עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. שלום רב וברכה רבה (או משהו כזה), לפני כמה ימים נהרסו לי הרמקולים למחשב ע"י העוזרת (לא יודע בדיוק איך, אם מישהו יכול לנסות להבין מה קרה להם ואיך אפשר לפתור את הבעיה אני אשמח מאוד, אני אפרט אותה בהמשך). הרמוקלים היו ה-SOUNDSTICK II של HARMAN KARDON, והם שירתו אותי נאמנה במשך כ-4-5 שנים (מי סופר?). אחרי כל החפירות, אני אגיע לעיקר. אני מחפש המלצה לרמקולים 2.0 או 2.1 (אשמח אם תציעו אופציות משני הכיוונים), בתקציב של כ-900 ש"ח. השימושים העיקריים הם מוזיקה וגיימינג (מתחלק כחצי-חצי מבחינת החשיבות). אגב, אפרט את הבעיה איתם, ואולי מחולל ניסים יקרא את זה: לפני כשבועיים פירמטתי המחשב ומשום מה נהרסו חיישני המגע של הרמוקלים. הצלחתי להתגבר על זה, ע"י הגברה טוטאלית של הגדרות הקול במחשב (א…

    • 5 תגובות
    • 833 צפיות
  2. מישהו מכיר חנות בנתניה, שמוכרת את האוזניות האלו במחיר טוב? תודה.

    • 4 תגובות
    • 833 צפיות
  3. Started by spider272,

    שלום לכולם יש לי תרסיבר הזה kenwood v7030d.. אני מחפש כרטיס קול..שיביא לי איכות טובה ב DTS.. חשבתי עליו איך הרטיס קול הזה? http://ksp.co.il/?select=.1082..34.&list=1&sort=2&glist=1&uin=3874&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0

    • 1 תגובה
    • 833 צפיות
  4. Started by scylla,

    אני קונה כנראה רמקולים רציניים ואני חושב שזה לא יהיה ראוי להשאר עם כרטיס קול מובנה בלוח אם. אני רוצה כרטיס קול לא משהו יותר מדי רציני אבל גם לא משהו רקוב. חשבתי על ה audigy 2 zs מה דעתכם? אני מחפש משהו בתקציב דומה.

    • 4 תגובות
    • 833 צפיות
  5. הינה הלכו לי עוד אוזניות, הכלבים שלי לעסו לי את הכבל וקיצר הלכו לי הזלמן 5.1 שקניתי ליפני איזה 3\4 חודשים. אני צריך אוזניות בעיקר למוזיקה, נכון שאין משהו איכותי בסכום הזה פשוט אני כבר מרוב קניות של אוזניות כבר לא הולך להשקיע בזה ממש.

  6. אני קונה מסך SAMSUNG 226 למחשב אבל אם אני רוצה להריץ סרטי HD צריך תוכנה מסויימת?

    • 2 תגובות
    • 833 צפיות
  7. שלום, המחיר המוצע הינו 1920 ש"ח, האם הטלוויזיה הנ"ל שווה קנייה? תודה לכל העוזרים!!!!! מפרט מלא באתר היצרן: http://www.hitachi.ae/products/consumer/products/tvs/l32n03a.html

    • 2 תגובות
    • 833 צפיות
  8. Started by Rammler1983,

    אשמח לקבל הסברים על המושגים שבכותרת תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 833 צפיות
  9. Started by SuSa,

    אוקיי יש לי מכשיר איפוד (15 GB) שהוא דבר מעולה, ואני מאוד מסופק ממנו!!! עכשיו, אני יודע שקיימים מספר דגמים של מכשירים קטנים שמתחברים לiPod ומשדרים אותות גלי FM שאפשר לקלוט בכול מכשיר רדיו וגם הבנתי שזה אחלה דבר, שעובד כמעט תמיד החברות המובילות למיטב הבנתי (ונדמה לי היחידות שנמכרות בארץ) הן: Griffin שמייצרת את ה iTrip ו- Belkin שמייצרת את ה TuneCast אני מתכוון לרכוש את אחד המוצרים ובאמת לא יודע מי עדיף (או שאולי שניהם גרועים ואין מנוס מלהתחבר בעזרת כבלים מסורבלים...) תודה מראש לכול תשובה\עצה אפשרית. ;D

