עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by HoT-DoG,

    אהלן אנשים רציתי לשאול האם מתוכנן מפגש שביעי, יתרה מזאת, בקרוב אני שוכר סטודיו בחיפה, והציוד שברשותי שנוגע לעניין הוא 280HD וכרטיס קול פרסונוס FIRESTUDIO עד היום לא היה לי אפשרות להגיע למפגשים, וגם לא היה לי ציוד. אשמח לתגובות גיא

    • 1 תגובה
    • 836 צפיות
  2. התכנון הוא לחבר את הטלווזיה למחשב שכבר הזמנתי , הטלווזיה תשמש למשחקים וסרטים המרחק הוא לא גדול במיוחד מהטלווזיה 2-3 מטרים וברמת העיקרון לא כל כך חשוב איך יראו מהצדדים, התקציב נע בין 2.5-3K מה אתם אומרים על זאת : http://zap.co.il/compModels.aspx?modelid=726189 תודה מראש לכל העוזרים

    • 2 תגובות
    • 836 צפיות
  3. Started by ofergpr,

    יש לי DVD XV-DV151 pioneer ויש לו בעיה עם קריאת עברית מישהו אמר לי שאפשר להוריד עדכון במחשב לצרוב אותו ואז להפעיל אותו בDVD וזה מעדכן אותו.... יש דבר כזה? ???

    • 1 תגובה
    • 836 צפיות
  4. עריכה(התקציב שונה מ300 ל 450):אני רוצה רמקולים איכותיים למחשב במחיר של 450 ש"ח פחות או יותר.... מה אתם מציעים?

    • 14 תגובות
    • 836 צפיות
  5. Started by Ewingum,

    לכבוד יום ההולדת אמא קנתה לי את האוסף הכפול של משינה שאני די מת על השירים שלהם. (רגע של אווווו) עכשיו, מאז הם נוגנו רק בדיסקמן הישן שלי, סטיראו ישן ובקורא סידים של המחשב וכמו כן בצורב. כמו כן האריזה נפתחה פעם אחת בים ובאזור של דשא. (לא שזה חשוב, נראה לי ;D ) הופיעו שריטות קרוב למרכז התקליטורים בשני התקליטורים ותקליטורים אלה יקרים לליבי. שריטות אלה התרבו (יחסית להיום ולפני כמה ימים). ממה הם נגרמות בדיוק? אני שומר עליהם טוב טוב :-\ דיסקים אלה יקרים לליבי ואני מפחד שיקרה להם משהו או שהם ישרטו עד לאי שמיעה אופטימלית. אשמח לקבל גם עצות לשמירה עליהם או לגבי ניגון בהתקנים ישנים (אם זה הגורם(?))

    • 4 תגובות
    • 836 צפיות
  6. האם אני יכול לחבר למערכת הסטריאו שלי רמקולים נוספים ממערכת אחרת? ואם כבר אני כאן..איזה מערכות בולטות יש במחיר 1100 שקל?

    • 2 תגובות
    • 836 צפיות
  7. Started by ^DaGoN^,

    ככה, הרגע קניתי את האוזניות Sony MDR-P180 ורציתי לדעת איזה אוזניות יותר טובות: Sony MDR-P180 Sony MDR-CD180 עכשיו, הדעה שלי על האוזניות היא שהן ממש אחלה, שומעים ממש טוב, הבעיה היחידה שאני נתקל בה היא שאני שומע חלש יותר מאשר עם האוזניות הקודמות שלי... האוזניות הקודמות שהיו לי היו אוזניות ממש זולות, לא אטומות על האוזן בכלל, הדגם שלהן: PRO-LUXE KT-424 אין לי מושג למה אני שומע פחות חזק עם האוזניות החדשות... אולי בגלל שהאוזניות הקודמות היו לא אטומות ופשוט היו מפיצות קול מכל האוזנייה? מישהו יודע איך אני יכול לסדר את זה שאני ישמע יותר חזק עם האוזניות החדשות? ודרך אגב יש איזה דרייבר לאוזניות או משהו כזה? כי פעם שמעתי דבר כזה.

    • 4 תגובות
    • 836 צפיות
  8. כשאני רואה קליפ ביוטיוב למשל שומעים מעולה,אבל בזמן שאני פותח את הקקליפ על מסך מלא הרמקולים מתחילים לצפצף, וזה בכל אתר, מה עושים?

