אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, מצאתי בארגזים מכל מיני מעברי דירות, רמקולים דיי ישנים של Sansui. רמקולים מדפיים. הם נראים לי תקינים, וברצוני לחבר אותם בחדרי למחשב שלי, השאלה היא איך . אני מניח שאני צריך איזה משהו ביניהם, כלומר רסיבר. השאלה היא מה בדיוק, וכמה עולה וכו' תודה מראש! (:
-
- 3 תגובות
- 855 צפיות
-
-
נפלה כאן טעות. נא למחוק. זה היה רלוונטי עד לפני כמה שעות, אך עכשיו יהיה סתמי להמשיך את זה.
-
- 1 תגובה
- 855 צפיות
-
-
ערב טוב לכולם אבא שלי הוא חובב רמקולים וותיק. בנה עשרות בצעירותו. בזמן האחרון הוא הזכיר רמקולים של פיליפס מלפני 30 שנה בערך הדגם של הרמקולים הוא AD5061/M מתוצרת פיליפס (התנגדות של 8 או 4 אום) רציתי לעשות לו הפתעה ולקנות לו כאלה אבל לא ממש מצאתי מאיפה פיליפס כבר הפסיקו לייצר רמקולים (לא משתלם, הסינים מייצרים ביותר זול) היבואן בארץ לא ממש הצליח לעזור בנושא אולי אתם תוכלו לעזור לי אני מחפש מקום שאפשר לקנות בו את הרמקולים הנ"ל אם אתם יודעים על חנות שמוכרת כאלה רמקולים בארץ או בחו"ל אני אשמח אם תגידו ערן
-
- 5 תגובות
- 855 צפיות
-
-
היי, אוזניות הן דבר שאני ממש לא מתמצה בו לכן אני מבקש את עזרתכם. התקציב הוא כ500 ש"ח והשימוש העיקרי בהם הוא יהיה למשחקי מחשב ומסיבות רשת (UT2004, ועוד) מיקרופון לא דרוש. תודה
-
- 11 תגובות
- 855 צפיות
-
-
מה קורה אנשים, אני מחפש המלצה לאוזניות סגורות עד 600ש"ח חשבתי לכיוון ה-Shure SRH750DJ מה אתם אומרים? חשוב לציין, אני שומע הרבה מוזיקת היפ-הופ, אלקטרונית ובעקרון חשוב לי כל העניין של הבאס, פה ושם רוק ומטאל גם לא יזיק שיישמע כמו שצריך
-
- 1 תגובה
- 855 צפיות
-
-
שלום אניצ ריך להאריך כבל אחד של הרמקולים שלי(Z5500) יש לי כבל אחד ארוך שלא קיבלתי עם הערכה והוא בסדר ושל הרמקול האחורי השני יש לי 2 כבלים "ארוכים" שקיבלתי עם הערכה של המערכת ... עכשיו השאלה שלי איך אני יכול לחבר בינהם על מנת לקבל כבל ארוך אחד בלי שזה יפגע באיכות ? תודה רבה.
-
- 4 תגובות
- 855 צפיות
-
-
האם צפוי לצאת iPod דור 6 בקרוב? או לפחות איזה הכרזה?
-
- 6 תגובות
- 855 צפיות
-
-
Divoom XForce 3 או Altec Lansing VS4621 התקציב שלי הוא 400 שקל אפשרויות אחרות יתקבלו בברכה. השימוש שלי הוא בעיקר לסרטים. תודה
-
- 1 תגובה
- 855 צפיות
-
-
שלום יש ברשותי רמקולים z-5500 ואני רוצה לקנות כרטיס קול עד 800 שקל.... או זה-Creative X-Fi XtremeGamer Fatal1ty Professionl או זה-Creative X-Fi XtremeMusic אני צריך כרטיס קול למוזיקה משחקים וסרטים ואני לא יודע מה מתאים לי יותר בעקרון אני מעדיף את הגיימר אבל אני לא יודע איך הוא למוזיקה.... והמוזיקה אני לא יודע איך הוא במשחקים... אז עכשיו אני לא יודע מה ליקנות. תעזרו לי בבקשה / תודה מראש...