    • 2 תגובות
    • 833 צפיות
  10. Started by shay820,

    שלום לכולם האם יש אפשרות בכרטיס זה לחבר דיוידי של פיוניר בחיבור אופטי לכרטיס ולצאת בחיבור אנלוגי למגבר? והאם כרטיס חיצוני יתן תוצאה יותר טובה , פחות הפרעות?? אשמחל לעזרה

    • 0 תגובות
    • 833 צפיות
  11. Started by AcID-,

    שלום לכולם, לאחרונה נדפק לי הלוח אם והחלפתי אותו בחדש: GIGABYTE - GA-G41M-ESL2 הבעיה היא שלא שמתי לב כשקניתי אותו אם יש לו בכרטיס קול על הלוח גם יציאה אופטית\קואקסיאלית. אפשר לקבל בבקשה המלצה לכרטיס קול זול שיש לו גם יציאה אופטית וגם יציאה רגילה לאודיו. תודה מראש לכל העונים.

    • 0 תגובות
    • 833 צפיות
  12. אני מתכוון לקנות מחשב HTPC ורציתי לברר כמה דברים: אני מתכוון לחבר את המחשב לטלוויזיית CRT דרך חיבור composit ולמסך מחשב דרך חיבור VGA. האם אני יכול לראות טלוויזיה ו/או להקליט (בעודי צופה דרך מסך הטלוויזיה כמובן) ובמקביל לעבוד על המחשב (אינטרנט או משחקים), או שאני חייב לבחור מבין השניים. שאלה קצת פחות קשורה(אבל די חשובה עבורי): אם אני מחבר את כרטיס הטלוויזיה ישירות לקיר (בלי ממיר ביניהם) אני מבין שאני אוכל לראות רק ערוצים בסיסיים כמו 22, 10 ו- 11 אבל האם אוכל להקליט משני ערוצים בו זמנית, או לצפות בערוץ אחד ולהקליט מאחר (כמו HOT MAGIC)?

    • 3 תגובות
    • 833 צפיות
  13. Started by yagelk,

    http://ksp.co.il/?uin=19277

    • 2 תגובות
    • 833 צפיות
  14. הכרטיס הוא vibra 128 דגם ct4810. כשהמחשב עולה אז הוא רושם לי שהוא מזהה בקר קול, אך שאני מנסה להתקין אותו באשף (בצורה אוטומטית) זה רושם שהוא לא מצא עדכון כלשהו. יש לי win xp, ניסיתי להוריד את הדרייברים מהאתר של creative אך גם זה לא עזר. אשמח מאוד אם תוכלו לעזור לי.

    • 5 תגובות
    • 833 צפיות
  15. Started by motaboy,

    יש לי יציאת COAX וגם אופטית מהמחשב. אני מחפש ממיר חיצוני לחבר לאחת היציאה, אבל אני לא מוצא! מישהו יודע איפה למצוא? אני גם לא רוצה להוציא יותר מדי. אני לא יודע כמה, אבל ברור שזה לא יתקרב ל1000 שקל, אחרי הכל הציוד שלי עדין לא אודיופילי (אולי יום אחד כשיהיה לי כסף ) אז - איפה לכל הרוחות מוצאים DACים בארץ?!

    • 3 תגובות
    • 833 צפיות
  16. Started by israel-dadon,

    שלום, אני צריך המלצה לרמקולים טובים בתצורת 5.1 עם סאב וופר במחיר זול לא במחירים מטורפים תודה.

    • 7 תגובות
    • 833 צפיות
  17. Started by pMor,

    האם כדאי לי לקנות איי פוד מיני חדש, קופסה סגורה, מאיביי ולשלם למסטופ? זה ממש חשוב לי, וממש ממש דחוף כי המכירה מסתיימת השבוע... תודה רבה רבה לכל מי שיענה!!