    • 0 תגובות
    • 836 צפיות
  9. שלום . צירפתי במסמך word סרטוט של מערכת יחסית פשוטה. מדובר במחשב עם כרטיס מסך עם שתי יציאות כאשר יציאה אחת מסוג DVI הולכת ישירות למסך LCD קיים פה אין בעיותכמובן . היציאה השניה מסוג VGA צריכה להכנס לבורר עם שתי כניסות האחת כאמור VGA מכרטיס המסך,הכניסה השניה צריכה להגיע מנגן DVD שעדיין לא נקנה . היציאה מהבורר חייבת להיות יציאת VGA למסך מחשב כך שבמסך ניתן יהיה לבחור בעזרת הבורר בין צפיה במחשב עם מסך מורחב לבין צפיה בסרט DVD מהנגן. המסך השני לא נקנה עדיין הוא צריך להיות מסוג 19" LCD עם כניסות VGA DVI או אולי גם HDMI תלוי אם זה דרוש למערכת. הנעלמים במשוואה הזאת הם: איזה סוג יציאה חייב להיות בנגן DVD איזה סוג בורר צריך להיות בהתאם לסוג הנגן וכדי שיתמוך בצפיה במסך מורחב או מוכפ…

    • 0 תגובות
    • 836 צפיות
  10. Iriver H-10 הגרסא של 6 ג'יגה - מחיר : 1220 ש"ח Iriver H-10 הגרסא של 5 ג'יגה - מחיר: 1194 ש"ח Ipod mini הגרסא של 4 ג'יגה - מחיר : 1138 ש"ח Archos Gmini XS100 3 ג'יגה - מחיר: 999 ש"ח זה בערך התקציב שיש לי, ואני רוצה לפחות 2 ג'יגה אם יש לכם הצעות אחרות מה טוב. אם אפשר בפחות מהתקציב הזה [אני בספק רב] אז אני מעדיף בפחות. תודה מראש לעוזרים.

    • 14 תגובות
    • 836 צפיות
  11. תקציב באזור 350 ש"ח. אוזניות קשת. מה אתם יכולים להגיד על: SteelSeries דגם H7

    • 0 תגובות
    • 836 צפיות
  12. Started by neo690,

    ע"פ מה לבחור? מה דרוש שיהיה? על איזה פירמות אתם ממליצים? קיצר פרטים!!!

    • 12 תגובות
    • 836 צפיות
  13. Started by Potter,

    יש משיהו שבאמת יכול להגיד לי מה ההבדל בין Altec Lansing ATP3 ל Creative Inspire 2500 - 2.1 Speaker System BLACK ולמה כדאי להשקיע בAltec Lansing ATP3 שווים עוד 160 ש"ח? אני ארגיש הבדל באיכות הסואנד של סרט למשל?

    • 8 תגובות
    • 836 צפיות
  14. או שאפשר ישירות לטלוויזיה? או האם יש אופציה לחבר אותם למחשב? החיבור הוא לא כמו של המחשב, אבל אם יש אפשרות לקנות מפצל או משהו ולחבר למחשב? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 836 צפיות
  15. ניתקתי את המחשב חיברתי ומאז אני לא שומע כלום מהמחשב ניסיתי להתקין מחדש את הכרטיס קול ניסיתי לשמוע באוזניות ,לשחק בהגדרות וכלום לא עזר מה אני יכול לעזות תתנו לי עצות בבקשה. תודה.

  16. יש לי חדר 2.5X3.5 מטר , אני רוצה רמקולים באמת איכותיים , עיצוב לא כל כך חשוב אני שומע בעיקר טראקים וקצת אלקטרו , וחשוב לי שהבאס יהיה נקי . התקציב שלי הוא עד 700 שקל . ראיתי את הרמקולים הנ"ל : http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=JIXFORCE1H#more_info http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=693031 מה אתם אומרים ? תודה לעוזרים .

    • 1 תגובה
    • 835 צפיות
  17. Started by eran2,

    שלום לכולם ,לפני שבוע רכשתי את הנגן החדש של CLUBIN בנפח של ג'יג'ה - ראה קישור - http://www.e-buy.co.il/Product.asp?Pid=riverplay1gb&Cat2Cat1ID=3271&Cat2ID=0&aff=Zap והבעייה שלי היא שלאחר שכשאני מוריד קבצים שאינם קבצי מוזיקה לנגן הוא נותן לי מן הודעת אזהרה שלא הכל נשמר או ירד כמו שצריך. אולם אני רואה את הקובץ ומצליח לעבוד איתו. מה מקור הבעיה ואיך פותרים אותה. שוב זה לא קורה עם קבצי אודיו . אודה לכם על העזרה.