-
- 12 תגובות
- 855 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות רמקולים למחשב במחיר נמוך של עד 600 ש"ח, השאלה היא אם עדיף לי מערכת 5.1 זולה או 2.1 טובה? ועל איזה רמקולים אתם ממליצים? תודה.
-
- 3 תגובות
- 855 צפיות
-
-
שלום רב, אח שלי גנב לי את הרמקולים ואני לא יכול לשמוע. אני שם את האוזן על המחשב ועל המסך ולא יוצא שום קול. זה מעצבן כי כשאני מקליד אני שומע את הקול של המקלדת מקלידה, אז זה אומר שגם המחשב אמור להשמיע קול. נראלי אני אטבע את אייבורי הרמאים האלו שמכרו לי את זה. אשמח אם תוכלו לעזור לי בתיקון הבעיה בסאונד בתודה, חיים בליזובסקי
-
- 3 תגובות
- 855 צפיות
-
-
הרמקול הוא אחד הסטליטים ב- 4.1 אינספייר.... אז כפי ששאלתי הוא נפגע או איכות הסאונד נפגעת כתוצאה ממכה קטנה בצד הרמקול?? תודה!
-
- 3 תגובות
- 855 צפיות
-
-
שלום, יש לי מערכת רמקולים X-530 של Logitech ואני צריך להרחיק את הרמקול הימני אבל הימני חייב להיות קרוב למחשב.. אני חשבתי לעשות שיגיע אליו השמע של רמקול שמאל ולשים אותו בצד שמאל ולהיפך. בקיצור, שהשמע של שמאל יגיע לימין וימין יגיי לשמאל. איך אפשר לעשות את זה? אני יודע שאפשר לחתוך איזה כבל ולהחליף את החוטים, אבל יש איזו דרך אחרת? תוכנה שמאפשרת לשלוט על היציאות של הרמקולים או משהו? תודה...
-
- 2 תגובות
- 855 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לקנות סאונד בר של JBL דגם SB350 ,לדגם הזה יש יציאה של HDMI ARC,אופטי, חיבור 3.5 אוזניות. את הסאונד בר אני רוצה לחבר לטלוויזיה של HISENSE דגם 40D50. הבעיה שלטלוויזיה אין חיבור ARC תומך ולא יציאה אופטית יש רק יציאה של 3.5 , ו-RCA שזה פחות רלוונטי. השאלה האם אוכל לחבר את הסאונד בר בדרך כלשהי ,או לחפש דגם אחר ? תודה לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 855 צפיות
-
-
שלום, ברשותי אוזניות Grado SR-80. האם חיבור מגביר אוזניות ישפיע על איכות הצליל, או רק יספק הגברה לעוצמת הקול שהאוזניות מוציאות? תודה לעונים.
-
- 3 תגובות
- 855 צפיות
-
-
אוקיי, יש לטלויזיה הזאת ביקורות טובות. הצרה שאין הרבה מקומות שמוכרים אותה בארץ.. הביקורות בחו"ל משבחות! אבל.. יש למישהו נסיון איתה? (היא גם מ-א-ד יקרה.. אולי יקרה מידי...)
-
- 3 תגובות
- 855 צפיות
-
-
אהלן, אני קונה בקרוב אוזניות איכותיות, ואני רוצה לדעת אם משנה אם אני אקנה אוזניות עם 100DB או 104BD?, האם יש הבדל ניכר? ד"א, האוזניות שאני רוצה לקנות הן: http://www.amazon.com/gp/product/tech-data/B0007N55LE/ref=dp_nav_0/103-7236150-8936648?%5Fencoding=UTF8&n=172282&s=electronics תודה על העזרה
-
- 7 תגובות
- 855 צפיות
-
-
אני צריך המלצה לאוזניות עם מיקרופון בחיבור USB. השמע באוזניות לא חייב להיות איכותי אבל המיקרופון חייב להיות טוב ולא מתפרק/נשבר בקלות. ראיתי ב zap את Microsoft LX3000 USB http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=677258 האם הוא מומלץ ?