    • 4 תגובות
    • 833 צפיות
  18. Started by itayze,

    חוץ מאודיופיל מכיוון ששם אין כרגע , אני מחפש אפשרויות אחרות . עדיפות גבוהה ( אם לא מוחלטת ) שהחנות תהיה באיזור חיפה . ( הכוונה לGrado Sr 80 )

    • 3 תגובות
    • 833 צפיות
  19. Started by J S Bach,

    בעיקרון לקחתי מסבתי מספר דיסקים של חברות הקלטה נחשבות [דויצ'ה גרמופון, דק'ה, סוני וכו'] והבעיה היא שהם מלוכלכים ומרביצם גם קמצ שרוטים... אני רציתי להוריד אותם למחשב ב-FLAC ורציתי לדעת האם השריטוט ישפיעו על הסאונד? האם הם יוסיפו לכלוך, בעיקרון לא שומעים GRAIN כשמקשיבים להם, והאם יש תוכנה שיכולה "לתקן" את ההפרעות?

    • 3 תגובות
    • 833 צפיות
  20. Started by PrefaceAlumni,

    אהלן, אני חושב על לשדרג לLCD 42 אינץ FULL HD, בבית יש לי חיבור כבלים אנלוגי.(כרגע יש לי CRT). למישהו יש נסיון עם זה ויכול לומר לי האם רואים בצורה נורמלית או ממש נורא? תודה!

  21. היי, חשבתי לקנות אוזניות חדשות וראיתי כמה אבל אין לי מושג מה לבחור... האוזניות יתחברו למוטורולה מיילסטון (אני באמת ירגיש הבדל בין אוזניות של 10$ לבין אוזניות של 50$ אם אני מחבר אותם לפלאפון?) ואני שומע בעיקר רוק, פאנק, מטאל. בנוסף לכך חשוב לי הנוחות ובידוד הרעש מבחוץ. מה אתם אומרים על האוזניות האלו: http://www.amazon.com/gp/product/B000Y8Y8FG?ie=UTF8&tag=logicbuy-20&linkCode=as2&camp=1789&creative=390957&creativeASIN=B000Y8Y8FG מה ההיתרונות שלהם והחסרונות שלהם והאם אפשר להשיג משהו באותו מחיר יותר טוב? נ.ב, מישהו יכול לבדוק לי כמה יעלה לי משלוח לארץ של האוזניות הללו (פשוט אין לי חשבון באמאזון). תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 832 צפיות
  22. נתחיל ב- eBay.. קניתי את הנגן MP3 - IRIVER H340 ב- 550$ (516$ הנגן+ 34$ FM TRANSMITTER, כולל משלוח) מחנות שנמצאת באוסטרליה. ביקשתי מהמוכר לכתוב על החבילה GIFT בשווי 130$ (כולל משלוח), והוא עשה כן. החבילה נשלחה בדואר אויר (ללא ביטוח, מחדל שלי) ונאמר לי שהיא תגיע בתוך 7 ימים. יש למישהו שקונה מחו"ל הרבה, טיפים ו/או הערות לקניה הבאה? לגבי האוזניות... אני מחפש אוזניות קטנות וטובות (אני רגיש לאיכות סאונד) במחיר לא בשמיים (בלאי די מהיר אצלי). ראיתי את האוזניות הבאות - http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=73841&item=5721837839&tc=photo האם הן שוות את המחיר? יש המלצות אחרות? תודה לכל העונה.

    • 7 תגובות
    • 832 צפיות
  23. Started by I7210I,

    שלום יש לי רמקולים של PHILIPS ופתאום הם הפסיקו לעבוד במחשב..ז"א חיברתי אותך למשל לפלאפון והם עבדו והתסמינים הם..שמדליקים את המחשב אז שומעים את הצליל של הWIN שעולה ואפילו אני יכול להפעיל מוזיקה ולאחר כמה שניות פתאום העסק נהיה בשקט ואין קול...ושאני מפעיל את הרמקולים בשיר אחר אז המדיה פלייר כותב שיש בעיה בהתקן הקול שלי. מה עושים? תודה

    • 2 תגובות
    • 832 צפיות
  24. Started by oFiR 22,

    שלום, לאחרונה קניתי PSP מאירופה וכשאני שומע מוסיקה דרך האוזניות שומעים יחסים חלש, השאלה שלי היא כזו, האם בכל PSP השמע כזה חלש? ד"א, דרך הרמקולים שומעים חזק... תודה, אופיר

    • 2 תגובות
    • 832 צפיות

דיונים חדשים בפורומים