    • 6 תגובות
    • 835 צפיות
  18. קודם כל תודה מראש לכל מי שיעזור לי דבר שני חיברתי את המחשב שלי לרסיבר (yamaha rxv 579 אם אני לא טועה זה הדגם) עם קבל אודיו דיגיטלי (psdif) עכשיו יש לי רמקולים 5.1 שאלה ראשונה. יש לי במחשב כרטיס קול מובנה ואני חושב לקנות לי כרטיס קול חדש איזה הכי כדאי לי ? (מבחינה שאני יחבר אותו לריסבר כמובן יש תקציב של בערך 300 שקל) שאלה שניה. יש לי מערכת הפעלה win 7 יש דרך להגדיר את המערכת יותר טוב ככה שישמעו יותר טוב במערכת ? מממ שאלה שלישית. חיברתי את המחשב לlcs 32 inch nec hd שלי עם חיבור hdmi בקיצור השאלה מה הרזולוציה הכי טובה לזה ? אני משתמש כרגע ב1024^768 זה הכי טוב? (הטלויזיה לא full hd) אם לא כמעט כל רזולוציה שניסיתי לא רואים את כל המסך מחשב בטלויזיה כאילו זה חותך את זה בצדדים…

    • 2 תגובות
    • 835 צפיות
  19. Started by J.a.C.k,

    חבר שלי מעוניים ברמקולים חדשים לאחר שהבוקסות של ה2 מטר נמאסו לא הוא מעוניין במשהו חדיש עם צליל עמוק מהן הצעותיכם העדפה ל JBL וכמובן שהתקציב לא מוגבל

    • 7 תגובות
    • 835 צפיות
  20. יש לי רמקולים CREATIVE inspire 2500 2.1 הישנים והטובים. אני מחזיק אותם כבר הרבה שנים.. בתקופה האחרונה הם התחילו לעשות בעיות. הבנתי שהבעיה היא הבננה. כי כשאני מצמיד אותה חזק למחשב הרמקולים עובדים וכשאני משחרר את היד שוב לא שומעים כלום. מדובר בחוט בננה משני הצדדים- גם לסאב הוא נכנס ככה. אפשר להשיג כבל כזה או איכשהו לסדר את הבננה?

    • 9 תגובות
    • 835 צפיות
  21. Started by idobh2,

    אני מחפש כרטיס טלוויזיה חיצוני.. בדיוק אחד כזה שלא תלוי במחשב - מישהו מכיר את הWinFast TV Pro II? בעיקרון הדבר שהכי חשוב לי הוא שהוא יעבוד נורמלי ב16:9 - מישהו יודע משהו על זה? ושאלה אחרונה - עד כמה הוא שונה מה WinFast TV Pro 1680? הבדל משמעותי?

    • 0 תגובות
    • 835 צפיות
  22. Started by yotam360,

    תודה!

    • 7 תגובות
    • 835 צפיות
  23. Started by Shizel,

    מה אתם חושבים על ‏Labtec Arena 685 5.1‎ ומה יותר טוב למשחקים וסרטים Creative Inspire T6060 או Creative Inspire® 5.1 5200 ???

    • 4 תגובות
    • 835 צפיות
  24. חיברתי את הטלוויזיה שלי למחשב באמצעות כבל DVI-HDMI. הרזולוצייה המומלצת לחיבור באמצעות מחשב היא 1024X786, רק באמצעות רזולוציה זו אני רואה את שולחן העבודה בבירור ועל כל המסך. השאלה היא האם כאשר אני צופה בסרטי HD ׁׁׁ720P , איכות הצפייה לא נפגעת? זה לא קצת מוזר שהרזולוצייה הטבעית של המסך היא לא 720P ?

    • 4 תגובות
    • 835 צפיות
  25. Started by redti,

    שלום חברי פורום מוזיקה. רכשתי מלפני כמה ימים רמקולים של קריאטיב inspire 5200 רמקולים של 5.1 ורכשתי כרטיס קול sound blaster live 24 bit שמתאים אפילו לרמקולים 7.1. חיברתי את כל החוטים כמו שצריך על פי החוברת, והגדרתי בלוח בקרה רמקולים 5ץ1 ובחרתי בחומרת שמע את הכרטיס הנ"ל אך..לצערי רק הסאב ושתי רמקולים פועלים.. הרמקולים שמוגדרים כפרונט (שמאל וימין) והשלושה האחרים לא פועלים ואני לא יודע למה יש לכם אולי מושג מה אפשר לעשות?! תודה מראש

    • 11 תגובות
    • 835 צפיות

דיונים חדשים בפורומים