DVD מעפן שאני רואה דרכו סרטים בטלויזיה (באמצעות DOK), הבעיה שהוא כל הזמן נתקע, לפעמים לא מראה הכל בצורה רציפה, לפעמים מתחיל להראות סרט ואז באמצע הוא עובר לסרט הבא בלי שום סיבה... בקיצור DVD זבל. אני לא ממש יודע איך להגדיר את מה שאני צריך, אבל אנסה בכל זאת: - כרגע אני רואה בו רק סרטים באיכות DVD (לא HD) - כרגע הוא מחובר לטלויזיה CRT עם כבל 21 פינים, אבל בעתיד (בעוד כשנה כשאסיים לימודים) כנראה יתעדכן לLCD. - הDOK שאני משתמש בו הוא איכותי מבית PATRIOT אז הוא לא זה שמהווה את הבעיה. - אין לי כרגע תקציב מוגדר כי אני לא ממש יודע עלויות של דברים כאלה. - אם לדעתכם יש משהו אחר שאני יכול להשתמש בו כמו אולי סטרימר, אני פתוח להצעות. תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 829 צפיות
-
-
אהלן חברה, ישלי רסיבר YAMAHA HTR 6030 עם יציאה לסאב שחורה PRE-SUBWOOFER משהו כזה... אני עומד לקנות סאב....משהו לא גדול, לא איכפת ל מאיכות בומבסטית...אני רק מחפש את הקול של הסאב שיהיה ברקע לא משהו רציני בגלל זה אני עומד לקנות סאב ב200-300 שקל מיד שנייה שהחיבורים הם לא כמו שלסאב מיקצועי ולכן אני שואל את השאלות שאני אדע אין יציאות יעבדו לכניסה ברסיבר שלי... אני יציג לכם כמה אפשרויות חיבור ותגידו לי מה אפשר לעשות שזה יעבוד עם החיבור ברסיבר שלי.. 1) יציאות מהסאב- רגילות של בוקסות,אתם יודעים החיבור עם הקצה חוט שחשוף עםחוטי ברזל...מתחבר לRIGHT והLEFT בסאב....משם לRCL ואז לרסיבר? 2) יציאות מהסאב- 2 יציאות RCL אחת אדומה אחת לבנה חיבור של 2 RCLים זכרים לסאב שמתלכדים לRCL אחד שיתחב…
-
- 1 תגובה
- 829 צפיות
-