-
- 0 תגובות
- 855 צפיות
-
-
היי, רציתי את עזרתכם במציאת אוזניות BT Over Ear בעיקר לצורכי מוזיקה. אין לי בעיה להזמין גם מהאינטרנט אם מדובר בדגם שאין בארץ. אשמח רק שהמחיר לא יהיה בשמיים כי ראיתי דגמים שמגיעים לאזור 400$ וזה הרבה לטעמי. אשמח לתשובה מכם
-
- 0 תגובות
- 855 צפיות
-
-
שלום לכולם, קניתי לאחרונה מחשב נייד עם יציאת HDMI. קניתי בבאג כבל HDMI ב-35 ש"ח, המוכר אמר שאין הבדל בין הכבלים והוא זול כי החומרים שהוא עשויי מהם הינם זולים. חיברתי את המחשב ל-LCD באמצעות הכבל ובהקרנת הסרט היו מעין עצירות קטנות כאלה. השאלה היא, האם המשמעות של העצירות היא קצב העברת נתונים לא טוב? האם ישנם הבדלים נוספים בין כבלי HDMI מלבד איכות החומר? חשוב לציין שבעת צפייה בסרט בנייד אין עצירות והוא מוקרן באופן חלק. תודה רבה!
-
- 8 תגובות
- 855 צפיות
-
-
יש לי כרטיס של סאונד בלסטר והתצוגה של הכרטיס מופיעה בראש המסך על התצוגה יש פונקציות שימוש וחלקם פתאום לא מופיעות. זה כרטיס מדגם emu10k1 של חברת קריאטיב
-
- 2 תגובות
- 854 צפיות
-
-
היי, אני מחפש למחשב שלי רמקולים זולים של 2.1 ומצאתי את אלו: http://kravitz.co.il/?CategoryID=267&ArticleID=1787 אני לא מבין גדול, אבל לפי מה אני יודע שCreative מבחינת סאונד מעולים, ומחיר של 150 ש"ח זה ממש נמוך. מה דעתכם?
-
- 2 תגובות
- 854 צפיות
-
-
שלום. היו לי רמקולים של אלטק לנסינג, ה-ATP3. אחרי שהדגם התקלקל קניתי את היורש שלו, VS4121. עכשיו גם הדגם הזה מתחיל לעשות בעיות ואני מעוניין לקנות חדשים. הבנתי שהיורש של ה-VS4121 הוא VS4621, אבל ראיתי שזה קיבל הרבה ביקורות שליליות. אז אילו רמקולים כדאי לי לקנות כדי להחליף את ה-VS4121? הרמקולים של MicroLab טובים כמו של אלטק לנסינג? יש דגם ספציפי שמומלץ? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 854 צפיות
-
-
לפני כמה שבועות החלפתי לוח אם של AsRock או משהו כזה ללוח ASUS P4P800SE. הבעיה היא שעל הלוח הזה הסאונד נשמע נורא... הרמקולים מפצפצים והסאב-וופר רועד כמו מייבש כביסה :-\ מישהו עוד נתקל בסאונד חרא בלוחות האלה? או אולי משהו אצלי בהגדרות לא בסדר? מיואש...
-
- 13 תגובות
- 854 צפיות
-
-
שלום. אני מעוניין לרכוש מערכת סראונד לסלון בתקציב של 5K~ מתוכנן גם HTPC. אז אין צורך בDVD וכאלו... לא חשבתי על משהו כי אין לי הרבה ידע בעניין, אז אשמח לקבל הצעה. תודה.
-
- 7 תגובות
- 854 צפיות
-


